Ik heb de bronzen met de driehoekige bandjes. Zitten beetje strak maar lopen nog wel wat uitquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:42 schreef Molo het volgende:
Jij paste die toch niet, of heb je ze net gekocht?![]()
Ik vind ze awesome
Vond ik iets te glossyquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb de bronzen met de driehoekige bandjes. Zitten beetje strak maar lopen nog wel wat uit
Probeer ook evt een extra kussen, hoofd hoogquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:09 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben thuis hoor!
Net weer PCM ingenomen voor de nacht.. het gaat redelijk OK.. ben benieuwd hoe ik morgen wakker wordt.. iig maar alvast een zwarte kussensloop gepakt![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten!
Ha beter!quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:04 schreef Barreltje het volgende:
Veel plezier Pee!
Hier prima geslapen eigenlijk.. onder totaal geen last boven zeurt het een klein beetje.. niks wat een paracetamolletje niet kan fiksen![]()
Hier ook de auto in.. " even " een dagje naar Den Helder
De eerste zin was leuk... daarna niet meerquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vergis ik me of hebben we @:Myraela al een tijdje niet gezien?
Hopelijk had je een voorspellende droom @:Lonaa. Beter dan die van mij van de week, schrok wakker met de "wetenschap" dat ik naar Australië moest voor een jaar. 7 dagen per week daar moest werken en een kamer kreeg van 2m2 en mijn huis en spullen hier werden verbrand en de katten moest ik voorgoed wegdoen. Werd trillend wakker en het duurde even voordat ik weer "bij" was. Hoe ik nou bij zo'n droom kom.
Fijn dat het weer bij jullie eindelijk draaglijk wordtquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:18 schreef TAV74 het volgende:
Even stukje gelopen van station naar kantoor. wat een weer
Hmm lekker danquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vergis ik me of hebben we @:Myraela al een tijdje niet gezien?
Hopelijk had je een voorspellende droom @:Lonaa. Beter dan die van mij van de week, schrok wakker met de "wetenschap" dat ik naar Australië moest voor een jaar. 7 dagen per week daar moest werken en een kamer kreeg van 2m2 en mijn huis en spullen hier werden verbrand en de katten moest ik voorgoed wegdoen. Werd trillend wakker en het duurde even voordat ik weer "bij" was. Hoe ik nou bij zo'n droom kom.
Thanks, lief. Ik hoop dat er een fatsoenlijk plan komt. Ze is weer thuis en wordt elk uur suicidaler. We weten allemaal dat zo'n periode er vroeg of laat weer aan komt maar toch is het wel heftig. Minder heftig dan een paar jaar geleden, dat wel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:21 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky Strike...en wat jij allemaal doet en regelt en luistert en het geduld ervoor hebt met de trieste situatie van vriendin en man...
Daarvoor heb ik veel bewondering. Wat een triest gedoe om adekwate Zorg te regelen.
Dit verdiende een eigen post.
Er is ook veel binnen bij Burgers toch?quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
mmmm de app zegt droog, maar het hoost buiten. Arme arme P en familieP
Het is hier al weer droog, was kort maar krachtigquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er is ook veel binnen bij Burgers toch?
Haha...de app. zegt regen en het is hartstikke droog.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
mmmm de app zegt droog, maar het hoost buiten. Arme arme P en familieP
Beter dan die bloedhitte en stinkende lokalen vorige week zeker?quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Regen op mijn dak tijdens de lunchwandeling
Nou airco hier en in lokalen hoef ik niet te zijn maar ben blij dat het afkoelt ja!!quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Beter dan die bloedhitte en stinkende lokalen vorige week zeker?
Ik had een lerares frans die kazen liet rijpen in het leslokaal.. Ook met zulke temperaturen...quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Beter dan die bloedhitte en stinkende lokalen vorige week zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had een lerares frans die kazen liet rijpen in het leslokaal.. Ook met zulke temperaturen...Misschien wel eens verteld. Goede vriend was ooit eens in Zuid Frankrijk op vakantie, met de motor. Wilde lekkere kaas mee terug nemen. Stopte dat in zijn motorpak (hoe dan, ik weet het niet). Maar toen hij bij z'n zus kwam om de kaas af te geven en z'n motorpak uitdeed hebben ze 'm weggestuurd (en hij moest een nieuw pak kopen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien wel eens verteld. Goede vriend was ooit eens in Zuid Frankrijk op vakantie, met de motor. Wilde lekkere kaas mee terug nemen. Stopte dat in zijn motorpak (hoe dan, ik weet het niet). Maar toen hij bij z'n zus kwam om de kaas af te geven en z'n motorpak uitdeed hebben ze 'm weggestuurd (en hij moest een nieuw pak kopen)
Z'n zus is heel dol op Munsterkaas (extrastinkkaas) maar volgens haar stonk hij veel erger dan die kaas.quote:
Ik ga straks ook weer na 2 weken pauze. Ben nu al moequote:Op woensdag 31 juli 2019 15:42 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg: weer eens een rondje toestellen gedaan en gewandeld.
Dat laatste in British Columbia, waar de buren wandelen irt![]()
Viel mij best mee, na 2 weken pauze.
CUL / Duitse Supermarkten #17 Dosenpfandquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:56 schreef fietsie het volgende:
Er was toch ooit ook een "shoppen in Duitsland" topic?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Shit, ik heb griepDat verklaart wel een en ander. Ik herkende het niet, ik heb zo vaak griepklachten.
Dankquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
CUL / Duitse Supermarkten #17 Dosenpfand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |