vriendschappelijk voetbal heb ik weinig meequote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens is voor de liefhebber Real-Tottenham (en straks Bayern-Fener) op ZDF te zien.
Real heeft een groot probleemquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
55, ouwe reus. Marcelo heeft al een blunder gemaakt en de 0-1 ingeleid voor Spurs.
Die gaat banken dit seizoen denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
55, ouwe reus. Marcelo heeft al een blunder gemaakt en de 0-1 ingeleid voor Spurs.
Soms wel leuk om wat nieuwe spelers aan het werk te zien maar over het algemeen weinig aan ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
vriendschappelijk voetbal heb ik weinig mee
Ferland Mendy is geblesseerd op het moment.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaat banken dit seizoen denk ik.
Hebben ze die in maat XXL?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:36 schreef JanCees het volgende:
Wil misschien dat uitshirt van real halen
Casemiro is er nog niet bij.quote:
Zwaar? Voor zover ze dat mogen melden.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ferland Mendy is geblesseerd op het moment.
3 tot 4 weken. Zal rond de seizoensopener er vast weer bij zijn, maar heb mijn twijfels of hij Marcelo zo makkelijk laat varen. Mendy werd gepresenteerd als een 'stimulerende en concurrerende' aankoop om Marcelo weer een beter niveau te laten halenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zwaar? Voor zover ze dat mogen melden.
Moeten zij wetenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
3 tot 4 weken. Zal rond de seizoensopener er vast weer bij zijn, maar heb mijn twijfels of hij Marcelo zo makkelijk laat varen. Mendy werd gepresenteerd als een 'stimulerende en concurrerende' aankoop om Marcelo weer een beter niveau te laten halen
Mooi.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
http://www.maillots-foot-(...)terieur-officiel.jpg
Steengoed shirt.
Vind die eerste van real mooierquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Steengoed shirt.
dat is Hazardquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zwaar? Voor zover ze dat mogen melden.
Zoiets hebben ze in de sneijder tijd ook gehad volgens mijquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Steengoed shirt.
Klopt, toen hadden ze ook een uit-shirt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zoiets hebben ze in de sneijder tijd ook gehad volgens mij
@onlogischquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, toen hadden ze ook een uit-shirt.
Grappig zegquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, toen hadden ze ook een uit-shirt.
moet je toch wel Belg voor zijn als je na zo'n transfer met een bierbuik op de 1e training verschijntquote:
7 kg aankomen ook op vakantiequote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet je toch wel Belg voor zijn als je na zo'n transfer met een bierbuik op de 1e training verschijnt
Onbegrijpelijk ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet je toch wel Belg voor zijn als je na zo'n transfer met een bierbuik op de 1e training verschijnt
En nog niet eens de helft ervan kwijt.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
7 kg aankomen ook op vakantie
Dat is best knap
Als ie maar goed voetbaltquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En nog niet eens de helft ervan kwijt.
ik zou zo'n speler gewoon wegsturen van de trainingquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En nog niet eens de helft ervan kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |