Ik heb de bronzen met de driehoekige bandjes. Zitten beetje strak maar lopen nog wel wat uitquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:42 schreef Molo het volgende:
Jij paste die toch niet, of heb je ze net gekocht?![]()
Ik vind ze awesome
Vond ik iets te glossyquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb de bronzen met de driehoekige bandjes. Zitten beetje strak maar lopen nog wel wat uit
Probeer ook evt een extra kussen, hoofd hoogquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:09 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben thuis hoor!
Net weer PCM ingenomen voor de nacht.. het gaat redelijk OK.. ben benieuwd hoe ik morgen wakker wordt.. iig maar alvast een zwarte kussensloop gepakt![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten!
Ha beter!quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:04 schreef Barreltje het volgende:
Veel plezier Pee!
Hier prima geslapen eigenlijk.. onder totaal geen last boven zeurt het een klein beetje.. niks wat een paracetamolletje niet kan fiksen![]()
Hier ook de auto in.. " even " een dagje naar Den Helder
De eerste zin was leuk... daarna niet meerquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vergis ik me of hebben we @:Myraela al een tijdje niet gezien?
Hopelijk had je een voorspellende droom @:Lonaa. Beter dan die van mij van de week, schrok wakker met de "wetenschap" dat ik naar Australië moest voor een jaar. 7 dagen per week daar moest werken en een kamer kreeg van 2m2 en mijn huis en spullen hier werden verbrand en de katten moest ik voorgoed wegdoen. Werd trillend wakker en het duurde even voordat ik weer "bij" was. Hoe ik nou bij zo'n droom kom.
Fijn dat het weer bij jullie eindelijk draaglijk wordtquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:18 schreef TAV74 het volgende:
Even stukje gelopen van station naar kantoor. wat een weer
Hmm lekker danquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vergis ik me of hebben we @:Myraela al een tijdje niet gezien?
Hopelijk had je een voorspellende droom @:Lonaa. Beter dan die van mij van de week, schrok wakker met de "wetenschap" dat ik naar Australië moest voor een jaar. 7 dagen per week daar moest werken en een kamer kreeg van 2m2 en mijn huis en spullen hier werden verbrand en de katten moest ik voorgoed wegdoen. Werd trillend wakker en het duurde even voordat ik weer "bij" was. Hoe ik nou bij zo'n droom kom.
Thanks, lief. Ik hoop dat er een fatsoenlijk plan komt. Ze is weer thuis en wordt elk uur suicidaler. We weten allemaal dat zo'n periode er vroeg of laat weer aan komt maar toch is het wel heftig. Minder heftig dan een paar jaar geleden, dat wel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:21 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky Strike...en wat jij allemaal doet en regelt en luistert en het geduld ervoor hebt met de trieste situatie van vriendin en man...
Daarvoor heb ik veel bewondering. Wat een triest gedoe om adekwate Zorg te regelen.
Dit verdiende een eigen post.
Er is ook veel binnen bij Burgers toch?quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
mmmm de app zegt droog, maar het hoost buiten. Arme arme P en familieP
Het is hier al weer droog, was kort maar krachtigquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er is ook veel binnen bij Burgers toch?
Haha...de app. zegt regen en het is hartstikke droog.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Beter dan die bloedhitte en stinkende lokalen vorige week zeker?quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Regen op mijn dak tijdens de lunchwandeling
Nou airco hier en in lokalen hoef ik niet te zijn maar ben blij dat het afkoelt ja!!quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Beter dan die bloedhitte en stinkende lokalen vorige week zeker?
Ik had een lerares frans die kazen liet rijpen in het leslokaal.. Ook met zulke temperaturen...quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Beter dan die bloedhitte en stinkende lokalen vorige week zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had een lerares frans die kazen liet rijpen in het leslokaal.. Ook met zulke temperaturen...Misschien wel eens verteld. Goede vriend was ooit eens in Zuid Frankrijk op vakantie, met de motor. Wilde lekkere kaas mee terug nemen. Stopte dat in zijn motorpak (hoe dan, ik weet het niet). Maar toen hij bij z'n zus kwam om de kaas af te geven en z'n motorpak uitdeed hebben ze 'm weggestuurd (en hij moest een nieuw pak kopen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien wel eens verteld. Goede vriend was ooit eens in Zuid Frankrijk op vakantie, met de motor. Wilde lekkere kaas mee terug nemen. Stopte dat in zijn motorpak (hoe dan, ik weet het niet). Maar toen hij bij z'n zus kwam om de kaas af te geven en z'n motorpak uitdeed hebben ze 'm weggestuurd (en hij moest een nieuw pak kopen)
Z'n zus is heel dol op Munsterkaas (extrastinkkaas) maar volgens haar stonk hij veel erger dan die kaas.quote:
Ik ga straks ook weer na 2 weken pauze. Ben nu al moequote:Op woensdag 31 juli 2019 15:42 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg: weer eens een rondje toestellen gedaan en gewandeld.
Dat laatste in British Columbia, waar de buren wandelen irt![]()
Viel mij best mee, na 2 weken pauze.
CUL / Duitse Supermarkten #17 Dosenpfandquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:56 schreef fietsie het volgende:
Er was toch ooit ook een "shoppen in Duitsland" topic?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shit, ik heb griepDat verklaart wel een en ander. Ik herkende het niet, ik heb zo vaak griepklachten.
Dankquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
CUL / Duitse Supermarkten #17 Dosenpfand
We hebben even een paar minuten moeten schuilen onder een boom want camera maar verder was het goed te doenquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Je verhaal doet me denken aan de keer dat ik aan het kamperen was met 35+ graden en besloot voor 's avonds een Münsterkaasje te kopen. Die bewaarden we voor zolang maar even onder het grondzeil. We aten die avond geen kaasje. De dag erna, ergens in de middag, met gevaar voor eigen leven het kaasje onder de tent uitgetrokken en toch maar weggegooidquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Z'n zus is heel dol op Munsterkaas (extrastinkkaas) maar volgens haar stonk hij veel erger dan die kaas.
Dat lijkt me een beetje onmogelijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:59 schreef fietsie het volgende:
[..]heb je ons nu allemaal mogelijk aangestoken?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:08 schreef mjan het volgende:
[..]
Je verhaal doet me denken aan de keer dat ik aan het kamperen was met 35+ graden en besloot voor 's avonds een Münsterkaasje te kopen. Die bewaarden we voor zolang maar even onder het grondzeil. We aten die avond geen kaasje. De dag erna, ergens in de middag, met gevaar voor eigen leven het kaasje onder de tent uitgetrokken en toch maar weggegooid
quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:08 schreef mjan het volgende:
[..]
