Ik had een mention van je maar die verdween toen ik op een ander klikte. Wat moest je?quote:
plastic van plasticquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:54 schreef Adames het volgende:
[..]
wist niet dat madam toussaud zo progressief was
hetzelfde als die anderquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik had een mention van je maar die verdween toen ik op een ander klikte. Wat moest je?
85-90.quote:
10-15quote:
Auto verkocht, doe nu alles te voet en op de fiets.quote:
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja, nog even de lapo terughalen:
[..]
85-90.
[..]
10-15
[..]
Auto verkocht, doe nu alles te voet en op de fiets.
1.92quote:
Slankiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:22 schreef Caland het volgende:
De plakken kaas op pasta zijn nu dus verleden tijd?
Valt wel mee.quote:
Dat moet dan wel een flinke slok absinth zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou haar met een slok op wel een veeg geven.
Een krat bier voldoet ook wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een flinke slok absinth zijn
Waar zit dat op ziggyquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens is voor de liefhebber Real-Tottenham (en straks Bayern-Fener) op ZDF te zien.
55, ouwe reus. Marcelo heeft al een blunder gemaakt en de 0-1 ingeleid voor Spurs.quote:
wat voor masjien?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Espressoapparaat van 500 euro gekocht. Bonenmaler van 300,-
Ik zet tegenwoordig koppen koffie met machinerie van 800 euro.
vriendschappelijk voetbal heb ik weinig meequote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens is voor de liefhebber Real-Tottenham (en straks Bayern-Fener) op ZDF te zien.
Real heeft een groot probleemquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
55, ouwe reus. Marcelo heeft al een blunder gemaakt en de 0-1 ingeleid voor Spurs.
Die gaat banken dit seizoen denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
55, ouwe reus. Marcelo heeft al een blunder gemaakt en de 0-1 ingeleid voor Spurs.
Soms wel leuk om wat nieuwe spelers aan het werk te zien maar over het algemeen weinig aan ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
vriendschappelijk voetbal heb ik weinig mee
Ferland Mendy is geblesseerd op het moment.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaat banken dit seizoen denk ik.
Hebben ze die in maat XXL?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:36 schreef JanCees het volgende:
Wil misschien dat uitshirt van real halen
Casemiro is er nog niet bij.quote:
Zwaar? Voor zover ze dat mogen melden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ferland Mendy is geblesseerd op het moment.
3 tot 4 weken. Zal rond de seizoensopener er vast weer bij zijn, maar heb mijn twijfels of hij Marcelo zo makkelijk laat varen. Mendy werd gepresenteerd als een 'stimulerende en concurrerende' aankoop om Marcelo weer een beter niveau te laten halenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zwaar? Voor zover ze dat mogen melden.
Moeten zij wetenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
3 tot 4 weken. Zal rond de seizoensopener er vast weer bij zijn, maar heb mijn twijfels of hij Marcelo zo makkelijk laat varen. Mendy werd gepresenteerd als een 'stimulerende en concurrerende' aankoop om Marcelo weer een beter niveau te laten halen
Mooi.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
http://www.maillots-foot-(...)terieur-officiel.jpg
Steengoed shirt.
Vind die eerste van real mooierquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Steengoed shirt.
dat is Hazardquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zwaar? Voor zover ze dat mogen melden.
Zoiets hebben ze in de sneijder tijd ook gehad volgens mijquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Steengoed shirt.
Klopt, toen hadden ze ook een uit-shirt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zoiets hebben ze in de sneijder tijd ook gehad volgens mij
@onlogischquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, toen hadden ze ook een uit-shirt.
Grappig zegquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
moet je toch wel Belg voor zijn als je na zo'n transfer met een bierbuik op de 1e training verschijntquote:
7 kg aankomen ook op vakantiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet je toch wel Belg voor zijn als je na zo'n transfer met een bierbuik op de 1e training verschijnt
Onbegrijpelijk ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet je toch wel Belg voor zijn als je na zo'n transfer met een bierbuik op de 1e training verschijnt
En nog niet eens de helft ervan kwijt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
7 kg aankomen ook op vakantie
Dat is best knap
Als ie maar goed voetbaltquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En nog niet eens de helft ervan kwijt.
ik zou zo'n speler gewoon wegsturen van de trainingquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En nog niet eens de helft ervan kwijt.
Ach, Zidane is daar niet het persoon voor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou zo'n speler gewoon wegsturen van de training
Kaatsen is geen sportquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/PC_(kaatsen)
Dat is wel écht voor oude mensenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Benieuwd wat @GGMM hierover te melden heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het persoonquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, Zidane is daar niet het persoon voor.
Die mensen hebben heel veel pret met elkaar, dus ik laat ze lekker.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd wat @:GGMM hierover te melden heeft.
het persoonquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, Zidane is daar niet het persoon voor.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het persoon![]()
Heb je je Turkse paspoort al aangevraagd?
daar moet je diepfries voor zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De oudste is 39, de jongste 17 schat ik in.
Dit siert je!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen hebben heel veel pret met elkaar, dus ik laat ze lekker.
[..]
het persoon@:onlogisch
(hopelijk vergeet hij nu mijn foutje)
Veel plezier maatquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het feest maar er doet een maat van mij mee dus wel leuk om te volgen.
*Turks paspoort.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het persoon![]()
Heb je je Turkse paspoort al aangevraagd?
fierljeppen lijkt me wel oprecht geniaal om naar te kijken, vooral als iemand een compleet verkeerde inschatting maakt en te pletter valt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt wel hoewel op dit evenement ook veel Nederlanders op af komen.
Nog nooit gezien (wedstrijd) maar daar zullen ze ook vrij weinig te pletter vallen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
fierljeppen lijkt me wel oprecht geniaal naar te kijken, vooral als iemand een compleet verkeerde inschatting maakt en te pletter valt.
Skûtsjesilen heb ik ook een keer gezien, best wel leuk, ook een keer gevaren met zo'n wedstrijdbootquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
fierljeppen lijkt me wel oprecht geniaal om naar te kijken, vooral als iemand een compleet verkeerde inschatting maakt en te pletter valt.
Ben ik zaterdag nog geweest. (in Grou)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Skûtsjesilen heb ik ook een keer gezien, best wel leuk, ook een keer gevaren met zo'n wedstrijdboot
quote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:22 schreef Caland het volgende:
De plakken kaas op pasta zijn nu dus verleden tijd?
Altijd al geweest. Woog voornamelijk 70-75 tot ik eind twintig was, toen schoot het omhoog naar de 90 en verder tot 105.quote:
Ja dat is wel geinig, al zijn die boten niet vooruit te branden vergeleken met modern spul.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Skûtsjesilen heb ik ook een keer gezien, best wel leuk, ook een keer gevaren met zo'n wedstrijdboot
vind hem niet meer zo leuk, maar goed dat hij stopt.quote:
Eensquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vind hem niet meer zo leuk, maar goed dat hij stopt.
een trucje werkt maar zo langquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vind hem niet meer zo leuk, maar goed dat hij stopt.
goed dat Slam dat ook ziet. 538 had dit soort dingen compleet uitgemolken.quote:
Op ZDF dit keer. We gooien het vandaag over een volledig andere boeg.quote:
PSV op ZDF? Dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op ZDF dit keer. We gooien het vandaag over een volledig andere boeg.
Ik kan al nauwelijks naar oefenwedstrijden van mn eigen club kijken, laat staan eldersquote:
je moet toch wat als je de opvolger van suley wil wordenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan al nauwelijks naar oefenwedstrijden van mn eigen club kijken, laat staan elders
Alsof ik aandachtig naar oefenwedstrijden ga zitten kijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
je moet toch wat als je de opvolger van suley wil worden
ben je nog de eeuwige forummaagd of doe je om een andere reden zo gefrustreerd tegen mij?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op ZDF dit keer. We gooien het vandaag over een volledig andere boeg.
uit-shirtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
jij vindquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij redden ons altijd uit de discussie uiteindelijk, in het Feyenoord-topic ook maar jij vind jezelf blijkbaar zo interessant dat je posts meent te moeten verwijderen zodra we dat stadium naderen.
@GGMMquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij redden ons altijd uit de discussie uiteindelijk, in het Feyenoord-topic ook maar jij vind jezelf blijkbaar zo interessant dat je posts meent te moeten verwijderen zodra we dat stadium naderen.
Mietjequote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:03 schreef Buitendam het volgende:
Godverdomme bijna van m´n zender gegaan in de sportschool
Slecht hart. RIPquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:03 schreef Buitendam het volgende:
Aansteller.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:03 schreef Buitendam het volgende:
In het eerste deel van je post zit dus precies opgesloten waarom je een vermoeiend figuur bent, maar je hebt het zelf niet eens door. Altijd maar dat dedain en die verhevenheid in je posts. Dood- en doodvermoeiend.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben je nog de eeuwige forummaagd of doe je om een andere reden zo gefrustreerd tegen mij?
Ik hoop dat je mij wel als een vriend ziet, Stijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In het eerste deel van je post zit dus precies opgesloten waarom je een vermoeiend figuur bent, maar je hebt het zelf niet eens door. Altijd maar dat dedain en die verhevenheid in je posts. Dood- en doodvermoeiend.
Zijn ruggengraat hangt naast die van @GGMM en @Charlotte3quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:09 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat typisch zich niet aan zijn woord houdt
En naast die van @onlogischquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn ruggengraat hangt naast die van @:GGMM en @:Charlotte3
Groot zijn en de nederlaag accepteren, makker.quote:
Jij doet niet meer mee.quote:
En?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ff kijken in de fobo of dit zo is
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En?
Drizzt heeft ook nog materiaal.
Halve meierquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef KingRoland het volgende:
@:jancees
@:doublepain
@:kapiteintje
@:donraja
wat is een bankoe
20ste van een kopquote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef KingRoland het volgende:
wat is een bankoe
Ja zowaar. Ik ga het vergeten denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hallo Jojo.
Nog maar een paar posts
Ja denk het ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja zowaar. Ik ga het vergeten denk ik.
Werk aan de winkel voor je in Rotterdam kan integreren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef KingRoland het volgende:
wat is een bankoe
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Bij deze bedank ik alvast al mijn vrienden uit de SC enzo.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
voor wat?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
1 miljoen?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
1 miljoen posts. Niet normaal eigenlijk.
Spannennnndquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
100.000 is geen miljoenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
Die OP had je gewoon af moeten blijven.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben monddood gemaakt.
@:ggmm
Ja, misschien wel. Ze waren al mad genoeg.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die OP had je gewoon af moeten blijven.
Ik vind het doodzonde voor PSV en NL maar andersom was het leedvermaak tig keer groter geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Ze waren al mad genoeg.
Laat Haags met rust, anders komt de FA.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik vind het ook wel jammer. Vind het wel leuk om CL potjes met een Nederlandse club te kijken. Gelukkig hebben we Ajax nog.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het doodzonde voor PSV en NL maar andersom was het leedvermaak tig keer groter geweest.
Die moeten het eerst ook nog maar halen hoor. Blijft toch altijd lastig.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel jammer. Vind het wel leuk om CL potjes met een Nederlandse club te kijken. Gelukkig hebben we Ajax nog.
En een heel gezin runnen, knap hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat Haags met rust, anders komt de FA.
Haags is mijn mattie.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat Haags met rust, anders komt de FA.
Tientje toch? Nope 50quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:32 schreef KingRoland het volgende:
wat is een bankoe
quote:
Zeker 500 baantjes in 2 minuten? Jij bent een sportieve jongen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook
Komt wel heel dichtbij zo
Toevallig ook op een berg met een waterval?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook
Komt wel heel dichtbij zo
Hallo!quote:
Heb je nu vakantie JC?quote:
Ga je nog op vakantie?quote:
Weekje oostenrijk en weekend Rome. Wel goed zo.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:17 schreef Adames het volgende:
[..]
is niet erg makker, ik ga dit jaar ook niet (echt)
Week jeugdkamp meegeholpen en ga nog 4 dagen naar Straatsburg.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weekje oostenrijk en weekend Rome. Wel goed zo.
Voorlopig nog geen kinderen dus je kan ook ergens in oktober ofzo.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Week jeugdkamp meegeholpen en ga nog 4 dagen naar Straatsburg.
Heb even andere dingen komende tijd.
Inderdaad, in het voorjaar naar Griekenland geweest voor een week. Heerlijk zo met die temperaturen en de drukte dan.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen kinderen dus je kan ook ergens in oktober ofzo.
Ik wilde dit jaar ook naar Schotland, maar dat is mij toch een partij duur, de tering.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad, in het voorjaar naar Griekenland geweest voor een week. Heerlijk zo met die temperaturen en de drukte dan.
Alleen wilde ik eens naar Schotland of Ierland gaan, dan is zomer wel beter dan Herfst.
Volgend jaar maar doen.
quote:
wie weet last minute maar heb genoeg verjaardagen en kermissen om me te vermakenquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:17 schreef Adames het volgende:
[..]
is niet erg makker, ik ga dit jaar ook niet (echt)
Serieus? Nooit gedacht.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wilde dit jaar ook naar Schotland, maar dat is mij toch een partij duur, de tering.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tter_impression=true
Uh oke
Overnachting.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Serieus? Nooit gedacht.
Algehele prijspeil of specifiek overnachtingen daar?
??? en aan gewichten trekken is wel een sport?quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roeien is geen sport.
Je bent ontslagen.
Ik bepaal de regels ook niet.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
??? en aan gewichten trekken is wel een sport?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, haha.. ik bepaal dieKssssst
Ga eerst eens zelf sporten voordat je komt pratenquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roeien is geen sport.
Je bent ontslagen.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:46 schreef JanCees het volgende:
http://managers.fok.nl/voetbal/2019-2020/subleagues/id/1307
Eens met DPquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga eerst eens zelf sporten voordat je komt praten
Niet mijn VBLquote:Op woensdag 31 juli 2019 11:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We blijven toch wel VBL ON TOUR doen he?
@guitaristquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is we met @:klummie?
@:trein2000
wat is wequote:Op woensdag 31 juli 2019 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is we met @:klummie?
@:trein2000
Recept van @JR-Style-93 ?quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:16 schreef JanCees het volgende:
ik ga denk ik tostis maken als ontbijt
@:ggmm @:onlogisch
@Nutellaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smerige dikzakquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:16 schreef JanCees het volgende:
ik ga denk ik tostis maken als ontbijt
@:ggmm @:onlogisch
Lol, blijkbaar heeft die debiel een website over eten.quote:
leuke website eigenlijkquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, blijkbaar heeft die debiel een website over eten.
https://www.aziatische-ingredienten.nl/
@:jr-style-93
Iets voor @KingRolandquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.aziatische-in(...)recepten/#more-39854quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niemand misdraagt zichquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En heb je al mensen gebanned? Zo nee, waarom niet?
Ik heb gisteren een waarschuwing in DM gehad. Telt dat ook?quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En heb je al mensen gebanned? Zo nee, waarom niet?
valt mee dacht ik, maar ik blijf wel eens een weekje weg hierquote:
Dit moet als verraad voelen voor @JR-Style-93quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:27 schreef Adames het volgende:
[..]
https://www.aziatische-in(...)recepten/#more-39854
ik ga dit weekend dit maken
bedankt voor de tip lenny en robin
Ah ja, dat zal het zijn. Ik ben ook niet erg veel online geweest.quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:28 schreef Adames het volgende:
[..]
valt mee dacht ik, maar ik blijf wel eens een weekje weg hier
en dan loop je elkaar wel eens mis
ik ga het niet opnemen voor jrs onderontwikkelde smaakpapillenquote:Op woensdag 31 juli 2019 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit moet als verraad voelen voor @:jr-style-93
@Caland en ik hebben een eierkoker die dat voor ons regelt, dus hier kunnen we je niet mee helpen.quote:
Ik doe altijd 6 voor zacht, 8 voor hard. Wel eerst water koken, sommige mensen doen de eieren er direct al in.quote:
In een zee naar een boeiquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toevallig ook op een berg met een waterval?
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland en ik hebben een eierkoker die dat voor ons regelt, dus hier kunnen we je niet mee helpen.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe hard je hem wil maat
Bedankt Scrummie!quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik doe altijd 6 voor zacht, 8 voor hard. Wel eerst water koken, sommige mensen doen de eieren er direct al in.
Die lust geen pasta (Lol)quote:Op woensdag 31 juli 2019 13:29 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga het niet opnemen voor jrs onderontwikkelde smaakpapillen
sorry
M'n ouders zijn er nu (met de caravan), ze wilden eigenlijk naar Ierland maar met nog een extra overtocht is dat ook weer een stuk duurder.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wilde dit jaar ook naar Schotland, maar dat is mij toch een partij duur, de tering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |