O zie het meer als realiteit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:24 schreef Scary_Mary het volgende:
Apart hoe levensecht dromen kunnen lijken hè? Droom je dan van een verleden dat je tergt of jouw verleden?
Wat een lieve droomHeb je al een dame op het oog?
Clown ja?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O zie het meer als realiteit.
Mijn kamer nog even rondspeuren of die enge clown niet echt aanwezig is![]()
Dromen over gedrag dat ik wil afzweren maar in de dromen maar terugkomt met alle intensiteit.
Ja een vrouw op het oog.
Maar ze is nog niet van mij.
Ja een clown die ik niet vertrouwde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Clown ja?Misschien is het dromen dan een signaal om je te helpen afzweren ofzo?
En, hoe ga je haar versieren?
Vind je jezelf ook niet een heel klein beetje vaag ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja een clown die ik niet vertrouwde.
Zo zou het best kunnen zijn Mary.
Het zo helder op mijn netvlies krijgen van welk gedrag ik accepteer en welke niet.
Het is allemaal niet aan mij.
Haar hart holt en vlucht.
We zijn al aan elkaar verbonden, wat die verbintenis waard is gaan we zien.
Verhullen is prachtig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:53 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Vind je jezelf ook niet een heel klein beetje vaag ?
Als ik droom is het een combinatie van gebeurtenissen die ik gezien en gehoord heb bij elkaar.quote:
Ik droom nooit over wat ik gezien heb, het wordt altijd anders verpakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:57 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Als ik droom is het een combinatie van gebeurtenissen die ik gezien en gehoord heb bij elkaar.
Nooit met goede afloop![]()
Vanochtend droomde ik over een compilaties met trouwauto's die ongelukken kregen echt heel raar
Het is geen totale clownaversie dus?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja een clown die ik niet vertrouwde.
Zo zou het best kunnen zijn Mary.
Het zo helder op mijn netvlies krijgen van welk gedrag ik accepteer en welke niet.
Het is allemaal niet aan mij.
Haar hart holt en vlucht.
We zijn al aan elkaar verbonden, wat die verbintenis waard is gaan we zien.
Gelukkig ben ik niet getrouwd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik droom nooit over wat ik gezien heb, het wordt altijd anders verpakt.
Woorden of zinnen kunnen wel terugkomen, een vorm van herkenning/verwerking.
Je bent (nog) getrouwd?
Ik haat clowns niet, erg grappig zijn ze ook nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is geen totale clownaversie dus?
Dat klinkt ingewikkeld, hoop dat jullie je weg gaan vinden
Lekker heur, en met u?quote:
Het huwelijk zegt je iets?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:04 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet getrouwd.
Ook wel jong he op je 20e
BEGIN ER NIET AAN!quote:
De kostuums en schmink scheppen ook een bepaald soort afstand die misschien daarom ook aansluiten op het creëren van zo een onbereikbaarheidsgevoel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik haat clowns niet, erg grappig zijn ze ook niet![]()
Ik droom wel vaker over rare figuren al dan niet in clownspakken die mij finaal in elkaar rammen of ik hen.
Maar ze zijn vaak onbereikbaar en tergen mij.
Ik vind mijn weg wel en zie wel wie aansluit. Hopelijk zij.
Bedankt
Lig nu in een hotel in Helsinki, na een tijd in the middle of nowhere te hebben gezeten in noord oost Finland. Was best koud, maar heerlijke natuurquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi Barba, heb je wat leuks te vertellen of meegemaakt?
Mooi! Hier ook wel ok? Was jij niet ook weer aan een verhuizing toe ofzo? Ben niet zoveel geweest afgelopen tijd, maar Nijmegen is ineens heel populair. Gcjoel en Cali gaan erheen. En Dino naar Luxemburg. Verder kan ik zo even weinig bedenken.. Behalve jou natuurlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker heur, en met u?
Nog iets gemist hier?
Mooi, ben je in Lapland geweest ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lig nu in een hotel in Helsinki, na een tijd in the middle of nowhere te hebben gezeten in noord oost Finland. Was best koud, maar heerlijke natuur
De onbereikbaarheid van mijn eigen gevoel..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De kostuums en schmink scheppen ook een bepaald soort afstand die misschien daarom ook aansluiten op het creëren van zo een onbereikbaarheidsgevoel?
Mooi gezegd
Denk dat ik wel jaloers benquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lig nu in een hotel in Helsinki, na een tijd in the middle of nowhere te hebben gezeten in noord oost Finland. Was best koud, maar heerlijke natuur
Lapland bewaar ik voor winter en als ik veul geld hebquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:14 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Mooi, ben je in Lapland geweest ?
Heb je ook noorderlicht gezien ?
Ga waarschijnlijk wel binnenkort landje wisselen jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooi! Hier ook wel ok? Was jij niet ook weer aan een verhuizing toe ofzo? Ben niet zoveel geweest afgelopen tijd, maar Nijmegen is ineens heel populair. Gcjoel en Cali gaan erheen. En Dino naar Luxemburg. Verder kan ik zo even weinig bedenken.. Behalve jou natuurlijk
Das wel jammer, is zo'n reis naar Lapland zo duur ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lapland bewaar ik voor winter en als ik veul geld heb![]()
En geen noorderlicht gezien, het wordt amper donker deze tijd van het jaar dus weinig kans
Ja, helaas wel. Het kost me meer om vanuit midden Finland naar Lapland te gaan dan van Malta naar Finland te gaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:19 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Das wel jammer, is zo'n reis naar Lapland zo duur ?
Heeft dat te maken met de bereikbaarheid van het hoge noorden ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Het kost me meer om vanuit midden Finland naar Lapland te gaan dan van Malta naar Finland te gaan.
Klinkt goed! Bij je schoonfamilie op bezoek geweest?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk het. Geen idee eigenlijk. Weet alleen dat Lapland ranzig duur is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:23 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met de bereikbaarheid van het hoge noorden ?
Yesquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt goed! Bij je schoonfamilie op bezoek geweest?
Ik heb wel eens meer lucide momenten gehad, sorryquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De onbereikbaarheid van mijn eigen gevoel..![]()
![]()
Ben je altijd zo helder van geest geweest?
Spannend, wat heb je op het oog?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga waarschijnlijk wel binnenkort landje wisselen ja
Geen Nijmegen though
De hele mediterranneequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Spannend, wat heb je op het oog?
Och nee, bedanktquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meer lucide momenten gehad, sorry
Weltrustenquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Och nee, bedankt
Je bent een voorbeeld voor mij.
Lucide “droom” bedoel je? Soms, heel soms, heb ik deze en dat is echt gaaf, jezelf totaal kunnen sturen en doen wat je wil in de droom!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meer lucide momenten gehad, sorry
Ik volg meer mijn gevoel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat volg je meer?
Ratio of gevoel?
En is de balans naar wens?
Leuk dat je het kent, maar nee ik bedoelde echt momenten en niet dromen. Heb ze soms ook en inderdaad gaaf als je het kan controleren jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lucide “droom” bedoel je? Soms, heel soms, heb ik deze en dat is echt gaaf, jezelf totaal kunnen sturen en doen wat je wil in de droom!
Kan ik weer ergens heen volgend jaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga waarschijnlijk wel binnenkort landje wisselen ja
Geen Nijmegen though
Ratio overheerst, al ben ik wel meer in balans dan vroeger. Nog genoeg work in progress though. En hoe zit dat met jou?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat volg je meer?
Ratio of gevoel?
En is de balans naar wens?
Ja dat van jou in extreme nog.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ratio overheerst, al ben ik wel meer in balans dan vroeger. Nog genoeg work in progress though. En hoe zit dat met jou?
Ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan ik weer ergens heen volgend jaar
Je vind dus dat de mensheid handelt op ratio ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja dat van jou in extreme nog.
Mijn gevoel begint te vechten tegen de oneerlijke strijd.
Weg met die ratio.
Al is de ratio ook sterk en belangrijk maar neemt vaak zoveel rust weg, het gevoel weg.
Dat klinkt moeilijk. Wel benieuwd hoe het rust weg haalt? Is dat je gevoel opspeelt van hey, ik ben er ook nog of hoe werkt dat? Ik vond juist en vind nog steeds de nodige rust in mijn ratio, maar je kan nu eenmaal niet alles beredeneren. Nu ik ouder word, merk ik ook dat sentimenteler word en ik zet mijn vraagtekens erbij of dat nou alleen hormonaal zou zijn of ook omdat er nu meer de tijd voor neem. Ofzo..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja dat van jou in extreme nog.
Mijn gevoel begint te vechten tegen de oneerlijke strijd.
Weg met die ratio.
Al is de ratio ook sterk en belangrijk maar neemt vaak zoveel rust weg, het gevoel weg.
Hoe ouder je word hoe meer emotie een rol speelt denk ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat klinkt moeilijk. Wel benieuwd hoe het rust weg haalt? Is dat je gevoel opspeelt van hey, ik ben er ook nog of hoe werkt dat? Ik vond juist en vind nog steeds de nodige rust in mijn ratio, maar je kan nu eenmaal niet alles beredeneren. Nu ik ouder word, merk ik ook dat sentimenteler word en ik zet mijn vraagtekens erbij of dat nou alleen hormonaal zou zijn of ook omdat er nu meer de tijd voor neem. Ofzo..
NOI?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Jesus stelletje NOI psychologen, wat een vaag gezwets.
De wens is natuurlijk dat er evenwicht is in een persoon.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:53 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Je vind dus dat de mensheid handelt op ratio ?
Maar ook verwoestend voor de mensen denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De wens is natuurlijk dat er evenwicht is in een persoon.
Zo kan het individu overleven.
Al ons handelen vergt ook enige basis, de rationaliteit.
En ja die rationaliteit kan verwoestend werken voor het gevoel.
Ik bedoelde ook niet Chia de criticus nu hè. En naast dat ze lief is, is ze soms ook een ondeugend en opruiend boefjequote:
Ok hoor dit met de stem van Bert van Ernie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet Chia de criticus nu hè. En naast dat ze lief is, is ze soms ook een ondeugend en opruiend boefje
Ratio kan vervormd raken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat klinkt moeilijk. Wel benieuwd hoe het rust weg haalt? Is dat je gevoel opspeelt van hey, ik ben er ook nog of hoe werkt dat? Ik vond juist en vind nog steeds de nodige rust in mijn ratio, maar je kan nu eenmaal niet alles beredeneren. Nu ik ouder word, merk ik ook dat sentimenteler word en ik zet mijn vraagtekens erbij of dat nou alleen hormonaal zou zijn of ook omdat er nu meer de tijd voor neem. Ofzo..
Kijk maar naar @Eldinosaur. De hele wereld naar de kloten door die yuppen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:00 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Maar ook verwoestend voor de mensen denk ik.
Maar dat zie je nu wel weer dat geld en goed een hele grote rol speelt.
Men moet enkel meer en meer.
Ja zo ken ik haar vooral, eigenwijs ook. Erg koppig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet Chia de criticus nu hè. En naast dat ze lief is, is ze soms ook een ondeugend en opruiend boefje
Met de tijd en meer bewustzijn kwam ook meer context vond ik, dat hielp ook wel. Doe je wel iets om dan toch iets vaker wel wat meer stil te blijven staan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ratio kan vervormd raken.
Maar dat zal wel door angstige gevoelens komen.
Dat ik denk te handelen uit ratio..
Maar alles zonder stil te staan.
Met de tijd misschien milder.
Bewuster ook.
Een van de betere users imoquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja zo ken ik haar vooral, eigenwijs ook. Erg koppig.
Ik lees vaak een meditatie en probeer het geschrevene toe te passen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Met de tijd en meer bewustzijn kwam ook meer context vond ik, dat hielp ook wel. Doe je wel iets om dan toch iets vaker wel wat meer stil te blijven staan?
Het individu moet in de pas lopen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:00 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Maar ook verwoestend voor de mensen denk ik.
Maar dat zie je nu wel weer dat geld en goed een hele grote rol speelt.
Men moet enkel meer en meer.
Kan nog lang duren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het individu moet in de pas lopen.
Geld geld geld..
Leven in ons sprookje, leven door de wilskracht van de zwakkeren.
Ooit worden we wel verlicht.
De context de context..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Met de tijd en meer bewustzijn kwam ook meer context vond ik, dat hielp ook wel. Doe je wel iets om dan toch iets vaker wel wat meer stil te blijven staan?
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een van de betere users imoKomt niet alleen halen, maar ook brengen en dat in dialoog met een voice of reason. Zouden meer mensen mogen proberen wat mij betreft
Ook een keer goed om uit je eigen bubbel te komenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De context de context..
Komt mij steeds meer voor ogen te komen.
Steeds minder zin om mij te laten weerhouden door de context waarin ik leef.
Ik moet naar buiten gaan..
Doen..
Stoppen met blijven hangen in de 'vaststaande' context.
Ik droom er een nachtje over.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:15 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ook een keer goed om uit je eigen bubbel te komen
Ze is ook wat milder en wijzer gewordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een van de betere users imoKomt niet alleen halen, maar ook brengen en dat in dialoog met een voice of reason. Zouden meer mensen mogen proberen wat mij betreft
Met context bedoel ik ook die van mezelf, wat ik er van vind en mee wil doen enzo. Perceptie ditdat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De context de context..
Komt mij steeds meer voor ogen te komen.
Steeds minder zin om mij te laten weerhouden door de context waarin ik leef.
Ik moet naar buiten gaan..
Doen..
Stoppen met blijven hangen in de 'vaststaande' context.
Waarom mediteer je een meditatie niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:08 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik lees vaak een meditatie en probeer het geschrevene toe te passen.
Ik zou niet weten hoe ik dat zou kunnen doen eigenlijks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom mediteer je een meditatie niet?
Hij bedoelt dat ie de bijbel leest. (Denk ik.)quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom mediteer je een meditatie niet?
Die laatste zin begrijp ik niet helemaal? Ken je deze?https://www.bol.com/nl/f/mindful-met-jezus/9200000015494005/quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:24 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik dat zou kunnen doen eigenlijks.
Lezen is ook anders dan mediteren en bij een tekst kan je niet anders dan mediteren.
O, bedankt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die laatste zin begrijp ik niet helemaal? Ken je deze?https://www.bol.com/nl/f/mindful-met-jezus/9200000015494005/
Ander soort mediteren zeg maarquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:38 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
O, bedankt.
Lijkt me wel een mooi boek
Die twee flessen naast elkaar baart inderdaad zorgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ander soort mediteren zeg maar![]()
Jeetje, ik was ook even niet helemaal in het hier en nu. Greep bijna de verkeerde fles, in plaats van oestersaus bijna Baileys chocoladedrank in de pan(Sta vooruit te koken ivm veranderde planning morgen)
Het was te warm voor de Baileys buiten de koelkast tijdens de hitte..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Die twee flessen naast elkaar baart inderdaad zorgen.
Klinkt lekker, wat maak je ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ander soort mediteren zeg maar![]()
Jeetje, ik was ook even niet helemaal in het hier en nu. Greep bijna de verkeerde fles, in plaats van oestersaus bijna Baileys chocoladedrank in de pan(Sta vooruit te koken ivm veranderde planning morgen)
Snel opdrinken danquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het was te warm voor de Baileys buiten de koelkast tijdens de hitte..
De oestersaus ging met wat soja- en vissaus door de sperziebonen. Verder aardappel-bloemkoolcurry, eiercurry, sambal goreng tempe. En dat gaat wegens een anti-roti fan in arabisch platbrood gerold worden voor de lunch morgen.quote:
"Als pastoraal therapeut weet Philip Troost christen-zijn en mindfulness met elkaar te verbinden: een vruchtbare combinatie die het mens-zijn verdiept en een nieuwe dimensie geeft aan de relatie met God."quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die laatste zin begrijp ik niet helemaal? Ken je deze?https://www.bol.com/nl/f/mindful-met-jezus/9200000015494005/
Maak je die platbroden ook zelf?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De oestersaus ging met wat soja- en vissaus door de sperziebonen. Verder aardappel-bloemkoolcurry, eiercurry, sambal goreng tempe. En dat gaat wegens een anti-roti fan in arabisch platbrood gerold worden voor de lunch morgen.
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:00 schreef Academicus het volgende:
[..]
"Als pastoraal therapeut weet Philip Troost christen-zijn en mindfulness met elkaar te verbinden: een vruchtbare combinatie die het mens-zijn verdiept en een nieuwe dimensie geeft aan de relatie met God."
Ik ben even rukken, het is vrijdagavond
Nee, te druk dit weekendquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Maak je die platbroden ook zelf?
Ik denk dat jij heerlijk kunt koken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De oestersaus ging met wat soja- en vissaus door de sperziebonen. Verder aardappel-bloemkoolcurry, eiercurry, sambal goreng tempe. En dat gaat wegens een anti-roti fan in arabisch platbrood gerold worden voor de lunch morgen.
Ligt eraan wat je gewend bent en ben zeker geen Masterchef. Maar ja, het moet wel eetbaar zijn als tegenprestatie voor mijn zweefteefgeleuter hèquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat jij heerlijk kunt koken.
1 dag gelopen, was 'n week voor de vierdaagse door m'n enkel gegaan, fysio daar gaf aan dat 't geen goed idee was de 2e dag te starten, bleek ook wel want kon die dag niet eens normaal staan meer. Dusja behoorlijke domper.quote:
Ah das jammer ja, maar klinkt wel verstandig om er niet mee door te lopen. Hoe gaat het nu met je enkel?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
1 dag gelopen, was 'n week voor de vierdaagse door m'n enkel gegaan, fysio daar gaf aan dat 't geen goed idee was de 2e dag te starten, bleek ook wel want kon die dag niet eens normaal staan meer. Dusja behoorlijke domper.
Wel weer OK, aan einde vd dag is de enkel wel wat dikker maar kan de dagelijkse dingen gewoon weer pijnloos doen gelukkigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah das jammer ja, maar klinkt wel verstandig om er niet mee door te lopen. Hoe gaat het nu met je enkel?
Dat scheelt, gelukkig maar. Volgend jaar nieuwe poging in Nijmegen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wel weer OK, aan einde vd dag is de enkel wel wat dikker maar kan de dagelijkse dingen gewoon weer pijnloos doen gelukkig
Fokkers die actief denken te moeten doenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wel weer OK, aan einde vd dag is de enkel wel wat dikker maar kan de dagelijkse dingen gewoon weer pijnloos doen gelukkig
Ben ik nog niet over uitquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat scheelt, gelukkig maar. Volgend jaar nieuwe poging in Nijmegen?
Hoi vanuit nimma terugquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:30 schreef Californium het volgende:
Hoi vanuit Nimma
Lekker aan het chillen op de bank met poezels en zo nog even dutje doen denk ik
quote:
Ben je al helemaal verhuisd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:30 schreef Californium het volgende:
Hoi vanuit Nimma
Lekker aan het chillen op de bank met poezels en zo nog even dutje doen denk ik
Ik kan volgend jaar wel iemand langs de kant gebruiken die bij binnenkomst klaar staat met bierquote:
Nee. Over twee week pas. Nu bij vriendin oppassenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 09:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben je al helemaal verhuisd?doe je snel.
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 10:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee. Over twee week pas. Nu bij vriendin oppassen
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Dat krijg je als je met mensen wil afspreken die een leven hebben, dan moet het lang van te voren. Wie gaat er nu vandaag Amsterdam in als je niet voor de canal parade gaat?
This guy.
Q.quote:
Alsof jij je hier nooit vermaakt hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:19 schreef Q. het volgende:
Het is een mooie dag om niet naar Amsterdam te gaan. Zoals altijd eigenlijk.
Dat kan ik me niet herinneren. Moet dus wel leuk zijn geweest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof jij je hier nooit vermaakt hebt.
Is het een Mac?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Iemand een i7 7700K, 16GB, 1080, 512GB nvme SSD kopen?.
Correctquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren. Moet dus wel leuk zijn geweest.
Nee, gewoon een zelfbouw PC, incl waterkoeling op de CPUquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Is het een Mac?Zo ja dan nog steeds niet want ik heb al genoeg Mac's. En PC's.
Hoe krijg je die meuk verzameld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Nee, gewoon een zelfbouw PC, incl waterkoeling op de CPU. En ja, ik dus ook, ik moet wel van een zooi meuk af
.
Werk, familie, vrienden, koningsdag, ebay en alles wel boeiend vindenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe krijg je die meuk verzameld.
Beetje overkill voor mij denk ik. Heb je ook iets met gewone koeling, SSD en i7?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Kost dat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Het is maar een closed loop ding hoor, niets ingewikkelds:quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje overkill voor mij denk ik. Heb je ook iets met gewone koeling, SSD en i7?
Vriendje heeft een ATX model, hebbenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is maar een closed loop ding hoor, niets ingewikkelds:
[ afbeelding ]
Maar ik heb ook nog wel een i7 6700. Alleen die zit in een mega Alienware kast.
CPU is 200 waardquote:
Ik moet van spullen af, niet nog meer erbijquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vriendje heeft een ATX model, hebben?
Heb je hem al op Tweakers V&A geknald?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Ok is goed, stuur maar op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is maar een closed loop ding hoor, niets ingewikkelds:
[ afbeelding ]
Maar ik heb ook nog wel een i7 6700. Alleen die zit in een mega Alienware kast.
Nee, nog niet, Gisteren pas vervangen door mijn "nieuwe" PC.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb je hem al op Tweakers V&A geknald?![]()
Zit nog wel oké met mijn i7 4790k,16GB, 1070Ti, 1TB ssd. Zelfs de nieuwe lichting Ryzen van AMD trekt me nog niet over de streep
Jezus wat is dat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opsturen wordt denk ik duurder dan het hele ding, die kast is echt achterlijk groot en zwaar:
[ afbeelding ]
Het moet je stijl zijn, zullen we maar zeggen.
Zal t doorgevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
CPU is 200 waard
GPU 300
SSD 150
RAM 80
En dan heb je nog kast, voeding, moederbord. (zeg 150)
Zou rond 900 uitkomen, maar dat is echt topdollar, en dat is niet realistisch. Dus ik denk dat 500-600 wel redelijk is.
Maar ik kan van alles toevoegen, weglaten, andere onderdelen erin zetten, dus het kan voor meer of minder.
Een gamerPC, ook niet mijn ding, maar je krijgt nog wel eens ietsquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een gamerPC, ook niet mijn ding, maar je krijgt nog wel eens iets.
I know, ik geef hem dan ook gratis als iemand een PC wil en low budget wil besparen op de kastquote:
Het is een Cylon uit BSG!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opsturen wordt denk ik duurder dan het hele ding, die kast is echt achterlijk groot en zwaar:
[ afbeelding ]
Heeft het idd wel iets van wegquote:
Geef maar aan Faxie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk, ik heb nog 3 kasten in de doos staan hierquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geef maar aan Faxie.
Zal vast een transformer zijn in disguise. De kast dan he. Onderdelen kun je los wel verkocht krijgen of als upgradeset.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geef maar aan Faxie.
Zal vast een transformer zijn in disguise. De kast dan he. Onderdelen kun je los wel verkocht krijgen of als upgradeset.
Nee dat ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat je nog geen eigen computerzaakje begonnen bent. De spullen heb je al. Nu nog de naam en een bedrijfspand. Of begin oldskool vanuit de garagequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb nog 3 kasten in de doos staan hier.
Heb ik alquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat je nog geen eigen computerzaakje begonnen bent. De spullen heb je al. Nu nog de naam en een bedrijfspand. Of begin oldskool vanuit de garage
Zie dmquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
CPU is 200 waard
GPU 300
SSD 150
RAM 80
Zou rond 900 uitkomen, maar dat is echt topdollar, en dat is niet realistisch. Dus ik denk dat 500-600 wel redelijk is.
Maar ik kan van alles toevoegen, weglaten, andere onderdelen erin zetten, dus het kan voor meer of minder.
450 gebodenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
CPU is 200 waard
GPU 300
SSD 150
RAM 80
Ah goedemiddagquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit is de incel/4everalone/maagden sc
Weet niet wat dat betekentquote:
De zelfkant van Fok, zeg maar. Nou, gezelligquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 15:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Dit is de incel/4everalone/maagden sc
Dit. Voetbal is voor bouwvakkers en tokkies.quote:
Fasjequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit. Voetbal is voor bouwvakkers en tokkies.
Alle lesbo's dragen tuinbroeken en hebben kort haarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heul niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Alle lesbo's dragen tuinbroeken en hebben kort haar
En vrouwenvoetbal dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:08 schreef Californium het volgende:
Pearl Harbormoet altijd janken bij die film
Op zoek naar een rijke vent?quote:
Voor vrouwenbouwvakkers en vrouwentokkies, plus vieze mannetjes die geilen op de vrouwen.quote:
Kon je zo neerkijken op z'n kale bolletje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Was niet geheel wederzijds. Je bent wel korter dan ik dacht.
Ja precies.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kon je zo neerkijken op z'n kale bolletje?
Lekker schijten straks dan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:23 schreef Elvi het volgende:
Derde koffie voor m'n neus en nog niet wakker.
Net een gigantisch ontbijt gehadquote:
Geen idee wat het isquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand al eens gegeten bij Lion Noir?
Sms'je?quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Date van mij laten weten dat de gevoelens toch niet wederzijds zijn. Ben niet zo goed in dat soort situaties terwijl het waarschijnlijk wel het beste is zo
en haar daarna geblokkeerd.quote:
Vrouwen die te eager zijn zijn zeker te wantrouwen. Zeker omdat jij (financiëel) nogal wat te bieden hebt. (Ms zij ook maar ik denk het eik niet).quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en haar daarna geblokkeerd.
Maar nee, het kwam ter sprake vanmorgen toen we iets samen gingen doen; zit nogal een verschil tussen haar gevoelens en mijn gevoelens op dit moment.
Heerlijk, als je dan wat kreeg ging het nog ergens over! Of iemand had in ieder geval ¤0,50 voor je over.quote:
Het was leuk; maar niet meer dan dat voor mij. Hadden daar best lang mee door kunnen gaan, maar dat is voor beiden op het eind niet wat we willen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:58 schreef Allures het volgende:
Jammer. Is toch ook gewoon altijd kut als dat gebeurd
Op financieel vlak gaat het ze toch tegenvallen, dat weet ik goed te scheidenquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vrouwen die te eager zijn zijn zeker te wantrouwen. Zeker omdat jij (financiëel) nogal wat te bieden hebt. (Ms zij ook maar ik denk het eik niet).
Mwoah als ik er echt voor ga dan mag een vrouw het meeste geld wel opmaken. Daar kan ik best van genieten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was leuk; maar niet meer dan dat voor mij. Hadden daar best lang mee door kunnen gaan, maar dat is voor beiden op het eind niet wat we willen.
[..]
Op financieel vlak gaat het ze toch tegenvallen, dat weet ik goed te scheiden
Arme allures. Wat moet ze nu met al haar gevoelens.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en haar daarna geblokkeerd.
Maar nee, het kwam ter sprake vanmorgen toen we iets samen gingen doen; zit nogal een verschil tussen haar gevoelens en mijn gevoelens op dit moment.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Arme allures. Wat moet ze nu met al haar gevoelens.
Ik dacht post het ook maar meteen hier voordat er allerlei roddels komen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Balen,quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dacht post het ook maar meteen hier voordat er allerlei roddels komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegdrinken natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ce heeft haar gewoon dronken gevoerd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan heb je het gewoon al weggedronken met terugwerkende kracht
CE je maakt alle meisjes kapot met je PUA tactieken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dacht post het ook maar meteen hier voordat er allerlei roddels komen.
het komt wel extra hard aan zo op de hoofdpijn hoorquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan heb je het gewoon al weggedronken met terugwerkende kracht
quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Balen,niet echt lekker om je dag mee te beginnen. Gelukkig kan je het wel al relativeren en dat het uiteindelijk waarschijnlijk toch op hetzelfde uit was gekomen.
Baal er zelf ook wel van Kan het zelf ook niet precies duiden waarom het zo is, maar ermee doorgaan voelt ook niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit keer wel in je eigen nieuwe huisje of nog bij die vriendin?quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:25 schreef Californium het volgende:
Wel weer even klaar met schoonmaken
Het is een gevoel he.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Baal er zelf ook wel van Kan het zelf ook niet precies duiden waarom het zo is, maar ermee doorgaan voelt ook niet goed.
Dat maakt het alleen maar erger dan daardoor kan je er niets aandoen of niets aanpassen waardoor het beter uitpakt.quote:
Nee nja dat is vooral voor de ander vervelend. Als je zelf het gevoel niet hebt is het kut om te vertellen maar je bent er snel overheenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger dan daardoor kan je er niets aandoen of niets aanpassen waardoor het beter uitpakt.
Ja, ok.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee nja dat is vooral voor de ander vervelend. Als je zelf het gevoel niet hebt is het kut om te vertellen maar je bent er snel overheen
Whehequote:Op zondag 4 augustus 2019 15:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ok.
Wat ben je wijs voor een 22-jarige
Veel meegemaaktquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ok.
Wat ben je wijs voor een 22-jarige
Yep. Heb me voorgenomen daar zoveel mogelijk op te vertrouwen maar voelt nu toch even vreemd.quote:
Klopt ook wel, wil er ook niet eindeloos mee doorblijven gaan in de hoop dat ik me er anders bij ga voelen. Voor haar is het stuk minder leuk nu.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger dan daardoor kan je er niets aandoen of niets aanpassen waardoor het beter uitpakt.
Jawel hoor, kun je weinig aan doen jammer genoegquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Pff jij bent geen vrienden meer met mij blijkbaar.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel hoor, kun je weinig aan doen jammer genoeg
aan haar hoofd of het ontbinden van jullie vriendschap?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel hoor, kun je weinig aan doen jammer genoeg
Beidequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:56 schreef Allures het volgende:
[..]
aan haar hoofd of het ontbinden van jullie vriendschap?
Interessant verhaal.quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Een maat van me stuurde eens een hele grote bos rozen naar het werk van een meid. Waarna hij het een dag later uitmaakte.
Vroeg hem later waarom. Schijnbaar had die griet nogal wat eisen en dacht hij dat ze het uit wou maken. In zijn hoofd was hij nu de 'winnaar' ja puur huftergedrag.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Interessant verhaal.
Vertel meer.
Ik voel me gepasseerd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Tegen jou natuurlijk, wij delen veel passies
Ik vind dat meer onzekere Sjaak gedragquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vroeg hem later waarom. Schijnbaar had die griet nogal wat eisen en dacht hij dat ze het uit wou maken. In zijn hoofd was hij nu de 'winnaar' ja puur huftergedrag.
Mijn (vrouwelijke) rat heette Robbiequote:
Nu nog een meidje voor in je tentje fixenquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuw luchtbed en powerbank besteld voor Lowlands![]()
Deze week maar eens kijken of mijn tent nog in orde is.
Daarvoor ga ik niet naar Lowlands.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Nu nog een meidje voor in je tentje fixen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gek. Ik heb fucking groene vingers.
Kan dat alweer? Ik durf het nog niet zo goed aan. Ben bang dat we nog zo' n hittegolf krijgen. Heb wel 2 leuke binnenplantjes gekochtquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gek. Ik heb fucking groene vingers.
Die kunnen ook buiten toch?quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kan dat alweer? Ik durf het nog niet zo goed aan. Ben bang dat we nog zo' n hittegolf krijgen. Heb wel 2 leuke binnenplantjes gekocht![]()
[ afbeelding ]
en die andere ben ik de naam al van vergeten maar die heeft witte bloemen met een paarse rand
Ja kunnen ook buiten. Helaas was er nog maar 1quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kunnen ook buiten toch?
Heb net weer aardbeien van m'n struik geplukt
Vanalles zodat ik er nog 4 keer van kan eten hehequote:Op zondag 4 augustus 2019 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?
Ik ga nu ook pas eten
Maat. Tweede kat vandaag uitgezocht.quote:
chick magnetsquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maat. Tweede kat vandaag uitgezocht.
Was niet bij Loka weg te slaan.
Ik las het net. Leuk!quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maat. Tweede kat vandaag uitgezocht.
Was niet bij Loka weg te slaan.
Best welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |