Ik was hier mee bezig tijdens het openen van het topic maar helaas was jij sneller.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had AZ en Hacken wel even om kunnen draaien. (@:ggmm of @:onlogisch)
TR'ED.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:43 schreef De_Kraam het volgende:
TT mag wel even veranderd worden allen.
Klappertjesgenot, dat waren nog eens tijden.quote:
Vreten jullie daar ook nog steeds rookworsten?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klappertjesgenot, dat waren nog eens tijden.
Gelukkig hebben we moderators. Wellicht een mooi eerste klusje voor Drizzt.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was hier mee bezig tijdens het openen van het topic maar helaas was jij sneller.
Ik ook. Kut maximus.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was hier mee bezig tijdens het openen van het topic maar helaas was jij sneller.
Ja, heerlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vreten jullie daar ook nog steeds rookworsten?
Denken dat Drizzt wakker isquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we moderators. Wellicht een mooi eerste klusje voor Drizzt.
Dan gaat alles fout.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we moderators. Wellicht een mooi eerste klusje voor Drizzt.
Geen idee, zo vaak kom ik nou ook weer niet in het stadion.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vreten jullie daar ook nog steeds rookworsten?
Topper.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denken dat Drizzt wakker is
Is gedaan ouwe reus
Waarom staat AZ vast aan de zin erna?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denken dat Drizzt wakker is
Is gedaan ouwe reus
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou de thuisclub goed zijn met computers?
Dat weet ik niet hoor, ik vind dat Hacken juist best veel pressie speelt. Tis geen oostblok team ofzo.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:47 schreef De_Kraam het volgende:
AZ gaat er zo weer simpel uitgecounterd worden. Hollandse ziekte.
Rip.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet nog wat ik dacht tijdens de loting.
"Ik zeg Häcken?! Ben je godverdomme wel goed bij je hoofd?!"
vuile mafkeesquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet nog wat ik dacht tijdens de loting.
"Ik zeg Häcken?! Ben je godverdomme wel goed bij je hoofd?!"
Waar heb je het precies overquote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom staat AZ vast aan de zin erna?
Dat geloof ik niet. Jij had over die bal gemaaid.quote:
Het weer is dan natuurlijk ook hetzelfde .quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:53 schreef Zorro het volgende:
Hoewel het kut is en blijft, niemand kan meer zeggen dat Nederland het enige land is wat zo achterlijk is om op kunstgras te spelen.
Jammer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |