Adje is not amusedquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:22 schreef DKUp het volgende:
Die rooijuh loopt met vreten in en uit haar muil te spelen.
Mishandeling van een ambtenaar in functie... maar goed. 2015. zit ie nu vast niet meer voor vast.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in de bak zat, maar kan ook 1 van zijn broers zijn. Daarom vroeg ik het ook.
Nee, het was smeerkaas, op een broodje, die smeerkaas was een dier, volgens Adje, die had daar heel lang voor opgesloten gezeten , Het SmeerkaasBeestquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske loopt al heel vaak goor te kletsen met d'r mond vol, maar dat uitbraken van herkauwd fruit is een nieuw dieptepunt.
Wie lelijk wil zijn moet pijn lijden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:38 schreef cobain1994 het volgende:
Pijn is fijn... Aldus Dre
[ afbeelding ]
Ik zit nog steeds te wachten tot er iemand eens dat hele grasveld weghaalt, en er iets anders voor in de plaats neer legt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:16 schreef puzziepie het volgende:
Brandy en Dil willen met Tranny en Shell gaan voetballen op het grasveld ,wel met blote voetjes .
Oh Mylene gaat ook mee voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |