Nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:54 schreef Tjacka het volgende:
En dan nu de tt veranderen smerige rode nudes deler
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tjackagod, doe je mee met GAM / [Football Manager] Het Fok! als speler topic #1 ?
Held.quote:
apart topicquote:
twitter:StopAndDecrypt twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 01:11:01@MrHodl @wiz I'm at a point where I don't care about the economics, because we have Bitcoin, so I just want us to stop killing people for oil. That would be nice. reageer retweet
Bijzonder willekeurig en een tikkie gay.quote:
Eens met Maxquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:43 schreef maxi-mus het volgende:
Kut TT, kut OP, kut TS. En anders niks.
nee ik hou me wel rustig enzo maargoe dit kan helemaal bwaaatquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is die gast van 40 die heeft geneukt met een 15-jarige toch?
@:kree
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:08 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik hou me wel rustig enzo maargoe dit kan helemaal bwaaat
wie heeft dat niet gedaan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is die gast van 40 die heeft geneukt met een 15-jarige toch?
@:kree
Het liefst bij de Big5!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:50 schreef PicoMMP het volgende:
En dat, jongens en meisjes, is een van de redenen om drank en drugs te laten staan. Maak je school af en zoek een goede baan.
Stop met de Heroïnequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:53 schreef kree het volgende:
stoppen ermee voor ik report doe? tis waar verhaal en leef en leef maar mee
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je nog iets met mijn TR doen?
Zie ik eruit als Onlogisch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik probeer met mijn reports Fok alleen maar beter te maken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:35 schreef GGMM het volgende:
Foei Lenny
Je bent lastig de laatste tijd!
En hoezo lees je hier de TR? Je bent hier geen mod. Ken je plaats, Harrie. Ga die troep op KLB maar ruimen.quote:
Die TR meldingen werken als een lap op een rode stierquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En hoezo lees je hier de TR? Je bent hier geen mod. Ken je plaats, Harrie. Ga die troep op KLB maar ruimen.
er is niks fout gaan dus boeiendquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw probleemquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd om de gym te slopen, tot straks boys
@:doublepain
@:onlogisch
Nog paar dagen en dan kan ik ook weerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd om de gym te slopen, tot straks boys
@:onlogisch
Wil je dit forumonderdeel gewoon verlaten? Dat iemand je hier ooit getagd heeft wil niet zeggen dat je hier hoeft blijven te komenquote:
Ben je de nieuwe uitsmijterquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 10:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wil je dit forumonderdeel gewoon verlaten? Dat iemand je hier ooit getagd heeft wil niet zeggen dat je hier hoeft blijven te komen
Beslissingen worden in de app gemaakt, binnenkort hebben we weer vergaderingen en ik zal het naar voren brengenquote:
*Bezwijktquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:08 schreef scrupuleus het volgende:
Goed nieuws voor scrummie dan.
Die jongen breekt telkens onder de vele druk.
Wat praat je over @Scrummie2.0 ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:08 schreef scrupuleus het volgende:
Wat praat je over mij, ongelofelijk teringdebiel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:08 schreef scrupuleus het volgende:
Ik vermoed dat hij het hier niet altijd zo makkelijk heeft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat praat je over @:scrummie2.0 ?
En breekt
Puur uit zorg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat praat je over mij, ongelofelijk teringdebiel.
Okok.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen zorgen nodig. Het gaat UITSTEKEND met mij.
Wat was het voorstel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Okok.
Bij deze trek in mijn voorstel in!
Fijn.
Een extra blik werpen op jouw gemoedstoestand.quote:
Eensquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ongelofelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kwam Benji maar eens aan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:37 schreef GGMM het volgende:
Het zat er een keer aan te komen natuurlijk
Over snoeiharde disses gesproken...quote:
Hoi Tyronquote:
Dit is wel heel toevallig hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik geniet momenteel van een kopje groene thee
en hoe is het met jou
hoezo lansquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is wel heel toevallig hoor.
Ik zat ook aan de groene thee.quote:
heel goedquote:
Hallo Tyron, DP hierquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
heel goed
groene thee is zowel gezond als lekker
van welk merk is jouw groene thee?
ik heb gekozen voor pickwick
Mooi man.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik geniet momenteel van een kopje groene thee
en hoe is het met jou
Jazeker nog 4 dagen helaasquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
welkom dp
hoe is het?
geniet je momenteel ook van een lange zomervakantie ?
echtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:27 schreef Charlotte3 het volgende:
Weer genoeg karma punten vandaag verzameld, hondje vangen/redden.
Nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn er nog lui die hier aan mee willen doen? GAM / [Football Manager] Het Fok! als speler topic #1
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn er nog lui die hier aan mee willen doen? GAM / [Football Manager] Het Fok! als speler topic #1
Picsquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:27 schreef Charlotte3 het volgende:
Weer genoeg karma punten vandaag verzameld, hondje vangen/redden.
heb geen FMquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:36 schreef aTypisch het volgende:
GAM / [Football Manager] Het Fok! als speler topic #1
effe spelertje maken jongons
Wow, ziedend meteen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
geen idee hoe dat werkt maatquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat hoeft dus niet
alleen speler maken, de rest wordt gedaan
Oh dat klinkt leuk zeg!!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat hoeft dus niet
alleen speler maken, de rest wordt gedaan
Ik heb nog nooit FM gespeeld dus snap er niet veel van maar wil best meedoen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oke sorry typischquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
effe dimmen hé, anders ga ik je mario levels nooit spelen
Ik ben wie ik ben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen probleem
verder zou je in je nieuwe functie dit soort initiatieven juist moeten steunen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:03 schreef DonRaja het volgende:
GoedemiddagHallo DonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen dank maatquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:03 schreef GGMM het volgende:
Nu heb ik het toch zitten lezen en is het nog best grappig ook.
Ik ga thuis even iets verzinnen en meedoen. (of dit weekend)
Ik walg van mezelf.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo DonDie had ik nog niet eens bekeken. Kun je Drizzt weer wegtyfen van hier nu je Fok!god bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Ik heb het ook nog eens bekeken maar het is mij vrees ik teveel moeite. (dat moet toch herkenbaar zijn voor Drizzt)quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:03 schreef GGMM het volgende:
Nu heb ik het toch zitten lezen en is het nog best grappig ook.
Ik ga thuis even iets verzinnen en meedoen. (of dit weekend)
Ik walg van mezelf.
Ja het is wel veel moeite iddquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog eens bekeken maar het is mij vrees ik teveel moeite. (dat moet toch herkenbaar zijn voor Drizzt)
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het is wel veel moeite idd
Maar de nieuwsgierigheid waar mijn voetballer Nick Minaj gaat eindigen is denk ik toch groot genoeg om mee te doen.
Spelerskills he. Laagste is 1, hoogste is 20, en als ik zo ff snel kijk zie ik een snelle en wendbare afmakerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:42 schreef JanCees het volgende:
Techniek: 15 finishing, 15 first touch, 10 passing
Mentaal: 14 composure, 16 off the ball, 10 agression
Fysiek: 15 acceleration, 15 natural fitness
Verborgen vaardigheden: 17 consistency, 13 important matches
Persoonlijkheid: 10 Adaptability, 10 Ambition, 10 Controversy, 20 Loyalty, 15 Pressure, 15 Professionalism, 10 Sportsmanship, Temperament 10
2 Preferred moves: Likes to beat offside trap, shoots with power
lol tf zijn die getallen dan
Hjbquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als iemand met die nagels op mij af kwam zou ik ook onder een auto gaan schuilen.
Ik heb het even snel gelezen, maar ik snap er geen zak vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hattrickgodenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het even snel gelezen, maar ik snap er geen zak vanIs het een soort hattrick? Dat vond ik ook al zo vaag.
Kweenie, bij Shell hadden we een hele subleague opgezet. Daarnaast ook aan allerlei collega's in het buitenland gevraagd om teams aan te maken, zo kwamen we aan de meest obscure vlaggetjes.quote:
Ik had een collega die meedeed en hij heeft het me een keer laten zien, ik vond het zo raarquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, bij Shell hadden we een hele subleague opgezet. Daarnaast ook aan allerlei collega's in het buitenland gevraagd om teams aan te maken, zo kwamen we aan de meest obscure vlaggetjes.
Football Manager he, is anders dan hattrick.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het even snel gelezen, maar ik snap er geen zak vanIs het een soort hattrick? Dat vond ik ook al zo vaag.
Het leek erop, maar ik begrijp beiden nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Football Manager he, is anders dan hattrick.
Hattrick was ooit best leuk!quote:
Ik heb wat ingezonden, maar mag de 1e divisie NL eigenlijk wel? Edit: ik lees net je voorstelquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Football Manager he, is anders dan hattrick.
Niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:12 schreef JanCees het volgende:
kan iemand in max 3 regels uitleggen wat het is, langer begrijp ik niet
Je kan je eigen FM speler maken en dan kan je in dat topic regelmatig zien wat er van je speler terecht komt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:12 schreef JanCees het volgende:
kan iemand in max 3 regels uitleggen wat het is, langer begrijp ik niet
ik zei maximaal 3quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan je eigen FM speler maken en dan kan je in dat topic regelmatig zien wat er van je speler terecht komt.
Ik heb nog 2 regels over. Nu nog 1.
Maar het mag wel tochquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:17 schreef JanCees het volgende:
i
[..]
ik zei maximaal 3
je hoeft ze dus niet alle drie te gebruiken
iquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:17 schreef JanCees het volgende:
i
[..]
ik zei maximaal 3
je hoeft ze dus niet alle drie te gebruiken
Bedankt maat. Veel geweldige spelers hebben een verleden bij Willem II.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar de slager gebracht.
Ik ga mijn speler laten beginnen bij Willem II, als ode aan jou!
Als mijn speler flopt hou ik jou wel verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Veel geweldige spelers hebben een verleden bij Willem II.
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als mijn speler flopt hou ik jou wel verantwoordelijk.
Oh, dan hoop ik maar dat ie succesvol wordt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
REKEN MAAR DAT DAT JOUW PROBLEEM WORDT
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik maar dat ie succesvol wordt.
Heb je trouwens caps lock gebruikt?
Mooi, ik vraag het maar voor de zekerheid.quote:
Welk topic?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:25 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus zijn topic is de laatste dagen opeens rete-populair
Ik vind dit erg leuk voor hem
Ik ga op deze manier ook erg tevreden het weekend in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:25 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus zijn topic is de laatste dagen opeens rete-populair
Ik vind dit erg leuk voor hem
Spelers die met een andere speler worden vergeleken mislukken vaak.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi, ik vraag het maar voor de zekerheid.
Willem II heeft trouwens een fantastisch nieuw talent. Frenkie 2.0 wordt hij onder de supporters genoemd.!
Wie hoop jij dat er degradeert?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga op deze manier ook erg tevreden het weekend in.(wel jammer dat er weinig variatie is in de degradant(en) en kampioen, hoewel dat ook wel logisch is dit jaar)
Willem 2.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie hoop jij dat er degradeert?
Ik hoop op VVV (Maaskant is een lul), Twente (want Twente), en Heracles (met hun pro kunstgras gelul).
Willem II kennende gaat hij geen minuten maken. Dan verkopen we hem voor een ton als ie 19 is ofzo, en dan hopen dat ie vervolgens voor miljoenen weggaat naar het buitenland.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spelers die met een andere speler worden vergeleken mislukken vaak.
Maar ik zal het in de gaten houden!
Ohja, leuk topicquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn voorspel-topic
In SEX
haha lol
nee in VBL
@hafcfanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Nee grapje, ik hoop het altijd vervelende Heracles en verder maakt het mij niet veel uit.
@LordVoldermort . Wat ik overigens één van de grootste debielen op dit forum vind.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is de nieuwe naam van die gast ook alweer? Voldemort ofzo toch?
Eens jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:lordvoldermort . Wat ik overigens één van de grootste debielen op dit forum vind.
Ik overweeg nog om wat stats te posten vanavond zoals *Het vaakst gekozen als kampioen:quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn voorspel-topic
In SEX
haha lol
nee in VBL
url?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik overweeg nog om wat stats te posten vanavond zoals *Het vaakst gekozen als kampioen:
*Het vaakst gekozen als degradanten:
*Gemiddelde positie, positiefste positie en negatiefste positie per club
Ik hou jullie op de hoogte!
Spannend zeg, ik volg het topic dus ik zie het vanzelf verschijnen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik overweeg nog om wat stats te posten vanavond zoals *Het vaakst gekozen als kampioen:
ingevuldquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2019/2020
Het wordt morgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spannend zeg, ik volg het topic dus ik zie het vanzelf verschijnen!
ik weet al die cijfers niet johquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drop jij ook even een speler van jezelf in dat FM-spel bij Volendam.
Lengte 1.81quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drop jij ook even een speler van jezelf in dat FM-spel bij Volendam.
Mijn FM-speler begint bij Willem IIquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Veel geweldige spelers hebben een verleden bij Willem II.
nasiquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Waarom begin je er dan overquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Oh leuk, dan worden wij teamgenotenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn FM-speler begint bij Willem II
Waarom niet bij Twente?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat leuk. Samen met GGMMquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we geen concurrenten.quote:
Ik doe FM14 en Willem II speelt daar in de JL.quote:
Centrale verdediger en centrale middenvelderquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we geen concurrenten.
Al denk ik dat Drizzt keept, want dan hoef je niet te bewegen (lol)
Eerst zonder duckface zien, maar zou wel raken ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zou je raken (de rechter)?
[ afbeelding ]
@:ggmm
@:drizzt_dourden
@:jr-style-93
Waarom doe je niet gewoon FM19 eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik doe FM14 en Willem II speelt daar in de JL.
Maar ik snap je gebbetje
Ik aanvallende middenvelder/spits denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Centrale verdediger en centrale middenvelder
Ik vind de interface sinds FM16 behoorlijk kut.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon FM19 eigenlijk?
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:28 schreef JanCees het volgende:
Care Package, an album by Drake on Spotify
Dat is gewoon wennen joh.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind de interface sinds FM16 behoorlijk kut.
goed shirt dit jaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zou je raken (de rechter)?
[ afbeelding ]
@:ggmm
@:drizzt_dourden
@:jr-style-93
Yup, mijn eerste was FM12 en toen zaten ze er al in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon wennen joh.
Vond FM18 eerst ook onoverzichtelijk maar als je er eenmaal een tijdje mee bezig bent is het wel chill, ook meer opties. Zitten er in FM14 al zaakwaarnemers eigenlijk?
Ik geloof al sinds 2011.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon wennen joh.
Vond FM18 eerst ook onoverzichtelijk maar als je er eenmaal een tijdje mee bezig bent is het wel chill, ook meer opties. Zitten er in FM14 al zaakwaarnemers eigenlijk?
Zolang geleden alweer jeetje, weet nog wel dat ik een paar versies speelde zonder die zaakwaarnemers erin.quote:
Klopt. Stuk beter dan vorig jaar.quote:
Sow genotquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:28 schreef JanCees het volgende:
Care Package, an album by Drake on Spotify
Beest.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-IER op een rij
@:lange_lans
Kun je ook een vierde man insturen?#dtvquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:28 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk doet @:onlogisch ook mee, ik kan wel een assistent gebruiken in het veld.
Ik zou een extra dimensie toevoegen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoerige laatste Windows update zit in de weg.quote:
Ik denk dat ik in meltdown ga. Kun jij me - als ervaringsdeskundige - wat tips geven?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rustig Lans. Komt allemaal wel goed.
Een rustig muziekje kan wel helpen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in meltdown ga. Kun jij me - als ervaringsdeskundige - wat tips geven?
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:01 schreef aTypisch het volgende:
let's make noord-korea great again
Ik doe meequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:01 schreef aTypisch het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 19:41:30A$AP Rocky released from prison and on his way home to the United States from Sweden. It was a Rocky Week, get home ASAP A$AP! reageer retweet
Nee joh. Ik ga morgen misschien naar een oefenwedstrijd van AFC tegen Ajax amateurs.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:36 schreef KingRoland het volgende:
@:karina ga je echt niet morgen? @:lavenderr jij niet naar amsterdam?
Je bent alleen wel een Amerikaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:01 schreef aTypisch het volgende:
jammer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ga morgen misschien naar een oefenwedstrijd van AFC tegen Ajax amateurs.
Veel plezier morgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer.
ik ga alvast slapen, morgen vroeg op om naar de boten te kijken met wat vrienden.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:04 schreef PicoMMP het volgende:
M'n vriendin heeft op m'n VI zitten kliederen.
[ afbeelding ]
Moest stiekem wel gniffelen.
Veel plezier Caland.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:20 schreef Caland het volgende:
Mogge
Over een uurtje richting Dortmund. Topshow.gif
Tof man. Ben ook al veel te lang niet meer geweest daar. Wordt weer eens tijd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 11:20 schreef Caland het volgende:
Mogge
Over een uurtje richting Dortmund. Topshow.gif
Ik hoop dat je vriendin ook andere kwaliteiten heeft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:04 schreef PicoMMP het volgende:
M'n vriendin heeft op m'n VI zitten kliederen.
[ afbeelding ]
Moest stiekem wel gniffelen.
Omdat mijn vriendin een Fok!ster is en makkelijk bij mijn PoHi kan komen, zal ik maar zeggen dat ze enorm veel kwaliteiten heeft. Ze ziet er goed uit, is erg slim, kan goed koken en is de leukste vrouw van de hele wereld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vriendin ook andere kwaliteiten heeft.
Pics van haar tieten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendin een Fok!ster is en makkelijk bij mijn PoHi kan komen, zal ik maar zeggen dat ze enorm veel kwaliteiten heeft. Ze ziet er goed uit, is erg slim, kan goed koken en is de leukste vrouw van de hele wereld.
Ze moet geen tekenaar of cabaretier worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Omdat mijn vriendin een Fok!ster is en makkelijk bij mijn PoHi kan komen, zal ik maar zeggen dat ze enorm veel kwaliteiten heeft. Ze ziet er goed uit, is erg slim, kan goed koken en is de leukste vrouw van de hele wereld.
Vrouwen zouden per definitie geen cabaretier mogen worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze moet geen tekenaar of cabaretier worden.
Jouw probleemquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:31 schreef KingRoland het volgende:
jongens ik ga alvast naar de binnenstad
tot morgen
Homo's kijken?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:31 schreef KingRoland het volgende:
jongens ik ga alvast naar de binnenstad
tot morgen
Waarom plaats je die tekening Dan hierquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vrouwen zouden per definitie geen cabaretier mogen worden.
Bedanktquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
De statistieken staan in het topic!!!! @:ggmm
Niks mis mee tochquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 13:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
klein kopje maar hoor
beetje gebusd ook
Foutje moet kunnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:10 schreef onlogisch het volgende:
@:Drizzt_Dourden post in het verkeerde topic.
Ik bijna hetzelfde, namelijk cannelloniquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga lasagne maken.
Shoarma met patat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizzaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |