Natuurlijk niet. Ook lekker apart gaan eten, maar wel lekker genieten als anderen jarig zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:59 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Zo jammer dat Jessie en Merel die geldbron niet met iedereen delen, dan zou de rest...ook zij die NIET roken, ook een keer sushi kunnen eten!
Ze zou die pas niet eens mogen hebben. Lekker transparant.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel:Kan ik zo de pinpas komen halen Jes?
Hiske lust ze anders ook wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel dacht, ik ga maar mee zitten vreten, anders grijp ik ernaast. Die had die sushi natuurlijk voor zichzelf bewaard, de krent.
Dingen om te bestellen voor de webshop moet ze gaan betalen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Merel.. Kan ik straks de pinpas komen halen?
Jessie ja als je maar zegt voor hoeveel....
Sjahhhh
Jaja, onder andere ..Merel is zo transparant als de péstquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dingen om te bestellen voor de webshop moet ze gaan betalen.
Zo fijn, een vriendinnetje dat alles maar mag bestellen en ieder ander moet ervoor pitchen, eerlijk hé?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dingen om te bestellen voor de webshop moet ze gaan betalen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Zo fijn, een vriendinnetje dat alles maar mag bestellen en ieder ander moet ervoor pitchen, eerlijk hé?
Omdat het haar niet boeit, ze is een harde en liegt glashard in je gezicht.....ze zit daar voor zichzelf en als ze betrapt wordt dan zegt ze gewoon het boeit me niet ik doe wat ik wil.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:05 schreef Chea49 het volgende:
Ik blijf mij er over verbazen dat Merel van alles in- en verkoopt zónder overleg met de hele groep. Nu weer oorbellen en horloges en de mensen weten dat niet eens tenzij ze die spullen bij toeval zien/vinden. Waarom kan dat kind toch overal mee wegkomen?![]()
Die blijft maar kopen en ja, ze verkoopt het ook wel maar geldt dat niet voor een ander dan die geen geld ter beschikking heeft?
Koopverslaafd is ze.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:05 schreef Chea49 het volgende:
Ik blijf mij er over verbazen dat Merel van alles in- en verkoopt zónder overleg met de hele groep. Nu weer oorbellen en horloges en de mensen weten dat niet eens tenzij ze die spullen bij toeval zien/vinden. Waarom kan dat kind toch overal mee wegkomen?![]()
Die blijft maar kopen en ja, ze verkoopt het ook wel maar geldt dat niet voor een ander dan die geen geld ter beschikking heeft?
Nieuwe collecties worden toch aangekondigd in de vergadering.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:05 schreef Chea49 het volgende:
Niet bij Merel, die heeft vrije toegang tot de pinpas en doet haar eigen zin.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nieuwe collecties worden toch aangekondigd in de vergadering.
Kennelijk werkt dat zo bij haar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat het haar niet boeit, ze is een harde en liegt glashard in je gezicht.....ze zit daar voor zichzelf en als ze betrapt wordt dan zegt ze gewoon het boeit me niet ik doe wat ik wil.
Dat is wel zeker inderdaad want moet je haar gezicht eens zien als ze aan het shoppen is. Wát een oppervlakkig kind zeg.quote:
De heeft geen Zakgeldpinpas, ze heeft De Pinpas., fuckt Merel een zak waar het geld vandaan komtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat denk ik niet eens, moet je wel geld hebben......................
Niet gehoord en is aankondigen niet heel wat anders dan in de groep gooien en hun meningen aanhoren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nieuwe collecties worden toch aangekondigd in de vergadering.
Blijft vreemd dat ze dat steeds opnieuw pikken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:09 schreef Chea49 het volgende:
Merel wil weer van alles. Wordt zó moe van dat onverschillige verwaande nest wat alléén maar aan zichzelf kan denken.
tis een grote oppervlakkige hebberd, maar koopverslaafd? Liefst krijgt ze alles, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is wel zeker inderdaad want moet je haar gezicht eens zien als ze aan het shoppen is. Wát een oppervlakkig kind zeg.
Merel de reden waarom ik al een week lang zelden mijn streams aanslinger en in een sneltreinvaart de cos doorlees. Evil ze is een lizzardquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel wil de pinpas.....en krijgt hem natuurlijk!
Mooi, ff tegen de rest van de groep vertellen, dan zijn die een dagje vrij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel wil alles zelf doen, licht, geluid, podium, alles, het terrein, alles zelf doen.....
Mereltje bang voor Marisquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Merel vraagt aan lex of Mariska wel eens over haar lult. Nee antwoord lex.
Nou, dat klopt!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Merel de reden waarom ik al een week lang zelden mijn streams aanslinger en in een sneltreinvaart de cos doorlees. Evil ze is een lizzard
Ze vroeg pas nog om een ruimte voor haar kleding want ze kon niks meer kwijt. Jessie zei dat ze dan eens iets weg moest doen maar dat had ze al gedaan zei ze. En toen iets van rafelkleding of zoiets en toen zei ze: je weet hoe het hier gaat Jessie. Vond ik een beetje vreemd, alsof zij van achter toestemming heeft gekregen elke week weer iets anders te kopen en er mooi uit te blijven zien. Maar das een aanname hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
Het is daar langzamerhand een kledingzaak. Hoeveel kleren kun je hebben? Klére
Een hamster.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Merel de reden waarom ik al een week lang zelden mijn streams aanslinger en in een sneltreinvaart de cos doorlees. Evil ze is een lizzard
En Jessie en Gerrit mogen hun single release op haar feest.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:10 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel WIL Andre Hazes en dat gaat gebeuren....
Geef je groot gelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
die verdrinkt zowat in haar eigen kots in al die maandenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hiske die haar leugens probeert weg te slikken!
Nou IK in ieder geval niet. Liever morgen die 2 vetzakken eruit en weer gaan werken voor wat geld buiten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:15 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nou, dat klopt!
Ben nu weer een uurtje aan het volgen, maar ik word echt kotsmisselijk van dat leugenachtige stel uitvreters, maar kennelijk vinden heel veel mensen dat leuk?
Van hetzelfde laken.....?
Mensen die uitgeven wat ze nog moeten gaan verdienen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:16 schreef sjampoeh het volgende:
ze wilde laatst wat kopen en toen zei jessie, waarvan ?
oh van de winst die ik STRAKS ontvang..
oh dus op voorhand ?
mja
zo doet ze t dat dus.
Jessie zei je kan het ook bij een af andere instelling brengen die kleding van je dan hebben er andere er nog wat aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze vroeg pas nog om een ruimte voor haar kleding want ze kon niks meer kwijt. Jessie zei dat ze dan eens iets weg moest doen maar dat had ze al gedaan zei ze. En toen iets van rafelkleding of zoiets en toen zei ze: je weet hoe het hier gaat Jessie. Vond ik een beetje vreemd, alsof zij van achter toestemming heeft gekregen elke week weer iets anders te kopen en er mooi uit te blijven zien. Maar das een aanname hoor.
daarom wilde ze die nieuwe structuur er zo snel doorheenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mensen die uitgeven wat ze nog moeten gaan verdienen.
Geloof er geen donder van want eerder in deze hele soap gooide ze alles weg omdat ze het niemand anders gunde. De COS ontplofte daarna hierover.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie zei je kan het ook bij een af andere instelling brengen die kleding van je dan hebben er andere er nog wat aan.
Merel zei dat ze al heel wat kleding af gegeven had voor minder bedeelde.
Daarom zo jammer dat Jens ( en misschien ook MYlene?) gratis voor haar werken. De hele winst voor Mereltje.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daarom wilde ze die nieuwe structuur er zo snel doorheen
dit. ze gunde het niemand en kwakte het in de containerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geloof er geen donder van want eerder in deze hele soap gooide ze alles weg omdat ze het niemand anders gunde. De COS ontplofte daarna hierover.
Stond me ook wat van bij maar was niet zeker......net zoals die sushi nog liever in de vulnisbak dan een ander het geven als ze het toch niet moet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geloof er geen donder van want eerder in deze hele soap gooide ze alles weg omdat ze het niemand anders gunde. De COS ontplofte daarna hierover.
En hij haalt iedereen erbij om zijn fantastische teksten te laten horen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Rap van Jessie - Stel je voor ..je bent Ikbal....alsof heel Nederland weet wie Ikbal is?![]()
![]()
![]()
Jessie wil een benefietconcert gaan organiseren voor Ikbal.....
Zo is ze serieus.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Stond me ook wat van bij maar was niet zeker......net zoals die sushi nog liever in de vulnisbak dan een ander het geven als ze het toch niet moet.
al scheldend, de voedselbank kan ook de k(o)leren krijgen, niet dusquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit. ze gunde het niemand en kwakte het in de container
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
al scheldend, de voedselbank kan ook de kleren krijgen, niet dus
Jessie en sociale betrokkenheid , hoe ongelooflijk kan je het maken?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:24 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie wil dit podium gebruiken voor Ikbal....
Jessie wil zijn tekst overschrijven, maar eerst roken.
ja snap m heur. maar merelquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was een woordgrapje Sjamp, maar klopt wel
tuurlijk, goede intenties, Sjel heeft ook opeens goede intentiesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:27 schreef sjampoeh het volgende:
jess baalt zo dat hij wantrouwig overkomt.
komt door die lillike shirtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Wat trekt die Hiske opeens nog een raardere bek dan anders?
Ze heeft geen sjaal om, en die grijnzende paardebek koest houden is lastig.. Lafkut zit nl weer te genieten van alle commotiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Wat trekt die Hiske opeens nog een raardere bek dan anders?
dat vroeg Andrea aan Frennie ook gisteren, Frennie atwoordde, dat ze bijna niet sliep, of vriendjes had, kan je het je voorstellen, arme ouders, nacht na nacht een bonkende en gillende dochter in de slaapkamer naast ze?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:30 schreef Soulraven het volgende:
Wat is dat toch met niet alleen willen slapen? Dat doen ze thuis toch ook?
Zo kun je de afwijzing van Jessie ook goedlullen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:31 schreef sjampoeh het volgende:
merel: we gaan sws vanavond niet samen slapen, we zijn beide fakking moe
merel: fran wordt panisch als ik uit de franterpalace gaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:31 schreef puzziepie het volgende:
Oh gaat over Tranny die teveel bij Adje in de caravan ligt.
Lexie krijgt misschien iets voor zichzelf om te slapen maar di t en dat en dit
Dus ik snap er geen reet van
Dus nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
merel: fran wordt panisch als ik uit de franterpalace ga![]()
Gaat erom dat of lex bij merel in dat huisje komt liggen en franny dan in het martelhofke. Of lex en franny in het huisje en merel dan bij die mannen in het martelhofke.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:31 schreef puzziepie het volgende:
Oh gaat over Tranny die teveel bij Adje in de caravan ligt.
Lexie krijgt misschien iets voor zichzelf om te slapen maar di t en dat en dit
Dus ik snap er geen reet van
pleur ze allemaal gewoon maar in de vijverquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat erom dat of lex bij merel in dat huisje komt liggen en franny dan in het martelhofke. Of lex en franny in het huisje en merel dan bij die mannen in het martelhofke.
Ik hoor niets van samenwonen in de boot in dit verhaal. Al zou t me niet verbazen dat ze dit doet zodat ze straks wanneer Jessie weg zou gaan een eigen plek heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat erom dat of lex bij merel in dat huisje komt liggen en franny dan in het martelhofke. Of lex en franny in het huisje en merel dan bij die mannen in het martelhofke.
Nee klopt ook, maar gaat het erom dat Lex dan een andere plek heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:36 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ik hoor niets van samenwonen in de boot in dit verhaal.
Of wel, en dan wil hij liever alleen zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:32 schreef puzziepie het volgende:
Laat Merel maar lekker bij Jessie slapen ...Jessie gaat dat niet trekken
Ik had em inmiddels al begrepenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo gegaan. Maar in de toekomst. Over een tijdje vraagt franny, merel zegt dat als ze over een tijdje als ze er uit zou gaan liever zelf bepaald wie er komt te liggen en dat ze voorlopig meer thuis gaat slapen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:37 schreef sjampoeh het volgende:
merel heeft lex gevraagd of ze in het panterhuisje wilde ?
ja maar dacht lex het aan merel vroegquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo gegaan. Maar in de toekomst. Over een tijdje vraagt franny, merel zegt dat als ze over een tijdje als ze er uit zou gaan liever zelf bepaald wie er komt te liggen en dat ze voorlopig meer thuis gaat slapen.
Nou, dat lijkt me niet zo moeilijk!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:29 schreef zodeju het volgende:
Jessie moet nog een excuus hebben voor de tv beelden anders staat hij er slecht op.
op zich ook niet zo vreemd, als ik een vriend zou krijgen, wil ik ook mn huis niet uitgezet wordenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo gegaan. Maar in de toekomst. Over een tijdje vraagt franny, merel zegt dat als ze over een tijdje als ze er uit zou gaan liever zelf bepaald wie er komt te liggen en dat ze voorlopig meer thuis gaat slapen.
Dat verhaal heb ik toch heel anders gehoord.Jessie gaf aan alleen te willen slapen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:38 schreef sjampoeh het volgende:
merel zender af en vertelt dat ze een poosje niet bij jess gaat slapen, we zijn beide verrot
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik toch heel anders gehoord.Jessie gaf aan alleen te willen slapen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:39 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me niet zo moeilijk!
Eerst zegt Jessie, na het aanschaffen van de hengels, dat hij geen zakgeld meer heeft en nog vóór de maand voorbij is, en na een feestmaal voor slechts enkelen, waaronder het feestvarken Jessie...
Heeft Jessie nog 41 euro over van zijn zakgeld en de sushi, de kapsalonnen, alles is betaald!
Lang leve Messias Jessie die geld tovert uit een lege portemonnee!
Hulde, hulde, hulde!
Ja dat bedoel ik: laat haar lekker bij Jessie , want die trekt het samen slapen nu al niet, vandaar dat hij ook zei de komende dagen apart te willen gaan slapenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of wel, en dan wil hij liever alleen zijn
Blijkbaar wel, ze is er achter dat Geile Gerrie "de cyclus" weer wilde opstarten, lees ; Neuken met Frustie, daarna neuken met jaloerse Sjellie en dan weer terug neuken met verdrietige Frustiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:38 schreef Bramenstruik het volgende:
Sjellie weer over Fren, ze kan geen "nee" zeggen, en Sjel wel?
Als ik tv maker zou zijn, dan zou ik toch een hele fijne uitzending maken!quote:
Hij heeft geen angst meer sinds gisteren. Hij wil stage performance lesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:25 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie wil zijn rap wel aan iedereen laten horen, hij moet toch een keer van zijn podiumvrees af.
Kloptquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik toch heel anders gehoord.Jessie gaf aan alleen te willen slapen.
praatte met fran mee over shel. 't kwam meer van shel vandaan, dan van andrea'quote:
die zit weer als een valse chimpansee te grijnzen als een mallequote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:43 schreef Lelie68 het volgende:
Ze worden met de minuut valser, ook Hiske
Merel slaapt ook slecht , die krijgt 's nachts vaak een hoek van Jessie ,quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef BloesBloes het volgende:
Die Lex is ook een achterbaks, oud wijf hoor. Haar ware aard wordt steeds meer zichtbaar!
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef Bramenstruik het volgende:
Die Lex, begin ook echt een hekel aan dat mens te krijgen
En maar zeggen dat ze niet in die situatie wil zitten en nergens tussen wil zitten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef Bramenstruik het volgende:
Ja ik ook. Echt geen lief gevoelsmens zoals ze zichzelf graag noemt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik vond haar in het begin zo'n beetje de sympathiekste van het hele stel, maar dat is overquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef BloesBloes het volgende:
Die Lex is ook een achterbaks, oud wijf hoor. Haar ware aard wordt steeds meer zichtbaar!
daar geef ik Merel gelijk in, een beetje dan......................quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:49 schreef Koos1958 het volgende:
En dit is wat Merel bedoelde dat ze Shelly niet wil bepalen waar zij gaat liggen maar het zelf in de hand wil houden.
+1quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond haar in het begin zo'n beetje de sympathiekste van het hele stel, maar dat is over
aha moeiijk he ;-)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar geef ik Merel gelijk in, een beetje dan......................
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:52 schreef BloesBloes het volgende:
Meisje, ze noemt zichzelf meisje "Elk meisje wil dat,," Ze krijgt gvd voor de 2e x tandjes!
Ging over twee slaapplekken aanhouden. En Merel heeft een bed in het huisje. Als ze dat niet wil, moet ze vertrekken en daarvoor heeft ze Lex gevraagd.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ja ze verdraaid het verhaal wel zo dat merel slecht eruit komt maar blijft zeggen ik wil me nergens mee bemoeien.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:53 schreef humpty het volgende:
Het meisje Lex speelt de vermoorde onschuld
Z|e is gewoon al aan het aftakelen......quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:52 schreef BloesBloes het volgende:
Meisje, ze noemt zichzelf meisje "Elk meisje wil dat,," Ze krijgt gvd voor de 2e x tandjes!
Billy-opmerkigenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:52 schreef BloesBloes het volgende:
Dat meisje is ook nog maar 49quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:52 schreef BloesBloes het volgende:
ja en mag het? dat is ouder worden, dit heeft niets meer te maken met haar credo een wat oudere vrouw mag er ook nog goed uitzien, want dat doet ze niet, en het kost ook nog wat ookquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Z|e is gewoon al aan het aftakelen......
Adje heeft haar gekwatst denk ik, haar maatjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:56 schreef puzziepie het volgende:
Het heeft dus ook wel met Adje te maken begrijp ik
Maar Merel heeft altijd wel haar grote scheur open als andere beslissen wie er in een anders huisje gaat slapenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Kunstgebitquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:52 schreef BloesBloes het volgende:
Wie? Want hij heeft Tranny iig niet gekwetst en dit gaat over Trannyquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Adje heeft haar gekwatst denk ik, haar maatje
ja waar, maar daarom heft ze nu nog geen ongelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar Merel heeft altijd wel haar grote scheur open als andere beslissen wie er in een anders huisje gaat slapen
meer gagamaartijdquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:58 schreef Hznootje het volgende:
Goedenavond! Jeetje zet ik de streams aan, is het nog steeds de grote Shelly show..Waar maken die mensen zich nou eigenlijk druk om? Of is het in Utopia ook komkommertijd
Hoi,het gaat nu meer over de slaaplekken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:58 schreef Hznootje het volgende:
Goedenavond! Jeetje zet ik de streams aan, is het nog steeds de grote Shelly show..Waar maken die mensen zich nou eigenlijk druk om? Of is het in Utopia ook komkommertijd
Nee, dit heeft niets te maken met er goed uitzien, ik ken vrouwen van die leeftijd die zien er goed uit, neem die Caroliene de Bruyn (of zoiets) van GTST. Mooie vrouw van in de vijftig. Dit is gewoon zielig en triest!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja en mag het? dat is ouder worden, dit heeft niets meer te maken met haar credo een wat oudere vrouw mag er ook nog goed uitzien, want dat doet ze niet, en het kost ook nog wat ook
aan die lip te zien welquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:00 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hebben ze Lex al een keer aan de haak gevangen? De grootse witvis in Utopia
[ afbeelding ]
Morgen een jank dagje vind jij mij nog lief gaat ze iedereen bij langsquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
Frustie stampt behoorlijk onbevredigd rond.. niet klaargekomen met haar Showtje het frêle depressieve onschuldige meisje uit te hangen na al die vreselijke opdringerige mannen die alleen maar neuken willen
[ afbeelding ]
Maar er zit wel meer achterquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:01 schreef Koos1958 het volgende:
Shelly maakt er nu van dat Merel niet meer met haar in een huisje wil omdat ze haar zat is. Dat heeft merel dus helemaal niet gezegd.
Ik heb iets gemist? Merel wilde iets niet aan Franny vertellen? Waar gaat het overquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,het gaat nu meer over de slaaplekken.
Daar begon Lex over in het begin van het gesprek.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:01 schreef Koos1958 het volgende:
Shelly maakt er nu van dat Merel niet meer met haar in een huisje wil omdat ze haar zat is. Dat heeft merel dus helemaal niet gezegd.
Ik hoor daar de ene aanname na de andere.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:01 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat vast weer over de zogenaamde ongewenste praktijken van Gerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:02 schreef Dotteke het volgende:
Lex is ergens van geschrokken wat Franny gisteren verteld. De Sl gooit roet in het eten. We mogen het niet horen.
Dat Merel uit het Panterpalace gaat mss.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist? Merel wilde iets niet aan Franny vertellen? Waar gaat het over
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat vast weer over de zogenaamde ongewenste praktijken van Ger
Tranny heeft weer flink lopen manipuleren
Waarom dan?quote:
Ik weet niet precies wat dat misselijk gluipkutje nog in haar mars heeft , maar ik vermoedt dat er weer een "Akkademietje" moet komen voor tegen misbruikte meisjesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:01 schreef Inca het volgende:
[..]
Morgen een jank dagje vind jij mij nog lief gaat ze iedereen bij langs
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die valt met de goede intenties van die wijven nu goed door de mand
Precies ditquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
slachtofferrol spelen
nu wil merel ook al bij haar weg![]()
hou je maar vast, ze wil nooit meer wegquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies dit
Tranny begint alweer zielig te doen dat ze ook helemaal niks goed kan doen
Slachtoffer Tranny kan haar 15 maanden met gemak daar afmaken
Even resumeren..quote:
Dat bedoel ik er ook mee te zeggen, als je zo krampachtig vast houdt aan het jong zijn (behalve als het je uitkomt in een gesprek om te zeggen ik ben ouder en je moet respect hebben) en hoe kinds zij praat.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja en mag het? dat is ouder worden, dit heeft niets meer te maken met haar credo een wat oudere vrouw mag er ook nog goed uitzien, want dat doet ze niet, en het kost ook nog wat ook
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat bedoel ik er ook mee te zeggen, als je zo krampachtig vast houdt aan het jong zijn (behalve als het je uitkomt in een gesprek om te zeggen ik ben ouder en je moet respect hebben) en hoe kinds zij praat.
welke klanten vor franny?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even resumeren..
Nagelklachten
Geen klanten
Niets te neuken
Geen danslesjes meer
Dan maar de weer de "Ik wordt lastig gevallen kaart" trekken
Iedereen weer ach en wee
jup ook gehoordquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:09 schreef puzziepie het volgende:
Merel heeft letterlijk gezegd dat Lex het moest zeggen , want zij had er geen zin in
[ afbeelding ]
Bij boom 5.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:10 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny - Een paar weken geleden lag ik nog goed in de groep, maar nu weet ik het niet meer....
Merel - Er zijn ook groepjes......
A3 had tegen Maris gezegd - Die stoep waar jullie de hele dag over doen, die leggen wij in een avond...
je kan zeggen wat je wil, maar teksten van anderen onthoudt ze feilloosquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:10 schreef BloesBloes het volgende:
Shell trekt heel vaak haar scheur open zegt ze.........
Dit heeft ze van Gerrit.Die zei dat gisteren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:11 schreef Harrison het volgende:
Franny kan zich niet voorstellen dat Maris leuk is om naar te kijken. Ze hebben het idee dat ze over iedereen lult. Merel denkt als ze dat doet, waarom zou ze dan niet over mij lullen.
Heb een vermoeden......Gister of eergister zei ze dat Franny een enorme rommelkont is en dat het huisje een bende is. Merel steekt ook geen tijd meer in het huisje.....als zij nou met Lex komt te liggen weet ze zeker dat het netjes is daar en met gerust hart bij Jessie kan liggen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar er zit wel meer achter
Merel doet niets zonder reden
Het is net een papegaai.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit heeft ze van Gerrit.Die zei dat gisteren.
Nagels en dansles geven.quote:
Lellebel is keihard door de mand gevallenquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je weet dat ze nagels zet bij klanten.
sorry nee nie gezienquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je weet dat ze nagels zet bij klanten.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:14 schreef mazaru het volgende:
Lellebel snapt niet waarom ze geen post krijgt.
Je familie heeft je op MP gezet en doet nu net of ze je niet kennen
ja en nu wil ze post maar krijgt het nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:14 schreef sjampoeh het volgende:
fran heeft bij de febo laatst aangegeven, wacht maar ff met mijn post, geen zin in commentaar ?
Yepquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:14 schreef sjampoeh het volgende:
fran heeft bij de febo laatst aangegeven, wacht maar ff met mijn post, geen zin in commentaar ?
Merel maakt zelf ook een tyfus zooi , ik denk dat er meer speelt dan dat ,want dit komt zo onverwacht. Vorige week wilde ze absoluut 'haar Panterpalace'niet uitquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb een vermoeden......Gister of eergister zei ze dan Franny een enorme rommelkont is en dat het huisje een bende is. Merel steekt ook geen tijd meer in het huisje.....als zij nou met Lex komt te liggen weet ze zeker dat het netjes is daar en met gerust hart bij Jessie kan liggen.
En nu Jessie aangaf alleen te willen slapen,ineens 180 graden gedraaid.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Merel maakt zelf ook een tyfus zooi , ik denk dat er meer speelt dan dat ,want dit komt zo onverwacht. Vorige week wilde ze absoluut 'haar Panterpalace'niet uit
Ze stelt zich zo aan. Toen Tim wegging heeft ze ook lange tijd alleen geslapen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef Soulraven het volgende:
"Zodat je niet bij adje hoeft te slapen". Dat deed ze toch zeker zelf....
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:19 schreef Soulraven het volgende:
"Zodat je niet bij adje hoeft te slapen". Dat deed ze toch zeker zelf....
Ja dat vond ze ff niet tof, maar ze slaapt zelf ook heel erg beroerd . Jessie geeft haar vaak een hoek of schop tijdens zijn slaapquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En nu Jessie aangaf alleen te willen slapen,ineens 180 graden gedraaid.
Ja maar het word er nu van gemaakt alsof ze gedwongen is bij mannen te slapen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze stelt zich zo aan. Toen Tim wegging heeft ze ook lange tijd alleen geslapen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar sliepen Mike en Lotus toch ook?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
gaat niet om slapen, kind verveelt zich de tyfus, of er moet drank in of wat anders of beidequote:
Misschien gaat ze kappen met Jessie? Mama komt ook binnenkort..Dus tja..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En nu Jessie aangaf alleen te willen slapen,ineens 180 graden gedraaid.
Het rare is dat de rest van die bewoners ook niet verder nadenken , want ze weten allemaal in principe hoe de situatie is geweest , maar op de een of andere manier vergeten ze dat blijkbaar , of het is de oppervlakkigheid van de bewoners die enkel met zichzelf bezig zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar het word er nu van gemaakt alsof ze gedwongen is bij mannen te slapen.
Apart he? Iedereen doet ook echt alsof ze zooo zielig is. "Kom maar, meisje"quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het rare is dat de rest van die bewoners ook niet verder nadenken , want ze weten allemaal in principe hoe de situatie is geweest , maar op de een of andere manier vergeten ze dat blijkbaar , of het is de oppervlakkigheid van de bewoners die enkel met zichzelf bezig zijn
Of dit is het script..quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het rare is dat de rest van die bewoners ook niet verder nadenken , want ze weten allemaal in principe hoe de situatie is geweest , maar op de een of andere manier vergeten ze dat blijkbaar , of het is de oppervlakkigheid van de bewoners die enkel met zichzelf bezig zijn
Dat,en totaal geen interesse in elkaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus ze stelt zich aan , en daar ging het om , wat Dot zeiquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
gaat niet om slapen, kind verveelt zich de tyfus, of er moet drank in of wat anders of beide
Ja, omdat ze in een keer niet alleen wil zijn. Maar nu wil ze wel alleen zijn als merel bij Jessie gaat slapen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar het word er nu van gemaakt alsof ze gedwongen is bij mannen te slapen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus ze stelt zich aan , en daar ging het om , wat Dot zei
Jaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:27 schreef Harrison het volgende:
Volgens Franny is het publiek 50 jaar en is dat de leeftijd die van een 70's party houdt. Lijkt me toch dat die eerder van een 80's party houden?
nou zegquote:
die denkt zeker dat het een schoen is die je uit kan lopen, uitwonen in dit gevalquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef zodeju het volgende:
Merel nu weer met ik wou dat we dit huisje groter kunnen maken??
Gewwon weer bij Merel, Merel laar Frutsel ook niet meer in de steek, all lovequote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
Alles is ineens over?
Waar the fuck slaap nu dat Depressieve Gluipkutje dan nu ?
Echte BFF`s.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Gewwon weer bij Merel, Merel laar Frutsel ook niet meer in de steek, all love![]()
![]()
Jaja, uitgezonderd haar 2x p/w PinpasNeuken in de bootquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Gewwon weer bij Merel, Merel laar Frutsel ook niet meer in de steek, all love![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |