abonnement Unibet Coolblue
pi_183400522
quote:
Een 18-jarige vrouw uit Egmond-Binnen is gisteravond gewond geraakt tijdens een rondje hardlopen. Het slachtoffer werd in haar borst gestoken.

Aan het begin van de avond was de vrouw aan het rennen toen zij vanuit het niets werd aangereden door een donkerkleurige auto. De bestuurder van de auto deed het raampje naar beneden en sloeg de vrouw op haar borst. Daarna reed de man weg.

De vrouw voelde zich niet lekker en zakte in elkaar. Omstanders belden direct de hulpdiensten en het slachtoffer werd overgebracht naar het ziekenhuis. Hier werd duidelijk dat de vrouw was gestoken. De politie is op zoek naar getuigen van dit incident, meldt NH Nieuws.
https://nos.nl/artikel/22(...)den-en-gestoken.html

Zo gaan we toch niet met elkaar om in Nederland. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_183400616
Aangereden? Toen liep ze naar het raampje en werd gestoken zonder dat ze het door had? Erg vreemd verhaal.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_183400754
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Aangereden? Toen liep ze naar het raampje en werd gestoken zonder dat ze het door had? Erg vreemd verhaal.
Lees je wel vaker. Dat slachtoffers pas later doorhebben dat ze gestoken zijn.
pi_183400755
Buitengewoon raar verhaal.
pi_183400775
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:11 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Lees je wel vaker. Dat slachtoffers pas later doorhebben dat ze gestoken zijn.
Klopt maar dan is dat vaak in combinatie met flinke adrenaline en veel chaos. Mogelijk dat daar hier ook sprake van is hoor maar ik vind het een vreemd verhaal.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 november 2018 @ 14:13:02 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183400777
Klinkt als een wraakactie ofzo
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183400788
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Aangereden? Toen liep ze naar het raampje en werd gestoken zonder dat ze het door had? Erg vreemd verhaal.
Dit n.a.v. een conflict met de bestuurder van een auto.
pi_183400821
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:11 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Lees je wel vaker. Dat slachtoffers pas later doorhebben dat ze gestoken zijn.
Klopt zoiets voelt in eerste instantie als een hamerslag of harde vuistslag.
pi_183400840
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Buitengewoon raar verhaal.
"De vrouw jogde even door, maar zakte op de Herenweg in elkaar. In het ziekenhuis werd duidelijk dat de vrouw was gestoken".

Apart om gewoon door te joggen na aangereden en geslagen te zijn idd.
pi_183400871
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:17 schreef Za het volgende:

[..]

"De vrouw jogde even door, maar zakte op de Herenweg in elkaar. In het ziekenhuis werd duidelijk dat de vrouw was gestoken".

Apart om gewoon door te joggen na aangereden en geslagen te zijn idd.
Is niet apart. Is adrenaline.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 27 november 2018 @ 14:26:47 #11
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_183400961
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:57 schreef superniger het volgende:
De politie is op zoek naar getuigen van dit incident
Niet naar de dader(s)?
pi_183401050
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:17 schreef Za het volgende:

[..]

"De vrouw jogde even door, maar zakte op de Herenweg in elkaar. In het ziekenhuis werd duidelijk dat de vrouw was gestoken".

Apart om gewoon door te joggen na aangereden en geslagen te zijn idd.
Nee hoor, na mijn auto ongeluk stond ik nadien vrolijk bij. De volgende dag kon ik niks meer.
Is de adrenaline
pi_183401275
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
"hoi mag ik je wat vragen weet jij waar.." nou zo zal het wel begonnen zijn.

Bedenk wel even een dik noord-afrikaans accent erbij natuurlijk, want we allemaal dondersgoed wat soort volk dit weer op z'n geweten heeft.
je verwacht het niet
  dinsdag 27 november 2018 @ 14:52:41 #14
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_183401316
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:50 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

je verwacht het niet
"werd aangereden door een donkerkleurige auto"

Altijd maar weer die donkere auto's :(
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 27 november 2018 @ 14:53:58 #15
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_183401342
Is er weer 1 op proefverlof?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_183401672
Hardlopers zijn de nieuwe wielrenners
U MAD?
pi_183401754
Incidentje.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 november 2018 @ 15:20:05 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183401795
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is er weer 1 op proefverlof?
Zou zomaar kunnen, zal niet de eerste keer zijn in die omgeving:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)dere-vrouw-in-Heiloo
https://www.nhnieuws.nl/n(...)GZ-instelling-Heiloo
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:28:45 #19
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_183401946
Lekker verhaal weer. :{
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 november 2018 @ 16:08:49 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183402762
Een paar dagen geleden een soortgelijk verhaal een paar km verderop. Alleen is er niet gestoken maar wel 2 mensen aangereden. Toeval? Of iemand die kickt op het aanrijden van mensen?

https://nieuwsbladcastric(...)nddijk-limmen-517080
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183403989
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:08 schreef Nikonlover het volgende:
Een paar dagen geleden een soortgelijk verhaal een paar km verderop. Alleen is er niet gestoken maar wel 2 mensen aangereden. Toeval? Of iemand die kickt op het aanrijden van mensen?

https://nieuwsbladcastric(...)nddijk-limmen-517080
Dit vind ik net zo een raar verhaal.
pi_183404745
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Aangereden? Toen liep ze naar het raampje en werd gestoken zonder dat ze het door had? Erg vreemd verhaal.
Ik kan beamen dat je het soms niet meteen in de gaten hebt als je gestoken bent. Maar lang duurt dat niet. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183408437
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:20 schreef Red_85 het volgende:

Is niet apart. Is adrenaline.
Juist dan bel je toch de politie ipv verder te joggen na aangereden en geslagen te zijn.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 november 2018 @ 20:30:41 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183408529
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:27 schreef Za het volgende:

[..]

Juist dan bel je toch de politie ipv verder te joggen na aangereden en geslagen te zijn.
Als je gaat hardlopen, dan heb je misschien geen mobiel bij je? Misschien liep ze wel naar een huis en stortte ze inelkaar voor ze bij een huis was?
Of wilde zo snel mogelijk van angst naar huis gaan? Angst doet gekke dingen met een mens.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 27 november 2018 @ 20:31:43 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183408560
Wat een idioot. Waarschijnlijk een boze jaloerse ex-vriend.
Hopelijk is het meisje buiten levensgevaar, en heeft ze geen blijvende schade.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_183408592
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:33 schreef Brybry het volgende:


Nee hoor, na mijn auto ongeluk stond ik nadien vrolijk bij. De volgende dag kon ik niks meer.
Is de adrenaline
Je onderneemt geen actie wanneer iemand je heeft aangereden en daarna geslagen, maar gaat vrolijk door waar je mee bezig was?
Vanwege adrenaline? OK.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 november 2018 @ 20:35:08 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183408656
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:32 schreef Za het volgende:

[..]

Je onderneemt geen actie wanneer iemand je heeft aangereden en daarna geslagen, maar gaat vrolijk door waar je mee bezig was?
Vanwege adrenaline? OK.
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:30 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Als je gaat hardlopen, dan heb je misschien geen mobiel bij je? Misschien liep ze wel naar een huis en stortte ze inelkaar voor ze bij een huis was?
Of wilde zo snel mogelijk van angst naar huis gaan? Angst doet gekke dingen met een mens.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183408658
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:30 schreef Nikonlover het volgende:

Als je gaat hardlopen, dan heb je misschien geen mobiel bij je?
Dan laat je omstanders bellen, je bent immers aangereden en geslagen, je gaat niet verder joggen imo.

quote:
Misschien liep ze wel naar een huis en stortte ze inelkaar voor ze bij een huis was?
Of wilde zo snel mogelijk van angst naar huis gaan? Angst doet gekke dingen met een mens.
Daarom vond ik het ook een apart verhaal, maar dat werd hier uitgelegd als oorzaak adrenaline, die zie ik niet.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 27 november 2018 @ 20:38:29 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_183408739
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:35 schreef Za het volgende:

[..]

Dan laat je omstanders bellen, je bent immers aangereden en geslagen, je gaat niet verder joggen imo.

[..]

Daarom vond ik het ook een apart verhaal, maar dat werd hier uitgelegd als oorzaak adrenaline, die zie ik niet.
Iedereen reageert anders in paniek.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_183408836
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:38 schreef Nikonlover het volgende:

Iedereen reageert anders in paniek.
Dan waren alle betrokkenen in dit voorval in paniek blijkbaar.
pi_183408878
De politie spreekt van ‘een conflict’ . Het is niet bekend of de dader en het slachtoffer elkaar kennen.

https://www.ad.nl/binnenl(...)dslag-doen~a2d5d8a6/
pi_183408885
Rond half acht rijdt een donkerkleurige auto op de Rinnegommerlaan in Egmond aan den Hoef de 18-jarige vrouw bijna aan. Vervolgens draait de bestuurder het raampje open en steekt hij haar in de borst. De vrouw loopt nog een stukje door, maar zakt dan in elkaar. Omstanders schieten haar te hulp en bellen de hulpdiensten.

De moeder van de vrouw werd gebeld door de omstanders en snelde daarna onmiddellijk naar de plek.

De familie van het slachtoffer heeft inmiddels aangifte gedaan van poging tot doodslag. „Dat klinkt heftig, maar het is wel zo”, zegt de moeder.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2848165/te-bizar-voor-woorden
´
pi_183413486
Dit bewijst maar weer " Hardlopers zijn doodlopers" :P
pi_183438538
quote:
Politie onderzoekt drie incidenten Castricum en Egmond aan den Hoef

Castricum, Egmond aan den Hoef - Naar aanleiding van het incident op maandagavond 26 november in Egmond aan den Hoef waarbij een hardloopster opzettelijk werd aangereden en daarna werd gestoken, heeft de recherche twee soortgelijke incidenten in Castricum meegenomen in haar onderzoek.

Aanrijdingen Castricum
Op donderdagmiddag 22 november rond 17.45 werd een 18-jarige vrouw uit Limmen aangereden door een auto toen zij fietste op de Zanddijk. Het slachtoffer hield hier een klaplong aan over. Enkele ogenblikken later (omstreeks hetzelfde tijdstip) werd een 52-jarige hardloopster uit Limmen op diezelfde dijk ook aangereden door meer dan vermoedelijk dezelfde auto. De vrouw raakte hierbij gewond aan haar arm.

Rijrichting auto
De hardloopster verklaarde dat de bestuurder van de auto wegreed in de richting van Heiloo. De fietsster gaf aan dat de automobilist in de richting van de Westerweg vertrok.

Egmond aan den Hoef
Maandagavond rond 19.40 uur raakte een 18-jarige vrouw uit Egmond-Binnen gewond tijdens een rondje hardlopen over de Rinnegommerlaan, het slachtoffer werd, nadat zij werd aangereden door een donkerkleurige auto, in haar borst gestoken.

Onderzoek
Het is voor de politie nog niet duidelijk of de automobilist in Castricum dezelfde is als de bestuurder van de donkerkleurige auto in Egmond aan den Hoef en of er een verband is tussen deze misdrijven. Maar de recherche neemt alle drie de incidenten mee in haar onderzoek en is op zoek naar getuigen.

Getuigen gezocht
Heeft u donderdagmiddag 22 november tussen 17.30 en 17.45 uur iets verdacht gezien op de Zanddijk in Castricum? Of heeft u meer informatie over het steekincident in Egmond aan den Hoef op maandagavond? Neem dan contact op met de Districtsrecherche Noord-Holland Noord via 0900-8844. Liever anoniem? Bel dan met Meld Misdaad Anoniem via 0800-7000.

pi_183462760
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:03 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Doet me denken aan..


Waarom zijn er nog geen camera beelden opgezocht door de politie van de auto rond dat tijdstip in de buurt, ze weten waar elke camera hangt. Waarom nog geen schets van de dader?

Ik ga alweer vermoeden dat het gewoon aanslagen zijn.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 30 november 2018 @ 19:29:32 #36
8369 speknek
Another day another slay
pi_183463060
Aanslagen lijken me zeer stug, het zijn alledrie vrouwelijke hardlopende slachtoffers, dus het is heel gericht, en tussen 2 en 3 zit vier dagen, dus het is geen kwestie van zoveel mogelijk slachtoffers maken. En bij in ieder geval 2 en 3 waren ze naar het schijnt alleen hard geschampt. Klinkt meer als een wacko die paranoïde is over hardlopers of een of andere frusto die vrouwen pijn wil doen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_183465201
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:29 schreef speknek het volgende:
Aanslagen lijken me zeer stug, het zijn alledrie vrouwelijke hardlopende slachtoffers, dus het is heel gericht, en tussen 2 en 3 zit vier dagen, dus het is geen kwestie van zoveel mogelijk slachtoffers maken. En bij in ieder geval 2 en 3 waren ze naar het schijnt alleen hard geschampt. Klinkt meer als een wacko die paranoïde is over hardlopers of een of andere frusto die vrouwen pijn wil doen.
Nee, een was op de fiets. Duidelijk iemand die het op vrouwen heeft gemunt en misschien camera's wil ontwijken.
Maar misschien zijn er wel camerabeelden:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-Egmond-aan-den-Hoef

[ Bericht 13% gewijzigd door Loekie1 op 30-11-2018 21:09:35 ]
pi_183467224
Het moet toch iemand in de omgeving opvallen dat iemand sinds kort met n beschadigde auto met hier en daar wat bloedvlekken rond aan het rijden is.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 30 november 2018 @ 22:16:27 #39
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_183467799
https://www.telegraaf.nl/(...)en-rennen-is-voorbij

Een opmerkelijke oproep in Noord-Holland. Nadat twee hardloopsters fysiek waren aangevallen met een auto, en een ander zelfs in de borst werd gestoken, geven vier gemeenten het advies om niet meer alleen te gaan hardlopen. Saillant, maar begrijpelijk, vinden hardlopers. „Ik zal dat niet meer zo snel doen.”

De raad komt van De Buch, een gezamenlijke ambtelijke organisatie voor de gemeenten Bergen, Uitgeest, Castricum en Heiloo. De aanbeveling is dan ook van kracht in die gemeenten.

„Het advies komt inderdaad na een aantal incidenten in de regio van de afgelopen tijd”, vertelt Peter Rozenbeek van De Buch. Een week voor de steekpartij in Egmond aan den Hoef van afgelopen week werden ook al twee hardlopers aangereden in Castricum.


Edwin en Britt nemen het advies ter harte. „Ik zal niet meer zo snel nu in mijn eentje in deze omgeving gaan rennen.”

’We raden het echt aan’
De politie vermoedt dat de zaken verband met elkaar kunnen hebben. „We hebben met elkaar besproken: kunnen we iets aanraden? Daar is dit advies uit gekomen. Om nooit in je eentje te gaan hardlopen maar altijd in een iets grotere groep, en om goed verlicht te zijn.”

Rozenbeek benadrukt wel dat hij die raad sowieso zou geven, ook zonder de geweldsincidenten. „Het is veiliger om met meer mensen op pad te gaan. Maar we hebben daar niet per se een campagne voor klaarliggen. Nu raden we het de mensen wel echt aan.”

Veiligheid
Het advies wordt ter harte genomen door Britt en Edwin, die gezamenlijk al een uur aan het rennen zijn over donkere paadjes rond Castricum. „We hadden het er net over”, vertelt Edwin. „Het zet je wel aan het denken over hoe veilig het is.”

Hardloopmaatje Britt vult aan: „De afspraak om vandaag samen te rennen stond al wel, maar ik was daar nu wel blij mee.”

Eng
Ze houdt er namelijk wel rekening mee. „Ik zal niet meer zo snel nu in mijn eentje in deze omgeving gaan rennen. Je hebt niet altijd een maatje om mee te gaan lopen, maar dan zou ik toch proberen op een ander moment naar buiten te gaan, zodat het in ieder geval nog licht is. Eng is het wel.”

De Noord-Hollandse politie is het eens met de oproep, al benadrukt zij dat het niet uit haar eigen koker komt. „We hebben dit niet bedacht, maar we vinden het natuurlijk geen slecht idee”, aldus een zegsman van het korps. „Wij richten ons op het onderzoek, en proberen uit alle macht getuigen te zoeken.”
  vrijdag 30 november 2018 @ 22:17:02 #40
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 30 november 2018 @ 22:53:06 #41
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_183468631
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 november 2018 22:17 schreef slashdotter3 het volgende:
Hardlopen zonder wapens bij je te hebben :')
heb je wat aan als je langs achter wordt aangereden
  vrijdag 30 november 2018 @ 22:55:10 #42
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_183468678
Ja, met 2 man kun je een man in een auto met een mes wel de baas natuurlijk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 30 november 2018 @ 23:00:36 #43
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_183468792
Mensen die dit doen moet je finaal het ziekenhuis in trappen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 1 december 2018 @ 14:00:33 #44
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183476289
Handig kan zo'n verward persoon meteen een groep omharken.
And so is the past
pi_183538757
Politie: messentrekker stak in op drie vrouwen in omgeving Castricum

CASTRICUM - De automobilist die de 18-jarige hardloopster Esmee uit Egmond aan den Hoef neerstak, heeft waarschijnlijk ook toegeslagen bij andere vrouwen. De slachtoffers werden enkele dagen voor de steekpartij waarvan de tiener het slachtoffer werd, aangereden in Castricum. Dat brengt de politie nu naar buiten.

Het gaat om een hardloopster van 52 en een fietster van 18. De twee werden op donderdag 22 november aangereden op de Zanddijk tussen Limmen en Egmond-Binnen. Zij liepen daarbij verwondingen aan de arm en een klaplong op.

Volgens de politie bestaat het vermoeden dat de twee vrouwen gezien hun letsel en schade aan de kleding ook gestoken zijn. Getuigen worden verzocht zich te melden.

De hardloopster in Castricum verklaarde dat de auto wegreed in de richting van Heiloo. De fietsster gaf aan dat de automobilist in de richting van de Westerweg reed. Beide denken een hoge, grote auto te hebben gezien, maar verdere details zijn bij de politie nog niet bekend.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-omgeving-castricum
´
pi_183540594
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 19:17 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Doet me denken aan..


Waarom zijn er nog geen camera beelden opgezocht door de politie van de auto rond dat tijdstip in de buurt, ze weten waar elke camera hangt. Waarom nog geen schets van de dader?

Ik ga alweer vermoeden dat het gewoon aanslagen zijn.
Wie zegt dat de politie nog geen beelden heeft opgevraagd? Dat wij ze (nog) niet te zien krijgen betekent niet dat er geen beelden zijn.

Je trekt ook wel snel conclusies. Je klaagt over te weinig info, maar het is blijkbaar genoeg info voor jou om er een complot van te maken :?
pi_183540641
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Politie: messentrekker stak in op drie vrouwen in omgeving Castricum

CASTRICUM - De automobilist die de 18-jarige hardloopster Esmee uit Egmond aan den Hoef neerstak, heeft waarschijnlijk ook toegeslagen bij andere vrouwen. De slachtoffers werden enkele dagen voor de steekpartij waarvan de tiener het slachtoffer werd, aangereden in Castricum. Dat brengt de politie nu naar buiten.

Het gaat om een hardloopster van 52 en een fietster van 18. De twee werden op donderdag 22 november aangereden op de Zanddijk tussen Limmen en Egmond-Binnen. Zij liepen daarbij verwondingen aan de arm en een klaplong op.

Volgens de politie bestaat het vermoeden dat de twee vrouwen gezien hun letsel en schade aan de kleding ook gestoken zijn. Getuigen worden verzocht zich te melden.

De hardloopster in Castricum verklaarde dat de auto wegreed in de richting van Heiloo. De fietsster gaf aan dat de automobilist in de richting van de Westerweg reed. Beide denken een hoge, grote auto te hebben gezien, maar verdere details zijn bij de politie nog niet bekend.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-omgeving-castricum
Tijd voor een manhunt
  dinsdag 4 december 2018 @ 22:37:28 #48
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_183540817
Meerdere mensen aanrijden en neersteken. Dit hebben we al eerder gezien. Ik weet wel weer genoeg.
pi_183541458
quote:
Volvo?
Verder wel aparte zaak
pi_184651407
Weer een geval:

quote:
Fietsend meisje (15) in arm gestoken door voorbijrijdende automobilist

BARSINGERHORN - Een 15-jarig meisje is gisteravond met een scherp voorwerp in haar arm gestoken tijdens het fietsen. Dat gebeurde op de Heerenweg in Barsingerhorn.

Het meisje werd door een automobilist, die vanuit de tegenovergestelde richting kwam, geraakt. Na de steekactie is de automobilist doorgereden, meldt de politie.

Volgens de politie is het meisje erg bang en geschrokken door de aanval. Ze is direct naar huis gefietst, waar na het zien van de verwondingen de politie is gebeld.

Een zoektocht naar de dader leverde niets op. Volgens de politie reed de verdachte in een 'klein model personenenauto'. Getuigen worden verzocht zich te melden.

SUV-steker
De steekpartij doet erg denken aan een actie van de zogenoemde 'SUV-steker'. Eind vorig jaar werden kort na elkaar drie vrouwen aangereden in Castricum en Egmond aan den Hoef, vermoedelijk door de bestuurder van een grijze SUV. De drie vrouwen bleken achteraf alledrie steekwonden te hebben.

Hoewel de politie uitgaat van eenzelfde dader bij de gebeurtenissen in Castricum en Egmond-Binnen, is er vooralsnog geen verband met de steekpartij van gisteravond in Barsingerhorn. Toch onderzoekt de politie een connectie, zo laat een woordvoerder weten aan NH Nieuws. "We zien het vooralsnog als een losstaand incident."

https://www.nhnieuws.nl/n(...)ijdende-automobilist
pi_184652379
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja het is wel duidelijk i.v.m. er geen dader signalement wordt uitgegeven, de slachtoffers zien toch wie ze aanvalt.

Politie wil natuurlijk niet angst zaaien dat er gekkies rondlopen die ISIS verheerlijken en graag dit bestempelen als individuele zaken. Het liefst niet vertellen dat het daders zijn met een niet westerse achtergrond.
Triest, maar waar.
pi_184652389
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_184652433
Het is gewoon min of meer normaal geworden tegenwoordig om willekeurige mensen neer te steken, te schieten of wat dan ook. Wat een achterlijkheid toch allemaal. Als je zo'n mentale issues hebt, doe de wereld dan een lol en pleeg lekker zelfmoord.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 07-08-2019 11:11:31 ]
Eens kijken
  zondag 27 januari 2019 @ 14:43:41 #55
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184652888
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:16 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja het is wel duidelijk i.v.m. er geen dader signalement wordt uitgegeven, de slachtoffers zien toch wie ze aanvalt.

Politie wil natuurlijk niet angst zaaien dat er gekkies rondlopen die ISIS verheerlijken en graag dit bestempelen als individuele zaken. Het liefst niet vertellen dat het daders zijn met een niet westerse achtergrond.
Ze worden aangereden en dan snel gestoken om dan weg te gaan. Grote kans dat zij hun aanvaller helemaal niet zo goed gezien hebben. Zeker niet als die ook nog eens zijn uiterlijk wat verbergt.

Ik heb geen idee van de afkomst van de dader, maar het klinkt niet heel 'jihadistisch' in de oren.
Het klinkt wel als vrouwenhaat, omdat het zo specifiek op vrouwen gericht is. Het is mogelijk dat religie/cultuur (een verwrongen visie daarop) daarin een rol speelt, maar 'jihadistisch' nee, ik zie het niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184657861
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 14:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ze worden aangereden en dan snel gestoken om dan weg te gaan. Grote kans dat zij hun aanvaller helemaal niet zo goed gezien hebben. Zeker niet als die ook nog eens zijn uiterlijk wat verbergt.

Ik heb geen idee van de afkomst van de dader, maar het klinkt niet heel 'jihadistisch' in de oren.
Het klinkt wel als vrouwenhaat, omdat het zo specifiek op vrouwen gericht is. Het is mogelijk dat religie/cultuur (een verwrongen visie daarop) daarin een rol speelt, maar 'jihadistisch' nee, ik zie het niet.
Het heeft iets te kleine impact om inderdaad te beschouwen als een terroristische aanval, normaliter zal je verwachten dat diegene dan meerdere slachtoffers pakt. Echter om dit soort onduidelijkheden te vermijden is het handig dat de politie zo spoedig mogelijk met een signalement komt. Nu blijft het gissen naar het motief.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 27 januari 2019 @ 17:55:16 #57
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184657970
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 17:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het heeft iets te kleine impact om inderdaad te beschouwen als een terroristische aanval, normaliter zal je verwachten dat diegene dan meerdere slachtoffers pakt. Echter om dit soort onduidelijkheden te vermijden is het handig dat de politie zo spoedig mogelijk met een signalement komt. Nu blijft het gissen naar het motief.
Ik vermoed zo dat de politie drukker is met deze gast te pakken krijgen dan met jou informeren.
Als ze er wat aan hadden om het signalement (als ze die al hebben) te verspreiden hadden ze het vast wel gedaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 27 maart 2019 @ 14:36:59 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185877530
quote:
Politie sluit verband tussen diverse steekincidenten met onbekende automobilist in Noord-Holland niet langer uit



De politie sluit een verband tussen gewelddadige incidenten in Egmond/Limmen, Barsingerhorn en Warmenhuizen niet langer uit. Een onbekende automobilist stak, sloeg en belaagde diverse voetgangers en fietsers.

„Uitgaande van het feit dat de zaken eenzelfde modus operandi (werkwijze, red.) hebben, lijkt dit verband er te zijn”, stelt politiewoordvoerster Jamy-Lee Roy desgevraagd namens de onderzoeksleider van de recherche.

Aanknopingspunten
Hoewel er tot dusverre geen verdachte in beeld is, ligt het onderzoek allesbehalve stil. „We zijn druk bezig, er zijn genoeg aanknopingspunten om mee verder te gaan”, aldus Roy.

Nadat in het tv-programma ’Opsporing Verzocht’ aandacht aan de incidenten is besteed, kreeg de politie bijna 150 tips binnen. Die gingen met name over de vermeende gebruikte personenwagen.

DNA-materiaal
Op de vraag of het rechercheteam DNA-materiaal en camerabeelden veilig heeft gesteld, zwijgt Roy.

„Je kunt je voorstellen dat we niet alle informatie met de buitenwereld kunnen delen.”

De politiezegsvrouw geeft ook niet prijs wat er allemaal wordt gedaan om de identiteit van de betrokken bestuurder te achterhalen.

Hardloopsters
In Egmond/Limmen werden in november vorig jaar door de automobilist hardloopsters van 18 en 52 jaar gestoken. Een 18-jarige fietsster liep een klaplong op.

In Barsingerhorn werd begin dit jaar een 15-jarige fietsster gestoken en is een 72-jarige voetganger geslagen.

Een 17-jarige fietser werd later in Warmenhuizen achtervolgd.

Geduld
Bij slachtoffers en familie begint het geduld door het uitblijven van een arrestatie langzaamaan op te raken.

„Uiteraard willen wij deze zaken, waarbij meer personen gewond zijn geraakt, snel oplossen”, aldus Roy.

Volhardend
„Frustratie helpt ons daarbij niet. Rechercheurs zijn volhardend om de verantwoordelijke persoon te vinden en aan te houden.”

https://www.noordhollands(...)land-niet-langer-uit
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185877659
Wtf joh vreemd verhaal weer :?
  woensdag 27 maart 2019 @ 14:52:14 #60
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_185877815
Beetje vreemde titel 'sluit niet langer uit'. Alsof ze het tot nu toe wel uitsloten. Wat ik van de Opsporing Verzocht uitzending herinner hielden ze er toen ook al rekening mee.
pi_186415127
Verdachte opgepakt voor neersteken hardlopers en fietsers Noord-Holland

De politie heeft woensdagavond een 23-jarige man uit Julianadorp opgepakt op verdenking van het neersteken van een meisje en drie vrouwen in Castricum, Egmond aan den Hoef en Barsingerhorn.

In november en januari zou de man vanuit een auto op de slachtoffers ingereden hebben of langs ze hebben gereden en ze daarna met een scherp voorwerp gestoken hebben.

Het jongste slachtoffer is vijftien. Hij wordt ook verdacht van het neersteken van twee 18-jarigen en een 52-jarige vrouw.

"Na uitgebreid onderzoek door de informatie en sporen uit de vier afzonderlijke onderzoeken aan elkaar te koppelen, kwam de recherche op het spoor van de 23-jarige verdachte. Op deze manier kon ook de link tussen de vier incidenten worden gelegd", schetst de politie donderdag.

Het motief achter de daden is onbekend. De man wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris, die beslist of zijn voorarrest wordt verlengd.

Overzicht incidenten
22 november 2018: 18-jarige hardloper en 52-jarige fietser aangereden en neergestoken in Castricum
26 november 2018: 18-jarige hardloper neergestoken in Egmond aan den Hoef
26 januari: 15-jarige fietser neergestoken in Barsingerhorn

https://www.nu.nl/binnenl(...)s-noord-holland.html
pi_186415390
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 12:17 schreef Nober het volgende:
Verdachte opgepakt voor neersteken hardlopers en fietsers Noord-Holland

De politie heeft woensdagavond een 23-jarige man uit Julianadorp opgepakt op verdenking van het neersteken van een meisje en drie vrouwen in Castricum, Egmond aan den Hoef en Barsingerhorn.

In november en januari zou de man vanuit een auto op de slachtoffers ingereden hebben of langs ze hebben gereden en ze daarna met een scherp voorwerp gestoken hebben.

Het jongste slachtoffer is vijftien. Hij wordt ook verdacht van het neersteken van twee 18-jarigen en een 52-jarige vrouw.

"Na uitgebreid onderzoek door de informatie en sporen uit de vier afzonderlijke onderzoeken aan elkaar te koppelen, kwam de recherche op het spoor van de 23-jarige verdachte. Op deze manier kon ook de link tussen de vier incidenten worden gelegd", schetst de politie donderdag.

Het motief achter de daden is onbekend. De man wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris, die beslist of zijn voorarrest wordt verlengd.

Overzicht incidenten
22 november 2018: 18-jarige hardloper en 52-jarige fietser aangereden en neergestoken in Castricum
26 november 2018: 18-jarige hardloper neergestoken in Egmond aan den Hoef
26 januari: 15-jarige fietser neergestoken in Barsingerhorn

https://www.nu.nl/binnenl(...)s-noord-holland.html
Zo! Dat is een opluchting.
pi_186415661
dood schoppen dat kk tuig
  donderdag 25 april 2019 @ 13:13:18 #64
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_186416043
Het gekke is, dat die dwaas zijn slachtoffers niet compleet van de weg maait en daarna ook nog alleen in de ledematen steekt. Alsof het de bedoeling is ze te verwonden en pijn te geven, maar dood hoeven ze nu ook weer niet. Of het is een prutser.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_186416761
Knap werk dat ze hem gevonden hebben.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 25 april 2019 @ 14:01:01 #66
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186416960
Hopelijk weten ze een motief uit hem te trekken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_186417256
Eindelijk iemand opgepakt mag hopen dat dit ook de dader is en dat die TBS krijgt. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188231951
Messentrekker stak vrouwen 'voor de kick'

Messentrekker René V, die afgelopen jaar vanuit zijn SUV vier vrouwelijke voorbijgangers stak met een scherp voorwerp, blijkt ook bedreigingen en een stalking op zijn naam te hebben. De man zegt veel spijt te hebben. ,,Ik deed het voor de kick.”

René V werd op 25 april aangehouden na maandenlang onderzoek van de politie. Vanmorgen stond hij voor het eerst voor de rechtbank. Hoewel het een zogenaamde pro forma zitting betrof, werd er toch veel duidelijk over de verdachte, die vastzit op Schiphol.

,,Ik wilde schrik aanjagen, ik wilde niemand verwonden of doden”, las rechter de verklaring van René V voor. ,,Daar kreeg ik een kick van.” Hij zegt veel spijt te hebben van zijn daden. René V stak op 22 november een 52-jarige hardloopster en een 18-jarige fietster vanuit zijn auto. Vier dagen later stak hij hardloopster Esmée (18) neer. Ze zakte in elkaar en lag dagen op de intensive care met een verwonde long en hartzakje. Eind januari sloeg V. weer toe en stak hij een 15-jarige fietster.”

Psycholoog
V. zegt net zijn leven op orde te hebben. Hij heeft een vriendin, die ook aanwezig was op de zitting, en een nieuwe baan als vrachtwagenchauffeur. ,,Ik dacht dat ik goed bezig was: relatie, huisje, boompje, beestje, nieuwe baan.” Uit zijn verklaring bleek dat hij vorig jaar naar een psycholoog stapte. Die vertelde hij echter niet over de steekincidenten. ,,Ik moet aan mezelf werken, daarom ben ik naar een psycholoog gegaan. Ik weet goed wat goed en fout is.”

René V zegt met alle onderzoeken naar zijn psychische gesteldheid te willen meewerken. Toen de rechter vroeg of hij nog wat wilde zeggen, verklaarde hij: ,,Ik heb veel spijt, woorden schieten te kort.”

Zijn berouwvolle woorden ten spijt vervolgt de politie V voor poging tot moord en poging tot doodslag. Bovendien bleek dat de man ook bedreigingen en een stalking op zijn naam heeft staan. Hij zou zes vrouwen hebben bedreigd. Dit zou kunnen verklaren waarom de 23-jarige inwoner van Julianadorp zich na het neersteken van Esmée eind november zich twee maanden stil hield en pas eind januari weer toesloeg.

https://www.ad.nl/binnenl(...)or-de-kick~a985c4ed/

Leven zo goed als op orde, spijt betuigt. Wat wil je nog meer?
  donderdag 1 augustus 2019 @ 10:23:30 #69
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_188232068
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 10:13 schreef Nober het volgende:
Messentrekker stak vrouwen 'voor de kick'

Messentrekker René V, die afgelopen jaar vanuit zijn SUV vier vrouwelijke voorbijgangers stak met een scherp voorwerp, blijkt ook bedreigingen en een stalking op zijn naam te hebben. De man zegt veel spijt te hebben. ,,Ik deed het voor de kick.”

René V werd op 25 april aangehouden na maandenlang onderzoek van de politie. Vanmorgen stond hij voor het eerst voor de rechtbank. Hoewel het een zogenaamde pro forma zitting betrof, werd er toch veel duidelijk over de verdachte, die vastzit op Schiphol.

,,Ik wilde schrik aanjagen, ik wilde niemand verwonden of doden”, las rechter de verklaring van René V voor. ,,Daar kreeg ik een kick van.” Hij zegt veel spijt te hebben van zijn daden. René V stak op 22 november een 52-jarige hardloopster en een 18-jarige fietster vanuit zijn auto. Vier dagen later stak hij hardloopster Esmée (18) neer. Ze zakte in elkaar en lag dagen op de intensive care met een verwonde long en hartzakje. Eind januari sloeg V. weer toe en stak hij een 15-jarige fietster.”

Psycholoog
V. zegt net zijn leven op orde te hebben. Hij heeft een vriendin, die ook aanwezig was op de zitting, en een nieuwe baan als vrachtwagenchauffeur. ,,Ik dacht dat ik goed bezig was: relatie, huisje, boompje, beestje, nieuwe baan.” Uit zijn verklaring bleek dat hij vorig jaar naar een psycholoog stapte. Die vertelde hij echter niet over de steekincidenten. ,,Ik moet aan mezelf werken, daarom ben ik naar een psycholoog gegaan. Ik weet goed wat goed en fout is.”

René V zegt met alle onderzoeken naar zijn psychische gesteldheid te willen meewerken. Toen de rechter vroeg of hij nog wat wilde zeggen, verklaarde hij: ,,Ik heb veel spijt, woorden schieten te kort.”

Zijn berouwvolle woorden ten spijt vervolgt de politie V voor poging tot moord en poging tot doodslag. Bovendien bleek dat de man ook bedreigingen en een stalking op zijn naam heeft staan. Hij zou zes vrouwen hebben bedreigd. Dit zou kunnen verklaren waarom de 23-jarige inwoner van Julianadorp zich na het neersteken van Esmée eind november zich twee maanden stil hield en pas eind januari weer toesloeg.

https://www.ad.nl/binnenl(...)or-de-kick~a985c4ed/

Leven zo goed als op orde, spijt betuigt. Wat wil je nog meer?
Begrijp ik hier uit dat zijn huidige vriendin dus nog bij hem is?

Ongelofelijk :N
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator donderdag 1 augustus 2019 @ 10:25:53 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188232094
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 10:13 schreef Nober het volgende:

https://www.ad.nl/binnenl(...)or-de-kick~a985c4ed/

Leven zo goed als op orde, spijt betuigt. Wat wil je nog meer?
een behoorlijke celstraf?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188232110
10 jaar en TBS met dwangverpleging. Want de meeste criminelen hebben het zelfde patroon: Eén keer een monster geweest maar verder een vriendelijke sympathieke man. Een "ideale schoonzoon" dus, maar ook zo iemand verdient een zware straf. Als je iets verkeerds doet, zijn daar automatisch gevolgen aan. Net zo als in het geval je op het spoor gaat staan, dan is meestal het gevolg dat je plat wordt gereden.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_188233442
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 10:23 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Begrijp ik hier uit dat zijn huidige vriendin dus nog bij hem is?

Ongelofelijk :N
Zijn vrouwen die op criminelen vallen. Genoeg beroemde gekken krijgen lading fanmail van vrouwen.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 12:37:47 #73
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_188233465
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 10:23 schreef Drekkoning het volgende:
Zijn berouwvolle woorden ten spijt vervolgt de politie V voor poging tot moord en poging tot doodslag.
Weet niet waar ze bij het AD hun stagiairs vandaan halen maar deze fout is toch wel heel erg.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_188233523
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 12:35 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zijn vrouwen die op criminelen vallen. Genoeg beroemde gekken krijgen lading fanmail van vrouwen.
Dat wijf is gek.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_188233565
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 12:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat wijf is gek.
Die mogen ze ook wel even onderzoeken ja. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 1 augustus 2019 @ 13:08:09 #76
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_188233919
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 10:23 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Begrijp ik hier uit dat zijn huidige vriendin dus nog bij hem is?

Ongelofelijk :N
Anderd zou het niet zijn huidige vriendin zijn, hė?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  donderdag 1 augustus 2019 @ 13:26:54 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_188234186
Ook typisch dat ie alleen maar vrouwen aanpakte, net 6 vrouwen had bedreigd en stalking had begaan bij een ex-vriendin.

"Ik deed het alleen voor de kick" uhhuh, je hebt je motieven goed in de gaten hoor.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 13:31:50 #78
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_188234280
Ah, ze hebben hem?
Mooi. Nu lekker lang de bak in en wat goede sessies met iemand die hem wat verstand aanpraat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 7 augustus 2019 @ 13:43:52 #79
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_188329914
-oops-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189492668
Daad: Vier keer poging moord, een poging zware mishandeling en een mishandeling

Eis: 6 jaar en TBS met dwangverpleging

Uitspraak: 11/11 om 12:45 uur
pi_189492737
Gewoon een levensgevaarlijke gek dus, type Panhuis of iets wat daar naar neigt. Kan niet lang genoeg opgesloten worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 18 oktober 2019 @ 14:10:47 #82
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189499051

quote:
OM eist zes jaar cel en tbs met dwangverpleging tegen seriesteker René V. (24)



ALKMAAR - Het Openbaar Ministerie heeft vanmiddag zes jaar celstraf en tbs met dwangverpleging geëist tegen seriesteker René V., die tussen november 2018 en februari van dit jaar vanuit zijn auto zeker vier keer heeft gestoken. Volgens het OM handelde hij niet in een opwelling, maar was hij 'op jacht'. Hij doorkruiste heel Noord-Holland over landweggetjes."

Hoewel hij officieel nog verdachte is, bekende V. geruime tijd geleden al. Eerst deed hij dat tegenover zijn vriendin, zo was vandaag te zien in de Alkmaarse rechtbank.

Op camerabeelden van een verborgen camera, die door de recherche in zijn auto was geïnstalleerd nadat hij in beeld was gekomen als verdachte van bedreiging en stalking, is te zien hoe hij na een uitnodiging van de politie om zich opnieuw op het bureau te melden, in een telefoongesprek met zijn vriendin tegenover haar bekent verantwoordelijk te zijn voor meerdere incidenten.

Belletje met vriendin
Door hem uit te nodigen voor een nieuw bezoek aan het bureau, hoopte de recherche dat hij snel met zijn vriendin zou belllen. Dat gebeurde, waarna zij de bekentenis hem met hangen en wurgen uit hem kreeg. Een dag later bekende hij op het bureau de seriesteker te zijn, om dat tijdens de pro forma-zitting van 1 augustus ook in de rechtbank te herhalen.

Voor de vier steekincidenten tussen 22 november en 26 januari wordt hem poging tot moord ten laste gelegd, maar het OM acht ook bewezen dat hij eerder die november maand (zonder voorbedachte rade) een vrouw heeft aangereden, daarmee zwaar lichamelijk letsel heeft toegebracht en aan haar lot heeft overgelaten. Nog eerder - op 6 november - zou hij een vrouw hebben mishandeld.

Doorslaggevende tip
Toch was het nog ouder incident waardoor V. uiteindelijk in beeld kwam. Nadat een Schagense vrouw kennisnam van de serie steekincidenten, belde ze de politie met de mededeling dat ze een half jaar eerder een incident had gemeld, waarbij een man op de Nieuwedijk in Schagen een 'pijpbeweging' naar haar had gemaakt, en toen ze daar iets van zei, hij terugreed en haar stompte.

Het incident leek enigszins op de serie steekincidenten, maar week er ook vanaf. Omdat de Schagense vrouw destijds het kenteken had doorgegeven, kwam de recherche er snel achter dat de auto op naam van een vrouw uit Julianadorp stond.

Alarmbellen rinkelen
Toen bleek dat zij op hetzelfde adres woonde als V., die op dat moment in beeld was voor telefonische bedreiging en stalking van vijf vrouwen, gingen alle alarmbellen rinkelen.

Zijn telefoon werd uitgelezen en zijn dienstrooster opgevraagd, reconstrueert de officier het onderzoek. Bij ieder steekincident - in Castricum, Egmond aan den Hoef en Barsingerhorn - bleek hij net vrij, en in de buurt van de plaats delict.

Door al dat bewijs was hij de voornaamste verdachte, maar was het ook voldoende om hem op basis daarvan aan te houden? Tijdens de verhoren over de stalking repte hij - uit angst om zijn vriendin kwijt te raken - met geen woord over de steekincidenten.

Om meer bewijs te verzamelen, en om een nieuw steekincident te voorkomen besloot de recherche - om een nieuw steekincident te voorkomen - hem te volgen. Behalve een baken werd zijn auto voorzien van een camera en microfoon. Die registreerden hoe hij regelmatig een snuif speed nam, met z'n hand naar z'n geslachtsdeel ging, en uiteindelijk het telefoongesprek met z'n vriendin.

'Seksueel experiment'
Een dag na zijn bekentenis tegenover zijn vriendin, bekende hij ook op het bureau en werd vastgezet. V. verklaarde eerder dat hij de telefonische stalking en bedreiging met verkrachting beschouwde 'als seksueel experiment', maar ontkende vandaag in de rechtbank dat hij opgewonden raakte van het steken van de vrouwen.

Het OM denkt echter dat hij ook daar opgewonden van raakte, maar zich heel bewust na het derde steekincident op 26 november 2018 enige tijd stilhield. Op 26 januari maakte hij in Barsingerhorn zijn vierde slachtoffer.

Volgens deskundigen lijdt hij onder meer aan een borderline-stoornis, wat hij zelf niet herkent, maar door de officier wordt aangegrepen om hem als verminderd toerekeningsvatbaar te beschouwen. Toch is hij wat haar betreft toerekeningsvatbaar en gevaarlijk genoeg voor een lange celstraf.

In het verlengde van die celstraf is tbs met dwangverpleging volgens haar 'de enige optie om de maatschappij ook op langere termijn te beschermen tegen nieuwe geweldsdelicten' van de verdachte, al is V.'s advocaat het daarmee niet eens. Hij twijfelt bij meerdere tenlasteleggingen aan de veronderstelde voorbedachte rade.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)eriesteker-rene-v-24
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189499179
Heimelijk iemand opnemen met een verborgen camera in de auto van de verdachte, ik kan me vergissen maar als de aivd dat officieel niet mag, waarom denkt de politie van wel dan?
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:45:39 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_189500536
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 14:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Heimelijk iemand opnemen met een verborgen camera in de auto van de verdachte, ik kan me vergissen maar als de aivd dat officieel niet mag, waarom denkt de politie van wel dan?
Ik weet niet of de camera geldig bewijs is, maar een telefoongesprek mag afgetapt worden als er toestemming van de rechter commissaris is, en ik gok dat dat is waar ze hem op veroordeeld hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193214366
Momenteel bij Misdaad College (WNL, NPO 1)



[ Bericht 87% gewijzigd door Nober op 20-05-2020 08:41:41 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')