Je verhaal doet me denken aan de keer dat ik aan het kamperen was met 35+ graden en besloot voor 's avonds een Münsterkaasje te kopen. Die bewaarden we voor zolang maar even onder het grondzeil. We aten die avond geen kaasje. De dag erna, ergens in de middag, met gevaar voor eigen leven het kaasje onder de tent uitgetrokken en toch maar weggegooid
Beterschap!quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje onmogelijk
Nou...quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje onmogelijk
Oef, dat zal ook "gegeurd" hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:08 schreef mjan het volgende:
[..]
Had neefje ook de camera mee?quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hebben even een paar minuten moeten schuilen onder een boom want camera maar verder was het goed te doen
Jazeker. Is netjes in de tas geblevenquote:
Hoe is het nu met de Mangrove? Flink aangegroeid?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jazeker. Is netjes in de tas gebleven
Het is een stuk groener ja. En vol met krabbetjes. Weinig vlinders wel. Goed warm wel. Zweet liep echt in straaltjes van mijn voorhoofd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is het nu met de Mangrove? Flink aangegroeid?
Mag tijd wordenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:49 schreef Sarabi het volgende:
Even een crosspost
Na 5,5 jaar is mijn eerste haakproject eindelijk af
[ afbeelding ]
Er kwamen altijd andere projecten tussendoor en deze bleef liggen.
Prachtig!quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:49 schreef Sarabi het volgende:
Even een crosspost
[ afbeelding ]
Leuk om te horenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Prachtig!
Doet me heel erg denken aan mijn moeder, die had er ook zoeen gehaakt (ik had 'm van ongebleekt katoen)
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:59 schreef Molo het volgende:
Ok, mozzarella zonder iets in een hete oven bakken werkt níet
[ afbeelding ]
Moet echt op iets liggen wat het vocht absorbeert, dit was een kansloze drek, lijkt meer op een gepocheerd ei ofzo
Goed geprobeerd! Maar belangrijker dan het uiterlijk: hoe smaakte het?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:59 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Moet echt op iets liggen wat het vocht absorbeert, dit was een kansloze drek, lijkt meer op een gepocheerd ei ofzo
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:59 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kansloos, lijkt op kauwgom met een zeer lichte melksmaak. Heb het maar weggegooidquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:08 schreef mjan het volgende:
[..]
Goed geprobeerd! Maar belangrijker dan het uiterlijk: hoe smaakte het?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En ik had er al de balen van. Groenten laten aanbranden, vlees ging ook niet lekker en toen gooide ik iets te warme resten in de vuilnisbak en smolt de zak door![]()
Aan de andere kant net wel iemand blij gemaakt met mijn oude cd speler voor één van haar cliënten.
Hehehe goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor het halen van gefrituurde aardappelstaven?
En mooi gedrag wel, waarom specifiek dat apparaat?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Lotgenootquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:14 schreef AnneX het volgende:
Hier ook dom bezig: eten laten aanbranden![]()
Mn.X had een klusje te fixen en was nog niet klaar en ik dacht dat de curry op een laag pitje stond. Not.
Aan de andere kant: wc reservoir loopt i.p.v. 10 min. weer vol binnen één minuut.
De gesmolten vuilniszak komt mij bekend voor.
Nee, er was nog genoeg om te redden. Koolrabiquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehe goed bezig
Tijd voor het halen van gefrituurde aardappelstaven?
En mooi gedrag wel, waarom specifiek dat apparaat?
Is nog uit studentenhuis van Koosquote:
Mazzel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
J struikelde met het dienblad met avondeten maar de halve kilo erwten gleden alleen maar van dr borden op het dienblad
Koolrabi in de zomer?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, er was nog genoeg om te redden. Koolrabi![]()
Geen idee of alleen de speler het ontgeldt. De afhaalster (verzorgende) kon er natuurlijk niet veel over kwijt, maar ik vermoed dat in zijn buien alles in de directe omgeving het moet ontgelden. Was niet de eerste keer dat ze zo’n oproepje had gedaan, zeg maar.
En voor nu kan hij weer cd’tjes draaien
Mijn eerste voltijdsbaan was ook als secretaresse. Ik vond dat koffie brengen zo vernederend. Alsof ik een slaaf was. Ik ben sowieso niet geschikt als secretaresse. Althans, ik heb er wel talent voor maar mijn karakter trekt het niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mazzel.
Eerste secretaresse baan (toen je nog koffie binnenbracht), 2e dag, wist niet dat er een drempel was. Ik mocht blijven(vergeet nooit meer de naam van de directeur daar)
Wij halen gewoon allemaal koffie voor elkaar, en voor de secretaresses.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn eerste voltijdsbaan was ook als secretaresse. Ik vond dat koffie brengen zo vernederend. Alsof ik een slaaf was. Ik ben sowieso niet geschikt als secretaresse. Althans, ik heb er wel talent voor maar mijn karakter trekt het niet.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mazzel.
Eerste secretaresse baan (toen je nog koffie binnenbracht), 2e dag, wist niet dat er een drempel was. Ik mocht blijven(vergeet nooit meer de naam van de directeur daar)
Lekker. Ik eet het eigenlijk nooit. Ik heb om de dag een soepbord* vol met tomaten, peper en augurk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:48 schreef fietsie het volgende:
Koolrabi hier net nog geoogst. Mooie volle bol.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Heel goedquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit was ruim 35 jaar geleden, toen was die functie nog heel anders. Ik zou het nu ook niet meer doen. Hier haalt iedereen voor zichzelf koffie of tijdens een vergadering iemand die een vaste hand van vervoeren heeft (iedereen weet ook dat ik dat niet ben).
En het ondergeschikte is er grotendeels wel vanaf. Alleen mijn Noorse leidinggevende heeft dat nog niet echt door maar de rest wel. Het "je moet dit of dat doen" heb ik al in geen jaren gehoord. Men vraagt (behalve...). En ik kan ook rustig weerwoord geven, dat was indertijd echt niet zo.
Oh zeker. Vorige week had ik wat lekkers mee voor mijn verjaardag. Ook een doos bonbons. DIe heb ik bij de receptie afgegeven, die worden altijd overgeslagen omdat de tractaties altijd op de etages plaatsvinden. Maar ook, hoeveel mensen er niet naar binnen of naar buiten lopen en niets tegen ze zeggen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Bij mijn tweede baan was ik weer secretaresse en hier was de receptioniste de bitch van het bedrijf. Ze zei toen dat er nooit iemand was die haar bedankte behalve ik. Ook zo absurd. Je kunt toch wel iemand bedanken als ze 1000 kopietjes voor je sorteert en niet.
Ja, ook wel gedaan, dan schrikt ze en zegt ook wel iets. Af en toe spreken haar collega's van de directie haar daarop aan en dan gaat het wel een tijdje goed. Zit niet in haar systeem.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:10 schreef AnneX het volgende:
@:kaatje...heb je dan de neiging om duidelijk goedemorgen te zeggen als mw binnenkomt?
Of ik ben diep in gedachten, anders zeg ik toch altijd wel goedendag als ik de spar binnenkom, of een lift instap en er staan mensen. Is toch logisch?
Nee, niet bij ah of de bijenkorf.
Kom dat in het ziekenhuis ook wel regelmatig tegen hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh zeker. Vorige week had ik wat lekkers mee voor mijn verjaardag. Ook een doos bonbons. DIe heb ik bij de receptie afgegeven, die worden altijd overgeslagen omdat de tractaties altijd op de etages plaatsvinden. Maar ook, hoeveel mensen er niet naar binnen of naar buiten lopen en niets tegen ze zeggen.
Mijn (daar gaan we weer) leidinggevende zegt ook maar zelden iets als ze binnenkomt. Maar ik heb van Nederlandse collega's, die veel in Noorwegen werken, dat niemand daar iets zegt. Ook een grote kantoortuin met hokjes voor iedereen en men komt binnen, en gaat aan het werk en zegt niets. Onvoorstelbaar!
Film 1000 keer gezien. Ik zag nu pas dat buddy Steve is. Nooit opgevallen. Of weer vergeten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:13 schreef fietsie het volgende:
Pulp Fiction staat hier op.
De restaurant scene. M'n favoriet.
Die in andere Tarantino films nog weleens bitched over de bediening.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Film 1000 keer gezien. Ik zag nu pas dat buddy Steve is. Nooit opgevallen. Of weer vergeten.
Rete irritant is dat. We hadden ook wat van die collega's. Die werden demonstratief elke dag uitgebreid begroet als ze langs kwamen lopenquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:16 schreef Molo het volgende:
Kom d
[..]
Kom dat in het ziekenhuis ook wel regelmatig tegen hoor
Jij bent van een andere poli dus daar zeg ik vooral niets tegen en ik doe net of je niet bestaat![]()
Teringtriest. Die mensen groet ik dan ook tergend vaak en enthousiast![]()
Tot je net zo'n mini spiercontractie ziet, zodat je weet dat ze zich opvreten van binnen
That’s the way.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rete irritant is dat. We hadden ook wat van die collega's. Die werden demonstratief elke dag uitgebreid begroet als ze langs kwamen lopen
Yep, vooral als iemand niet groet, dan ben ik nog erger, wrijf onbeschoftheid graag bij iemand inquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:16 schreef Molo het volgende:
Kom d
[..]
Kom dat in het ziekenhuis ook wel regelmatig tegen hoor
Jij bent van een andere poli dus daar zeg ik vooral niets tegen en ik doe net of je niet bestaat![]()
Teringtriest. Die mensen groet ik dan ook tergend vaak en enthousiast![]()
Tot je net zo'n mini spiercontractie ziet, zodat je weet dat ze zich opvreten van binnen
Oh ja, zo hadden wij ook tot vorig jaar zo iemand, als hij binnenkwam riep iedereen waar hij langsliep goedemorgen F. Hij was altijd vrij laat dus kreeg hij op drukke dagen wel 20x dat te horenquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rete irritant is dat. We hadden ook wat van die collega's. Die werden demonstratief elke dag uitgebreid begroet als ze langs kwamen lopen
Dit vind ik juist heel fijn!quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook een grote kantoortuin met hokjes voor iedereen en men komt binnen, en gaat aan het werk en zegt niets. Onvoorstelbaar!
Bij ons vraagt iedereeen aan iedereen offie koffie wil. Dat je met 12 man zit en dan 12 koffie moet halen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:47 schreef mjan het volgende:
[..]
Dit vind ik juist heel fijn!Kantoortuinen zijn sowieso het vagevuur op werkgebied, maar als iedereen die binnenkomt dat dan ook nog hardop gaat lopen aankondigen, dan vind ik het helemaal hel op de fiets.
Ik zwaai altijd als ik binnenkom, naar de mensen die toevallig opkijken
Slapstickquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
J struikelde met het dienblad met avondeten maar de halve kilo erwten gleden alleen maar van dr borden op het dienblad
Zoek je een acteur?quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:32 schreef AnneX het volgende:
Groot, vlees, zwart en ik ben de naam vergeten.
Ik heb collega's gehad die dat juist fantastisch vonden. Goed excuus om ff 10 minuten niet te hoeven werken...quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij ons vraagt iedereeen aan iedereen offie koffie wil. Dat je met 12 man zit en dan 12 koffie moet halen.. Dit weiger ik.
Ik zeg verder wel hoi en doei.
Een kersenrasquote:
Wat een garpjequote:Op woensdag 31 juli 2019 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een kersenras![]()
Maar dat wist je vast al
Zwaaienquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:47 schreef mjan het volgende:
[..]
Dit vind ik juist heel fijn!Kantoortuinen zijn sowieso het vagevuur op werkgebied, maar als iedereen die binnenkomt dat dan ook nog hardop gaat lopen aankondigen, dan vind ik het helemaal hel op de fiets.
Ik zwaai altijd als ik binnenkom, naar de mensen die toevallig opkijken
Geluidsloos gaan staan praten bij notoire koptelefoondragers, doe je dat ook?quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Zwaaien![]()
Ik doe ook weleens een dansje bij bepaalde collega's als die aan de telefoon zitten terwijl ik langs loop
Gewoon zelf eten laten regelen. Is hij of zij echt wel gewendquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:01 schreef derLudolf het volgende:
fuccccccccccccck.
Zit de deelnemerslijst te bekijken van de uitwisseling die aanstaande maandag begint.
Waar ik bang voor ben is nu dus gebeurd. We hebben iemand met coeliakie.
Ik weet heus wel hoe ik een glutenvrije maaltijd neer kan zetten in theorie. Maar dat uitvoeren in een keuken die niet altijd brandschoon is en waar in korte tijd voor 70 man moet worden gekookt, door niet altijd even ervaren 'koks'. Ik durf er m'n hand echt niet voor in het vuur te steken.
Een veganist ondervind er geen hinder van als er per ongeluk een spoor van dier in z'n eten zit... Maar dit is echt wel kut. Dit weekend even voor twee weken gevarieerde maaltijden maken heb ik ook niet zo'n zin in
Ik en geluidloos is vrij onmogelijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geluidsloos gaan staan praten bij notoire koptelefoondragers, doe je dat ook?
Moest even googlen maar herken m, wat een kutkop (harhar) heeft die gast zegquote:
Dat is kutquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:01 schreef derLudolf het volgende:
fuccccccccccccck.
Zit de deelnemerslijst te bekijken van de uitwisseling die aanstaande maandag begint.
Waar ik bang voor ben is nu dus gebeurd. We hebben iemand met coeliakie.
Ik weet heus wel hoe ik een glutenvrije maaltijd neer kan zetten in theorie. Maar dat uitvoeren in een keuken die niet altijd brandschoon is en waar in korte tijd voor 70 man moet worden gekookt, door niet altijd even ervaren 'koks'. Ik durf er m'n hand echt niet voor in het vuur te steken.
Een veganist ondervind er geen hinder van als er per ongeluk een spoor van dier in z'n eten zit... Maar dit is echt wel kut. Dit weekend even voor twee weken gevarieerde maaltijden maken heb ik ook niet zo'n zin in
In ons ziekenhuis heeft iedereen er een handje van om je bij je voornaam te groeten. Moet ik soms echt heel snel nadenken hoe iemand ook alweer heetquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:02 schreef Bluezz het volgende:
In ons ziekenhuis groeten we elkaar allemaal continue, soms tot vervelens toeOnze polibalie is een soort shortcut voor veel andere poli's én een shortcut voor de directie.
In mijn dorpie groeten we elkaar ook allemaal als je wandelt. Als je boodschappen doet in het dorp dan weer niet
Een beetje rekening houden met je allergische medemensch hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:32 schreef AnneX het volgende:
Cul wise: op het moment zijn de kersen zó ontzettend smakelijk!
Groot, vlees, zwart en ik ben de naam vergeten.
Wat een dans scène in Pulp Fiction.
Is wel het veiligste denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon zelf eten laten regelen. Is hij of zij echt wel gewend
Kan je niet even contact zoeken met hem/haar. Dat je wel zorgt voor wat voorraadquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is wel het veiligste denk ik.
Maar voelt als slecht gastheerschap, meer idd ze kunnen het eigenlijk ook niet verwachten. Je zit niet in een duur hotel
Hopelijk is het een beetje een tof persoon. Twee keer geleden waren er paar veganisten. Ik heb serieus m'n best gedaan om er iets ben te maken, maar kon geen enkele keer een bedankje af dat je voor 3 personen wat speciaals had gemaakt. Ik hoef echt geen veren in m'n reet, meer dat was gewoon onfatsoenlijk.
Ga zaterdag toch nog even de grens over. Zal zorgen voor voorraadje pastaquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan je niet even contact zoeken met hem/haar. Dat je wel zorgt voor wat voorraad
Hahahaquote:
Ik vind kersen echt heerlijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:49 schreef AnneX het volgende:
Sorry Isa...écht lekker en we hadden 3 x 500 gram in huis.
Mn.X is van de kersen en ik had zelf meegenomen en hij kwam (ook) thuis met 2 zakken.
Is er geen pilletje voor? om 1 x jaar los te gaan op kersen eten of die andere dingen waarop je lichaam een reactie krijgt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind kersen echt heerlijkMet vriendin buiten kersen munchen en dan pitten spuwen
![]()
Maar ja. Das war einmal.
Nee, ik geloof niet dat antihistamine slikken van te voren gaat werken. Paraberk syndroom.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:59 schreef AnneX het volgende:
Is er geen pilletje voor? om 1 x jaar los te gaan op kersen eten of die andere dingen waarop je lichaam een reactie krijgt.
lepel gemalen lijnzaad door de havermout.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Prrrrrrrrrrruimen
Ik eet ze verplichtVoor de poeperrrrrrrrrrietis
![]()
Succes in je nieuwe baan!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 05:59 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGeweldige nacht weer, dit. Hopen dat ik wakker blijf vandaag
Werk ze!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 05:59 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhGeweldige nacht weer, dit. Hopen dat ik wakker blijf vandaag
Ik begreep dat bij mijn fysio momenteel na 15 uur ook de receptie gesloten is ivm vakantie.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 06:52 schreef Barreltje het volgende:
Eerste dag werken voor Pee!veel plezier!
Hier een drukke dag.. Ik heb vandaag om 9 uur een afspraak. Werd ik gister om 14.30 gebeld door die toko. Bel ik rond 15.30 terug ,krijg ik een bandje dat ze dicht zijn.. euh...?
Koud? Wat is dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 06:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik werd wakker omdat ik het koud had.Wat is deze sensatie?
Is een gevoel waardoor je je lijf graag tegen een ander lijf wil drukken om het op te lossen. En dan gaat het een beetje over.quote:
Dat is serieus nog irritanter dan normaal staan praten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geluidsloos gaan staan praten bij notoire koptelefoondragers, doe je dat ook?
zou het door de letters komen? Ik heb het ook. Kersen, appels, kiwi's, walnoten, Nectarines en nog een paar dingen... Helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat antihistamine slikken van te voren gaat werken. Paraberk syndroom.
Hmm ik werkte een tijdje bij een zekere overheidsinstantie...quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn eerste voltijdsbaan was ook als secretaresse. Ik vond dat koffie brengen zo vernederend. Alsof ik een slaaf was. Ik ben sowieso niet geschikt als secretaresse. Althans, ik heb er wel talent voor maar mijn karakter trekt het niet.
Hmm hmmm... ik heb hier doorgaans vooral kattenlijven die zich volcontinu tegen me aan duwen in bed... misschien toch eens een extra dekentje voor ze halen dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is een gevoel waardoor je je lijf graag tegen een ander lijf wil drukken om het op te lossen. En dan gaat het een beetje over.
Ok fijn, houden zoquote:Op woensdag 31 juli 2019 23:30 schreef AnneX het volgende:
Dan maar voor de gezelligheid FFT.
Hoofd gaat goed: eerst paar x per dag een verspringende pijn achter oog, of links of rechts op/ in het hoofd.
Vandaag niets, en ik heb mij ook nog ingespannen ( op de sportschool).thx for asking.
Ja ook nog pruimentijd.
Die heeft het misschien koudquote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:51 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Dat je in een wachtruimte zit.. allemaal vrije stoelen (10 stuks) en dat er iemand bij komt en dan in de stoel NAAST je gaat zitten.. waarom???
Dat overkomt ons vaak in een lege bioscoopzaal. Volgende keer eens vragen waaromquote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:51 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Dat je in een wachtruimte zit.. allemaal vrije stoelen (10 stuks) en dat er iemand bij komt en dan in de stoel NAAST je gaat zitten.. waarom???
Waarom niet?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:51 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Ja, dit is veel logischer dan een wachtkamer natuurlijk. Jullie zijn op de beste plaatsen in de bioscooop gaan zitten. De plaatsen naast die van jullie zijn dus ook nog steeds goede plaatsen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:59 schreef Sarabi het volgende:
Dat overkomt ons vaak in een lege bioscoopzaal. Volgende keer eens vragen waarom
Nope wij zitten juist helemaal aan de zijkant. Vinden de meeste mensen toch niet de beste plaats, en als je wel graag daar zit dan wil je toch echt helemaal aan de zijkant zitten en daar zitten wij alquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dit is veel logischer dan een wachtkamer natuurlijk. Jullie zijn op de beste plaatsen in de bioscooop gaan zitten. De plaatsen naast die van jullie zijn dus ook nog steeds goede plaatsen.
Dan is het wel raarquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:35 schreef Sarabi het volgende:
Nope wij zitten juist helemaal aan de zijkant. Vinden de meeste mensen toch niet de beste plaats, en als je wel graag daar zit dan wil je toch echt helemaal aan de zijkant zitten en daar zitten wij al
De zijkant is fijn jaquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope wij zitten juist helemaal aan de zijkant. Vinden de meeste mensen toch niet de beste plaats, en als je wel graag daar zit dan wil je toch echt helemaal aan de zijkant zitten en daar zitten wij al
Net zo ergerlijk als mensen die in een volle trein naast je gaan zitten (niets mis mee) maar dan zodra de trein leegloopt niet verkassen naar een leeg plekje. Dat de hele trein leeg is en je dan zo lullig naast elkaar zit. Ga. Uit. Mijn. Aura.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:51 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Als iemand dat niet doet vertrek ik zelf wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 10:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Net zo ergerlijk als mensen die in een volle trein naast je gaan zitten (niets mis mee) maar dan zodra de trein leegloopt niet verkassen naar een leeg plekje. Dat de hele trein leeg is en je dan zo lullig naast elkaar zit. Ga. Uit. Mijn. Aura.
Dat vind ik met parkeren ook. Hele straat leeg en dan 10 cm van jouw auto af parkeren.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:51 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Ik heb een vriendin die alleen maar naast andere auto's kan parkeren, anders krijgt ze haar auto niet rechtquote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat vind ik met parkeren ook. Hele straat leeg en dan 10 cm van jouw auto af parkeren.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die alleen maar naast andere auto's kan parkeren, anders krijgt ze haar auto niet recht
Ja. Onbegrijpelijk dat ze haar een rijbewijs hebben gegeven. Ik zit er niet graag naast.quote:
Dat begrijp ik ja. Ik kan een grotere auto tegenwoordig makkelijker parkeren dan zo’n kleintjequote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Onbegrijpelijk dat ze haar een rijbewijs hebben gegeven. Ik zit er niet graag naast.
Ik rij in onze grotere auto ook een stuk relaxter dan in de kleine. Dat is toch sneller gejaagder op een of andere manier.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja. Ik kan een grotere auto tegenwoordig makkelijker parkeren dan zo’n kleintje![]()
Bij een kleintje ziet het er ook uit alsof ik niet kan rijden
Omdat die gezellig wil kletsen met jequote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:51 schreef Barreltje het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat die gezellig wil kletsen met je
Barreliaanse spelling. Geen contact of kontakt maar kontact. Had natuurlijk ook nog contakt kunnen zijn.quote:
Of menselijke kont-actquote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Barreliaanse spelling. Geen contact of kontakt maar kontact. Had natuurlijk ook nog contakt kunnen zijn.
Ja die hebben echt een stom spaarprogramma. Enige waar ik het voor gebruik is korting op de musical.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:30 schreef AnneX het volgende:
P.S.2 deed de ing ook maar zoiets.met die stomme lage rentes en dure pauper kado’s.
Wil ook wel.quote:
Hm. Zo had ik ooit een dagje... dagopname ziekenhuis.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat die gezellig wil kletsen met je
Vrijwillige mantelzorg, zegmaarquote:
Oow die krengen zijn hier sowieso dynamisch, gebaseerd op uit welke begrotingspost ze gefinancierd worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wil ook wel.
Om de of andere duistere reden hebben ze hier alle projectnummers aangepast. Kende net het grootste deel uit m'n hoofd (heb er nogal wat nodig), nu moet ik iedere keer al die lijsten weer nalopen.
Da's net als wanneer je gewend bent aan de route in een supermarkt, dat ze die gaan verbouwen
Lastig dit ja..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm. Zo had ik ooit een dagje... dagopname ziekenhuis.
Stopten ze me op een kamer met een oudere dame die er al weken in dr eentje lag... en dus ook geen bezoek kreeg verder ofzo.
Ik had mn boek mee... maar ze heeft geen seconde dr mond gehouden.
Notabene over dr dochter waar ze zo enorm close mee was, in dezelfde falt woonde en die normaal elke dag kwam eten.
Maar 5 straten verder in het ziekenhuis langskomen was kennelijk geen optie.
Verpleegkundige zei nog dat ik best mocht zeggen dat ze dr mond moest houden want dat deed het personeel ook als het uit de hand liep.
Arme mens lag daar dus al 4 weken in dr eentje.
Kon niet over mn hart verkrijgen te zeggen dat ik liever mn boek las....
Knoflook mee, zilveren spies in je tas, kan er weinig misgaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:57 schreef Bluezz het volgende:
Nou ik taai af naar de bedrijfsarts.
Hoor allerlei spookverhalen over haar, maar ik ga er onbevooroordeeld in
Goed opgelostquote:Op donderdag 1 augustus 2019 14:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lastig dit ja..
Ik had zoiets soortgelijks in die week opname.. gelukkig kreeg ik een 1 pers. kamer omdat daar een man lag die wel wat aanspraak kon gebruiken. Dus degene met wie ik op zaal lag (oudere man type 'ik hoor mezelf graag praten') en die in de 1 pers. kamer gekoppeld en iedereen blij
Vernederend?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Enthousiasme scheelt al denk ik. Ik heb geen idee waarom ik dat zo voelde. Lang geleden ook. Dat hele onderdanige dat van me verwacht werd is echt niet mijn ding. Ik ben op zich wel redelijk dienstbaar maar ik wil ook wel inspraak hebben. Ik denk dat het ook een beetje aan het bedrijf lag, ik was de vijfde in twee jaar op die functie. Iedereen sprak elkaar aan met de voornaam maar ik moest meneren en mevrouwen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vernederend?ik breng ook wel eens koffie meetings binnen. Dan krijg ik een appje of ik even binnen wil lopen voor een rondje. Ik vind het altijd wel iets knus hebben ofzo en iedereen reageeert altijd enthousiast, ondanks de intens slechte koffie.
Zal ook wel te maken hebben met waar je het binnen brengt, maar vernederend heb ik het nooit gevonden.
Oow da's wel naar ja. Hier kennen de mensen die fulltime werken ook de schoonmakers bij naam enzo.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Iedereen sprak elkaar aan met de voornaam maar ik moest meneren en mevrouwen.
In mijn vorige baan sprak ik sommige mensen wel aan met de voornaam en sommigen niet. Had ook vaak met de functie te maken en waar men vandaan kwam De scandinavische directieleden was voornaam, maar de nederlandse (vaak ook oude adel) was altijd u en meneer.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
. Iedereen sprak elkaar aan met de voornaam maar ik moest meneren en mevrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben mezelf enorm tegengekomen in het gesprek met deze bedrijfsarts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedrijfsarts heeft gelijk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik ben mezelf enorm tegengekomen in het gesprek met deze bedrijfsarts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Die eerste zin was nog wel ok.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:07 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben met Krea..
Taal is zeg maar niet echt mijn ding..
![]()
Oh nee.. juist niet..
Ik ben mezelf enorm tegengekomen in het gesprek met deze bedrijfsarts.Sooo...wat een begripvol mens. ( en anders dan de verhalen die je had gehoord).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen wat zij adviseert, dus.![]()
Van 17 - 18 uur is zo’n dood momentje van de dag, zeker als mn.X een dagje schipperen is.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik begin alvast met janken. Over een paar minuten zet ik de laatste ep van een van mijn favoriete series, Jane the Virgin, aan
Ik ben mezelf enorm tegengekomen in het gesprek met deze bedrijfsarts.Goede bedrijfsarts, datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe voel jij je erbij?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Waarom zet je dan gluten op papierquote:its all okay, she is just vegetarian
Gelukkig lijkt dat ook helemaal niet op elkaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:08 schreef derLudolf het volgende:
Kreeg dit berichtje vanuit Bulgarije.
[..]
Waarom zet je dan gluten op papier
De nieuwe werkgever is een verkooporganisatie voor oa tomatentelers. Verpakken doen ze zelf op een aantal lokaties. Daar heb ik vandaag rondgekeken. En de komende weken nog wat uitgebreider.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:49 schreef Candaasje het volgende:
Klinkt als een goede bedrijfsarts Bluezz![]()
![]()
Tomaten P?![]()
Jij hebt iemand een anders home waar je heart is..quote:
Ik ben mezelf enorm tegengekomen in het gesprek met deze bedrijfsarts.Toch fijn dat er zulke bedrijfsartsen ook gewoon zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan bluezz![]()
Ik ben mezelf enorm tegengekomen in het gesprek met deze bedrijfsarts.Och BluezzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een empatische arts is dat.
Vond ook wel dat je er best "luchtig" over deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Och BluezzWat een empatische arts is dat.
Vond ook wel dat je er best "luchtig" over deed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftige aandoening.
Ze vertelde ook over jongeren die op de IC terecht kunnen komen hiermee na bijv een avondje stappen en drinken. Dus niet eens als je alcoholist bent of galstenen hebt..
Ja een empathische enorm ervaren arts die ook de mentale impact goed beschreef. Hoe het werkt als je steeds maar op je werk, waar al veel op je af komt zo'n eerste week, gaat vertellen hoe het met je gaat bijv. voor je ook nog maar 1 ding hebt gedaan ben je al leeggetrokken qua energie omdat je door het te vertellen je het herbeleefd.
Dus gewoon zeggen tegen mensen als ze vragen hoe het met je gaat kan ook zijn: het gaat nog niet zo, ben aan het opbouwen en klaar.
Dán pas een telefoontje pakken en dat eerst afmaken. Dan even pauze, koffie pakken, rondje lopen en dan het volgende weer oppakken.
Zo baken je voor jezelf taken af en komt er niet continue en tegelijk allerlei werkzaamheden en belastingen op je af.
Nooit over nagedacht toen ik begon. Die 2 uurtjes afgelopen maandag was het vooral pittig, eerste dag én je verhaal tig keer vertellen, én je verjaardag nog een keer vieren, én telefoon en de spoedlijn en alle klussen die op mijn pad kwamen oppakken. En dan nog even een taak af willen maken omdat het er nu eenmaal al 2 weken lag en nog een kwartier later naar huis gaan dan gepland ook....
Het liefst had ze gehad dat ik vóór ik die uurtjes ging werken bij haar was gekomen (dat is dus mis gegaan, ook mijn teamleider dacht dat ik al geweest was) dan had ze dit met mij kunnen bespreken en het allemaal vóór kunnen zijn.
Ja, jammer dat dat misliep, maar je weet nu hoe je volgende week (of morgen) eea moet aanpakken. Er zullen komende weken steeds meer mensen terugkomen van vakantie die allemaal meegeleefd hebben en benieuwd zijn. Maar eerst Bluezz en dan de rest.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heftige aandoening.
Ze vertelde ook over jongeren die op de IC terecht kunnen komen hiermee na bijv een avondje stappen en drinken. Dus niet eens als je alcoholist bent of galstenen hebt..
Ja een empathische enorm ervaren arts die ook de mentale impact goed beschreef. Hoe het werkt als je steeds maar op je werk, waar al veel op je af komt zo'n eerste week, gaat vertellen hoe het met je gaat bijv. voor je ook nog maar 1 ding hebt gedaan ben je al leeggetrokken qua energie omdat je door het te vertellen je het herbeleefd.
Dus gewoon zeggen tegen mensen als ze vragen hoe het met je gaat kan ook zijn: het gaat nog niet zo, ben aan het opbouwen en klaar.
Dán pas een telefoontje pakken en dat eerst afmaken. Dan even pauze, koffie pakken, rondje lopen en dan het volgende weer oppakken.
Zo baken je voor jezelf taken af en komt er niet continue en tegelijk allerlei werkzaamheden en belastingen op je af.
Nooit over nagedacht toen ik begon. Die 2 uurtjes afgelopen maandag was het vooral pittig, eerste dag én je verhaal tig keer vertellen, én je verjaardag nog een keer vieren, én telefoon en de spoedlijn en alle klussen die op mijn pad kwamen oppakken. En dan nog even een taak af willen maken omdat het er nu eenmaal al 2 weken lag en nog een kwartier later naar huis gaan dan gepland ook....
Het liefst had ze gehad dat ik vóór ik die uurtjes ging werken bij haar was gekomen (dat is dus mis gegaan, ook mijn teamleider dacht dat ik al geweest was) dan had ze dit met mij kunnen bespreken en het allemaal vóór kunnen zijn.
Ook alleen maar voor nood omdat jij nog weigert je man te verlaten voor de Krea.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jij hebt iemand een anders home waar je heart is..
Ach.. Ik heb wellicht binnenkort een zaaddonor nodig.. dan kom ik wel even langs..quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ook alleen maar voor nood omdat jij nog weigert je man te verlaten voor de Krea.
Mijn zaad gaat normaal voor 50 euro per zaadje maar als je langskomt kan ik wel wat regelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ach.. Ik heb wellicht binnenkort een zaaddonor nodig.. dan kom ik wel even langs..
Ben je trouwens nog naar dat huis wezen kijken ?
Die ken ik ook bij naam hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow da's wel naar ja. Hier kennen de mensen die fulltime werken ook de schoonmakers bij naam enzo.
Ik schaamde me laatst overigens wel voor een post waarin Bluezz iets zei over schoonmaak in de patientenkamers, wetende dat mijn kantoor gewoon 3x in de week helemaal befoezeld wordt met een sopdoekje enzo
Is dat zo'n begraafplaats als een soort bos waar je gewoon neergelegd wordt om verder te 'ontbinden'quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben vandaag enthousiast geworden over een uitvaart
Was een begrafenis op een natuurbegraafplaats en het idee van intact blijven, maar wel een plekje hebben waar men naartoe kan als ze willen spreekt me erg aan. Eerste keer dat ik zo’n begraafplaats bezocht.
De theorie is dat je doorgaans een rood doekje voor de wc gebruikt.. en blauw of groen voor de bureausquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die ken ik ook bij naam hoor
Enneh is dat hetzelfde doekje waar ze de plee mee doen?![]()
Ik observeer dat wel eens bij onsGelukkig zie ik nooit gekke dingen.
Volgens mij mag dat niet jn nederlandquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat zo'n begraafplaats als een soort bos waar je gewoon neergelegd wordt om verder te 'ontbinden'
Lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2019 17:45 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi. Dag 1 overleefd. Nog niet de neiging hard weg te lopen zoals bij de vorige tokoEn ik heb meer tomaten gezien dan me lief is
Ja dat legde ze me een keer uit toen ik het vroeg.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
De theorie is dat je doorgaans een rood doekje voor de wc gebruikt.. en blauw of groen voor de bureaus
Ik las semi-kopinhetzaad tacktiekquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:05 schreef Barreltje het volgende:
Als je lang genoeg twijfelt is het weg![]()
Goede semi-kopinhetzand tactiek wel
Zaterdag zie ik de buurvrouw weer. Dan overleg ik wel even. Dat was het plan.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:05 schreef Barreltje het volgende:
Als je lang genoeg twijfelt is het weg![]()
Goede semi-kopinhetzand tactiek wel
Prima tactiek. Niet om kinderen te verwekken.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik las semi-kopinhetzaad tacktiek
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Molo, ik zou nog laten weten wanneer uitslag mammografie binnen was. Vorige week woensdag het onderzoek en vandaag de uitslag (die goed is, toch altijd weer spannend om de brief open te maken)
Ja en nee.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat zo'n begraafplaats als een soort bos waar je gewoon neergelegd wordt om verder te 'ontbinden'
Opluchtingquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Molo, ik zou nog laten weten wanneer uitslag mammografie binnen was. Vorige week woensdag het onderzoek en vandaag de uitslag (die goed is, toch altijd weer spannend om de brief open te maken)
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat bij een positief (dus als ze iets denken te hebben gezien en er een vervolg moet komen) je bericht krijgt via je huisarts.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]Goed nieuws!
Ik maak altijd met een knoop in mijn maag die brief open hoor
Fijn dat de uitslag goed isquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt wel mooiquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja en nee.
Het is een bos, maar je wordt gewoon begraven. De overledene lag hier in doeken, ik weet niet zeker of kisten überhaupt mogen. Alles moet in ieder geval vergaan in de natuur.
We liepen naar de herdenkingsplechtigheid en langs het paadje zag je willekeurig geplaatste piepkleine paaltjes met een tekst erop (niet te lezen vanaf het pad, ik heb niet uitgebreid gegluurd, paar cm hoog, zo’n 7x7 doorsnee schat ik). Daardoor weet je wel dat daar iemand ligt. En kun je vast nazoeken wie het is. Verder lijkt het een gewoon bos.
Eeuwig durend grafrecht, nabestaanden hebben een plekje om je op te zoeken en als niemand daar behoefte aan heeft dan zorgt de natuur voor het onderhoud. Ik vind het mooi.
Hier was de dienst dus ook in de open lucht, paar sprekers, zanger met gitaar. Maand geleden bij een afscheid geweest waarbij de dienst in een zaal was (met muziek en foto’s etc). Wie dat wilde, kon na afloop mee naar de natuurbegraafplaats. Dat heb ik toen niet gedaan, vond ik echt iets voor intimi.
Nu ik erover nadenk: die persoon had wel een kist.
Dank allemaal!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
[..]
Ik kan jullie vertellen dat bij een positief (dus als ze iets denken te hebben gezien en er een vervolg moet komen) je bericht krijgt via je huisarts.
(Fijn dat het goed nieuws was, uiteraard!)
Fijn dat het goed was!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat is top iddquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja en nee.
Het is een bos, maar je wordt gewoon begraven. De overledene lag hier in doeken, ik weet niet zeker of kisten überhaupt mogen. Alles moet in ieder geval vergaan in de natuur.
We liepen naar de herdenkingsplechtigheid en langs het paadje zag je willekeurig geplaatste piepkleine paaltjes met een tekst erop (niet te lezen vanaf het pad, ik heb niet uitgebreid gegluurd, paar cm hoog, zo’n 7x7 doorsnee schat ik). Daardoor weet je wel dat daar iemand ligt. En kun je vast nazoeken wie het is. Verder lijkt het een gewoon bos.
Eeuwig durend grafrecht, nabestaanden hebben een plekje om je op te zoeken en als niemand daar behoefte aan heeft dan zorgt de natuur voor het onderhoud. Ik vind het mooi.
Hier was de dienst dus ook in de open lucht, paar sprekers, zanger met gitaar. Maand geleden bij een afscheid geweest waarbij de dienst in een zaal was (met muziek en foto’s etc). Wie dat wilde, kon na afloop mee naar de natuurbegraafplaats. Dat heb ik toen niet gedaan, vond ik echt iets voor intimi.
Nu ik erover nadenk: die persoon had wel een kist.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:54 schreef Molo het volgende:
Over jezelf aan de wetenschap doneren gesproken....
https://www.unilad.co.uk/(...)xplosive-experiment/
Ik denk dat wanneer het enorm foute boel is dat je de volgende dag de huisarts wel aan de telefoon hebben. De radiolaboranten kunnen dat er vast meteen zien en er voorrang aan geven.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Fijn dat het goed was!
En vind dat lang wachten hoor, hopelijk door de tijd beetje versnellen dat proces
Die mogen dat niet aangeven. Als het goed is, kijkt een radioloog vrij snel naar de foto’s.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer het enorm foute boel is dat je de volgende dag de huisarts wel aan de telefoon hebben. De radiolaboranten kunnen dat er vast meteen zien en er voorrang aan geven.
Afhankelijk van hoeveel geld je uit wilt geven, wel of niet de Marktkaufquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:06 schreef fietsie het volgende:
Ervaren Duitslandwinkelaars: waar ga ik wel en niet winkelen in Meppen (D)?
Om dat kunstje te voorkomen hebben ze aparte sanitair werkwagensquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Enneh is dat hetzelfde doekje waar ze de plee mee doen?![]()
Ik observeer dat wel eens bij onsGelukkig zie ik nooit gekke dingen.
Ik heb een paar jaar geleden rondgekeken hoe duur het was om zo'n plekje voor mezelf vast af te kopen op een natuurbegraafplaats. Ik had er alleen niet genoeg vertrouwen in om het daadwerkelijk te doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoeveel geld je uit wilt geven, wel of niet de Marktkauf
Donders fijn vlees
En hoe duur was dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:13 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden rondgekeken hoe duur het was om zo'n plekje voor mezelf vast af te kopen op een natuurbegraafplaats. Ik had er alleen niet genoeg vertrouwen in om het daadwerkelijk te doen.
Maar in principe is die ene supermarkt toch al genoeg?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En deze hebben ze
[ afbeelding ]
Verder hebben ze de MEP, een overdekt winkelcentrum. Maar heel bijzonder is dat volgens mij niet. Je zit wel mooi aan het water (de Hase?)
7000 euro, uit mijn hoofd.quote:
Dat bedoel ik, lijkt me dat zij kunnen aangeven dat er iets te zien isquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die mogen dat niet aangeven. Als het goed is, kijkt een radioloog vrij snel naar de foto’s.
Ja, weet ik, maar toch werkt het zoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat bij een positief (dus als ze iets denken te hebben gezien en er een vervolg moet komen) je bericht krijgt via je huisarts.
(Fijn dat het goed nieuws was, uiteraard!)
Ik wist niet of je je enkel wou beperken tot de supermarkten, maar de Marktkauf is enorm, dus wat dat betreft is die goed genoeg. In de MEP is niet echt veel bijzonders te vinden.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar in principe is die ene supermarkt toch al genoeg?![]()
Of zijn er in die MEP nog iets heel bijzonders te vinden?
Dat valt me nog best meequote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:26 schreef mjan het volgende:
[..]
7000 euro, uit mijn hoofd.
Edit: Oh, na een google-rondje kom ik véél goedkopere plekken tegen (3000-4500 euro). Misschien verkeerd onthouden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jaaaaquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat valt me nog best mee
Daar kun je net één been van op een kerkhof leggen tegenwoordig en heb je niet eens een steen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grafrechten zijn best duur ja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Neequote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Je kent het topic hier op FOK! ook, neem ik aan?
Nou, onderschat de komende dagen niet :’) Ik heb drie dagen afspraken door het hele Westlandquote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker
De eerste dag is altijd het lastigst.
Die waren echt goedquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:02 schreef Barreltje het volgende:
Ik maakte vandaag de glutenvrije brownies van Mini![]()
[ afbeelding ]
Ik ben mezelf enorm tegengekomen in het gesprek met deze bedrijfsarts.Elke week een uur erbij vind ik redelijk stevig opbouwen hoor. Ik zit al 6 weken op hetzelfde schema met nog 3 te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
@Bluezz !! Misschien luistert ze wel naar jou?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:33 schreef Vanyel het volgende:
Elke week een uur erbij vind ik redelijk stevig opbouwen hoor. Ik zit al 6 weken op hetzelfde schema met nog 3 te gaan
Whut.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
@:Bluezz !! Misschien luistert ze wel naar jou?
Chique hoor, met van die papiertjes eromquote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:02 schreef Barreltje het volgende:
Ik maakte vandaag de glutenvrije brownies van Mini![]()
[ afbeelding ]
Stelletje viespeuken!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
ONZ / We want pus! #3
Smakelijk
Vijfenhalf jaar!quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:49 schreef Sarabi het volgende:
Even een crosspost
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon te lui om het bakpapier er af te halen hoor..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 05:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Chique hoor, met van die papiertjes erom
Geinig recept hè?
De boel begint tussen 7 en 8. En bij GIST had ik flexibele tijdenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 06:47 schreef minilot het volgende:
Heh @ Pee. Is dat vanaf nu elke dag, of wisselend? Hoe laat stond je op bij je vorige baan?
Pfff wakker nu.quote:Fri, 02 Aug 2019 06:22:00 P 1 Br beheerssysteem (INCI-01) (sprinkler) Suez Recycling and Recovery Rdam Waalh
Hoever van je huis is dit werk eigenlijk? Vraag ik me zo af betreft reistijd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 06:37 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHet is nog ff wennen hoor, deze begintijden
5,5 jaar maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 06:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Vijfenhalf jaar!Wel tof om zoiets te kunnen
Welnee. Uberkluns en geen geduld voorquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
5,5 jaar maar dan heb je ook wat
En jij kan dit ook hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er zelf niet bij, zat in een vergaderruimte vlakbij voor een vrij hilarische post-itjes-brainstormsessie met de communicatieafdeling van het park en een stel andere aanvoerders van pretparkfansites
J. en Günther zijn zo'n beetje verzopen..Let me see you stripped down to the bone
Ditquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanyel eenIk neem trouwens aan dat als Bluezz aangeeft dat het haar allemaal te snel gaat, dat ze heus wel een weekje minder mag werken. Die bedrijfsarts is er ook niet bij gebaat om het proces te saboteren met rigide '1 uur er bij' regels als het niet gaat.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:48 schreef minilot het volgende:
Ik dig dat zelf einden kunnen lopen van de koter zo hè?!
Günther gister in de Efteling:Lekker is dat heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er zelf niet bij, zat in een vergaderruimte vlakbij voor een vrij hilarische post-itjes-brainstormsessie met de communicatieafdeling van het park en een stel andere aanvoerders van pretparkfansites
J. en Günther zijn zo'n beetje verzopen..
Gezond ook
Geduld is wel handig voor zo iets inderdaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 08:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Welnee. Uberkluns en geen geduld voor
Je bent ook wel meteen het kleinste project gestart dat je kon verzinnen hequote:Op woensdag 31 juli 2019 19:49 schreef Sarabi het volgende:
Even een crosspost
[ afbeelding ]
Het begon heel kleinquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 09:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je bent ook wel meteen het kleinste project gestart dat je kon verzinnen he
Hele tof zo met die kleurtjes ook!
Nou ja, dat zou logisch zijn en daar hoop je op natuurlijk. Mijn ervaring met bedrijfsartsen is niet zo positief in dat opzicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |