Prima script voor dáár. Je kunt misschien solliciteren?quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:03 schreef magnaal het volgende:
Ach...daarom is het zogenaamd uit, tussen Jessie en Merel..Die bouwen het wel weer mooi op...
Als Shelley nu zou vallen voor de charmes van Jessie, moet zij zich verantwoorden tegenover Merel, maar ook Gerrit..haha
En wie steggelt er dan leuk tussenuit? Juist...Franny, die dan weer geheel en al gereed is voor die vieze Gerrit...
Ach, ach wat een soapschrijvers..maar niet heus...
Dat is ook heel lang zo in 1 gedaan, alles dragen wat ze verkopen, maar éérst lekker zelf nieuw aantrekken, omhangen, indoen, opsmeren, al naar gelangquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:04 schreef Chea49 het volgende:
Weet iemand hoe het met de verkoop van Merel's oorbellen gaat? Ik zie haar elke dag met andere in lopen en heb zo het gevoel dat ze daarom net doet iets te verkopen om ze zélf te kunnen dragen.
Ja, das ook weer waar. In 1 liepen ze allemaal in die trainingspakken rond met als excuus dat het voor promotie was.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is ook heel lang zo in 1 gedaan, alles dragen wat ze verkopen, maar éérst lekker zelf nieuw aantrekken, omhangen, indoen, opsmeren, al naar gelang
wat voor oorbellen verkoopt merel?quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:04 schreef Chea49 het volgende:
Weet iemand hoe het met de verkoop van Merel's oorbellen gaat? Ik zie haar elke dag met andere in lopen en heb zo het gevoel dat ze daarom net doet iets te verkopen om ze zélf te kunnen dragen.
Np, eet smakelijkquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:11 schreef Straatverlichting het volgende:
Was patat ana het bakken, thx 5th
Die hele verkering inclusief de break zijn nep , alsof iemand daar nog in traptquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ohh de "Break-Off Shirts" heten Merels treitershirts eigenlijk , ze lopen best wel heel erg goed
In de regio Dordrecht waar ze vandaan komt... Meeste bestellingen komen daar vandaan volgens Jessie en Greetquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ohh de "Break-Off Shirts" heten Merels treitershirts eigenlijk , ze lopen best wel heel erg goed
Eerst moet die Breake-off shirt lijn verlopen raken, ze lopen nog te goed , maar in de loop van komende week slijmt Merel wel weer aan, nominaties dichterbij, de Markt met een Sas&Max risico, ze kan niet té lang wachtenquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:14 schreef puzziepie het volgende:
Ach ja het is uit en nu weer verder met de verhaallijn hoe de verkering weer aangaat zeker![]()
Ik geloof er iig geen barst meer van
En de nieuwe shirts 'it's on again' worden na de stemmingen geplotterd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerst moet die Breake-off shirt lijn verlopen raken, ze lopen nog te goed , maar in de loop van komende week slijmt Merel wel weer aan, nominaties dichterbij, de Markt met een Sas&Max risico, ze kan niet té lang wachten
Nieuwe item staat al weer online, die geruite outfitjes die zij en Meel aan haddden gisterenquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eerst moet die Breake-off shirt lijn verlopen raken, ze lopen nog te goed , maar in de loop van komende week slijmt Merel wel weer aan, nominaties dichterbij, de Markt met een Sas&Max risico, ze kan niet té lang wachten
Zie het Lotje-effect, relatierellen+Shopkleding rel= Schuimpjes Alert.. kopekopekopequote:Op zondag 4 augustus 2019 14:18 schreef Chea49 het volgende:
Bikini's vliegen ook opeens de deur uit.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zie het Lotje-effect, relatierellen+Shopkleding rel= Schuimpjes Alert.. kopekopekope
familie koopt ze toch opquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
Jahh dat zei ze een paar dagen terug, de zus van haar moeder geloof ik, staat misschien zelf wel op een Markt in een SchuimpjesDorpquote:
quote:
misschien is ze zo wel opgevoedquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ja heel opmerkelijk
![]()
Had ik dan weer niet verwacht ,vond haar zo'n typische rechts stemmer
Al moet je afvragen hoe links ze dan stemt want ook good old PVDA is niet echt links en GroenLinks ook niet. Echte linkse partijen zijn er niet meer alleen SP en PvDD.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ja heel opmerkelijk
![]()
Had ik dan weer niet verwacht ,vond haar zo'n typische rechts stemmer
I knowquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al moet je afvragen hoe links ze dan stemt want ook good old PVDA is niet echt links en GroenLinks ook niet. Echte linkse partijen zijn er niet meer alleen SP en PvDD.
Ik gok PVDA dan Partij van de ARBEIDquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Al moet je afvragen hoe links ze dan stemt want ook good old PVDA is niet echt links en GroenLinks ook niet. Echte linkse partijen zijn er niet meer alleen SP en PvDD.
VVD light dus...quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ik gok PVDA dan Partij van de ARBEID
PVDA = toch Partij van de Arbeidquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ik gok PVDA dan Partij van de ARBEID
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:33 schreef 5thencounter het volgende:
Ik moet het Merel nageven, háár Show+Omzet loopt als een trein
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
k legde ff de nadruk op arbeid, voor Maris
Dat zou kunnen, daar had Mylene het net over, dat die zo dik geworden wasquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:27 schreef Nijdas het volgende:
Ik sprak net iemand die Mylène hoorde over die niertransplantantie, ze begon met 'Maar ze is ...' dat klonk misschien als Maris, maar volgens mijn informant had Mylène het over Selena Gomez.
https://canoe.com/enterta(...)-donor-friend-source
Ja het mag hier en daar wel wat diervriendelijker ja..quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
A. Dan hadden ze kunnen vragen of dat wel het geval is (teveel vis).
B. Hoe dat dan opgelost zou kunnen worden.
C. Al zijn wij omnivoren (weet ik niet), zoals wij met dieren omgaan is gewoon schandelijk. vooral het goedpraten ervan.
zo is dat...baas in eigen buik....quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:45 schreef puzziepie het volgende:
Dree:'Volgens mij is Adriaan boos op mij omdat ik niet meer vegan eet ,ik heb het hem wel gevraagd en toen zei hij nee maar hij doet raar tegen me'
Het is belachelijk dat Adje boos wordt op mensen die niet meer vegan eten.
Hij moet tevreden zijn met het feit dat ze het wel hebben geprobeerd maar dat het nog altijd eigen keuze van mensen is wat en hoe ze eten
Ik heb ook ff gekeken en zie dat Selena Gomez idd een donor nier heeft gekregenquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:27 schreef Nijdas het volgende:
Ik sprak net iemand die Mylène hoorde over die niertransplantantie, ze begon met 'Maar ze is ...' dat klonk misschien als Maris, maar volgens mijn informant had Mylène het over Selena Gomez.
https://canoe.com/enterta(...)-donor-friend-source
Maar het is nooit lupus.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook ff gekeken en zie dat Selena Gomez idd een donor nier heeft gekregen
Ze heeft de auto-immuunziekte Lupus en voor haar gezondheid was een niertransplantatie noodzaak
Thnx! maakt het een stuk duidelijker nu
Laten we hopen op een hele hele heeeele slechte kerst daarquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
BREAKING NEWS!!!!!
Als er met Kerst nixaan is daar, gaat Sjellie naar huis
Godkolere, dán pas
Dat zei Jessie ook alquote:Op zondag 4 augustus 2019 14:56 schreef yaello het volgende:
[..]
Laten we hopen op een hele hele heeeele slechte kerst daar
help wat lelijkquote:
en een slager dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:04 schreef Harrison het volgende:
Wat een saaie streams zeg![]()
Hoorde net trouwens Dylan en Brandon. Dylan is tattoo-artist geworden uit sadisme, houdt ervan om mensen pijn te doen, hihi. Brandon is daarom fitness-instructeur geworden, make the fat people cry.![]()
precies vreselijk gewoonquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:09 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Totaal geen creativiteit ingebracht van de tattooeerder..
Dat was wat ze zelf zeiden. Flauwe humor. Hun versie van een tv momentjequote:Op zondag 4 augustus 2019 15:08 schreef Maria. het volgende:
[..]
en een slager dan?...een chirurg?...
Zin die niet in de bak dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wanneer komt Ben Saunders
Hoeft ook niet altijdquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:09 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Totaal geen creativiteit ingebracht van de tattooeerder..
huh waarom zou hij daar moeten zitten?quote:
Ik dacht dat hij in de bak zat, maar kan ook 1 van zijn broers zijn. Daarom vroeg ik het ook.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
huh waarom zou hij daar moeten zitten?
Ben zit niet in de bak heeft een super goed lopende tattoo shop in arnhemquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in de bak zat, maar kan ook 1 van zijn broers zijn. Daarom vroeg ik het ook.
Ah, top voor hemquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ben zit niet in de bak heeft een super goed lopende tattoo shop in arnhem
Adje is not amusedquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:22 schreef DKUp het volgende:
Die rooijuh loopt met vreten in en uit haar muil te spelen.
Mishandeling van een ambtenaar in functie... maar goed. 2015. zit ie nu vast niet meer voor vast.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in de bak zat, maar kan ook 1 van zijn broers zijn. Daarom vroeg ik het ook.
Nee, het was smeerkaas, op een broodje, die smeerkaas was een dier, volgens Adje, die had daar heel lang voor opgesloten gezeten , Het SmeerkaasBeestquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske loopt al heel vaak goor te kletsen met d'r mond vol, maar dat uitbraken van herkauwd fruit is een nieuw dieptepunt.
Wie lelijk wil zijn moet pijn lijden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:38 schreef cobain1994 het volgende:
Pijn is fijn... Aldus Dre
[ afbeelding ]
Ik zit nog steeds te wachten tot er iemand eens dat hele grasveld weghaalt, en er iets anders voor in de plaats neer legt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:16 schreef puzziepie het volgende:
Brandy en Dil willen met Tranny en Shell gaan voetballen op het grasveld ,wel met blote voetjes .
Oh Mylene gaat ook mee voetballen
Ja.quote:
quote:
Ja, ze hebben best zitten tanken drie dagen lang, die zal wel een kater hebben Merelquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:55 schreef Harrison het volgende:
Franny heeft overal spierpijn. Ze wil vroeg naar bed vanavond. Merel wil het liefst nu al.
Denk dat het door het laatste komt.. de 15%quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb Merel nog nooit zó hard zien werken sinds de Break-Off Show en het ingaan van de 15% regel
[ afbeelding ]
Raar mensquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:06 schreef Maria. het volgende:
maris leest de quote500...tv kok herman de blijker is 1.3 miljoen waard....en ze vind hem waardeloos.....
# golddiger...
uit een pakjequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:12 schreef Maria. het volgende:
[..]
haar kippen soep is lekkerder zeker?...
Van wie mag dat niet meer dan ?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:24 schreef Dotteke het volgende:
Zag je dat, er vloog wat uit me hoofd, zegt Merel
Ja, je verstand, zegt Ger
Die zat er niet, antwoordt Merel
Of je ziel, zegt Ger
Ben niet dood zegt ze
Ger zegt ouwe taart
Mogen we niet meer zeggen, zegt Merel
Geen idee, dat zei ze er niet bij.quote:
Hey ze hebben een nieuwe bal.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:34 schreef Dotteke het volgende:
blote voeten, maar op het grasveld..........EN schreeuwen de wijven ppfffff [ afbeelding ]
Echt hè, hoorde hem ook pochen dat hij al 22.5 maand daar isquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:42 schreef Dotteke het volgende:
Adje zegt tegen Jessie dat hij en Ger goed bezig zijn met zijn plaatje
Jessie zegt dat hij er ook plezier in heeft, hij heeft in 22 maanden nog nooit iets voor hem zelf gedaan zegt hij![]()
![]()
O echt, ik heb geen ideequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hey ze hebben een nieuwe bal.
Die andere heeft die hond toch stuk gebeten?
Die vent spoort niet hoor Fritsie, hij is er bijna 2 jaar uit geweest en dan maar blijven herhalen dat hij er 22 maanden in zitquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt hè, hoorde hem ook pochen dat hij al 22.5 maand daar is
Zo raar dat Jessie door telt in maandenquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:42 schreef Dotteke het volgende:
Adje zegt tegen Jessie dat hij en Ger goed bezig zijn met zijn plaatje
Jessie zegt dat hij er ook plezier in heeft, hij heeft in 22 maanden nog nooit iets voor hem zelf gedaan zegt hij![]()
![]()
Hij gaat gewoon door waar hij gebleven is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo raar dat Jessie door telt in maanden
Uto 1 is geen Uto 2
Ja, en ik vind dat raarquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon door waar hij gebleven is.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef mazaru het volgende:
Wat schattig. De twee decorstukken hebben allebei hetzelfde babyblauwe pakje aan.
[ afbeelding ]
Vies wijf is hetquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft net een koekje op, en is al 5 minuten bezig het koekje helemaal weg te werken
ik herstelde me alquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:23 schreef Maria. het volgende:
[..]
nou zeg.... die heeft hij anders nooit hoor....
3 dagen geleden kraakte ze het nog helemaal affff.............quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef Bramenstruik het volgende:
de panter is het helemaal eens, en rent hem achterna, kansen
Wederom.. je verwacht het niet hè van Merelquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef Bramenstruik het volgende:
de panter is het helemaal eens, en rent hem achterna, kansen
jawelquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Wederom.. je verwacht het niet hè van Merel
nog even........ en we krijgen de ....scorned woman... act.....quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Wederom.. je verwacht het niet hè van Merel
Ze zet zichzelf zo voor lulquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:31 schreef Maria. het volgende:
[..]
nog even........ en we krijgen de ....scorned woman... act.....
ik heb hem geloof ik gezien met Cees zn bezoek, makelaarstypetje, met een sjaaltjequote:Op zondag 4 augustus 2019 17:34 schreef Maria. het volgende:
vincent ( neef van cees ) heet een leuke briefgeschreven aan maris....dat zegt genoeg zegt ze...maar hij is nog niet van maris........![]()
en vincent komt 1 sept,,....
nee ze herstelde zich....hij is nog niet van mij zei ze...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
Wat zei NaarGeest nou? 1 sep "komt die van mij." ? Die heeft nog een sukkel buiten lopen?
ze bedoelt de neef van Ceesquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
Wat zei NaarGeest nou? 1 sep "komt die van mij." ? Die heeft nog een sukkel buiten lopen?
nee, maar aan de andere kant, vond die neef ook niks, dus mss is het wel wat voor haarquote:
Over wie had ze t dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef Maria. het volgende:
ow...vandaag is red je eigen reet dag.....zei andrea....
en ze streamde 24/7....pfffquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
En NaarGeest nog gluiperen "zou je dat wel doen..Daten op TV? " godkolere zie doen niet anders al 5 jaar Utopia , nix nieuws, en nu ineens raar doen erover
.vandaag is red je eigen reet dag....dat betekend dat iedereen maar wat zelf moet doen in de keuken...quote:
Ok thanksquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:43 schreef Maria. het volgende:
[..]
.vandaag is red je eigen reet dag....dat betekend dat iedereen maar wat zelf moet doen in de keuken...
wie is hij?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:42 schreef Bramenstruik het volgende:
Maris heeft zich jaren lang gered zonder kerelpowerwoman, alle geld aan hem uitgegeven en hij betaalt nu 50 euro per maand af
ik heb een vermoeden (Gert-Jan) maar dat is echt een aanname van mij hoor, de rest van het verhaal klopt, heeft ze zelf verteldquote:
sorry quote mezelf, dan klopt het natuurlijk nog niet, maar.....................quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden (Gert-Jan) maar dat is echt een aanname van mij hoor, de rest van het verhaal klopt, heeft ze zelf verteld
Tja ze heeft ook van n vriendin 'n nier gehad.......... al dan niet gebakkenquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden (Gert-Jan) maar dat is echt een aanname van mij hoor, de rest van het verhaal klopt, heeft ze zelf verteld
kan best.....gj...postte een keer....dat maris zooveel voor hem deed.....( misschien wel geld idd )...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gerookt?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sorry quote mezelf, dan klopt het natuurlijk nog niet, maar.....................
dat is al rechtgezet, ze had over een of andere celebrityquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja ze heeft ook van n vriendin 'n nier gehad.......... al dan niet gebakken
Ze loopt nu ook niet bepaald over van schoonheid moet ik zeggen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. De Wijven hoeven ineens niets meer, geen ventjes, als het niet iets gewéldigs is.. Dre niet en NaarGeest óók niet, heeft ze járen lang al gedaan met niets.. ik geloof haar ineens, dat geen vent dat gedrocht wil ja...
Oke dan heb ik helemaal niets gezegdquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is al rechtgezet, ze had over een of andere celebrity
Nou gebakken gaat die via je mond Mariaquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:47 schreef Maria. het volgende:
[..]
dan moet je toch een lidteken zien...denk ik?? buik of rug ?
nee dank je wel.. ik sla over....niertje en levertjes...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou gebakken gaat die via je mond Maria
van de week vertelde ze dus, Jessie zat over zn bitcoins te mekkeren, Maris: ik wil ook investeren, maar krijg nog veel geld van iemand, hij betaalt nu 50 euro per maand af, en dat schiet niet op (dat was het letterlijk)quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:46 schreef Maria. het volgende:
[..]
kan best.....gj...postte een keer....dat maris zooveel voor hem deed.....( misschien wel geld idd )...
die weet ook niet waar ze is......en jessie weet donders goed wie ze bedoelt...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
van de week vertelde ze dus, Jessie zat over zn bitcoins te mekkeren, Maris: ik wil ook investeren, maar krijg nog veel geld van iemand, hij betaalt nu 50 euro per week af, en dat schiet niet op (dat was het letterlijk)
Waarom moeten daar nou weer kinderachtige bloemetjes en zo op geschilderd worden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
De zinloosheid.. sociale werk plaats, vrouwengevangenis, verveling verdrijven.. al dat maar het nut is ver te zoeken.. ik krijg een vreselijke Lotus dejevu met BoomhutPaalplakken met schors
[ afbeelding ]
precies datquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:50 schreef Maria. het volgende:
[..]
die weet ook niet waar ze is......en jessie weet donders goed wie ze bedoelt...har foutje van 6 maanden...
Precies, ze hebben geen zak te doen, roller er overeen met buitenbeitsquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Waarom moeten daar nou weer kinderachtige bloemetjes en zo op geschilderd worden.
Gewoon mooi opschuren en het blanke hout aflakken is toch veel mooier.
Was vanmorgen ineens 'n ingeving van Mariska, dat ze die staanders wil schilderen maar zij zelfquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Waarom moeten daar nou weer kinderachtige bloemetjes en zo op geschilderd worden.
Gewoon mooi opschuren en het blanke hout aflakken is toch veel mooier.
afquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:42 schreef Bramenstruik het volgende:
Maris heeft zich jaren lang gered zonder kerelpowerwoman, alle geld aan hem uitgegeven en hij betaalt nu [quote]
Op zondag 4 augustus 2019 17:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
van de week vertelde ze dus, Jessie zat over zn bitcoins te mekkeren, Maris: ik wil ook investeren, maar krijg nog veel geld van iemand, hij betaalt nu 50 euro per week af, en dat schiet niet op (dat was het letterlijk)
Ja, snap dat ook niet en ook daar zeggen ze er niets vanquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo raar dat Jessie door telt in maanden
Uto 1 is geen Uto 2
Is het nu ¤50,- per maand op per week?quote:
hoe kan je kunstgeschiedenis verleren?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:54 schreef Maria. het volgende:
maris...kunstgeschiedenis eind examen gedaan....maar ze is het verleerd.....pffff....pathologische leugenaar.....kan niet anders...
Vast zo'n cursusje van de LOI geweestquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoe kan je kunstgeschiedenis verleren?
ja en andrea moet pizza punten gaan schilderen....van maris....quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast zo'n cursusje van de LOI geweest
Volgens mij krijgt hij er een stijf pielleke van, zo geil vindt hij het zijn eigen nummertje.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ahgûûtt… Jessie doet de "ik scheit in me broek act" hij wil "De Rapshow" op het platform doen.. Merel staat weer te sjaainen .. háár Jessie zomaar beroemd ineend
ik de A A A A A A AKgggggK niet horen door de herrie
[ afbeelding ]
Merel denkt ook: Jezzzzz nog ff en ik krijg mn eigen goldcardquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Jessie ,, wattisser?
We hoeven geen week te wachten op de Merelslijm
[ afbeelding ]
dat vindt hij helemaal niet, en ik ben absoluut geen Jessiefanquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:01 schreef Maria. het volgende:
alle jessie fans in een dippie......jessie vind shelley leuk...
Stel, ze krijgen wat. Dan s Shel ineens top, stijgt ze in de polquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:01 schreef Maria. het volgende:
alle jessie fans in een dippie......jessie vind shelley leuk...
O weer eens wat bijgelegen en gekeken! Die Mariska...manmanman...wat jij vanmorgen al schreef,opsluiten...vooral in die gecapitonneerde kamerquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast zo'n cursusje van de LOI geweest
Dat vind hij wel, heeft hij zelf gezegd heb ik gelezenquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat vindt hij helemaal niet, en ik ben absoluut geen Jessiefan
ja.....idioot heh...quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stel, ze krijgen wat. Dan s Shel ineens top, stijgt ze in de pol
Was met Merel en Ger net zo
na jah, ik zie het niet, hij zet haar alleen te kakkenquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind hij wel, heeft hij zelf gezegd heb ik gelezen
Ja, ik snap dat nooit hoorquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:07 schreef DKUp het volgende:
Meertje vond het een vreselijk nummer en nu vindt ze het opeens goed.
Gaaf zelfs, Jessie blij,quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:07 schreef DKUp het volgende:
Meertje vond het een vreselijk nummer en nu vindt ze het opeens goed.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:05 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
O weer eens wat bijgelegen en gekeken! Die Mariska...manmanman...wat jij vanmorgen al schreef,opsluiten...vooral in die gecapitonneerde kamer![]()
![]()
Halfschedelquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:13 schreef Dotteke het volgende:
Kom op Shel, verknip hem je kan het
[ afbeelding ]
ik weet niet hoor, maar dat doet ze al bijna een jaarquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Halfschedel, half haarquote:
Ze gaat zn halve schedel weer even accentuerenquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Joeyquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Halfschedel, half haar
Ik moest aan Aike en o hoe heet hij ook weer, dat ze hem ging scheren en dat ding op millimeter stond
Ja en, dan kan je je wel ( bewust ) uit schietenquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar dat doet ze al bijna een jaar
wat gewoon kan, dichterlijke vrijheid, maar nu mensen voor dom uitmakenquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:14 schreef Dotteke het volgende:
Ger, is het je opgevallen dat niemand het nog heeft gehoord, ze rappen ogen en haken i.p.v. haken en ogen. Maar zo zegt Rapper Slizzzzzzzzz dat doen rappers wel vaker.
Of en kale plek boven op zijn kop maken ,quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:14 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ze gaat zn halve schedel weer even accentueren
Juist, diequote:
Paar druppels secondelijm in die klemmenquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een goeie, of een stukje van zijn oor......nee, das gemeenquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Paar druppels secondelijm in die klemmen![]()
viel mij wel opquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:14 schreef Dotteke het volgende:
Ger, is het je opgevallen dat niemand het nog heeft gehoord, ze rappen ogen en haken i.p.v. haken en ogen. Maar zo zegt Rapper Slizzzzzzzzz dat doen rappers wel vaker.
Heeft ie toch al?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of en kale plek boven op zijn kop maken ,
quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:16 schreef DKUp het volgende:
Ikkie ikkie ikkie bal, ik heb liever die grote dikke nep ballen Jaaaaaaaaa!
Het is toch ook een kleuter.quote:
Op zijn voorhoofd plakken............ ik ben voorquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een goeie, of een stukje van zijn oor......nee, das gemeen
Maar dat weet Jessie dan weer nietquote:
ja mij ook, dacht dus dat het viel onder dichterlijke vrijheid, maar schijnt dat ik oerdom banquote:
iets groterquote:
Of op zijn lul, dan kan die tenminsten horen als een meisje nee zegt, hoeft hij die niet meer achterna te lopen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Op izijn voorhoofd plakken............ ik ben voor![]()
![]()
je toetsenbord weer kaduuk of zit u aan den wijnquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja mij ook, dacht dus dat het viel onder dichterlijke vrijheid, maar schijnt dat ik oerdom ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |