3 dagen geleden kraakte ze het nog helemaal affff.............quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef Bramenstruik het volgende:
de panter is het helemaal eens, en rent hem achterna, kansen
Wederom.. je verwacht het niet hè van Merelquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef Bramenstruik het volgende:
de panter is het helemaal eens, en rent hem achterna, kansen
jawelquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Wederom.. je verwacht het niet hè van Merel
nog even........ en we krijgen de ....scorned woman... act.....quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Wederom.. je verwacht het niet hè van Merel
Ze zet zichzelf zo voor lulquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:31 schreef Maria. het volgende:
[..]
nog even........ en we krijgen de ....scorned woman... act.....
ik heb hem geloof ik gezien met Cees zn bezoek, makelaarstypetje, met een sjaaltjequote:Op zondag 4 augustus 2019 17:34 schreef Maria. het volgende:
vincent ( neef van cees ) heet een leuke briefgeschreven aan maris....dat zegt genoeg zegt ze...maar hij is nog niet van maris........![]()
en vincent komt 1 sept,,....
nee ze herstelde zich....hij is nog niet van mij zei ze...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
Wat zei NaarGeest nou? 1 sep "komt die van mij." ? Die heeft nog een sukkel buiten lopen?
ze bedoelt de neef van Ceesquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
Wat zei NaarGeest nou? 1 sep "komt die van mij." ? Die heeft nog een sukkel buiten lopen?
nee, maar aan de andere kant, vond die neef ook niks, dus mss is het wel wat voor haarquote:
Over wie had ze t dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef Maria. het volgende:
ow...vandaag is red je eigen reet dag.....zei andrea....
en ze streamde 24/7....pfffquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
En NaarGeest nog gluiperen "zou je dat wel doen..Daten op TV? " godkolere zie doen niet anders al 5 jaar Utopia , nix nieuws, en nu ineens raar doen erover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |