Maar ja, een gekleurd persoon, gematigd islamitisch, die zijn niet weg te zetten als racist dus geven ze er 0 aandacht aan.quote:Vanaf donderdag is het ‘boerkaverbod’ van kracht. Dit betekent dat je niet meer met kleding die het gezicht volledig bedekt in een openbare ruimte mag zijn. Mensenrechtenorganisatie Amnesty International is tegen het verbod. Soheilah Rodjan (32) las het stuk dat Amnesty International erover schreef met grote verbazing, en zette per direct haar lidmaatschap stop. Ze schreef de organisatie een open brief.
"Beste Amnesty NL,
Vannacht las ik het stuk dat jullie gepubliceerd hebben over het boerkaverbod. Ik kon niet slapen en maakte de domme fout om even op Twitter te kijken… Nadat ik jullie stuk las, had ik zeker twee uur nodig om te kalmeren en te kunnen slapen en had ik zéker tien uur nodig om te kunnen reageren.
Onderdrukking
Ik las onder andere het volgende: 'De vrijheid van godsdienst inperken mag op grond van internationale en nationale wetgeving alleen voor zover dat dringend noodzakelijk is. Amnesty acht die noodzaak niet aangetoond. Er zijn in Nederland niet of nauwelijks problemen met gezichtssluiers.'
Als ik kijk naar jullie bestuursleden, dan zie ik dat niemand van jullie een hoofddoek of boerka/niqab draagt. Ik richt me nu ook op de enkelen van jullie die geen idee hebben van hoe het voelt en hoe het is om de pressure en onderdrukking te voelen die de Islam met zich meebrengt voor vrouwen.
Gevolgen
Ik ben jarenlang lid geweest van Amnesty in de veronderstelling dat Amnesty vocht voor mensenrechten en altijd tegen álle vormen van onderdrukking was. Maar nu denk ik: 'Vanuit wiens oogpunt en perspectief?' Weet je wat de gevolgen voor die vrouwen zijn, wanneer ze gebruik maken van hun zelfbeschikkingsrecht en er zélf voor kiezen om de hoofddoek/boerka/niqab niet te dragen?
Hebben jullie enig idee wat voor mentale strijd en mishandeling erachter schuilt? Wat voor onmogelijke keuze het is om in een islamitisch regime (en ik heb het niet over NL) voor jezelf op te komen als vrouw wanneer je niet-bedekkende kleding wilt dragen? En dat, wanneer je dit wel doet, je vaak verbannen en afgestoten wordt? Dat je als minderwaardig en vies wordt gezien? Wat doet dát met mensen, denk je?
Ik heb jullie nóóit horen opkomen voor de rechten van die mensen. Hoe kan dat? Omdat die mensen niet voorkomen in 'jullie' wereldje? Of omdat het niet past op jullie politieke agenda? Hoe kunnen jullie spreken van mensenrechten als je weet waarvoor die niqab symbool staat?
Praat mee: Vind jij het boerkaverbod een goede zaak?
Hoofddoek
Ik heb gevochten om los te komen van het islamitische patriarchaat...met veel pijn en verdriet. En met mij nog duizenden. Het zijn voornamelijk kinderen die er niet uit durven te komen omdat de pijn, de angst en het verdriet, het verliezen van je familie en het afgewezen worden ondragelijk is...
Mij werd als kind niet gevraagd: 'Wil je een hoofddoek dragen?' Mij werd gevraagd: 'Welke hoofddoek wil je?' En zo gaat dat dus in 90% van de gevallen. Maar ja als je dit zelf nóóit hebt meegemaakt, gevoeld en ervaren...dan kán je er niet over oordelen en zeggen dat de noodzaak er niet is. Voor DIE mensen hebben jullie het allemaal nóg iets ondraaglijker en onmogelijker gemaakt. Well done...mijn lidmaatschapsperiode is bij deze voorbij."
Fascinerend waar mensen zich druk om kunnen maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Een nieuwe dag, een nieuw links/rechts janktopic.
Zo vermoeiend ondertussen.
Zolang het linkse virus zich blijft verspreiden zul je topics zoals dit houden. Of je het nu eens bent of niet met de discussie, het is niet dat er iets uit de duim wordt gezogen. Er zit een hele flinke kern van waarheid in. En waar moeten we het anders zetten, op Twiter of Facebook worden dit soort berichten meteen verwijderd want ook daar heerst de linkse ziekte al.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
VVD.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:57 schreef Plompzakker het volgende:
Ach, ze pleasen gewoon hun electoraat. De weldenkende mens stemt toch VVD dus logica gebruiken heeft ook geen enkele zin
Ja, maar je bent toch wel bekend met het zeer beperkte oeuvre van deze TS? Dit is gewoon hetzelfde als altijd, in een iets ander jasje gestoken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:05 schreef zarGon het volgende:
Snap niet waarom je de bevolking aanvalt als de gemeente, politie en politiek zich laf opstellen en problemen niet aanpakken.
Dan kun je wel zeiken op links, rechts, tussenin, en whatnot, maar een van de grotere problemen in dit land is dat het volk zich niet serieus genomen voelt worden en het steeds meer het vertrouwen in het rechtssysteem kwijtraakt.
Maar ga dan zeiken bij/over de personen die daar wel daadwerkelijk wat aan kunnen doen.
Linkse ziekte op social media? Het is door en voor extreem rechtse leuzen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zolang het linkse virus zich blijft verspreiden zul je topics zoals dit houden. Of je het nu eens bent of niet met de discussie, het is niet dat er iets uit de duim wordt gezogen. Er zit een hele flinke kern van waarheid in. En waar moeten we het anders zetten, op Twiter of Facebook worden dit soort berichten meteen verwijderd want ook daar heerst de linkse ziekte al.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zolang het linkse virus zich blijft verspreiden zul je topics zoals dit houden. Of je het nu eens bent of niet met de discussie, het is niet dat er iets uit de duim wordt gezogen. Er zit een hele flinke kern van waarheid in. En waar moeten we het anders zetten, op Twiter of Facebook worden dit soort berichten meteen verwijderd want ook daar heerst de linkse ziekte al.
Wat overdreven allemaalquote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
We nemen u mee naar de realiteit. Bejaarden kunnen niet meer fatsoenlijk over straat zonder met zwaar geweld overvallen te worden, thuis zijn ze ook al niet meer veilig achter hun eigen deur. Homo's kunnen niet meer hand in hand lopen, een Jood met een keppeltje behoort ook tot het verleden, vrouwen die niet in burka of met hoofddoek lopen worden dagelijks lastiggevallen, mensen die gewoon willen genieten van een mooie zomerse dag worden geconfronteerd met honderden mafklappers die totaal geen idee hebben wat er aan de hand is maar uit solidariteit (lees: zelfde afkomst, huidskleur en ideologie) besluit hun soortgenoten gewelddadig te ondersteunen. Het is het huidige Europa.
De mensen die hier al jaren voor waarschuwen worden weggezet als racisten, als angstzaaiers. Opmerkingen zoals "je hebt meer kans om van een keukentrapje te vallen" komt elke discussie wel weer terug. Het is allemaal zwaar overdreven roepen ze in koor terwijl ze schuimbekkend de nazi verwijzingen naar je hoofd proberen te gooien. Nuance is ze ook vreemd, in elke discussie bij elke linkse user lees je keer op keer uitspraken die toch echt niet geroepen worden. Geef je aan dat de sociale voorzieningen op deze manier niet in stand worden gehouden, dan lees je als reactie dat het schandalig is dat je alle asielzoekers het land uit wilt gooien. Het standaard niveau van de huidige links mens, het is in de eigen bubbel de extremen opzoeken om maar hun eigen gelijk te kunnen bewijzen. Meerdere confrontaties over die leugens haalt niets uit, ze negeren het of verzinnen wel weer een andere uitspraak. Het is een ziekte in mijn ogen, oftewel geestesziek.
En dan lees je de laatste dagen zulke zaken, op een door mij onbekende redenen door ons belastinggeld gesponsorde website:
AD zet aan tot geweld tegen boerkadraagsters
Omdat het AD aangeeft dat een burgerarrest tot de mogelijkheden behoort, natuurlijk te begrijpen gezien de linksmens in koor weigert de wet op te volgen.
Of het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
0 vrouwen in boerka's worden belaagd, maar toch moet de linksmens weer het idee geven dat er dagelijks vrouwen worden belaagd, dat door dit verbod opeens vrouwen in boerka worden belaagd. De realiteit staat in alinea één, hetgeen wat de linksmens maar blijft negeren, waar wel degelijk bewijzen en feiten voor te vinden zijn i.t.t. het zwaar overdreven en met links nepnieuws doordrenkte belagen van boerka vrouwtjes. Waarom begeleiden deze mensen niet eens die oude vrouwtjes op straat? Of de homo's? Of andere vrouwen? Misschien Joden eens beschermen? Zaken die wel degelijk gebeuren i.t.t. het zwaar overdreven en alleen in de linkse wereld voorkomende gevaar.
Het is tot het gestoorde toe, en als kers op de taart zal er nooit iemand zijn in die kliek die het opneemt voor de onderdrukte vrouw binnen die ideologie. Vrouwen zoals dit worden totaal genegeerd bij de meest hypocriete familie van Nederland:
Soheilah: Ik dacht dat Amnesty tegen álle vormen van onderdrukking was
[..]
Maar ja, een gekleurd persoon, gematigd islamitisch, die zijn niet weg te zetten als racist dus geven ze er 0 aandacht aan.
En dat zijn onze zogenaamde wereldverbeteraars, de hoofdveroorzakers van al deze ellende. Er is een groeiend gezwel in deze samenleving en dat gezwel is de linkse SJW club, ik vraag mij alleen af hoelang wij, de normale burgers, zich nog laten gijzelen door dit wereldvreemde gestoorde volk.
Klacht: De linkse ziekte
Kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die heel graag zo'n burgerarrest willen uitvoeren. En dat zal ook niet zo zachtaardig gaan, vooral als het door meerdere mannen tegelijk wordt gedaan...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:10 schreef Tailless het volgende:
Wat is het idee samen lopen en dan als een debiel schreeuwen als je een boete krijgt?
Polivegans zijn de kanker van het FOK! forum.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Is een beetje modus operandi geworden in KLB of niet? "Boehoehoe linksen boehoehoe buitenlanders!!!111".quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
Is dat tegenwoordig minder aan de gang in NWS joh?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Is een beetje modus operandi geworden in KLB of niet? "Boehoehoe linksen boehoehoe buitenlanders!!!111".
Scheelt wel weer in NWS. Maar heb wel met je te doen
Fixedquote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:22 schreef dagobertE6 het volgende:
pedofilie = gevangenisstraf
niqaab = waarschuwing, uiteindelijk 150e boete
duidelijk priorietietn.
Het valt me op dat er veel figuren uit NWS hun standaard gejengel over buitenlanders, linksen, vrouwen, homo's etc. nu in KLB droppen. Ergens ook wel een logisch omdat het 9 van de 10 keer bestaat uit verzuurd geklaag ipv "nieuws en achtergronden"quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig minder aan de gang in NWS joh?
Ah oke maar de reacties zelf op een topic zijn nog wel steeds vol verzuurd geklaag en poliveganistisch gejammer ook al heeft het eigenlijk weinig met het desbetreffende onderwerp te maken en kom je dus steeds weer in dezelfde vicieuze cirkels tussen figuren die altijd een beetje boosjes zijn en mensen die dat volk dan maar gaan trollen? Spijtig.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het valt me op dat er veel figuren uit NWS hun standaard gejengel over buitenlanders, linksen, vrouwen, homo's etc. nu in KLB droppen. Ergens ook wel een logisch omdat het 9 van de 10 keer bestaat uit verzuurd geklaag ipv "nieuws en achtergronden"
Dat is wel jammer ja maar ik vind de moderatie wel goed ook al is de bezetting niet altijd optimaal te regelen. Die klaagzangtopics vol verbitterde oneliners backfiren ook nog wel regelmatig, dat is altijd wel leuk om te zien. Zie hier bijv.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah oke maar de reacties zelf op een topic zijn nog wel steeds vol verzuurd geklaag en poliveganistisch gejammer ook al heeft het eigenlijk weinig met het desbetreffende onderwerp te maken en kom je dus steeds weer in dezelfde vicieuze cirkels tussen figuren die altijd een beetje boosjes zijn en mensen die dat volk dan maar gaan trollen? Spijtig.
twitter:UlysseEllian twitterde op woensdag 31-07-2019 om 19:13:52#boerkabuddies Wauw. Echt. Ik heb familieleden in (massa)graven liggen omdat ze in verzet kwamen tegen onderdrukking in Iran. En deze mensen willen het symbool van die onderdrukking beschermen? Geen woorden voor. 😡 @SafaiDarya @ShirinMusa reageer retweet
In ieder geval niet vanwege de buutnlanders. VVD is voorstander van immigratie.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:01 schreef Harvest89 het volgende:
Goed topic weer JARVIS.
Altijd bizar om te zien wanneer islamaanhangers terechte kritiek en regelgeving over zich heen krijgen de regressief linkse mensen te hulp schieten en spastisch naar holocaustverwijzingen gaan zoeken.
Kregen de christenen een paar decennia terug ook zoveel animo en begrip van links? Natuurlijk niet, en terecht. Waarom dan nu wel Islam?
En maar blijven afvragen waarom we jarenlang VVD aan de top hebben en de linkse partijen zo klein blijven ivm vroeger. Links moet zijn falende multiculture droom in de prullenbak gooien, misschien nemen dan meer mensen ze serieus.
Veel mensen weten dat helemaal niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
In ieder geval niet vanwege de buutnlanders. VVD is voorstander van immigratie.
twitter:TiffVienna twitterde op donderdag 01-08-2019 om 10:50:33Ook ik doe mee #Boerkabuddies omgeving Goes
reageer retweet
twitter:TiffVienna twitterde op donderdag 01-08-2019 om 10:52:47Ik heb iig geen rijbewijs maar vergezellen in de stad bijvoorbeeld is helemaal prima. Ik sta op! reageer retweet
twitter:MarkVerspoor twitterde op woensdag 31-07-2019 om 19:22:36Valt me op dat veel mensen met een regenboogvlag in hun Twitter-bio zich solidair tonen met niqab-draagsters. Ik vraag me dan af: hebben zij enig idee wat niqab-draagsters van LHBTI-rechten vinden? #boerkabuddies reageer retweet
Hoop dat ze dan snel een keer het licht gaan zien.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Veel mensen weten dat helemaal niet.
Ze gooien regelmatig populistische oneliners naar het volk toe.
Ah, nog steeds dezelfde figuren die dat doen dus. En als daarop wordt gewezen dan is het 'ah ja ik kan niet altijd gelijk hebben' en bloedt het topic opeens bijzonder snel dood. Sommige zaken veranderen nooit blijkbaarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja maar ik vind de moderatie wel goed ook al is de bezetting niet altijd optimaal te regelen. Die klaagzangtopics vol verbitterde oneliners backfiren ook nog wel regelmatig, dat is altijd wel leuk om te zien. Zie hier bijv.
Inderdaad. Die regenboogvlagkneuzen die nu op Twitter #boerkabuddies tweeten zouden volgens diezelfde boerkabuddie met hun kop vd flat gegooid moeten worden in de maatschappij die zij nastreven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:11 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik snap trouwens de SJW obsessie met Moslims ook niet. Alles waar zij voor staan en voorstander voor zijn, staan in Islamitische landen zware straffen op
Kun je het ze kwalijk nemen?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoop dat ze dan snel een keer het licht gaan zien.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die geloven in een multiculturele samenleving
Aan de ene kant niet, aan de andere kant wel. Na 10 jaar geen enkele verandering door de VVD regeringen mogen ze wel een keer door hebben dat de VVD niet betrouwbaar is.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kun je het ze kwalijk nemen?
Politici zoals Rutte en Dijkhoff geven regelmatig aan dat ze geen fan zijn van de vele cultuurverschillen, immigratie, en open grenzen. Politici zoals Asscher en Klaver zitten bij Pauw te lullen hoe geweldig de multiculturele samenleving is. Pechthold heeft nog niet zo lang geleden de belachelijke uitspraak gedaan dat de Islam een aanwinst voor Nederland is.
Zielige toetsenbordheld jarvis is het échte slachtoffer!!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
We nemen u mee naar de realiteit. Bejaarden kunnen niet meer fatsoenlijk over straat zonder met zwaar geweld overvallen te worden, thuis zijn ze ook al niet meer veilig achter hun eigen deur. Homo's kunnen niet meer hand in hand lopen, een Jood met een keppeltje behoort ook tot het verleden, vrouwen die niet in burka of met hoofddoek lopen worden dagelijks lastiggevallen, mensen die gewoon willen genieten van een mooie zomerse dag worden geconfronteerd met honderden mafklappers die totaal geen idee hebben wat er aan de hand is maar uit solidariteit (lees: zelfde afkomst, huidskleur en ideologie) besluit hun soortgenoten gewelddadig te ondersteunen. Het is het huidige Europa.
De mensen die hier al jaren voor waarschuwen worden weggezet als racisten, als angstzaaiers. Opmerkingen zoals "je hebt meer kans om van een keukentrapje te vallen" komt elke discussie wel weer terug. Het is allemaal zwaar overdreven roepen ze in koor terwijl ze schuimbekkend de nazi verwijzingen naar je hoofd proberen te gooien. Nuance is ze ook vreemd, in elke discussie bij elke linkse user lees je keer op keer uitspraken die toch echt niet geroepen worden. Geef je aan dat de sociale voorzieningen op deze manier niet in stand worden gehouden, dan lees je als reactie dat het schandalig is dat je alle asielzoekers het land uit wilt gooien. Het standaard niveau van de huidige links mens, het is in de eigen bubbel de extremen opzoeken om maar hun eigen gelijk te kunnen bewijzen. Meerdere confrontaties over die leugens haalt niets uit, ze negeren het of verzinnen wel weer een andere uitspraak. Het is een ziekte in mijn ogen, oftewel geestesziek.
En dan lees je de laatste dagen zulke zaken, op een door mij onbekende redenen door ons belastinggeld gesponsorde website:
AD zet aan tot geweld tegen boerkadraagsters
Omdat het AD aangeeft dat een burgerarrest tot de mogelijkheden behoort, natuurlijk te begrijpen gezien de linksmens in koor weigert de wet op te volgen.
Of het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
0 vrouwen in boerka's worden belaagd, maar toch moet de linksmens weer het idee geven dat er dagelijks vrouwen worden belaagd, dat door dit verbod opeens vrouwen in boerka worden belaagd. De realiteit staat in alinea één, hetgeen wat de linksmens maar blijft negeren, waar wel degelijk bewijzen en feiten voor te vinden zijn i.t.t. het zwaar overdreven en met links nepnieuws doordrenkte belagen van boerka vrouwtjes. Waarom begeleiden deze mensen niet eens die oude vrouwtjes op straat? Of de homo's? Of andere vrouwen? Misschien Joden eens beschermen? Zaken die wel degelijk gebeuren i.t.t. het zwaar overdreven en alleen in de linkse wereld voorkomende gevaar.
Het is tot het gestoorde toe, en als kers op de taart zal er nooit iemand zijn in die kliek die het opneemt voor de onderdrukte vrouw binnen die ideologie. Vrouwen zoals dit worden totaal genegeerd bij de meest hypocriete familie van Nederland:
Soheilah: Ik dacht dat Amnesty tegen álle vormen van onderdrukking was
[..]
Maar ja, een gekleurd persoon, gematigd islamitisch, die zijn niet weg te zetten als racist dus geven ze er 0 aandacht aan.
En dat zijn onze zogenaamde wereldverbeteraars, de hoofdveroorzakers van al deze ellende. Er is een groeiend gezwel in deze samenleving en dat gezwel is de linkse SJW club, ik vraag mij alleen af hoelang wij, de normale burgers, zich nog laten gijzelen door dit wereldvreemde gestoorde volk.
Klacht: De linkse ziekte
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kun je het ze kwalijk nemen?
Politici zoals Rutte en Dijkhoff geven regelmatig aan dat ze geen fan zijn van de vele cultuurverschillen, immigratie, en open grenzen. Politici zoals Asscher en Klaver zitten bij Pauw te lullen hoe geweldig de multiculturele samenleving is. Pechthold heeft nog niet zo lang geleden de belachelijke uitspraak gedaan dat de Islam een aanwinst voor Nederland is.
Tsja, daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:19 schreef Jaeger85 het volgende:
Na 10 jaar geen enkele verandering door de VVD regeringen mogen ze wel een keer door hebben dat de VVD niet betrouwbaar is.
Echt he, beide vrij extreme kanten blijven elkaar maar van hetzelfde beschuldigen zonder in te zien dat ze zelf op exact dezelfde manier discussiëren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:58 schreef Vanillekwark het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |