Natuurlijk niet. Ook lekker apart gaan eten, maar wel lekker genieten als anderen jarig zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:59 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Zo jammer dat Jessie en Merel die geldbron niet met iedereen delen, dan zou de rest...ook zij die NIET roken, ook een keer sushi kunnen eten!
Ze zou die pas niet eens mogen hebben. Lekker transparant.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel:Kan ik zo de pinpas komen halen Jes?
Hiske lust ze anders ook wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:03 schreef ThunderBitch het volgende:
Merel dacht, ik ga maar mee zitten vreten, anders grijp ik ernaast. Die had die sushi natuurlijk voor zichzelf bewaard, de krent.
Dingen om te bestellen voor de webshop moet ze gaan betalen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
Merel.. Kan ik straks de pinpas komen halen?
Jessie ja als je maar zegt voor hoeveel....
Sjahhhh
Jaja, onder andere ..Merel is zo transparant als de péstquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dingen om te bestellen voor de webshop moet ze gaan betalen.
Zo fijn, een vriendinnetje dat alles maar mag bestellen en ieder ander moet ervoor pitchen, eerlijk hé?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dingen om te bestellen voor de webshop moet ze gaan betalen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:05 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Zo fijn, een vriendinnetje dat alles maar mag bestellen en ieder ander moet ervoor pitchen, eerlijk hé?
Omdat het haar niet boeit, ze is een harde en liegt glashard in je gezicht.....ze zit daar voor zichzelf en als ze betrapt wordt dan zegt ze gewoon het boeit me niet ik doe wat ik wil.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:05 schreef Chea49 het volgende:
Ik blijf mij er over verbazen dat Merel van alles in- en verkoopt zónder overleg met de hele groep. Nu weer oorbellen en horloges en de mensen weten dat niet eens tenzij ze die spullen bij toeval zien/vinden. Waarom kan dat kind toch overal mee wegkomen?![]()
Die blijft maar kopen en ja, ze verkoopt het ook wel maar geldt dat niet voor een ander dan die geen geld ter beschikking heeft?
Koopverslaafd is ze.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:05 schreef Chea49 het volgende:
Ik blijf mij er over verbazen dat Merel van alles in- en verkoopt zónder overleg met de hele groep. Nu weer oorbellen en horloges en de mensen weten dat niet eens tenzij ze die spullen bij toeval zien/vinden. Waarom kan dat kind toch overal mee wegkomen?![]()
Die blijft maar kopen en ja, ze verkoopt het ook wel maar geldt dat niet voor een ander dan die geen geld ter beschikking heeft?
Nieuwe collecties worden toch aangekondigd in de vergadering.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:05 schreef Chea49 het volgende:
Niet bij Merel, die heeft vrije toegang tot de pinpas en doet haar eigen zin.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nieuwe collecties worden toch aangekondigd in de vergadering.
Kennelijk werkt dat zo bij haar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat het haar niet boeit, ze is een harde en liegt glashard in je gezicht.....ze zit daar voor zichzelf en als ze betrapt wordt dan zegt ze gewoon het boeit me niet ik doe wat ik wil.
Dat is wel zeker inderdaad want moet je haar gezicht eens zien als ze aan het shoppen is. Wát een oppervlakkig kind zeg.quote:
De heeft geen Zakgeldpinpas, ze heeft De Pinpas., fuckt Merel een zak waar het geld vandaan komtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat denk ik niet eens, moet je wel geld hebben......................
Niet gehoord en is aankondigen niet heel wat anders dan in de groep gooien en hun meningen aanhoren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nieuwe collecties worden toch aangekondigd in de vergadering.
Blijft vreemd dat ze dat steeds opnieuw pikken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:09 schreef Chea49 het volgende:
Merel wil weer van alles. Wordt zó moe van dat onverschillige verwaande nest wat alléén maar aan zichzelf kan denken.
tis een grote oppervlakkige hebberd, maar koopverslaafd? Liefst krijgt ze alles, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat is wel zeker inderdaad want moet je haar gezicht eens zien als ze aan het shoppen is. Wát een oppervlakkig kind zeg.
Merel de reden waarom ik al een week lang zelden mijn streams aanslinger en in een sneltreinvaart de cos doorlees. Evil ze is een lizzardquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel wil de pinpas.....en krijgt hem natuurlijk!
Mooi, ff tegen de rest van de groep vertellen, dan zijn die een dagje vrij.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel wil alles zelf doen, licht, geluid, podium, alles, het terrein, alles zelf doen.....
Mereltje bang voor Marisquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Merel vraagt aan lex of Mariska wel eens over haar lult. Nee antwoord lex.
Nou, dat klopt!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Merel de reden waarom ik al een week lang zelden mijn streams aanslinger en in een sneltreinvaart de cos doorlees. Evil ze is een lizzard
Ze vroeg pas nog om een ruimte voor haar kleding want ze kon niks meer kwijt. Jessie zei dat ze dan eens iets weg moest doen maar dat had ze al gedaan zei ze. En toen iets van rafelkleding of zoiets en toen zei ze: je weet hoe het hier gaat Jessie. Vond ik een beetje vreemd, alsof zij van achter toestemming heeft gekregen elke week weer iets anders te kopen en er mooi uit te blijven zien. Maar das een aanname hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
Het is daar langzamerhand een kledingzaak. Hoeveel kleren kun je hebben? Klére
Een hamster.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Merel de reden waarom ik al een week lang zelden mijn streams aanslinger en in een sneltreinvaart de cos doorlees. Evil ze is een lizzard
En Jessie en Gerrit mogen hun single release op haar feest.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:10 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel WIL Andre Hazes en dat gaat gebeuren....
Geef je groot gelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
die verdrinkt zowat in haar eigen kots in al die maandenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:16 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hiske die haar leugens probeert weg te slikken!
Nou IK in ieder geval niet. Liever morgen die 2 vetzakken eruit en weer gaan werken voor wat geld buiten.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:15 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nou, dat klopt!
Ben nu weer een uurtje aan het volgen, maar ik word echt kotsmisselijk van dat leugenachtige stel uitvreters, maar kennelijk vinden heel veel mensen dat leuk?
Van hetzelfde laken.....?
Mensen die uitgeven wat ze nog moeten gaan verdienen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:16 schreef sjampoeh het volgende:
ze wilde laatst wat kopen en toen zei jessie, waarvan ?
oh van de winst die ik STRAKS ontvang..
oh dus op voorhand ?
mja
zo doet ze t dat dus.
Jessie zei je kan het ook bij een af andere instelling brengen die kleding van je dan hebben er andere er nog wat aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze vroeg pas nog om een ruimte voor haar kleding want ze kon niks meer kwijt. Jessie zei dat ze dan eens iets weg moest doen maar dat had ze al gedaan zei ze. En toen iets van rafelkleding of zoiets en toen zei ze: je weet hoe het hier gaat Jessie. Vond ik een beetje vreemd, alsof zij van achter toestemming heeft gekregen elke week weer iets anders te kopen en er mooi uit te blijven zien. Maar das een aanname hoor.
daarom wilde ze die nieuwe structuur er zo snel doorheenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mensen die uitgeven wat ze nog moeten gaan verdienen.
Geloof er geen donder van want eerder in deze hele soap gooide ze alles weg omdat ze het niemand anders gunde. De COS ontplofte daarna hierover.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie zei je kan het ook bij een af andere instelling brengen die kleding van je dan hebben er andere er nog wat aan.
Merel zei dat ze al heel wat kleding af gegeven had voor minder bedeelde.
Daarom zo jammer dat Jens ( en misschien ook MYlene?) gratis voor haar werken. De hele winst voor Mereltje.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daarom wilde ze die nieuwe structuur er zo snel doorheen
dit. ze gunde het niemand en kwakte het in de containerquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geloof er geen donder van want eerder in deze hele soap gooide ze alles weg omdat ze het niemand anders gunde. De COS ontplofte daarna hierover.
Stond me ook wat van bij maar was niet zeker......net zoals die sushi nog liever in de vulnisbak dan een ander het geven als ze het toch niet moet.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geloof er geen donder van want eerder in deze hele soap gooide ze alles weg omdat ze het niemand anders gunde. De COS ontplofte daarna hierover.
En hij haalt iedereen erbij om zijn fantastische teksten te laten horen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:23 schreef Bestweldonker het volgende:
Rap van Jessie - Stel je voor ..je bent Ikbal....alsof heel Nederland weet wie Ikbal is?![]()
![]()
![]()
Jessie wil een benefietconcert gaan organiseren voor Ikbal.....
Zo is ze serieus.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Stond me ook wat van bij maar was niet zeker......net zoals die sushi nog liever in de vulnisbak dan een ander het geven als ze het toch niet moet.
al scheldend, de voedselbank kan ook de k(o)leren krijgen, niet dusquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit. ze gunde het niemand en kwakte het in de container
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
al scheldend, de voedselbank kan ook de kleren krijgen, niet dus
Jessie en sociale betrokkenheid , hoe ongelooflijk kan je het maken?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:24 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie wil dit podium gebruiken voor Ikbal....
Jessie wil zijn tekst overschrijven, maar eerst roken.
ja snap m heur. maar merelquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
was een woordgrapje Sjamp, maar klopt wel
tuurlijk, goede intenties, Sjel heeft ook opeens goede intentiesquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:27 schreef sjampoeh het volgende:
jess baalt zo dat hij wantrouwig overkomt.
komt door die lillike shirtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Wat trekt die Hiske opeens nog een raardere bek dan anders?
Ze heeft geen sjaal om, en die grijnzende paardebek koest houden is lastig.. Lafkut zit nl weer te genieten van alle commotiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Wat trekt die Hiske opeens nog een raardere bek dan anders?
dat vroeg Andrea aan Frennie ook gisteren, Frennie atwoordde, dat ze bijna niet sliep, of vriendjes had, kan je het je voorstellen, arme ouders, nacht na nacht een bonkende en gillende dochter in de slaapkamer naast ze?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:30 schreef Soulraven het volgende:
Wat is dat toch met niet alleen willen slapen? Dat doen ze thuis toch ook?
Zo kun je de afwijzing van Jessie ook goedlullen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:31 schreef sjampoeh het volgende:
merel: we gaan sws vanavond niet samen slapen, we zijn beide fakking moe
merel: fran wordt panisch als ik uit de franterpalace gaquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:31 schreef puzziepie het volgende:
Oh gaat over Tranny die teveel bij Adje in de caravan ligt.
Lexie krijgt misschien iets voor zichzelf om te slapen maar di t en dat en dit
Dus ik snap er geen reet van
Dus nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
merel: fran wordt panisch als ik uit de franterpalace ga![]()
Gaat erom dat of lex bij merel in dat huisje komt liggen en franny dan in het martelhofke. Of lex en franny in het huisje en merel dan bij die mannen in het martelhofke.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:31 schreef puzziepie het volgende:
Oh gaat over Tranny die teveel bij Adje in de caravan ligt.
Lexie krijgt misschien iets voor zichzelf om te slapen maar di t en dat en dit
Dus ik snap er geen reet van
pleur ze allemaal gewoon maar in de vijverquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat erom dat of lex bij merel in dat huisje komt liggen en franny dan in het martelhofke. Of lex en franny in het huisje en merel dan bij die mannen in het martelhofke.
Ik hoor niets van samenwonen in de boot in dit verhaal. Al zou t me niet verbazen dat ze dit doet zodat ze straks wanneer Jessie weg zou gaan een eigen plek heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat erom dat of lex bij merel in dat huisje komt liggen en franny dan in het martelhofke. Of lex en franny in het huisje en merel dan bij die mannen in het martelhofke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |