Grappig, dit zie je ook altijd bij andere onderwerpenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:03 schreef Dven het volgende:
Wel schattig dat het weer een circle jerkje van ontkenners en anti's geworden is. Zo kennen we jullie weer
Zoals?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grappig, dit zie je ook altijd bij andere onderwerpende circle jerk, daar zit jij ook vaak in.
Mag ik dit als compliment beschouwen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind je erg vervelend, absoluut een trol en een baggeraar maar je lijkt in ieder geval niet compleet achterlijk te zijn dus af en toe mag het voordeel van de twijfel wel worden gegeven.
Zou bepaalde lieden uiteraard liefst daadwerkelijk blokkeren maar kan vanaf hier helaas geen fok abonnement nemen (zonder er nog eens twintig euro extra aan kwijt te zijn) en helaas ben ik de post kwijt waar je je browser zo kon configureren dat posts van bepaalde users automatisch 'gewist' worden.
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Polivegans zijn de kanker van het FOK! forum.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:23 schreef Dven het volgende:
HET LINKSE VIRUS ALLEMAAL!!!!!!!!
Is zoiets nu om te janken of om te lachen?
Dat constante geneuzel met mensen die de neus dezelfde kant op hebben als jij en het negeren van goeie argumenten van de oppositie om het zo maar te noemen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah oke maar de reacties zelf op een topic zijn nog wel steeds vol verzuurd geklaag en poliveganistisch gejammer ook al heeft het eigenlijk weinig met het desbetreffende onderwerp te maken en kom je dus steeds weer in dezelfde vicieuze cirkels tussen figuren die altijd een beetje boosjes zijn en mensen die dat volk dan maar gaan trollen? Spijtig.
Niet dat ik de elfstedentocht in de hele discussie ook maar van enige waarde vind aangezien ik - en ongeveer iedere klimaatwetenschapper met mij - er overtuigd van ben dat deze in de nabije toekomst wel weer eens gereden gaat worden. En dit ongeacht de wetenschappelijk bewezen menselijke invloed (gouden standaard, iemand?). Wel is het zo dat jij een periode van droogte als argument gebruikte terwijl er in die periode zonder thermische vervuiling naar alle waarschijnlijkheid een viertal tochten geoeganiseerd konden worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:06 schreef Repentless het volgende:
[..]Er zijn in 110 jaar 15 tochten verreden. De kans op een Elfstedentocht is altijd maar zo'n 20% per jaar geweest sinds het begin.
In 2012 heeft de sneeuw voorkomen dat er een gereden had kunnen worden, anders waren de omstandigheden gewoon goed geweest. Dat is nog maar fucking 7 jaar geleden.
Ik had de 'oppositie' ontzettend graag met goede argumenten zien aankomen maar dat blijkt tot op de dag van vandaag spijtig genoeg enorm lastig. Dat ik lacherig doe om mensen die OP's volkalken over 'het linkse virus' en het uitermate storend vind dat bepaalde lui altijd en overal maar een linksrechtsdiscussie willen creëren, bon, die mag je mij aanrekenen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat constante geneuzel met mensen die de neus dezelfde kant op hebben als jij en het negeren van goeie argumenten van de oppositie om het zo maar te noemen.
Geen zin in meer posts quoten omdat iedereen dat overal makkelijk zelf kan vinden hier in topics die je niet aanstaan.
Maar wel jammer, dat hypocriete altijd...
Als persoon mag ik je verder nog steeds hoor.
Iets minder hypocriet en selectief zijn zou je wel sieren.
Absoluut die mag je in je zak steken, dikke veer in je reet, alles.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Mag ik dit als compliment beschouwen?
Ik zal er een bitterballetje extra op frituren. En van het vet maak ik dan weer energiequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Absoluut die mag je in je zak steken, dikke veer in je reet, alles.
Dan denk ik dat je of heel selectief leest of niet goed want die zijn er wel degelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had de 'oppositie' ontzettend graag met goede argumenten zien aankomen maar dat blijkt tot op de dag van vandaag spijtig genoeg enorm lastig. Dat ik lacherig doe om mensen die OP's volkalken over 'het linkse virus' en het uitermate storend vind dat bepaalde lui altijd en overal maar een linksrechtsdiscussie willen creëren, bon, die mag je mij aanrekenen.
Ik ben twee dagen geleden (uiteraard met de trein) naar Sofia gegaan om een vriendin én het nieuwe Nederlandse café te bezoeken waar ik uiteraard huisgemaakte (zoiets wil je niet over laten vliegen!) Bitterballen gegeten heb. Ik zal vragen of ik binnenkort hun vetput mag doneren aan het biokerosinefonds.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik zal er een bitterballetje extra op frituren. En van het vet maak ik dan weer energie
In die beerput aan de zwarte zee kun je ze ook halenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben twee dagen geleden (uiteraard met de trein) naar Sofia gegaan om een vriendin én het nieuwe Nederlandse café te bezoeken waar ik uiteraard huisgemaakte (zoiets wil je niet over laten vliegen!) Bitterballen gegeten heb. Ik zal vragen of ik binnenkort hun vetput mag doneren aan het biokerosinefonds.
Weet je hoe ver. Dan beter naar de Middellandse Zee. Net zo goor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
In die beerput aan de zwarte zee kun je ze ook halen
Komt dat door alle plastic bootjes?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet je hoe ver. Dan beter naar de Middellandse Zee. Net zo goor.
Edit : Goorder zelfs
Eerder door al die door Shell genetisch letterlijk vervuilde Nigerianen die nu op de bodem liggen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Komt dat door alle plastic bootjes?
Is het zo lastig om dit als mogelijke waarheid te zien? Je verwijt anderen complotdenken, maar rent zelf blind achter 'de enige echte waarheid' aan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je weet dat je van teveel blowen paranoïde word?
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is het zo lastig om dit als mogelijke waarheid te zien? Je verwijt anderen complotdenken, maar rent zelf blind achter 'de enige echte waarheid' aan.
Gouden standaard? Die zelfbedachte stok achter de deur om beslag te kunnen leggen op je portemonnee bedoel je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet dat ik de elfstedentocht in de hele discussie ook maar van enige waarde vind aangezien ik - en ongeveer iedere klimaatwetenschapper met mij - er overtuigd van ben dat deze in de nabije toekomst wel weer eens gereden gaat worden. En dit ongeacht de wetenschappelijk bewezen menselijke invloed (gouden standaard, iemand?). Wel is het zo dat jij een periode van droogte als argument gebruikte terwijl er in die periode zonder thermische vervuiling naar alle waarschijnlijkheid een viertal tochten geoeganiseerd konden worden.
Overigens was niet enkel de sneeuw spelbreker. Voorname punt was uiteindelijk simpelweg het gebrek aan vorst (zat 'sneeuwrijke' tochten geweest) en buiten dat het draaien van de wind wat voor veel watercirculatie en dus afkalvering van ijs heeft gezorgd.
Inderdaad, onder perfecte omstandigheden had er een tocht gereden kunnen worden. Wat op zich ook wel weer vraagtekens mag oproepen aangezien de omstandigheden in de atmosfeer en hoe de drukgebieden lagen in principe zelf wel al perfect waren.
Tsjernobyl is totaal niet te vergelijken met deze kwestie. Nogal domme vergelijking.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:52 schreef dagobertE6 het volgende:
Als de wereld niet zo een twee veranderd kan worden door de mens willen dan de klimaatontkenners in chernobyl wonen?
Immers een paar waterstofbommen her en der veranderd de wereld en het klimaat heus niet... toch?
Al die kolencentrales en vliegvelden zorgen voor groene energie? Die mondkapjes zijn overdreven daar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
China is voorloper op het gebied van duurzaamheid en groene energie, juist omdat ze daar inmiddels gigantisch last hebben van de nadelige effecten
Verkeerd voorbeeld dus.
De enige echte waarheid die door 99,9% van de wetenschappers als waar wordt aanvaard. Waar deze eeuw meer dan welk ander onderwerp onderzoek naar is gedaan. Dat ontkennen is hetzelfde als ontkennen dat de aarde rond is en ontkennen dat de aarde rond de zon draait.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is het zo lastig om dit als mogelijke waarheid te zien? Je verwijt anderen complotdenken, maar rent zelf blind achter 'de enige echte waarheid' aan.
Ja, een wetenschappelijke gouden standaard. Je weet wel, dat de kans dat het niet aan menselijke invloed onderhevig is kleiner dan 1 op 350.000.000 is. En nee. Dat wordt niet zomaar gegeven aan één of andere zwendel. Dat is niet hoe de wetenschap rolt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gouden standaard? Die zelfbedachte stok achter de deur om beslag te kunnen leggen op je portemonnee bedoel je?
En er zijn ontzettend veel wetenschappers die het niet met jou en deze klimaatzwendel eens zijn. De mede oprichter van Greenpeace bijvoorbeeld. Maar die krijgen geen platform, die worden grootschalig genegeerd.
Lees m'n post van iets verderop maar door. Of verdiep je een beetje in de materie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:07 schreef warp995 het volgende:
[..]
Al die kolencentrales en vliegvelden zorgen voor groene energie? Die mondkapjes zijn overdreven daar?
Vervang China door Afrika, India, of Rusland, of allemaal en je zal geen duurzaam land hebben.
Over een x-aantal jaar worden die hoaxers verketterd omdat ze grotendeels debet zijn aan het probleem.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:12 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
De enige echte waarheid die door 99,9% van de wetenschappers als waar wordt aanvaard. Waar deze eeuw meer dan welk ander onderwerp onderzoek naar is gedaan. Dat ontkennen is hetzelfde als ontkennen dat de aarde rond is en ontkennen dat de aarde rond de zon draait.
Waar blijven de linkjes?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Oh oh oh help het is ieder jaar zo warm
Nee, die kans is max 1 a 2%
https://www.nu.nl/binnenl(...)1-tot-2-procent.html
Ja maar dan geldt weer "wEEr Is gEeN KliMaAt"quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Volgens mij worden klimaathysterie verketterd omdat ze ons land mede in een economische depressie hebben gestort. Zonder dat ze wisten waar ze het over hadden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Over een x-aantal jaar worden die hoaxers verketterd omdat ze grotendeels debet zijn aan het probleem.
Oh jaquote:
Maar mede oprichter Patrick Moore van Greenpeace is wel hoe dat rolt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, een wetenschappelijke gouden standaard. Je weet wel, dat de kans dat het niet aan menselijke invloed onderhevig is kleiner dan 1 op 350.000.000 is. En nee. Dat wordt niet zomaar gegeven aan één of andere zwendel. Dat is niet hoe de wetenschap rolt.
Best wel erg eigl.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij worden klimaathysterie verketterd omdat ze ons land mede in een economische depressie hebben gestort. Zonder dat ze wisten waar ze het over hadden.
Er zijn, zoals al zo vaak gezegd waar steeds weer niet op wordt ingegaan, minstens even zoveel wetenschappers die precies het tegenovergestelde aantonen. Maar die krijgen geen platform, die worden niet uitgenodigd voor interviews, die worden genegeerd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:12 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
De enige echte waarheid die door 99,9% van de wetenschappers als waar wordt aanvaard. Waar deze eeuw meer dan welk ander onderwerp onderzoek naar is gedaan. Dat ontkennen is hetzelfde als ontkennen dat de aarde rond is en ontkennen dat de aarde rond de zon draait.
Oké. China is momenteel voorloper op het redden van het wereldklimaat, ze maken iig de wereld nu een stuk schoner al. The more you know.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Lees m'n post van iets verderop maar door. Of verdiep je een beetje in de materie.
Waarom denk je dat China juist zo toegespitst is op groene energie? Omdat de lucht zo fris is?
Misschien niet zo handig om zijn naam nog in combinatie met Greenpeace te gebruiken. Alhoewel jij hem wel als goddelijke klokkenluider zal zien ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar mede oprichter Patrick Moore van Greenpeace is wel hoe dat rolt?
Uh nee, die zijn er niet. Stop met liegen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er zijn, zoals al zo vaak gezegd waar steeds weer niet op wordt ingegaan, minstens even zoveel wetenschappers die precies het tegenovergestelde aantonen. Maar die krijgen geen platform, die worden niet uitgenodigd voor interviews, die worden genegeerd.
Blijkbaar wil je het grotere plaatje niet zien. Dat kan natuurlijk. Geen probleem, op een gegeven moment valt er weinig meer te ontkennen. Of je speelt graag voor Don Quichotte natuurlijk. Dat kan ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:01 schreef warp995 het volgende:
[..]
Oké. China is momenteel voorloper op het redden van het wereldklimaat, ze maken iig de wereld nu een stuk schoner al. The more you know.
LINKJESSSSquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er zijn, zoals al zo vaak gezegd waar steeds weer niet op wordt ingegaan, minstens even zoveel wetenschappers die precies het tegenovergestelde aantonen. Maar die krijgen geen platform, die worden niet uitgenodigd voor interviews, die worden genegeerd.
Een topic zonder tegengeluid, is geen topicquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien niet zo handig om zijn naam nog in combinatie met Greenpeace te gebruiken. Alhoewel jij hem wel als goddelijke klokkenluider zal zien ofzo.
Nogmaals, ga een ander topic verstieren.
Ik kende hem niet. Ik moest even lezen, maar medeoprichter is hij blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar mede oprichter Patrick Moore van Greenpeace is wel hoe dat rolt?
Nagemaakt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:04 schreef Dven het volgende:
En aiciu, die nagemaakte zonder ook maar een spoor van een ruggengraat komt uiteraard nooit op de negeerlijst
Dit, en iedereen beledigen en hard schreeuwen is ook niet erg bevorderlijk. Het is nl niet zo dat als je hard schreeuwt je mening opeens meer waard is. Vergelijk het met de dorpsgek op het plein...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een topic zonder tegengeluid, is geen topic
Je vergeet te vermelden dat ieder jaar de kans vergroot.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ontzettende struisvogel die je er ook bentquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die zijn er gewoonweg niet. Ook niet als je het heel vaak zegt. Er is hier en daar een door big oil gesponsord onderzoek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Veel plezier in je topic over de rondheid der aarde en de dingen ter tegengeluid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een topic zonder tegengeluid, is geen topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |