Adje is not amusedquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:22 schreef DKUp het volgende:
Die rooijuh loopt met vreten in en uit haar muil te spelen.
Mishandeling van een ambtenaar in functie... maar goed. 2015. zit ie nu vast niet meer voor vast.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in de bak zat, maar kan ook 1 van zijn broers zijn. Daarom vroeg ik het ook.
Nee, het was smeerkaas, op een broodje, die smeerkaas was een dier, volgens Adje, die had daar heel lang voor opgesloten gezeten , Het SmeerkaasBeestquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske loopt al heel vaak goor te kletsen met d'r mond vol, maar dat uitbraken van herkauwd fruit is een nieuw dieptepunt.
Wie lelijk wil zijn moet pijn lijden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:38 schreef cobain1994 het volgende:
Pijn is fijn... Aldus Dre
[ afbeelding ]
Ik zit nog steeds te wachten tot er iemand eens dat hele grasveld weghaalt, en er iets anders voor in de plaats neer legt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:16 schreef puzziepie het volgende:
Brandy en Dil willen met Tranny en Shell gaan voetballen op het grasveld ,wel met blote voetjes .
Oh Mylene gaat ook mee voetballen
Ja.quote:
quote:
Ja, ze hebben best zitten tanken drie dagen lang, die zal wel een kater hebben Merelquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:55 schreef Harrison het volgende:
Franny heeft overal spierpijn. Ze wil vroeg naar bed vanavond. Merel wil het liefst nu al.
Denk dat het door het laatste komt.. de 15%quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb Merel nog nooit zó hard zien werken sinds de Break-Off Show en het ingaan van de 15% regel
[ afbeelding ]
Raar mensquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:06 schreef Maria. het volgende:
maris leest de quote500...tv kok herman de blijker is 1.3 miljoen waard....en ze vind hem waardeloos.....
# golddiger...
uit een pakjequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:12 schreef Maria. het volgende:
[..]
haar kippen soep is lekkerder zeker?...
Van wie mag dat niet meer dan ?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:24 schreef Dotteke het volgende:
Zag je dat, er vloog wat uit me hoofd, zegt Merel
Ja, je verstand, zegt Ger
Die zat er niet, antwoordt Merel
Of je ziel, zegt Ger
Ben niet dood zegt ze
Ger zegt ouwe taart
Mogen we niet meer zeggen, zegt Merel
Geen idee, dat zei ze er niet bij.quote:
Hey ze hebben een nieuwe bal.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:34 schreef Dotteke het volgende:
blote voeten, maar op het grasveld..........EN schreeuwen de wijven ppfffff [ afbeelding ]
Echt hè, hoorde hem ook pochen dat hij al 22.5 maand daar isquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:42 schreef Dotteke het volgende:
Adje zegt tegen Jessie dat hij en Ger goed bezig zijn met zijn plaatje
Jessie zegt dat hij er ook plezier in heeft, hij heeft in 22 maanden nog nooit iets voor hem zelf gedaan zegt hij![]()
![]()
O echt, ik heb geen ideequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hey ze hebben een nieuwe bal.
Die andere heeft die hond toch stuk gebeten?
Die vent spoort niet hoor Fritsie, hij is er bijna 2 jaar uit geweest en dan maar blijven herhalen dat hij er 22 maanden in zitquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt hè, hoorde hem ook pochen dat hij al 22.5 maand daar is
Zo raar dat Jessie door telt in maandenquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:42 schreef Dotteke het volgende:
Adje zegt tegen Jessie dat hij en Ger goed bezig zijn met zijn plaatje
Jessie zegt dat hij er ook plezier in heeft, hij heeft in 22 maanden nog nooit iets voor hem zelf gedaan zegt hij![]()
![]()
Hij gaat gewoon door waar hij gebleven is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo raar dat Jessie door telt in maanden
Uto 1 is geen Uto 2
Ja, en ik vind dat raarquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon door waar hij gebleven is.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef mazaru het volgende:
Wat schattig. De twee decorstukken hebben allebei hetzelfde babyblauwe pakje aan.
[ afbeelding ]
Vies wijf is hetquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft net een koekje op, en is al 5 minuten bezig het koekje helemaal weg te werken
ik herstelde me alquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:23 schreef Maria. het volgende:
[..]
nou zeg.... die heeft hij anders nooit hoor....
3 dagen geleden kraakte ze het nog helemaal affff.............quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef Bramenstruik het volgende:
de panter is het helemaal eens, en rent hem achterna, kansen
Wederom.. je verwacht het niet hè van Merelquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef Bramenstruik het volgende:
de panter is het helemaal eens, en rent hem achterna, kansen
jawelquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Wederom.. je verwacht het niet hè van Merel
nog even........ en we krijgen de ....scorned woman... act.....quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Wederom.. je verwacht het niet hè van Merel
Ze zet zichzelf zo voor lulquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:31 schreef Maria. het volgende:
[..]
nog even........ en we krijgen de ....scorned woman... act.....
ik heb hem geloof ik gezien met Cees zn bezoek, makelaarstypetje, met een sjaaltjequote:Op zondag 4 augustus 2019 17:34 schreef Maria. het volgende:
vincent ( neef van cees ) heet een leuke briefgeschreven aan maris....dat zegt genoeg zegt ze...maar hij is nog niet van maris........![]()
en vincent komt 1 sept,,....
nee ze herstelde zich....hij is nog niet van mij zei ze...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
Wat zei NaarGeest nou? 1 sep "komt die van mij." ? Die heeft nog een sukkel buiten lopen?
ze bedoelt de neef van Ceesquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
Wat zei NaarGeest nou? 1 sep "komt die van mij." ? Die heeft nog een sukkel buiten lopen?
nee, maar aan de andere kant, vond die neef ook niks, dus mss is het wel wat voor haarquote:
Over wie had ze t dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef Maria. het volgende:
ow...vandaag is red je eigen reet dag.....zei andrea....
en ze streamde 24/7....pfffquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
En NaarGeest nog gluiperen "zou je dat wel doen..Daten op TV? " godkolere zie doen niet anders al 5 jaar Utopia , nix nieuws, en nu ineens raar doen erover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |