Ik was hier mee bezig tijdens het openen van het topic maar helaas was jij sneller.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had AZ en Hacken wel even om kunnen draaien. (@:ggmm of @:onlogisch)
TR'ED.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:43 schreef De_Kraam het volgende:
TT mag wel even veranderd worden allen.
Klappertjesgenot, dat waren nog eens tijden.quote:
Vreten jullie daar ook nog steeds rookworsten?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klappertjesgenot, dat waren nog eens tijden.
Gelukkig hebben we moderators. Wellicht een mooi eerste klusje voor Drizzt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was hier mee bezig tijdens het openen van het topic maar helaas was jij sneller.
Ik ook. Kut maximus.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was hier mee bezig tijdens het openen van het topic maar helaas was jij sneller.
Ja, heerlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vreten jullie daar ook nog steeds rookworsten?
Denken dat Drizzt wakker isquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we moderators. Wellicht een mooi eerste klusje voor Drizzt.
Dan gaat alles fout.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we moderators. Wellicht een mooi eerste klusje voor Drizzt.
Geen idee, zo vaak kom ik nou ook weer niet in het stadion.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vreten jullie daar ook nog steeds rookworsten?
Topper.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denken dat Drizzt wakker is
Is gedaan ouwe reus
Waarom staat AZ vast aan de zin erna?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denken dat Drizzt wakker is
Is gedaan ouwe reus
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou de thuisclub goed zijn met computers?
Dat weet ik niet hoor, ik vind dat Hacken juist best veel pressie speelt. Tis geen oostblok team ofzo.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:47 schreef De_Kraam het volgende:
AZ gaat er zo weer simpel uitgecounterd worden. Hollandse ziekte.
Rip.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet nog wat ik dacht tijdens de loting.
"Ik zeg Häcken?! Ben je godverdomme wel goed bij je hoofd?!"
vuile mafkeesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet nog wat ik dacht tijdens de loting.
"Ik zeg Häcken?! Ben je godverdomme wel goed bij je hoofd?!"
Waar heb je het precies overquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom staat AZ vast aan de zin erna?
Dat geloof ik niet. Jij had over die bal gemaaid.quote:
Het weer is dan natuurlijk ook hetzelfde .quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:53 schreef Zorro het volgende:
Hoewel het kut is en blijft, niemand kan meer zeggen dat Nederland het enige land is wat zo achterlijk is om op kunstgras te spelen.
Jammer wel.
Het kan ook een kamerbreed tapijt zijn.quote:
Zelfs als ik hem had geschramd had die er misschien nog ingezeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Jij had over die bal gemaaid.
Gewatte?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:56 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Zelfs als ik hem had geschramd had die er misschien nog ingezeten.
feitelijk staat het al 0-1quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:57 schreef MC-Morgan het volgende:
AZ begint de smaak te pakken te krijgen.
Dit belooft wat.
Zou verboten moeten worden.quote:
Je ziet die bal heel erg stropen bij elke pass. Stuitert bijna niet en valt meteen dood..quote:
Häcken en zagenquote:
Zonder VAR wel jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:10 schreef Zorro het volgende:
Toch kan je daar toch ook makkelijk gebruik van maken? Als er wat gedoe is, gewoon met zijn allen gaan knokken, dan weet je zeker dat er maar eentje geel krijgt.
Makkelijk toch.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarnaast een TR meegepakt voor je slechte humor. Kneus.
Ahhh zo. Dank.quote:
De start van de Eredivisie bespreken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat mot Hans vanavond bij Jimek?
Jimekquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat mot Hans vanavond bij Jimek?
Tja, als Spartak meer wil bieden. 10 miljoen is leuk voor een slechte voetballer, 15 miljoen is genieten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
AZ zijnde moet je die 10 miljoen voor Til toch lachend accepteren? Wat een verschrikkelijk gęnant slechte voetballer.
Tuurlijk moet AZ dat doen , maar dat gaan ze nooit doen met die technische leiding .quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
AZ zijnde moet je die 10 miljoen voor Til toch lachend accepteren? Wat een verschrikkelijk gęnant slechte voetballer.
Hier gaat wat mis.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mozeskriebel wat een BOMVOLLE heksenketel daar in Kroatië.![]()
Werken ze die wedstrijd op het veld van de lokale FC Schubbekutteveen 3 af ofzo.
@T3hTommay @Scrummie2.0 zegt het voort.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:17 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=WZrqgov39NU
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Eens. Badou en Idrissi zijn alleen goed.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
VBL / [Europa League] 01-08|19.00 uur| Zrinjski Mostar - FC Utrecht #2quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
Amateurveldgenot, vijf mensen op de tribune.
met trommelsquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:23 schreef De_Kraam het volgende:
Amateurveldgenot, vijf mensen op de tribune.
De KNVB wil dat Nederland meer Guus Til spelers gaat opleiden. Heeft Art Langeler zelf gezegd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
Met zijn instelling is overigens niets misquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De KNVB wil dat Nederland meer Guus Til spelers gaat opleiden. Heeft Art Langeler zelf gezegd.
Met zo'n naam verwacht je ook dat hij regelmatig uitvliegt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:16 schreef El-Stinho het volgende:
Het failliet van de KNVBquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De KNVB wil dat Nederland meer Guus Til spelers gaat opleiden. Heeft Art Langeler zelf gezegd.
En Erwin van de Looi ook. Ze willen meer van die geile T-achtige looplijnen die aan Muller doen denken (lol).quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zal zo m'n zus neuken, wie weet komt er wel een Tilletje, Weghorst of een Wouter Burger uit.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als het maar geen Jorritje isquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zal zo m'n zus neuken, wie weet komt er wel een Tilletje, Weghorst of een Wouter Burger uit.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zal zo m'n zus neuken, wie weet komt er wel een Tilletje, Weghorst of een Wouter Burger uit.
En niet dezelfde hersenkronkels als Van Bommel heeft.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het maar geen Jorritje is
Dan wordt het een abortus.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het maar geen Jorritje is
Bommen op Limburg.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En niet dezelfde hersenkronkels als Van Bommel heeft.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Opgegroeid in de Bijlmer.quote:
En schijnt verder geen reet met voetbal te hebben.quote:
Dezelfde KNVB die onze ex internationals een spoedcursus geeft waarna ze direct baas worden van een miljoenen organisatie...quote:
In het eerste duel hadden ze met dikke cijfers moeten winnen. Alleen hebben ze hun spits nog niet bij de selectie en doen ze het met een gehandicaptenversie.quote:
We krijgen er bijna 15 miljoen voor, ik kan niet anders dan lachen als ik hem zo zie stuntelen.quote:
*Hackedquote:
Hij scoort wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:52 schreef Durmada het volgende:
[..]
We krijgen er bijna 15 miljoen voor, ik kan niet anders dan lachen als ik hem zo zie stuntelen.
Dacht ik ook met Ajax toen ze 3 goals verschil hadden tegen de spursquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:53 schreef Zorro het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat dit gespeeld is.
Jazeker.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:54 schreef Paul het volgende:
Kunne jullie zo wel Utreg komen kijken boys
Diemers, de beoogde vervanger, scoort ook wel. Idrissi heeft ook scorend vermogen en is een verfijndere voetballer.quote:
Rijmt ook nog eens op BLACKED.quote:
Boadu in Oranje.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
Als Boadu geen blessures oploopt; pfoh. Heerlijke voetballer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Utrecht is spannendquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:02 schreef Zipportal het volgende:
Dood stadion op RTL7 en Pisschraper als commentator. We bljiven lekker hier.
@:Paul gaat nu schuimbekken.
Leuke userquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:05 schreef RamboDirk het volgende:
Lindgren kan ook wel met pensioen.
Tja... Levert nog gevaar op ook, dat balverlies.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stengs leuk spelertje
Rendement nul
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
AZ in de volgende ronde tegen Mariupol?
Yesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
In welke stad wordt de wedstrijd gehouden?. In Marioepol ?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
Ik geloof van nietquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
In welke stad wordt de wedstrijd gehouden?. In Marioepol ?
Zelfde club die vergeet om z'n beste aanvaller in te schrijven, dus helemaal verbaasd ben ik nietquote:
Wikipedia zegt Volodymyr Boiko Stadium, Mariupol.quote:
Echt warm word ik daar vooralsnog niet van...quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:54 schreef Paul het volgende:
Kunne jullie zo wel Utreg komen kijken boys
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze moesten uitwijken naar een ander stadion vanwege conflicten, maar kan me vergist hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wikipedia zegt Volodymyr Boiko Stadium, Mariupol.
Excuus, mijn liveticker gaf gister Til als doelpuntenmaker aan, was Idrissi.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:55 schreef Durmada het volgende:
[..]
Diemers, de beoogde vervanger, scoort ook wel. Idrissi heeft ook scorend vermogen en is een verfijndere voetballer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |