Nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:54 schreef Tjacka het volgende:
En dan nu de tt veranderen smerige rode nudes deler
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tjackagod, doe je mee met GAM / [Football Manager] Het Fok! als speler topic #1 ?
Held.quote:
apart topicquote:
twitter:StopAndDecrypt twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 01:11:01@MrHodl @wiz I'm at a point where I don't care about the economics, because we have Bitcoin, so I just want us to stop killing people for oil. That would be nice. reageer retweet
Bijzonder willekeurig en een tikkie gay.quote:
Eens met Maxquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:43 schreef maxi-mus het volgende:
Kut TT, kut OP, kut TS. En anders niks.
nee ik hou me wel rustig enzo maargoe dit kan helemaal bwaaatquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is die gast van 40 die heeft geneukt met een 15-jarige toch?
@:kree
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:08 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik hou me wel rustig enzo maargoe dit kan helemaal bwaaat
wie heeft dat niet gedaan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is die gast van 40 die heeft geneukt met een 15-jarige toch?
@:kree
Het liefst bij de Big5!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:50 schreef PicoMMP het volgende:
En dat, jongens en meisjes, is een van de redenen om drank en drugs te laten staan. Maak je school af en zoek een goede baan.
Stop met de Heroïnequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:53 schreef kree het volgende:
stoppen ermee voor ik report doe? tis waar verhaal en leef en leef maar mee
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je nog iets met mijn TR doen?
Zie ik eruit als Onlogisch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je nog iets met mijn TR doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |