Ach, Zidane is daar niet het persoon voor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou zo'n speler gewoon wegsturen van de training
Kaatsen is geen sportquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/PC_(kaatsen)
Dat is wel écht voor oude mensenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Benieuwd wat @GGMM hierover te melden heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het persoonquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, Zidane is daar niet het persoon voor.
Die mensen hebben heel veel pret met elkaar, dus ik laat ze lekker.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd wat @:GGMM hierover te melden heeft.
het persoonquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, Zidane is daar niet het persoon voor.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het persoon![]()
Heb je je Turkse paspoort al aangevraagd?
daar moet je diepfries voor zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De oudste is 39, de jongste 17 schat ik in.
Dit siert je!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen hebben heel veel pret met elkaar, dus ik laat ze lekker.
[..]
het persoon@:onlogisch
(hopelijk vergeet hij nu mijn foutje)
Veel plezier maatquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat vooral om het feest maar er doet een maat van mij mee dus wel leuk om te volgen.
*Turks paspoort.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het persoon![]()
Heb je je Turkse paspoort al aangevraagd?
fierljeppen lijkt me wel oprecht geniaal om naar te kijken, vooral als iemand een compleet verkeerde inschatting maakt en te pletter valt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt wel hoewel op dit evenement ook veel Nederlanders op af komen.
Nog nooit gezien (wedstrijd) maar daar zullen ze ook vrij weinig te pletter vallen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
fierljeppen lijkt me wel oprecht geniaal naar te kijken, vooral als iemand een compleet verkeerde inschatting maakt en te pletter valt.
Skûtsjesilen heb ik ook een keer gezien, best wel leuk, ook een keer gevaren met zo'n wedstrijdbootquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
fierljeppen lijkt me wel oprecht geniaal om naar te kijken, vooral als iemand een compleet verkeerde inschatting maakt en te pletter valt.
Ben ik zaterdag nog geweest. (in Grou)quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Skûtsjesilen heb ik ook een keer gezien, best wel leuk, ook een keer gevaren met zo'n wedstrijdboot
quote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:22 schreef Caland het volgende:
De plakken kaas op pasta zijn nu dus verleden tijd?
Altijd al geweest. Woog voornamelijk 70-75 tot ik eind twintig was, toen schoot het omhoog naar de 90 en verder tot 105.quote:
Ja dat is wel geinig, al zijn die boten niet vooruit te branden vergeleken met modern spul.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Skûtsjesilen heb ik ook een keer gezien, best wel leuk, ook een keer gevaren met zo'n wedstrijdboot
vind hem niet meer zo leuk, maar goed dat hij stopt.quote:
Eensquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vind hem niet meer zo leuk, maar goed dat hij stopt.
een trucje werkt maar zo langquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vind hem niet meer zo leuk, maar goed dat hij stopt.
goed dat Slam dat ook ziet. 538 had dit soort dingen compleet uitgemolken.quote:
Op ZDF dit keer. We gooien het vandaag over een volledig andere boeg.quote:
PSV op ZDF? Dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op ZDF dit keer. We gooien het vandaag over een volledig andere boeg.
Ik kan al nauwelijks naar oefenwedstrijden van mn eigen club kijken, laat staan eldersquote:
je moet toch wat als je de opvolger van suley wil wordenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan al nauwelijks naar oefenwedstrijden van mn eigen club kijken, laat staan elders
Alsof ik aandachtig naar oefenwedstrijden ga zitten kijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
je moet toch wat als je de opvolger van suley wil worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |