Ik vond Kokcu eerste helft wel goed.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:46 schreef Bolasie het volgende:
Geen enkele speler bij Feyenoord valt ook maar enigszins positief op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zag Johannes Vermeer er niet zo goed uit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
https://upload.streamja.com/mp4/kx/KXmq.mp4
Keukenkampioen keepertje tegenwoordig.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zag Johannes Vermeer er niet zo goed uit.
Daar moeten ze eens mee stoppen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna Roy van Nistelruud als trainer.
Terecht wel. Ron en ik zeiden al gelijk na het kampioenschap dat je de club gelijk maar moest sluiten.quote:
Nog een kleine 10 minuten genieten van dé club van Rotterdam.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef Coco. het volgende:
Over 10 minuten schakelen we allemaal over naar Leverzwembad.
@:Bolasie
De eerste van vele Rodri-masterclasses.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef Coco. het volgende:
Dat wordt weer PIP-tv gebruikenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef Coco. het volgende:
Gaat Angelino nog aan de bak komen daar komend seizoen?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De eerste van vele Rodri-masterclasses.
Is er al een apart topic voor die wedstrijd?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef Coco. het volgende:
Geen idee hoe het met Mendy zit @Bolasiequote:Op zondag 4 augustus 2019 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gaat Angelino nog aan de bak komen daar komend seizoen?
VBL / [English Premier League #267] Champions of Englandquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er al een apart topic voor die wedstrijd?
Maar het is geen Premier League!quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
VBL / [English Premier League #267] Champions of England
Niet fit, verrassend. Mendy is allang al einde verhaal.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met Mendy zit @:Bolasie
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is geen Premier League!
Dat is geen apart topic.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
VBL / [English Premier League #267] Champions of England
Vind ze bij de Mac ook al niet best.quote:
Niemand lacht wederom.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ze bij de Mac ook al niet best.
Vooral ongelukkig. Totaal niet de ervaring nog.quote:
Kunnen we het hele seizoen lang dit soort humor verwachten?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, want ik heb dagen op deze grap gebroed.quote:
Nee, ik zou het gemiddelde niveau lager leggen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we het hele seizoen lang dit soort humor verwachten?
Vond jouw plaatje van die burgers in zijn topic wel leuk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we het hele seizoen lang dit soort humor verwachten?
Hij kan er gewoon niet zo veel van.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral ongelukkig. Totaal niet de ervaring nog.
Gelukkig heeft Gio hem vorig seizoen gefaseerd ingebracht
Big Tastyquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders had hij ook niet bij Feyenoord gespeeldquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon niet zo veel van.
Ik raad je aan om de McDonalds voorbij te lopen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Big TastyOf welke raad jij aan?
Vind die Kokcu wel een (groot) talent.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Anders had hij ook niet bij Feyenoord gespeeld
Deze grap paste meer bij de wedstrijd van Heracles.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, want ik heb dagen op deze grap gebroed.
Goede speler jaquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind die Kokcu wel een (groot) talent.
Hoiquote:
Hahahahaquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Wat ben je laat, heb je net weer een sportschool gekilled?
Hey Nielsquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Hahahahahaquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Dan ben je een zware drinker.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat Feyenoord fluitend kampioen zou gaan worden na het optreden van Ajax en PSV.
Ajax en PSV zijn de lachende derde.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat Feyenoord fluitend kampioen zou gaan worden na het optreden van Ajax en PSV.
Ik heb sinds die tijd eigenlijk bijna geen voetbal meer gekeken en was verder ook bijna niet online.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey Niels
Alles goed? Ik miste je opeens sinds begin juni
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:07 schreef GGMM het volgende:
Op basis van de wedstrijden van de top 3 (en ik neem Feyenoord mee voor de lol hier) wordt Ajax fluitend kampioen.
Echt? En gisteren was je nog bijna bang dat het mis zou gaan (al was dat sarcasme, kreeg ik het idee)quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:07 schreef GGMM het volgende:
Op basis van de wedstrijden van de top 3 (en ik neem Feyenoord mee voor de lol hier) wordt Ajax fluitend kampioen.
Waar heb je het overquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt? En gisteren was je nog bijna bang dat het mis zou gaan (al was dat sarcasme, kreeg ik het idee)
Jij schat Feyenoord niet hoger in dan PSV?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:07 schreef GGMM het volgende:
Heracles ook. En Twente is een Spaanse enclave gek genoeg.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:10 schreef TLC het volgende:
VVV is n halve Bundesliga club tegenwoordig dus ik zie VVV ook wel als titelkandidaat
geen idee , op dat plaatje ziet hij er al redelijk dood uit , dus ik denk dat je wel eens gelijk kan hebbenquote:
Nee natuurlijk niet. Alleen Berghuis zou eventueel wat toevoegen bij PSV.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij schat Feyenoord niet hoger in dan PSV?
Ajax wordt makkelijk kampioen,over een paar weken staan ze al 6/7 los op PSVquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:10 schreef Saekerhett het volgende:
Veel te vroeg om te zeggen of Ajax fluitend kampioen wordt. Als Neres, Ziyech en Van de Beek weggaan, moet ik het nog maar zien. Eerste doel is CL halen, dan willen spelers misschien nog wel blijven.
Welnee, in het voetbal kan het ook zo weer omslaan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax wordt makkelijk kampioen,over een paar weken staan ze al 6/7 los op PSV
Op zich heeft Ajax nog wel een paar klotepotjes in het begin zittenquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax wordt makkelijk kampioen,over een paar weken staan ze al 6/7 los op PSV
Weer naar VVV zo in de hitte op dat kunstgras.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich heeft Ajax nog wel een paar klotepotjes in het begin zitten
Is in de avond dus dat scheelt alquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer naar VVV zo in de hitte op dat kunstgras.
Heerenveen kan er niks van joh.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is in de avond dus dat scheelt al
Verder kunnen Sparta en Heerenveen wel vervelende potjes worden maar dat zeg ik ook alleen op basis van wat ik vandaag zie. En dan wacht PSV alweer joh
Als ik het zo allemaal lees is het niveau in de Eredivisie niet veel hoger dan bij de plaatselijke amateurclub.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen kan er niks van joh.
Verwacht dat we tot PSV wel alles gaan winnen, en daar kan je er zomaar weer afgaan op de counter.
Hooguit een keer puntverlies tot PSV jaquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen kan er niks van joh.
Verwacht dat we tot PSV wel alles gaan winnen, en daar kan je er zomaar weer afgaan op de counter.
Boh jaquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Veronica Inside wordt wel genieten morgen.
Nee, Kieft was eigenlijk de enige reden voor mij om dat te kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rondo hoeven we nooit meer te kijken.
Komen ze nog met iets anders, of hebben ze het opgegeven?quote:
Volgens mij gewoon opgegeven wegens "te veel concurrentie en omdat we geen beelden hadden." (niet omdat het een kutshow was want zelfreflectie heeft Humberto niet).quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Komen ze nog met iets anders, of hebben ze het opgegeven?
Heel verrassend inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Stam had graag willen winnen in zijn eerste wedstrijd"
Wow, dat verwacht je niet.
Nee hoor. Ajax en Feyenoord staan gelijk, PSV staat erachter.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:26 schreef De_Kraam het volgende:
We staan gelijk met Ajax en PSV jaaaaaaaaa
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord doet weer volledig mee om de titel.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat juichen maakt het nog triester.
Excelsior.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is nu de club van Rotterdam? @:kingroland
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord ontsnapt aan blamage bij debuut Stam
quote:
Kijk je morgen ook VI mee? Kieft is er ookquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:31 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord ontsnapt aan blamage bij debuut Stam
Moet hij weten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kijk je morgen ook VI mee? Kieft is er ook
Dat lijkt mij wel ja, zeker met deze manier van spelen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een gelijkspel thuis tegen Sparta nog steeds een blamage is?
Ik kijk. Kieft is een held, ondanks dat hij zich niet altijd even goed inleest. Wim is cult.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
En alle traditionele top 3-clubs verloren, dus niemand gaat worden gespaardquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het had ook 3-0 bij rust kunnen staan. Maar ik ben hier goed ziek van. Zo tering voorspelbaar.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel ja, zeker met deze manier van spelen.
En Canal Parade.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En alle traditionele top 3-clubs verloren, dus niemand gaat worden gespaard
Ja en het is niet alleen pech dat dit niet zo was.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het had ook 3-0 bij rust kunnen staan. Maar ik ben hier goed ziek van. Zo tering voorspelbaar.
Komt wel goed, schatje.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het had ook 3-0 bij rust kunnen staan. Maar ik ben hier goed ziek van. Zo tering voorspelbaar.
Die blunderde ook wel lekker bij die 2-3 (of 1-2, zo je wil)quote:
Onkunde inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja en het is niet alleen pech dat dit niet zo was.
Fresia is wel blij dat Feyenoord punten verloorquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat kan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Fresia is wel blij dat Feyenoord punten verloor
Kut wijf.
Niet ons probleem.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word een beetje moe van die BLACKED DITED DATED ZUSED ZOED act
Zou het wel prettig vinden als jullie dit niet meer doen.
Eens.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
FAEDquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
Jouw probleemquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
GGMMEDquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
Waar is Utrecht mee bezig paulquote:
Fresia is een vrouw naar mijn hart.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Fresia is wel blij dat Feyenoord punten verloor
Kut wijf.
plagiaat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef GGMM het volgende:
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar is Utrecht mee bezig paul
Het ljikt wel alsof die tetten-cup winnen ze geen goed heeft gedaan
Deze post niet snappen :’)quote:
Ik vind Fresia Financieringen echt ontzettend vervelend.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fresia is een vrouw naar mijn hart.
Strootgod.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze post niet snappen :’)
5 jaar geleden flikkerde iedereen overal God achter, nu flikkert iedereen overal Ed achter.
nu niet meer ?????quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
5 jaar geleden flikkerde iedereen overal God achter, nu flikkert iedereen overal Ed achter.
Het is wel minder gebruikelijk geworden jaquote:
Wat bedoel je?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oké allen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel minder gebruikelijk geworden ja
Ja, leuk.quote:
bron?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel minder gebruikelijk geworden ja
Hoax.quote:
Niemand mist die voor een instelling rijpe totaaldebiel.quote:
Water.quote:
Heerlijk vermaak.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niemand mist die voor een instelling rijpe totaaldebiel.
Erg jammer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Racistisch om de natives niet mee te nemen in deze chart.
Eens.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
NoNickOne was ook altijd vermakelijk.
Hier intrappen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:20 schreef Paul het volgende:
Gelukkig is Haags kwartiertje op familiebezoek
quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:21 schreef De_Kraam het volgende:
Ik hoop dat Klaas, Joezi, InZanity en PizzaGeit allemaal tegelijk terugkomen.
PizzaGeit was vermoeiend.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:21 schreef De_Kraam het volgende:
Ik hoop dat Klaas, Joezi, InZanity en PizzaGeit allemaal tegelijk terugkomen.
Is dat die Indonesische tv-kok?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Die Lonwijk kan er overigens helemaal niks van. Waar komt die vandaan?
PSVquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Die Lonwijk kan er overigens helemaal niks van. Waar komt die vandaan?
Eerst maar afwachten hoe Slot gaat presteren.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn take dat Van den Brom veel mazzel had met Slot wordt steeds meer waarheid.
Brom heeft toch nooit iets bewezen, buiten het zijn van een dikke lul.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn take dat Van den Brom veel mazzel had met Slot wordt steeds meer waarheid.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:20 schreef Paul het volgende:
Gelukkig is Haags kwartiertje op familiebezoek
Dat maakt mij geen hol uit. Het verschil tussen AZ met en zonder Slot in de voorgaande twee seizoenen was heel groot.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten hoe Slot gaat presteren.
Ik ben wel benieuwd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat maakt mij geen hol uit. Het verschil tussen AZ met en zonder Slot in de voorgaande twee seizoenen was heel groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |