Het lijkt me wel een transfer, anders maak je jezelf als coach nog meer belachelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Lozano transfertje dus, of heel misschien nog een straf van Bommel
Waarom vraag je dat aan Scrummie?quote:
Ik moet überhaupt nog maar zien of Donny gaat, Ziyech zie ik alleen naar Arsenal of Bayern vertrekken, Neres zou nog kunnen ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja eerst Donny voor 60 miljoen, en dan aan het einde van de periode komt er ook nog een club voor Ziyech met wie je afspraken hebt. Dan voor Neres wellicht nog een niet te weigeren bod, kan best hoor.
Al zal Ajax dan ook nog wel het een en ander erbij kopen.
https://www.tubantia.nl/f(...)-structuur~a56b974c/quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Van Bommel komt uit de KNVB school, de Spanjaard op de bank bij Twente niet.
Willem Vissers slaat alleen maar onzin uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
Willem Vissers vorig jaar na een paar wedstrijden: Van Bommel is de nieuwe Michels. Oh, oh ,oh.
Neutrale blik. (lol)quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan Scrummie?
Klopt. Die kon er ook niks van en moest het hebben van eerst Cruijff en later Gullit en v Basten en nog een paar aardige spelers.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
Willem Vissers vorig jaar na een paar wedstrijden: Van Bommel is de nieuwe Michels. Oh, oh ,oh.
ik zou het bij tekenen houden...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Einde tijdperk Rooms Katholieke Combinatie Waalwijk.
Zat Garcia niet als assistent bij Pusic op de bank vorig jaar? Heb begrepen dat het vorig seizoen godvergeten lelijk voetbal was.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
https://www.tubantia.nl/f(...)-structuur~a56b974c/
Niet veel van gezien eigenlijk. Wat ik wel heb gezien, laatste 20 minuten was het niet veel. Vitesse in de achteruit want rode kaart. 2-2 was volgens velen buitenspel overigens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |