Hey ze hebben een nieuwe bal.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:34 schreef Dotteke het volgende:
blote voeten, maar op het grasveld..........EN schreeuwen de wijven ppfffff [ afbeelding ]
Echt hè, hoorde hem ook pochen dat hij al 22.5 maand daar isquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:42 schreef Dotteke het volgende:
Adje zegt tegen Jessie dat hij en Ger goed bezig zijn met zijn plaatje
Jessie zegt dat hij er ook plezier in heeft, hij heeft in 22 maanden nog nooit iets voor hem zelf gedaan zegt hij![]()
![]()
O echt, ik heb geen ideequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hey ze hebben een nieuwe bal.
Die andere heeft die hond toch stuk gebeten?
Die vent spoort niet hoor Fritsie, hij is er bijna 2 jaar uit geweest en dan maar blijven herhalen dat hij er 22 maanden in zitquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Echt hè, hoorde hem ook pochen dat hij al 22.5 maand daar is
Zo raar dat Jessie door telt in maandenquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:42 schreef Dotteke het volgende:
Adje zegt tegen Jessie dat hij en Ger goed bezig zijn met zijn plaatje
Jessie zegt dat hij er ook plezier in heeft, hij heeft in 22 maanden nog nooit iets voor hem zelf gedaan zegt hij![]()
![]()
Hij gaat gewoon door waar hij gebleven is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo raar dat Jessie door telt in maanden
Uto 1 is geen Uto 2
Ja, en ik vind dat raarquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon door waar hij gebleven is.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef mazaru het volgende:
Wat schattig. De twee decorstukken hebben allebei hetzelfde babyblauwe pakje aan.
[ afbeelding ]
Vies wijf is hetquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft net een koekje op, en is al 5 minuten bezig het koekje helemaal weg te werken
ik herstelde me alquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:23 schreef Maria. het volgende:
[..]
nou zeg.... die heeft hij anders nooit hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |