Zie het Lotje-effect, relatierellen+Shopkleding rel= Schuimpjes Alert.. kopekopekopequote:Op zondag 4 augustus 2019 14:18 schreef Chea49 het volgende:
Bikini's vliegen ook opeens de deur uit.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zie het Lotje-effect, relatierellen+Shopkleding rel= Schuimpjes Alert.. kopekopekope
familie koopt ze toch opquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ohh de "Break-Off Shirts" heten Merels treitershirts eigenlijk , ze lopen best wel heel erg goed
Jahh dat zei ze een paar dagen terug, de zus van haar moeder geloof ik, staat misschien zelf wel op een Markt in een SchuimpjesDorpquote:
quote:
misschien is ze zo wel opgevoedquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ja heel opmerkelijk
![]()
Had ik dan weer niet verwacht ,vond haar zo'n typische rechts stemmer
Al moet je afvragen hoe links ze dan stemt want ook good old PVDA is niet echt links en GroenLinks ook niet. Echte linkse partijen zijn er niet meer alleen SP en PvDD.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ja heel opmerkelijk
![]()
Had ik dan weer niet verwacht ,vond haar zo'n typische rechts stemmer
I knowquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al moet je afvragen hoe links ze dan stemt want ook good old PVDA is niet echt links en GroenLinks ook niet. Echte linkse partijen zijn er niet meer alleen SP en PvDD.
Ik gok PVDA dan Partij van de ARBEIDquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al moet je afvragen hoe links ze dan stemt want ook good old PVDA is niet echt links en GroenLinks ook niet. Echte linkse partijen zijn er niet meer alleen SP en PvDD.
VVD light dus...quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ik gok PVDA dan Partij van de ARBEID
PVDA = toch Partij van de Arbeidquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ik gok PVDA dan Partij van de ARBEID
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ik moet het Merel nageven, háár Show+Omzet loopt als een trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |