Ik ben er al, rest is niet meer relevant.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij wil nu gewoon alle hotties gaan verzamelen daar
Nou...quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben er al, rest is niet meer relevant.
Gewoon aardappelen en hagelslag meenemen in je auto als je die kant op gaat.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Toch maar eens wat serieuzer gekeken naar levensonderhoud in luxemburg, begon me beetje zorgen te maken. Valt gelukkig mee met hoe dramatisch het is.
En pindakaas.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon aardappelen en hagelslag meenemen in je auto als je die kant op gaat.
Dan ook gewoon de caravan langs de kant van de weg zetten, scheelt weer huur.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon aardappelen en hagelslag meenemen in je auto als je die kant op gaat.
Waarschijnlijk wel betere ham. Kaas gaat moeilijk worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iets, maar wat ik er van zie valt het wel mee.
Goedkopere alcoholquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel betere ham. Kaas gaat moeilijk worden.
Oh, dat is wel fijn. Zal vergelijkbaar met België zijn, denk ik dan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iets, maar wat ik er van zie valt het wel mee.
Ach, gewoon kopen. Bestequote:Op woensdag 31 juli 2019 12:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jammer van de 2k huur voor een appartementje
Ik nietquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Jezus er is iemand ergens iets enorm lekkers aan het eten/maken.
Kan ik cash aftikken, duh.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
400k voor datzelfde appartementje
Geen geld.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
samenwonen met Hos.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heeft t bedrijf waar je gaat werken niet wat woningen voor expats?quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geld maakt toch niet gelukkig.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moet rollen, goed voor de economiequote:
Niet dat ik weet, maar daar heb ik gelukkig nog een paar maanden voor om verder uit te zoekenquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft t bedrijf waar je gaat werken niet wat woningen voor expats?
Je komt wel erg onzeker over, weet je zeker dat je dit wil?quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar daar heb ik gelukkig nog een paar maanden voor om verder uit te zoeken
quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Je komt wel erg onzeker over, weet je zeker dat je dit wil?
Er zijn in het verleden gewoon afleveringen met als bestemming Luxemburg gemaakt hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, want ik vertrek niet om een camping in donker afrika te openen.
Erg interessant, vertel me vooral meer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Er zijn in het verleden gewoon afleveringen met als bestemming Luxemburg gemaakt hoor
Sorry, ik rij net een tunnel inquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Erg interessant, vertel me vooral meer.
Rokenquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ja scheelt iets van 18 euro de slof ofzo toch?
Als een echte Iwaniusquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Roken![]()
![]()
Op vakantie s'avonds met een pilske weer gedaan, clubmaster sigaren.
(Kanker komt niet aanwaaien.)
On dan heb je nog even idd. Zou t wel eens vragen, best veel grote bedrijven hebben afspraken met woningcorporaties of zelf wat vastgoed.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar daar heb ik gelukkig nog een paar maanden voor om verder uit te zoeken
Eindelijk anderhalve graad koeler in de woonkamerquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
Zeg, kan iemand de zon weer aanzetten? Het is koud
Huehue.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Je zuigt aan iets smerigs en het heeft verder geen werking oid...
"Stress verlichten"quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ja echt?quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
het regent hier nu echt zo hard johquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
Zeg, kan iemand de zon weer aanzetten? Het is koud
Waarom weet ik al deze dingen nooit?quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij was wel miljonair dus past wel bij gcjoel
Zou jij mijn prive niet online willen zetten aubquote:
Neequote:Op woensdag 31 juli 2019 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, deze ruiken heerlijk en houden de muggen weg.[ afbeelding ]
Wel, het hele terras was blij met de muggenverdrijvende eigenschappen.quote:
Het is hier heerlijk weer, 24 graden ofzoquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel, het hele terras was blij met de muggenverdrijvende eigenschappen.
PS als jij straks op 500K per jaar zit hoop ik dat je ook een sigaartje op zijn tijd mag opsteken.![]()
quote:
Ik hoop dat zijn sigaartje dan regelmatig door een stagaire wordt gerookt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel, het hele terras was blij met de muggenverdrijvende eigenschappen.
PS als jij straks op 500K per jaar zit hoop ik dat je ook een sigaartje op zijn tijd mag opsteken.![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn sigaartje dan regelmatig door een stagaire wordt gerookt.
Willikquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:28 schreef CherryLips het volgende:
https://www.whittard.co.u(...)ceuWHjZp6fp_o7dfWqqQ
Hnnng
Had deze nog liggen, ook lekker:quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, deze ruiken heerlijk en houden de muggen weg.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Zulke Bill Clinton praktijken kunnen tegenwoordig echt niet meer hoor. Had Dino maar eerder geboren moeten worden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn sigaartje dan regelmatig door een stagaire wordt gerookt.
maar moet je hem dan zelf maken? Ik wil dat mensen hem voor me makenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:28 schreef CherryLips het volgende:
https://www.whittard.co.u(...)ceuWHjZp6fp_o7dfWqqQ
Hnnng
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had deze nog liggen, ook lekker:Dat briefgeld er ook onder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tuurlijk wel, hoe komen vrouwen anders op hoge functies.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Zulke Bill Clinton praktijken kunnen tegenwoordig echt niet meer hoor. Had Dino maar eerder geboren moeten worden.
Volgens mij zitten die niet bij de prijs inbegrepen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:30 schreef Allures het volgende:
[..]
maar moet je hem dan zelf maken? Ik wil dat mensen hem voor me maken
Ik vond hem duur staan (zeg je dat zo?) Toen ik jurkje kochtquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet weer eens naar Londen zie ik. Of een tientje verzendkosten betalen maar nee.
De pond zal wel weer lekker crashen/
Hij was wel weer gezakt, stond nu op 1.10? Ipv 1.30 een paar jaar terug en laatst was ie iets van 1.20.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vond hem duur staan (zeg je dat zo?) Toen ik jurkje kocht
Roep even als ie goedkoop is
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had deze nog liggen, ook lekker:Je steekt ze aan met biljetten van ¤50?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Jij niet dan?quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je steekt ze aan met biljetten van ¤50?
oeh ja als hij 1:1 staat wordt het leuk!quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was wel weer gezakt, stond nu op 1.10? Ipv 1.30 een paar jaar terug en laatst was ie iets van 1.20.
Ik was eens in Engeland toen ie 1:1 stond. Ik ging los.
Ik weet al wat ik neem trouwens op de datequote:Op woensdag 31 juli 2019 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die niet bij de prijs inbegrepen.
Als ik meet zeg denken mensen hier dat ze mogen komenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
"op de date"
![]()
lekker op date met de dinnetjes.
Ga ik aan het tafeltje naast jullie zitten en hier de gesprekken postenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik neem trouwens op de date![]()
Ik durf hier niet te typen voor creeps die dan dan gaan kijken waar we zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |