Ik heb de bronzen met de driehoekige bandjes. Zitten beetje strak maar lopen nog wel wat uitquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:42 schreef Molo het volgende:
Jij paste die toch niet, of heb je ze net gekocht?![]()
Ik vind ze awesome
Vond ik iets te glossyquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb de bronzen met de driehoekige bandjes. Zitten beetje strak maar lopen nog wel wat uit
Probeer ook evt een extra kussen, hoofd hoogquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:09 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben thuis hoor!
Net weer PCM ingenomen voor de nacht.. het gaat redelijk OK.. ben benieuwd hoe ik morgen wakker wordt.. iig maar alvast een zwarte kussensloop gepakt![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten!
Ha beter!quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:04 schreef Barreltje het volgende:
Veel plezier Pee!
Hier prima geslapen eigenlijk.. onder totaal geen last boven zeurt het een klein beetje.. niks wat een paracetamolletje niet kan fiksen![]()
Hier ook de auto in.. " even " een dagje naar Den Helder
De eerste zin was leuk... daarna niet meerquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vergis ik me of hebben we @:Myraela al een tijdje niet gezien?
Hopelijk had je een voorspellende droom @:Lonaa. Beter dan die van mij van de week, schrok wakker met de "wetenschap" dat ik naar Australië moest voor een jaar. 7 dagen per week daar moest werken en een kamer kreeg van 2m2 en mijn huis en spullen hier werden verbrand en de katten moest ik voorgoed wegdoen. Werd trillend wakker en het duurde even voordat ik weer "bij" was. Hoe ik nou bij zo'n droom kom.
Fijn dat het weer bij jullie eindelijk draaglijk wordtquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:18 schreef TAV74 het volgende:
Even stukje gelopen van station naar kantoor. wat een weer
Hmm lekker danquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vergis ik me of hebben we @:Myraela al een tijdje niet gezien?
Hopelijk had je een voorspellende droom @:Lonaa. Beter dan die van mij van de week, schrok wakker met de "wetenschap" dat ik naar Australië moest voor een jaar. 7 dagen per week daar moest werken en een kamer kreeg van 2m2 en mijn huis en spullen hier werden verbrand en de katten moest ik voorgoed wegdoen. Werd trillend wakker en het duurde even voordat ik weer "bij" was. Hoe ik nou bij zo'n droom kom.
Thanks, lief. Ik hoop dat er een fatsoenlijk plan komt. Ze is weer thuis en wordt elk uur suicidaler. We weten allemaal dat zo'n periode er vroeg of laat weer aan komt maar toch is het wel heftig. Minder heftig dan een paar jaar geleden, dat wel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:21 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky Strike...en wat jij allemaal doet en regelt en luistert en het geduld ervoor hebt met de trieste situatie van vriendin en man...
Daarvoor heb ik veel bewondering. Wat een triest gedoe om adekwate Zorg te regelen.
Dit verdiende een eigen post.
Er is ook veel binnen bij Burgers toch?quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
mmmm de app zegt droog, maar het hoost buiten. Arme arme P en familieP
Het is hier al weer droog, was kort maar krachtigquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er is ook veel binnen bij Burgers toch?
Haha...de app. zegt regen en het is hartstikke droog.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Beter dan die bloedhitte en stinkende lokalen vorige week zeker?quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Regen op mijn dak tijdens de lunchwandeling
Nou airco hier en in lokalen hoef ik niet te zijn maar ben blij dat het afkoelt ja!!quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Beter dan die bloedhitte en stinkende lokalen vorige week zeker?
Ik had een lerares frans die kazen liet rijpen in het leslokaal.. Ook met zulke temperaturen...quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Beter dan die bloedhitte en stinkende lokalen vorige week zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had een lerares frans die kazen liet rijpen in het leslokaal.. Ook met zulke temperaturen...Misschien wel eens verteld. Goede vriend was ooit eens in Zuid Frankrijk op vakantie, met de motor. Wilde lekkere kaas mee terug nemen. Stopte dat in zijn motorpak (hoe dan, ik weet het niet). Maar toen hij bij z'n zus kwam om de kaas af te geven en z'n motorpak uitdeed hebben ze 'm weggestuurd (en hij moest een nieuw pak kopen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien wel eens verteld. Goede vriend was ooit eens in Zuid Frankrijk op vakantie, met de motor. Wilde lekkere kaas mee terug nemen. Stopte dat in zijn motorpak (hoe dan, ik weet het niet). Maar toen hij bij z'n zus kwam om de kaas af te geven en z'n motorpak uitdeed hebben ze 'm weggestuurd (en hij moest een nieuw pak kopen)
Z'n zus is heel dol op Munsterkaas (extrastinkkaas) maar volgens haar stonk hij veel erger dan die kaas.quote:
Ik ga straks ook weer na 2 weken pauze. Ben nu al moequote:Op woensdag 31 juli 2019 15:42 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg: weer eens een rondje toestellen gedaan en gewandeld.
Dat laatste in British Columbia, waar de buren wandelen irt![]()
Viel mij best mee, na 2 weken pauze.
CUL / Duitse Supermarkten #17 Dosenpfandquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:56 schreef fietsie het volgende:
Er was toch ooit ook een "shoppen in Duitsland" topic?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shit, ik heb griepDat verklaart wel een en ander. Ik herkende het niet, ik heb zo vaak griepklachten.
Dankquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
CUL / Duitse Supermarkten #17 Dosenpfand
We hebben even een paar minuten moeten schuilen onder een boom want camera maar verder was het goed te doenquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Je verhaal doet me denken aan de keer dat ik aan het kamperen was met 35+ graden en besloot voor 's avonds een Münsterkaasje te kopen. Die bewaarden we voor zolang maar even onder het grondzeil. We aten die avond geen kaasje. De dag erna, ergens in de middag, met gevaar voor eigen leven het kaasje onder de tent uitgetrokken en toch maar weggegooidquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Z'n zus is heel dol op Munsterkaas (extrastinkkaas) maar volgens haar stonk hij veel erger dan die kaas.
Dat lijkt me een beetje onmogelijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:59 schreef fietsie het volgende:
[..]heb je ons nu allemaal mogelijk aangestoken?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:08 schreef mjan het volgende:
[..]
Je verhaal doet me denken aan de keer dat ik aan het kamperen was met 35+ graden en besloot voor 's avonds een Münsterkaasje te kopen. Die bewaarden we voor zolang maar even onder het grondzeil. We aten die avond geen kaasje. De dag erna, ergens in de middag, met gevaar voor eigen leven het kaasje onder de tent uitgetrokken en toch maar weggegooid
quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:08 schreef mjan het volgende:
[..]
Je verhaal doet me denken aan de keer dat ik aan het kamperen was met 35+ graden en besloot voor 's avonds een Münsterkaasje te kopen. Die bewaarden we voor zolang maar even onder het grondzeil. We aten die avond geen kaasje. De dag erna, ergens in de middag, met gevaar voor eigen leven het kaasje onder de tent uitgetrokken en toch maar weggegooid
Beterschap!quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje onmogelijk
Nou...quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje onmogelijk
Oef, dat zal ook "gegeurd" hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2019 17:08 schreef mjan het volgende:
[..]
Had neefje ook de camera mee?quote:Op woensdag 31 juli 2019 17:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hebben even een paar minuten moeten schuilen onder een boom want camera maar verder was het goed te doen
Jazeker. Is netjes in de tas geblevenquote:
Hoe is het nu met de Mangrove? Flink aangegroeid?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jazeker. Is netjes in de tas gebleven
Het is een stuk groener ja. En vol met krabbetjes. Weinig vlinders wel. Goed warm wel. Zweet liep echt in straaltjes van mijn voorhoofd.quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe is het nu met de Mangrove? Flink aangegroeid?
Mag tijd wordenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:49 schreef Sarabi het volgende:
Even een crosspost
Na 5,5 jaar is mijn eerste haakproject eindelijk af
[ afbeelding ]
Er kwamen altijd andere projecten tussendoor en deze bleef liggen.
Prachtig!quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:49 schreef Sarabi het volgende:
Even een crosspost
Na 5,5 jaar is mijn eerste haakproject eindelijk af
[ afbeelding ]
Er kwamen altijd andere projecten tussendoor en deze bleef liggen.
Leuk om te horenquote:Op woensdag 31 juli 2019 19:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Prachtig!
Doet me heel erg denken aan mijn moeder, die had er ook zoeen gehaakt (ik had 'm van ongebleekt katoen)
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:59 schreef Molo het volgende:
Ok, mozzarella zonder iets in een hete oven bakken werkt níet
[ afbeelding ]
Moet echt op iets liggen wat het vocht absorbeert, dit was een kansloze drek, lijkt meer op een gepocheerd ei ofzo
Goed geprobeerd! Maar belangrijker dan het uiterlijk: hoe smaakte het?quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:59 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Moet echt op iets liggen wat het vocht absorbeert, dit was een kansloze drek, lijkt meer op een gepocheerd ei ofzo
quote:Op woensdag 31 juli 2019 19:59 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kansloos, lijkt op kauwgom met een zeer lichte melksmaak. Heb het maar weggegooidquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:08 schreef mjan het volgende:
[..]
Goed geprobeerd! Maar belangrijker dan het uiterlijk: hoe smaakte het?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En ik had er al de balen van. Groenten laten aanbranden, vlees ging ook niet lekker en toen gooide ik iets te warme resten in de vuilnisbak en smolt de zak door![]()
Aan de andere kant net wel iemand blij gemaakt met mijn oude cd speler voor één van haar cliënten.
Hehehe goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor het halen van gefrituurde aardappelstaven?
En mooi gedrag wel, waarom specifiek dat apparaat?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Lotgenootquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:14 schreef AnneX het volgende:
Hier ook dom bezig: eten laten aanbranden![]()
Mn.X had een klusje te fixen en was nog niet klaar en ik dacht dat de curry op een laag pitje stond. Not.
Aan de andere kant: wc reservoir loopt i.p.v. 10 min. weer vol binnen één minuut.
De gesmolten vuilniszak komt mij bekend voor.
Nee, er was nog genoeg om te redden. Koolrabiquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehe goed bezig
Tijd voor het halen van gefrituurde aardappelstaven?
En mooi gedrag wel, waarom specifiek dat apparaat?
Is nog uit studentenhuis van Koosquote:
Mazzel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
J struikelde met het dienblad met avondeten maar de halve kilo erwten gleden alleen maar van dr borden op het dienblad
Koolrabi in de zomer?quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, er was nog genoeg om te redden. Koolrabi![]()
Geen idee of alleen de speler het ontgeldt. De afhaalster (verzorgende) kon er natuurlijk niet veel over kwijt, maar ik vermoed dat in zijn buien alles in de directe omgeving het moet ontgelden. Was niet de eerste keer dat ze zo’n oproepje had gedaan, zeg maar.
En voor nu kan hij weer cd’tjes draaien
Mijn eerste voltijdsbaan was ook als secretaresse. Ik vond dat koffie brengen zo vernederend. Alsof ik een slaaf was. Ik ben sowieso niet geschikt als secretaresse. Althans, ik heb er wel talent voor maar mijn karakter trekt het niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mazzel.
Eerste secretaresse baan (toen je nog koffie binnenbracht), 2e dag, wist niet dat er een drempel was. Ik mocht blijven(vergeet nooit meer de naam van de directeur daar)
Wij halen gewoon allemaal koffie voor elkaar, en voor de secretaresses.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mijn eerste voltijdsbaan was ook als secretaresse. Ik vond dat koffie brengen zo vernederend. Alsof ik een slaaf was. Ik ben sowieso niet geschikt als secretaresse. Althans, ik heb er wel talent voor maar mijn karakter trekt het niet.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mazzel.
Eerste secretaresse baan (toen je nog koffie binnenbracht), 2e dag, wist niet dat er een drempel was. Ik mocht blijven(vergeet nooit meer de naam van de directeur daar)
Lekker. Ik eet het eigenlijk nooit. Ik heb om de dag een soepbord* vol met tomaten, peper en augurk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 20:48 schreef fietsie het volgende:
Koolrabi hier net nog geoogst. Mooie volle bol.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Heel goedquote:Op woensdag 31 juli 2019 20:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit was ruim 35 jaar geleden, toen was die functie nog heel anders. Ik zou het nu ook niet meer doen. Hier haalt iedereen voor zichzelf koffie of tijdens een vergadering iemand die een vaste hand van vervoeren heeft (iedereen weet ook dat ik dat niet ben).
En het ondergeschikte is er grotendeels wel vanaf. Alleen mijn Noorse leidinggevende heeft dat nog niet echt door maar de rest wel. Het "je moet dit of dat doen" heb ik al in geen jaren gehoord. Men vraagt (behalve...). En ik kan ook rustig weerwoord geven, dat was indertijd echt niet zo.
Oh zeker. Vorige week had ik wat lekkers mee voor mijn verjaardag. Ook een doos bonbons. DIe heb ik bij de receptie afgegeven, die worden altijd overgeslagen omdat de tractaties altijd op de etages plaatsvinden. Maar ook, hoeveel mensen er niet naar binnen of naar buiten lopen en niets tegen ze zeggen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Bij mijn tweede baan was ik weer secretaresse en hier was de receptioniste de bitch van het bedrijf. Ze zei toen dat er nooit iemand was die haar bedankte behalve ik. Ook zo absurd. Je kunt toch wel iemand bedanken als ze 1000 kopietjes voor je sorteert en niet.
Ja, ook wel gedaan, dan schrikt ze en zegt ook wel iets. Af en toe spreken haar collega's van de directie haar daarop aan en dan gaat het wel een tijdje goed. Zit niet in haar systeem.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:10 schreef AnneX het volgende:
@:kaatje...heb je dan de neiging om duidelijk goedemorgen te zeggen als mw binnenkomt?
Of ik ben diep in gedachten, anders zeg ik toch altijd wel goedendag als ik de spar binnenkom, of een lift instap en er staan mensen. Is toch logisch?
Nee, niet bij ah of de bijenkorf.
Kom dat in het ziekenhuis ook wel regelmatig tegen hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh zeker. Vorige week had ik wat lekkers mee voor mijn verjaardag. Ook een doos bonbons. DIe heb ik bij de receptie afgegeven, die worden altijd overgeslagen omdat de tractaties altijd op de etages plaatsvinden. Maar ook, hoeveel mensen er niet naar binnen of naar buiten lopen en niets tegen ze zeggen.
Mijn (daar gaan we weer) leidinggevende zegt ook maar zelden iets als ze binnenkomt. Maar ik heb van Nederlandse collega's, die veel in Noorwegen werken, dat niemand daar iets zegt. Ook een grote kantoortuin met hokjes voor iedereen en men komt binnen, en gaat aan het werk en zegt niets. Onvoorstelbaar!
Film 1000 keer gezien. Ik zag nu pas dat buddy Steve is. Nooit opgevallen. Of weer vergeten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 21:13 schreef fietsie het volgende:
Pulp Fiction staat hier op.
De restaurant scene. M'n favoriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |