Ik vond Kokcu eerste helft wel goed.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:46 schreef Bolasie het volgende:
Geen enkele speler bij Feyenoord valt ook maar enigszins positief op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zag Johannes Vermeer er niet zo goed uit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
https://upload.streamja.com/mp4/kx/KXmq.mp4
Keukenkampioen keepertje tegenwoordig.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zag Johannes Vermeer er niet zo goed uit.
Daar moeten ze eens mee stoppen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarna Roy van Nistelruud als trainer.
Terecht wel. Ron en ik zeiden al gelijk na het kampioenschap dat je de club gelijk maar moest sluiten.quote:
Nog een kleine 10 minuten genieten van dé club van Rotterdam.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef Coco. het volgende:
Over 10 minuten schakelen we allemaal over naar Leverzwembad.
@:Bolasie
De eerste van vele Rodri-masterclasses.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef Coco. het volgende:
Dat wordt weer PIP-tv gebruikenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef Coco. het volgende:
Gaat Angelino nog aan de bak komen daar komend seizoen?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De eerste van vele Rodri-masterclasses.
Is er al een apart topic voor die wedstrijd?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:51 schreef Coco. het volgende:
Geen idee hoe het met Mendy zit @Bolasiequote:Op zondag 4 augustus 2019 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gaat Angelino nog aan de bak komen daar komend seizoen?
VBL / [English Premier League #267] Champions of Englandquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er al een apart topic voor die wedstrijd?
Maar het is geen Premier League!quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
VBL / [English Premier League #267] Champions of England
Niet fit, verrassend. Mendy is allang al einde verhaal.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met Mendy zit @:Bolasie
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is geen Premier League!
Dat is geen apart topic.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
VBL / [English Premier League #267] Champions of England
Vind ze bij de Mac ook al niet best.quote:
Niemand lacht wederom.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ze bij de Mac ook al niet best.
Vooral ongelukkig. Totaal niet de ervaring nog.quote:
Kunnen we het hele seizoen lang dit soort humor verwachten?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, want ik heb dagen op deze grap gebroed.quote:
Nee, ik zou het gemiddelde niveau lager leggen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we het hele seizoen lang dit soort humor verwachten?
Vond jouw plaatje van die burgers in zijn topic wel leuk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we het hele seizoen lang dit soort humor verwachten?
Hij kan er gewoon niet zo veel van.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral ongelukkig. Totaal niet de ervaring nog.
Gelukkig heeft Gio hem vorig seizoen gefaseerd ingebracht
Big Tastyquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders had hij ook niet bij Feyenoord gespeeldquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon niet zo veel van.
Ik raad je aan om de McDonalds voorbij te lopen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Big TastyOf welke raad jij aan?
Vind die Kokcu wel een (groot) talent.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Anders had hij ook niet bij Feyenoord gespeeld
Deze grap paste meer bij de wedstrijd van Heracles.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, want ik heb dagen op deze grap gebroed.
Goede speler jaquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind die Kokcu wel een (groot) talent.
Hoiquote:
Hahahahaquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Wat ben je laat, heb je net weer een sportschool gekilled?
Hey Nielsquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Hahahahahaquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Dan ben je een zware drinker.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat Feyenoord fluitend kampioen zou gaan worden na het optreden van Ajax en PSV.
Ajax en PSV zijn de lachende derde.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat Feyenoord fluitend kampioen zou gaan worden na het optreden van Ajax en PSV.
Ik heb sinds die tijd eigenlijk bijna geen voetbal meer gekeken en was verder ook bijna niet online.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey Niels
Alles goed? Ik miste je opeens sinds begin juni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |