help wat lelijkquote:
en een slager dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:04 schreef Harrison het volgende:
Wat een saaie streams zeg![]()
Hoorde net trouwens Dylan en Brandon. Dylan is tattoo-artist geworden uit sadisme, houdt ervan om mensen pijn te doen, hihi. Brandon is daarom fitness-instructeur geworden, make the fat people cry.![]()
precies vreselijk gewoonquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:09 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Totaal geen creativiteit ingebracht van de tattooeerder..
Dat was wat ze zelf zeiden. Flauwe humor. Hun versie van een tv momentjequote:Op zondag 4 augustus 2019 15:08 schreef Maria. het volgende:
[..]
en een slager dan?...een chirurg?...
Zin die niet in de bak dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wanneer komt Ben Saunders
Hoeft ook niet altijdquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:09 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Totaal geen creativiteit ingebracht van de tattooeerder..
huh waarom zou hij daar moeten zitten?quote:
Ik dacht dat hij in de bak zat, maar kan ook 1 van zijn broers zijn. Daarom vroeg ik het ook.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
huh waarom zou hij daar moeten zitten?
Ben zit niet in de bak heeft een super goed lopende tattoo shop in arnhemquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in de bak zat, maar kan ook 1 van zijn broers zijn. Daarom vroeg ik het ook.
Ah, top voor hemquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ben zit niet in de bak heeft een super goed lopende tattoo shop in arnhem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |