Ergens te volgen? Twitch ofzo?quote:Op zondag 9 februari 2020 12:52 schreef Vriezzer het volgende:
Stream One
Mensur Suljovic v Damon Heta
Ron Meulenkamp v Maik Kuivenhoven
Stephen Bunting v Aaron Beeney
Gabriel Clemens v Jelle Klaasen
Stream Two
Daryl Gurney v Andy Boulton
Darren Penhall v Jeff Smith
Danny Noppert v Scott Baker
Simon Stevenson v Adam Hunt
Niet geweldig allemaal, maar ik begin bij stream 1 vandaag.
Geeft zo'n abbo'tje ook streams voor majors eigenlijk? Of alleen Player Championships en ET? Mijn complex heeft de kabel afgeschaft en ik ga zelf geen RTLZ aanschaffen dus ik kijk alles via gouden pijltjes. Echter is zo'n abonnement ook wel een prima investering in dat geval.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:15 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik heb een abbo bij PDCtv. Geen idee of hier ergens een illegaal streampje voor is.
Helaas geen majors, want dan liggen er uitzendrechten bij RTL7.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geeft zo'n abbo'tje ook streams voor majors eigenlijk? Of alleen Player Championships en ET? Mijn complex heeft de kabel afgeschaft en ik ga zelf geen RTLZ aanschaffen dus ik kijk alles via gouden pijltjes. Echter is zo'n abonnement ook wel een prima investering in dat geval.
Jammer, dan moet ik nog steeds gouden pijltjes afstoffen. Ben vaak niet zo actief in de live-topics tijdens majors omdat ik 30 a 40 seconden achterloop, dus hier spoilers krijg. Maar ja darten is het enige wat ik kijk wat op de kabel uitgezonden wordt, en Sky Darts is in principe sowieso prettiger dan RTL Darts, dus dan maar zoquote:Op zondag 9 februari 2020 13:50 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Helaas geen majors, want dan liggen er uitzendrechten bij RTL7.
Wel PC's, ET's en World Series (behalve de World Series Finals, want dat is dan weer een tv-toernooi).
Ik zat op de andere streamquote:Op zondag 9 februari 2020 13:58 schreef Vriezzer het volgende:
Scott Baker gooit 9-darter op de stream.
Scott komt uit een andere tijdquote:Op zondag 9 februari 2020 13:58 schreef Vriezzer het volgende:
Scott Baker gooit 9-darter op de stream.
Soes 107 gemiddeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |