Ik heb de bronzen met de driehoekige bandjes. Zitten beetje strak maar lopen nog wel wat uitquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:42 schreef Molo het volgende:
Jij paste die toch niet, of heb je ze net gekocht?![]()
Ik vind ze awesome
Vond ik iets te glossyquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb de bronzen met de driehoekige bandjes. Zitten beetje strak maar lopen nog wel wat uit
Probeer ook evt een extra kussen, hoofd hoogquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:09 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben thuis hoor!
Net weer PCM ingenomen voor de nacht.. het gaat redelijk OK.. ben benieuwd hoe ik morgen wakker wordt.. iig maar alvast een zwarte kussensloop gepakt![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten!
Ha beter!quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:04 schreef Barreltje het volgende:
Veel plezier Pee!
Hier prima geslapen eigenlijk.. onder totaal geen last boven zeurt het een klein beetje.. niks wat een paracetamolletje niet kan fiksen![]()
Hier ook de auto in.. " even " een dagje naar Den Helder
De eerste zin was leuk... daarna niet meerquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vergis ik me of hebben we @:Myraela al een tijdje niet gezien?
Hopelijk had je een voorspellende droom @:Lonaa. Beter dan die van mij van de week, schrok wakker met de "wetenschap" dat ik naar Australië moest voor een jaar. 7 dagen per week daar moest werken en een kamer kreeg van 2m2 en mijn huis en spullen hier werden verbrand en de katten moest ik voorgoed wegdoen. Werd trillend wakker en het duurde even voordat ik weer "bij" was. Hoe ik nou bij zo'n droom kom.
Fijn dat het weer bij jullie eindelijk draaglijk wordtquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:18 schreef TAV74 het volgende:
Even stukje gelopen van station naar kantoor. wat een weer
Hmm lekker danquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vergis ik me of hebben we @:Myraela al een tijdje niet gezien?
Hopelijk had je een voorspellende droom @:Lonaa. Beter dan die van mij van de week, schrok wakker met de "wetenschap" dat ik naar Australië moest voor een jaar. 7 dagen per week daar moest werken en een kamer kreeg van 2m2 en mijn huis en spullen hier werden verbrand en de katten moest ik voorgoed wegdoen. Werd trillend wakker en het duurde even voordat ik weer "bij" was. Hoe ik nou bij zo'n droom kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |