Natuurlijk niet. Ook lekker apart gaan eten, maar wel lekker genieten als anderen jarig zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:59 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Zo jammer dat Jessie en Merel die geldbron niet met iedereen delen, dan zou de rest...ook zij die NIET roken, ook een keer sushi kunnen eten!
Ze zou die pas niet eens mogen hebben. Lekker transparant.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel:Kan ik zo de pinpas komen halen Jes?
Hiske lust ze anders ook wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel dacht, ik ga maar mee zitten vreten, anders grijp ik ernaast. Die had die sushi natuurlijk voor zichzelf bewaard, de krent.
Dingen om te bestellen voor de webshop moet ze gaan betalen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Merel.. Kan ik straks de pinpas komen halen?
Jessie ja als je maar zegt voor hoeveel....
Sjahhhh
Jaja, onder andere ..Merel is zo transparant als de péstquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dingen om te bestellen voor de webshop moet ze gaan betalen.
Zo fijn, een vriendinnetje dat alles maar mag bestellen en ieder ander moet ervoor pitchen, eerlijk hé?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dingen om te bestellen voor de webshop moet ze gaan betalen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Zo fijn, een vriendinnetje dat alles maar mag bestellen en ieder ander moet ervoor pitchen, eerlijk hé?
Omdat het haar niet boeit, ze is een harde en liegt glashard in je gezicht.....ze zit daar voor zichzelf en als ze betrapt wordt dan zegt ze gewoon het boeit me niet ik doe wat ik wil.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:05 schreef Chea49 het volgende:
Ik blijf mij er over verbazen dat Merel van alles in- en verkoopt zónder overleg met de hele groep. Nu weer oorbellen en horloges en de mensen weten dat niet eens tenzij ze die spullen bij toeval zien/vinden. Waarom kan dat kind toch overal mee wegkomen?![]()
Die blijft maar kopen en ja, ze verkoopt het ook wel maar geldt dat niet voor een ander dan die geen geld ter beschikking heeft?
Koopverslaafd is ze.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:05 schreef Chea49 het volgende:
Ik blijf mij er over verbazen dat Merel van alles in- en verkoopt zónder overleg met de hele groep. Nu weer oorbellen en horloges en de mensen weten dat niet eens tenzij ze die spullen bij toeval zien/vinden. Waarom kan dat kind toch overal mee wegkomen?![]()
Die blijft maar kopen en ja, ze verkoopt het ook wel maar geldt dat niet voor een ander dan die geen geld ter beschikking heeft?
Nieuwe collecties worden toch aangekondigd in de vergadering.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:05 schreef Chea49 het volgende:
Niet bij Merel, die heeft vrije toegang tot de pinpas en doet haar eigen zin.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nieuwe collecties worden toch aangekondigd in de vergadering.
Kennelijk werkt dat zo bij haar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat het haar niet boeit, ze is een harde en liegt glashard in je gezicht.....ze zit daar voor zichzelf en als ze betrapt wordt dan zegt ze gewoon het boeit me niet ik doe wat ik wil.
Dat is wel zeker inderdaad want moet je haar gezicht eens zien als ze aan het shoppen is. Wát een oppervlakkig kind zeg.quote:
De heeft geen Zakgeldpinpas, ze heeft De Pinpas., fuckt Merel een zak waar het geld vandaan komtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat denk ik niet eens, moet je wel geld hebben......................
Niet gehoord en is aankondigen niet heel wat anders dan in de groep gooien en hun meningen aanhoren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nieuwe collecties worden toch aangekondigd in de vergadering.
Blijft vreemd dat ze dat steeds opnieuw pikken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:09 schreef Chea49 het volgende:
Merel wil weer van alles. Wordt zó moe van dat onverschillige verwaande nest wat alléén maar aan zichzelf kan denken.
tis een grote oppervlakkige hebberd, maar koopverslaafd? Liefst krijgt ze alles, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is wel zeker inderdaad want moet je haar gezicht eens zien als ze aan het shoppen is. Wát een oppervlakkig kind zeg.
Merel de reden waarom ik al een week lang zelden mijn streams aanslinger en in een sneltreinvaart de cos doorlees. Evil ze is een lizzardquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel wil de pinpas.....en krijgt hem natuurlijk!
Mooi, ff tegen de rest van de groep vertellen, dan zijn die een dagje vrij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel wil alles zelf doen, licht, geluid, podium, alles, het terrein, alles zelf doen.....
Mereltje bang voor Marisquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Merel vraagt aan lex of Mariska wel eens over haar lult. Nee antwoord lex.
Nou, dat klopt!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Merel de reden waarom ik al een week lang zelden mijn streams aanslinger en in een sneltreinvaart de cos doorlees. Evil ze is een lizzard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |