Ik ben er al, rest is niet meer relevant.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij wil nu gewoon alle hotties gaan verzamelen daar
Nou...quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben er al, rest is niet meer relevant.
Gewoon aardappelen en hagelslag meenemen in je auto als je die kant op gaat.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Toch maar eens wat serieuzer gekeken naar levensonderhoud in luxemburg, begon me beetje zorgen te maken. Valt gelukkig mee met hoe dramatisch het is.
En pindakaas.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon aardappelen en hagelslag meenemen in je auto als je die kant op gaat.
Dan ook gewoon de caravan langs de kant van de weg zetten, scheelt weer huur.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon aardappelen en hagelslag meenemen in je auto als je die kant op gaat.
Waarschijnlijk wel betere ham. Kaas gaat moeilijk worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iets, maar wat ik er van zie valt het wel mee.
Goedkopere alcoholquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel betere ham. Kaas gaat moeilijk worden.
Oh, dat is wel fijn. Zal vergelijkbaar met België zijn, denk ik dan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iets, maar wat ik er van zie valt het wel mee.
Ach, gewoon kopen. Bestequote:Op woensdag 31 juli 2019 12:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jammer van de 2k huur voor een appartementje
Ik nietquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Jezus er is iemand ergens iets enorm lekkers aan het eten/maken.
Kan ik cash aftikken, duh.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
400k voor datzelfde appartementje
Geen geld.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
samenwonen met Hos.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heeft t bedrijf waar je gaat werken niet wat woningen voor expats?quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geld maakt toch niet gelukkig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet rollen, goed voor de economiequote:
Niet dat ik weet, maar daar heb ik gelukkig nog een paar maanden voor om verder uit te zoekenquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft t bedrijf waar je gaat werken niet wat woningen voor expats?
Je komt wel erg onzeker over, weet je zeker dat je dit wil?quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar daar heb ik gelukkig nog een paar maanden voor om verder uit te zoeken
quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Je komt wel erg onzeker over, weet je zeker dat je dit wil?
Er zijn in het verleden gewoon afleveringen met als bestemming Luxemburg gemaakt hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, want ik vertrek niet om een camping in donker afrika te openen.
Erg interessant, vertel me vooral meer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Er zijn in het verleden gewoon afleveringen met als bestemming Luxemburg gemaakt hoor
Sorry, ik rij net een tunnel inquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Erg interessant, vertel me vooral meer.
Rokenquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ja scheelt iets van 18 euro de slof ofzo toch?
Als een echte Iwaniusquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Roken![]()
![]()
Op vakantie s'avonds met een pilske weer gedaan, clubmaster sigaren.
(Kanker komt niet aanwaaien.)
On dan heb je nog even idd. Zou t wel eens vragen, best veel grote bedrijven hebben afspraken met woningcorporaties of zelf wat vastgoed.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar daar heb ik gelukkig nog een paar maanden voor om verder uit te zoeken
Eindelijk anderhalve graad koeler in de woonkamerquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
Zeg, kan iemand de zon weer aanzetten? Het is koud
Huehue.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Je zuigt aan iets smerigs en het heeft verder geen werking oid...
"Stress verlichten"quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ja echt?quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
het regent hier nu echt zo hard johquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
Zeg, kan iemand de zon weer aanzetten? Het is koud
Waarom weet ik al deze dingen nooit?quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij was wel miljonair dus past wel bij gcjoel
Zou jij mijn prive niet online willen zetten aubquote:
Neequote:Op woensdag 31 juli 2019 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, deze ruiken heerlijk en houden de muggen weg.[ afbeelding ]
Wel, het hele terras was blij met de muggenverdrijvende eigenschappen.quote:
Het is hier heerlijk weer, 24 graden ofzoquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel, het hele terras was blij met de muggenverdrijvende eigenschappen.
PS als jij straks op 500K per jaar zit hoop ik dat je ook een sigaartje op zijn tijd mag opsteken.![]()
quote:
Ik hoop dat zijn sigaartje dan regelmatig door een stagaire wordt gerookt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel, het hele terras was blij met de muggenverdrijvende eigenschappen.
PS als jij straks op 500K per jaar zit hoop ik dat je ook een sigaartje op zijn tijd mag opsteken.![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn sigaartje dan regelmatig door een stagaire wordt gerookt.
Willikquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:28 schreef CherryLips het volgende:
https://www.whittard.co.u(...)ceuWHjZp6fp_o7dfWqqQ
Hnnng
Had deze nog liggen, ook lekker:quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, deze ruiken heerlijk en houden de muggen weg.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Zulke Bill Clinton praktijken kunnen tegenwoordig echt niet meer hoor. Had Dino maar eerder geboren moeten worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn sigaartje dan regelmatig door een stagaire wordt gerookt.
maar moet je hem dan zelf maken? Ik wil dat mensen hem voor me makenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:28 schreef CherryLips het volgende:
https://www.whittard.co.u(...)ceuWHjZp6fp_o7dfWqqQ
Hnnng
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had deze nog liggen, ook lekker:Dat briefgeld er ook onder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tuurlijk wel, hoe komen vrouwen anders op hoge functies.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Zulke Bill Clinton praktijken kunnen tegenwoordig echt niet meer hoor. Had Dino maar eerder geboren moeten worden.
Volgens mij zitten die niet bij de prijs inbegrepen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:30 schreef Allures het volgende:
[..]
maar moet je hem dan zelf maken? Ik wil dat mensen hem voor me maken
Ik vond hem duur staan (zeg je dat zo?) Toen ik jurkje kochtquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet weer eens naar Londen zie ik. Of een tientje verzendkosten betalen maar nee.
De pond zal wel weer lekker crashen/
Hij was wel weer gezakt, stond nu op 1.10? Ipv 1.30 een paar jaar terug en laatst was ie iets van 1.20.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vond hem duur staan (zeg je dat zo?) Toen ik jurkje kocht
Roep even als ie goedkoop is
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had deze nog liggen, ook lekker:Je steekt ze aan met biljetten van ¤50?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Jij niet dan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je steekt ze aan met biljetten van ¤50?
oeh ja als hij 1:1 staat wordt het leuk!quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was wel weer gezakt, stond nu op 1.10? Ipv 1.30 een paar jaar terug en laatst was ie iets van 1.20.
Ik was eens in Engeland toen ie 1:1 stond. Ik ging los.
Ik weet al wat ik neem trouwens op de datequote:Op woensdag 31 juli 2019 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die niet bij de prijs inbegrepen.
Als ik meet zeg denken mensen hier dat ze mogen komenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
"op de date"
![]()
lekker op date met de dinnetjes.
Ga ik aan het tafeltje naast jullie zitten en hier de gesprekken postenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik neem trouwens op de date![]()
Ik durf hier niet te typen voor creeps die dan dan gaan kijken waar we zitten
CL wil hetzelfde gok ikquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik neem trouwens op de date![]()
Ik durf hier niet te typen voor creeps die dan dan gaan kijken waar we zitten
Nu hopen we allemaal op beeldmateriaal van de orgie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Als ik meet zeg denken mensen hier dat ze mogen komen
Hele poundland leegtrekken met goedkope Cadbury chocolaquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was wel weer gezakt, stond nu op 1.10? Ipv 1.30 een paar jaar terug en laatst was ie iets van 1.20.
Ik was eens in Engeland toen ie 1:1 stond. Ik ging los.
Het is een soort mega date met CE.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
"op de date"
![]()
lekker op date met de dinnetjes.
Giant buttons van de M&S.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Hele poundland leegtrekken met goedkope Cadbury chocola
nee joh, die haakt af 1 dag van te voren.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die arme jongen wordt helemaal kapotgetrokken.
Ieder een ledemaat. Soort stoelendans.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die arme jongen wordt helemaal kapotgetrokken.
Ik neem dat ene nagerecht als voorgerecht en daarna nog een keer als hoofdgerecht en als nagerecht neem ik een cocktailsquote:
Snap ik wel, anders heeft hij straks geen piemel meer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee joh, die haakt af 1 dag van te voren.
Ik heb al een preview:quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Nu hopen we allemaal op beeldmateriaal van de orgie.
Kun je voorgerechten als hoofdgerecht nemen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik neem dat ene nagerecht als voorgerecht en daarna nog een keer als hoofdgerecht en als nagerecht neem ik een cocktails
Meisje uitnodigen om naar Poundland te gaan, heb je altijd goed excuus naderhand.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Hele poundland leegtrekken met goedkope Cadbury chocola
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisje uitnodigen om naar Poundland te gaan, heb je altijd goed excuus naderhand.
Ja mag meestal welquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je voorgerechten als hoofdgerecht nemen?
ik neem eerst dat ene gerecht dat ik bij die andere wilde en daarna het nagerechtquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:36 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik neem dat ene nagerecht als voorgerecht en daarna nog een keer als hoofdgerecht en als nagerecht neem ik een cocktails
ALTIJD GEKquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je voorgerechten als hoofdgerecht nemen?
oké dit kan ik niet volgenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik neem eerst dat ene gerecht dat ik bij die andere wilde en daarna het nagerecht
Ik ben één van die stalkers waar Allures het over heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:39 schreef gcjoel het volgende:
JIj komt helemaal niet, waarom sta je wel op de foto?
jaquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:39 schreef Allures het volgende:
[..]
oké dit kan ik niet volgen![]()
Of bedoel je die ene die zo heel aardig bij die andere niet meer Vega wil
ah duidelijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben één van die stalkers waar Allures het over heeft.
Hoopje op de enige boy die komt. Van die dorstige foksters.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nu hopen we allemaal op beeldmateriaal van de orgie.
Zou ik doen met Lokaquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meisje uitnodigen om naar Poundland te gaan, heb je altijd goed excuus naderhand.
Flink hoopje welquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoopje op de enige boy die komt. Van die dorstige foksters.
ok die wil ik ook wel ja, Vega dan. Maar dat matched niet met dat andere en die wil ik so baaaaadquote:
Weleens gedaan maar dat was echt kut. Verhoudingen klopten niet meer. Maar misschien was het als voorgerecht ook gewoon smerig.quote:
Ik ga gewoon voor het eten hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bestelbusquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hopen dat ie met de cabrio komt dan.
daarom eerst een voorgerecht en dan meteen toetje.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weleens gedaan maar dat was echt kut. Verhoudingen klopten niet meer. Maar misschien was het als voorgerecht ook gewoon smerig.
beter komt hij met de trein. Want als hij als een pussy na 2 drankjes stopt heeft niemand meer interessequote:
Jullie zijn beter gewend natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
beter komt hij met de trein. Want als hij als een pussy na 2 drankjes stopt heeft niemand meer interesse
Ja van mij vooralquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jullie zijn beter gewend natuurlijk.
Jij bent al tipsy naar twee slokjes johquote:
daarom, anders weer een nieuwe.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jullie zijn beter gewend natuurlijk.
naarquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent al tipsy naar twee slokjes joh
Moet wel voor het donker thuis zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
beter komt hij met de trein. Want als hij als een pussy na 2 drankjes stopt heeft niemand meer interesse
Nee we maken ze allemaal opquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar we hebben niet zoveel keus meer.
Kom ik wel weer een keer. Even laten zien hoe het moet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar we hebben niet zoveel keus meer.
ik ook!quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet wel voor het donker thuis zijn.
euhmmmquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom ik wel weer een keer. Even laten zien hoe het moet.
Of we beginnen gewoon weer opnieuw.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom ik wel weer een keer. Even laten zien hoe het moet.
Kom maar schuilen in mijn huis tot het weer licht isquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet wel voor het donker thuis zijn.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ze wisselen je allemaal in dus zoveel kan het niet zijn
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Hoes before brosquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Is pet nieuwe straattaal?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:04 schreef Samzz het volgende:
Gisteren was de training pet, vandaag superfijn. Komt door t weer denk ik, dat was gisteren mooi en vandaag kut
.
Niet eens. Harde leef. Snap wel waarom ik constant gedumpt word nu. Niet eens een hoes.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Over je tuinmeubilair niet? Met dit weer?
Heb ik ook niet. Maar dat van mij gaat weer naar binnen straks.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Over je tuinmeubilair niet? Met dit weer?
Is het nu nog droog daar? Hier stond de straat blank!quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Maar dat van mij gaat weer naar binnen straks.
Dat jij nog een vriend hebt. Soooo....quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik ook niet. Maar dat van mij gaat weer naar binnen straks.
Nee. Is voor zover ik weet gewoon een andere benaming voor niks, waardeloos of misluktquote:
Niet in de rest van Nederlandquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Is voor zover ik weet gewoon een andere benaming voor niks, waardeloos of mislukt.
Ja, hier is t weer droog. Maar dat blijft t nietquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Is het nu nog droog daar? Hier stond de straat blank!
Ja ik snap t ook niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat jij nog een vriend hebt. Soooo....
Geen eens een hoes.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hier is t weer droog. Maar dat blijft t niet.
[..]
Ja ik snap t ook niet.
Zie/hoor ik echt voor het eerstquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Is voor zover ik weet gewoon een andere benaming voor niks, waardeloos of mislukt.
Naatje ken ik dan weer wel. De combo ook niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/naatje-pet/
Jawel hoor.
Ik ken het ook, dus het is iets Sallands.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ken het ook wel als woord gebruikt door huismoeders, dus het is iets Twents.
Dat kanquote:
Meer witte cis-gendertaal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ken het ook, dus het is iets Sallands.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Trek ik de wc deur open zit een collega verschrikt op de pot
NEEeequote:Op woensdag 31 juli 2019 14:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat is mij al heel lang niet meer gebeurd... *Klopt af.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
NEEee
Ik ben jaren terug eens de ander geweest
Hing z'n pener in het water?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Als een hert in de koplampenquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
NEEee
Ik ben jaren terug eens de ander geweest
Er zijn momenten dat ik iemand de ruimte hoor binnen komen en ik weer van schrik naar het slot kijk, traumaquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mij al heel lang niet meer gebeurd... *Klopt af.
Altijd mooi als je de wc's in loopt en mensen even hoort checken of de deur wel op slot zitquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik iemand de ruimte hoor binnen komen en ik weer van schrik naar het slot kijk, trauma
Trauma, ik lees t al. Wil je er verder over praten?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik iemand de ruimte hoor binnen komen en ik weer van schrik naar het slot kijk, trauma
Ik wil het weer vergetenquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trauma, ik lees t al. Wil je er verder over praten?
niet native?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
Zelfs ik kende het. En mijn kennis van de Nederlandse taal is op zijn best rudimentair te noemen.
Veel zuipen en slecht eten, met een beetje geluk ontwikkel je korsakoff.quote:
Ze komt uit IJmuiden dus je moet gewoon niet van die dure woorden gebruikenquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, dat is Engels. Wel opletten.
oh ja poep.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, dat is Engels. Wel opletten.
praat met me over vis, dat snap ik.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ze komt uit IJmuiden dus je moet gewoon niet van die dure woorden gebruiken
Wat vind jij ervan dat een gemeente, nadat een snoek een kind beet, een natuurwater willen ontdoen van (een deel van de) snoeken?quote:
Terecht.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat een gemeente, nadat een snoek een kind beet, een natuurwater willen ontdoen van (een deel van de) snoeken?
He wat?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat een gemeente, nadat een snoek een kind beet, een natuurwater willen ontdoen van (een deel van de) snoeken?
Ik zou alle kinderen wegdoen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
OK, zeevis dus.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zouden ze met meer bevolkingsgroepen moeten doenquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)ident-met-snoek.htmlquote:
Hoe staat het met de kabeljauwstand?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OK, zeevis dus.
praat me me over zeevis
Wat vind je van de recent gesignaleerde Pietermannen?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OK, zeevis dus.
praat me me over zeevis
Verder ben ik tegen denk ik
Ja helemaal prima toch?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)ident-met-snoek.html
Het ligt wat genuanceerder. Want de vissen worden dan overgeplaatst.
En het is een recreatieplas met een gezakt waterpeil waardoor er nu te weinig leefruimte is voor de snoeken. Een stuk genuanceerder bedoel je dusquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben jij fel op Samzz vandaag, heeft ze je een note gegeven ofzo?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:46 schreef Allures het volgende:
[..]
En het is een recreatieplas met een gezapt waterpeil waardoor er nu te weinig leefruimte is voor de snoeken. Een stuk genuanceerder bedoel je dus
En is het een natuurwater of kuntmatig aangelegde zwemvijver waar later vissen zijn geintroduceerd?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, wat genuanceerder.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:46 schreef Allures het volgende:
[..]
En het is een recreatieplas met een gezakt waterpeil waardoor er nu te weinig leefruimte is voor de snoeken. Een stuk genuanceerder bedoel je dus
Ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En is het een natuurwater of kuntmatig aangelegde zwemvijver waar later vissen zijn geintroduceerd?
Het komt ook nog wel eens voor dat mensen zelf snoeken of andere vissoorten die niet thuis horen in dat water, in zo'n water mikken om er later op te kunnen vissen.
slecht. zorgelijk wel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoe staat het met de kabeljauwstand?
Geen moeite mee, ik zwem niet graag.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat vind je van de recent gesignaleerde Pietermannen?
Ik welquote:
Beter een mossel in je voet dan een voet in je mosselquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel.
Nog geen tegengekomen, gelukkig. Wel op een mossel (hue hue) gaan staan laatst.
Waarheid als een koe.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beter een mossel in je voet dan een voet in je mossel
ik had zeewier aan mijn teen toen was ik wel weer klaar.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel.
Nog geen tegengekomen, gelukkig. Wel op een mossel (hue hue) gaan staan laatst.
Ik denk dat sommige vrouwen dat niet met je eens zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beter een mossel in je voet dan een voet in je mossel
Die mag je vast als een muts dragen op een wilde avond.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige vrouwen dat niet met je eens zijn.
Dat is ook wel echt een kutgevoelquote:Op woensdag 31 juli 2019 14:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik had zeewier aan mijn teen toen was ik wel weer klaar.
Dat heb ik echt nog nooit op, trekt me totaal niet... Ik ben dol op de zee/rivieren, maar al t eten dat eruit komt is niet aan mij besteed tot nu toequote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik had zeewier aan mijn teen toen was ik wel weer klaar.
Maatje 46. Die zijn wel handig als het weer vriest ja.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die mag je vast als een muts dragen op een wilde avond.
ook geen sushi?quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit op, trekt me totaal niet... Ik ben dol op de zee/rivieren, maar al t eten dat eruit komt is niet aan mij besteed tot nu toe.
Of af en toe zalm na.
Oh ja, daar zit t omheen he? Maar dat vind ik ook heel vies. De versie met alleen groente is nog wel okay.quote:
zonde.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, daar zit t omheen he? Maar dat vind ik ook heel vies. De versie met alleen groente is nog wel okay.
snap ik. Ga mee.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:11 schreef HostiMeister het volgende:
Nu heb ik zin in sushi als een 23jarige insta model.
Als je sushi enorm lekker vindt, misschienquote:
Steakquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
Steak, ook wel zin in. Iets bloederigs. Misschien heb ik gewoon honger.
Zin om van jou sushi te maken walvisjequote:Op woensdag 31 juli 2019 15:15 schreef Allures het volgende:
Ik eet al de hele dag chocotofs![]()
Voel me echt een walvis ondertussen
Jij eet nu wel vaak weer kopkaas toch?quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Steak.
Zondag een super lekkere kaasfondue gehad. Was ook lang geleden dat ik dat gehad had.
De kaas zag er goed uit, ja.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Steak.
Zondag een super lekkere kaasfondue gehad. Was ook lang geleden dat ik dat gehad had.
De ribs waren ook echt prima andersquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kaas zag er goed uit, ja.
Als ik had geweten dat er ook kaasfondue was, had ik niet de saté gekozen!
Was jij op date met samzz en Faxie?quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jij vrat ze binnen 2 minuten kaal.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De ribs waren ook echt prima anders.
Nou Faxie was er iig niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was jij op date met samzz en Faxie?
Had nog niet zo veel gegeten nogquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jij vrat ze binnen 2 minuten kaal.
[..]
Nou Faxie was er iig niet.
Dacht dat dat wel gecommuniceerd wasquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Watquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jij vrat ze binnen 2 minuten kaal.
Ik kreeg de keuze uit saté, ribben of hamburger.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dacht dat dat wel gecommuniceerd was. Jammer. Was echt heel lekker.
Ik uit die drie en de kaasfondue.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg de keuze uit saté, ribben of hamburger.
Over wie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik begin hosti z'n roddels te snappen
Hij was op de ESF en crewmeet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was jij op date met samzz en Faxie?
Neuh, toetjes zijn aan mij niet besteed, espresso was prima.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je nog een toetje?
Die Oreo-mousse was heerlijk.
Oh ja hoor, prima.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik uit die drie en de kaasfondue.
Was de saté wel lekker?
Ik moest bijna 100 euro aftikkenquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh ja hoor, prima.
Vond vooral de patat erg goed. Aparte vorm, maar zeer goed. Goede pindasaus. Lekker slatje erbij. Plus toetje, en 4 drankjes voor nog geen 30 euro. Stond te kijken.
Ja het is geen dure tent. En wel echt goed eten ook.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh ja hoor, prima.
Vond vooral de patat erg goed. Aparte vorm, maar zeer goed. Goede pindasaus. Lekker slatje erbij. Plus toetje, en 4 drankjes voor nog geen 30 euro. Stond te kijken.
Jij ging ook wel iets harder door de biertjesquote:
Niets nieuws op meetings dusquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ging ook wel iets harder door de biertjes. En dan mijn gin tonic er nog bij
.
Ik ben nu incrowd. Yvonne herkende mij bij binnenkomst en kwam gelijk naar me toequote:Op woensdag 31 juli 2019 15:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik begin hosti z'n roddels te snappen
Truequote:Op woensdag 31 juli 2019 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets nieuws op meetings dus.
Lekker belangrijk ook.
Niet zo heel laat verder, gewoon met de trein terug. Ergens rond 23:00 ofzoquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
True.
Hoe laat heb je t nog gemaakt eigenlijk?
Wie probeerde er een KLB moderator te versieren?quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nu incrowd. Yvonne herkende mij bij binnenkomst en kwam gelijk naar me toe
Dat blijft raar!quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, toetjes zijn aan mij niet besteed, espresso was prima.
Oh dat is een mooie tijd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zo heel laat verder, gewoon met de trein terug. Ergens rond 23:00 ofzo.
Hij vindt kinderen ook opeens leuk. Leek the twilight zone wel.quote:
Dat was gewoon ouderwetsche kinderarbeidquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij vindt kinderen ook opeens leuk. Leek the twilight zone wel.
ja maar dan zou je juist verwachten dat hij nu wel toetjes lust.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij vindt kinderen ook opeens leuk. Leek the twilight zone wel.
Ik had gisteren wel een zelfgemaakte milkshake, telt dat?quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja maar dan zou je juist verwachten dat hij nu wel toetjes lust.
Maar wel lief van je.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was gewoon ouderwetsche kinderarbeid.
Ama was de enige KLB-mod geloof ik.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Wie probeerde er een KLB moderator te versieren?
lekkerquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had gisteren wel een zelfgemaakte milkshake, telt dat?.
ah faxie dus.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ama was de enige KLB-mod geloof ik.
Ama heeft hele tijd bij Mono en Moira gezeten en Naatje was er bij.
Dat, of degene die haar thuis heeft gebracht.
Mwah, ik had er na 2 ronden eigenlijk wel genoeg van, dus het kwam me wel goed uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |