Had je die sub of the day? en welke saus was het nou?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Liefde voor dit broodje dat eigenlijk een brede hamburger was.
Ik draag alles he. Hoe erger hoe beterquote:Op maandag 29 juli 2019 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het ja
[..]
Oh, ik dacht dat zelfs jij dat niet zou dragen
[..]
Mwoa en nee.
ik had weer iets besteld dat uitverkocht was.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik draag alles he. Hoe erger hoe beter
Heb die doorschijnende jurk ook besteld
Weer een dag voor de grote korting![]()
weer achteraan gemaild
Wat had je dan?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik had weer iets besteld dat uitverkocht was.
Heb ik ook altijd, mn coole gele sneakers zijn geannuleerd.
Het mag wel, maar alleen als je hier ook bpm en motorrijtuigenbelasting betaalt over die auto. Het prijsverschil tussen hier en buitenland is hoofdzakelijk de bpm dus heeft het weinig zin om op een buitenlands kenteken te gaan rijde. Anders zou iedereen hier wel op Duits kenteken rijdenquote:Op maandag 29 juli 2019 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel. Kennis van mij woont in Nederland en rijdt een Belgische auto, op Belgisch kenteken.
De meesten die het doen hebben de auto niet op hun eigen naam staan.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het mag wel, maar alleen als je hier ook bpm en motorrijtuigenbelasting betaalt over die auto. Het prijsverschil tussen hier en buitenland is hoofdzakelijk de bpm dus heeft het weinig zin om op een buitenlands kenteken te gaan rijde. Anders zou iedereen hier wel op Duits kenteken rijden
Welke?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik draag alles he. Hoe erger hoe beter
Heb die doorschijnende jurk ook besteld
Weer een dag voor de grote korting![]()
weer achteraan gemaild
Ja maar ik wilde zo graag vertellen over al mijn nieuwe koopjes die ik gezien heb.quote:
Mag je niet! jij bent een jongen, dus boeit nietquote:Op maandag 29 juli 2019 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde zo graag vertellen over al mijn nieuwe koopjes die ik gezien heb.
Fair enoughquote:Op maandag 29 juli 2019 14:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag je niet! jij bent een jongen, dus boeit niet
tenzij nikes
Nikes net teruggestuurd.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag je niet! jij bent een jongen, dus boeit niet
tenzij nikes
Pssst grasmaaier kopen?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:30 schreef Harmankardon het volgende:
Zo mooi weer, oud collega’s die je willen gebruiken als kruiwagen om spul te verkopen en als ik dan vraag wat ik daar aan heb nog beledigd zijn ook
Heb t eens gevraagd. Gaat om een lease auto van de zaak. Man werkt in België.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het mag wel, maar alleen als je hier ook bpm en motorrijtuigenbelasting betaalt over die auto. Het prijsverschil tussen hier en buitenland is hoofdzakelijk de bpm dus heeft het weinig zin om op een buitenlands kenteken te gaan rijde. Anders zou iedereen hier wel op Duits kenteken rijden
Herbalife of aloë vera spul?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:30 schreef Harmankardon het volgende:
Zo mooi weer, oud collega’s die je willen gebruiken als kruiwagen om spul te verkopen en als ik dan vraag wat ik daar aan heb nog beledigd zijn ook
wat maak je?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:30 schreef Elvi het volgende:
Ik ben aan het bakken en toen ik het ei brak zat er een dubbele dooier inheel benieuwd hoe m'n baksel eruit komt
ah ja zonde, kost genoeg.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond de kwaliteit maar matig van het model dat ik kocht. Wilde eens war anders proberen.
Met een of andere cadeaubon gekocht dus zal wel weer andere uit moeten zoeken daar.quote:
En dan met mij er in - 20 kilo = super heetquote:
Ik weet het al. Doe je hem zaterdag aan?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:42 schreef Allures het volgende:
[..]
En dan met mij er in - 20 kilo = super heet
Of dat is tenminste de bedoeling
Ik wacht het nog even af
Lijkt me beetje ongepast. Was zoietsquote:Op maandag 29 juli 2019 15:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Daarom moet ik nog een heel doorschijnende dus ga even aan dat grietje vragen
Hij zou vrijdag binnen moeten komen... Maar is veeeel te bloot voor zoiets johquote:Op maandag 29 juli 2019 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet het al. Doe je hem zaterdag aan?
Is wel ook leukquote:Op maandag 29 juli 2019 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me beetje ongepast. Was zoiets
[ afbeelding ]
Hng.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan nog rood haar natuurlijkquote:Op maandag 29 juli 2019 15:42 schreef Allures het volgende:
[..]
En dan met mij er in - 20 kilo = super heet
Of dat is tenminste de bedoeling
Ik wacht het nog even af
Oeh, mooi.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou me de hele dag suf rukkenquote:Op maandag 29 juli 2019 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je een suffe rukker bent. Suffe rukkers gonna ruk.quote:
Sterke opmerkingquote:Op maandag 29 juli 2019 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat je een suffe rukker bent. Suffe rukkers gonna ruk.
Logisch als je de hale dag in de pis en poep van oudjes staat.quote:
Dat is mijn manier om te zeggen dat ik van haar houquote:Op maandag 29 juli 2019 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
Wel sneu als die de hele dag gaat rukken als zn vriendin dat jurkje draagt.
Gaan jullie nog wel eens op de scooter?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is mijn manier om te zeggen dat ik van haar hou
Wat is dit?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaan jullie nog wel eens op de scooter?
quote:Op maandag 29 juli 2019 16:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaan jullie nog wel eens op de scooter?
Ja met BBQ-saus en cheddarkaas. Maar ze hadden ook chipotle.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had je die sub of the day? en welke saus was het nou?
Bahquote:Op maandag 29 juli 2019 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij een klant waar ik vroeger wel eens kwam (een gemeente) liep een halfbloedje, die ontzettend knap was, vaak in zo’n jurk. Dat vond het hele mannelijke ambtelijk systeem niet erg. Al heb ik ook vaak gemompel van aandachtshoer opgevangen..ik vind het niet erg.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zeiden de vrouwelijke collega's zeker.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij een klant waar ik vroeger wel eens kwam (een gemeente) liep een halfbloedje die ontzettend knap was vaak ik zo’n jurk. Dat vond het hele mannelijke ambtelijk systeem niet erg. Al heb ik ook vaak gemompel van aandachtshoer opgevangen..ik vind het niet erg.
Als je graag een doorschijnende jurk draagt op je werk, waar duidelijk blote huid en een string/BH te zien zijn, dan mag dat wel het stempeltje aandachtshoer hebben jaquote:Op maandag 29 juli 2019 16:34 schreef Allures het volgende:
Waarom ben je een aandachtshoer als je een mooie jurk aan doet of er gewoon goed uit ziet
Moet ze dan lelijker worden of zo
Kift, nijd, antieke genderrollen, simpelheid. Kan vanalles zijn in die bekrompen koppies.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:34 schreef Allures het volgende:
Waarom ben je een aandachtshoer als je een mooie jurk aan doet of er gewoon goed uit ziet
Moet ze dan lelijker worden of zo
of het ging per ongelukquote:Op maandag 29 juli 2019 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je graag een doorschijnende jurk draagt op je werk, waar duidelijk blote huid en een string/BH te zien zijn, dan mag dat wel het stempeltje aandachtshoer hebben ja
Misschien had ze haar lenzen nog niet in.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:42 schreef Allures het volgende:
[..]
of het ging per ongeluk
Zelf niet niet helemaal door gehad hoe erg het doorschijnt of niet goed genoeg nagedacht over het ondergoed of snel van jurk gewisseld en niet ook van ondergoed gewisseld of inderdaad onderjurkje vergeten etc
En die in je plaatje schijnt toch niet door en die had het mens uit het verhaal van losdop aan. Die is gewoon prachtig
Jij bent ook niet zoveel gewend lijkt welquote:Op maandag 29 juli 2019 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien had ze haar lenzen nog niet in.
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zeiden de vrouwelijke collega's zeker.
Nee, over dat heet mokkel in die lekkere jurk, met dat rood haar.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat het nog steeds over doorschijnende kleding?
quote:Op maandag 29 juli 2019 17:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, over dat heet mokkel in die lekkere jurk, met dat rood haar.
Ja ik ook. In maart.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Goed voorbereid op je date zaterdagik ben ook al bij de kapper geweest
Zet wel even het funda linkje op Fok graag.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Eens wat onderzoek gedaan naar tijdelijke verhuur van appartement, nu al te veel werkGa het wel verkopen.
Mijn schuld.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ho even. Jij verliet ons zonder afscheid.
En dan alles in bitcoin stoppen. Winwinquote:Op maandag 29 juli 2019 18:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Eens wat onderzoek gedaan naar tijdelijke verhuur van appartement, nu al te veel werkGa het wel verkopen.
Kan niet mis gaan.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan alles in bitcoin stoppen. Winwin
quote:Op maandag 29 juli 2019 18:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan alles in bitcoin stoppen. Winwin
Op welk punt hadden die gekocht?quote:Op maandag 29 juli 2019 18:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe de bitcoin family het nu heeft.
Dan hebben ze weinig te klagenquote:Op maandag 29 juli 2019 18:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was dat niet 2014/2015? Iig ruim voor deze prijzen.
Jouw natte droom in ieder gevalquote:Op maandag 29 juli 2019 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft (hebben) hier Allures eigenlijk aangedrukt?
Wat denk je dan wat er aan de hand is met @MissMSXquote:Op maandag 29 juli 2019 19:32 schreef Allures het volgende:
Yvie!! Ik dacht dat sting je had opgegeten en daarna zelf dood was gegaan omdat mensen op eten niet zo gezond is
Of iets anders, minder dramatisch en veel meer logisch zoals dat je even geen zin had in fok
En leuke dingen doen met Sting enzo. Verstandig.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:32 schreef Allures het volgende:
Yvie!! Ik dacht dat sting je had opgegeten en daarna zelf dood was gegaan omdat mensen op eten niet zo gezond is
Of iets anders, minder dramatisch en veel meer logisch zoals dat je even geen zin had in fok
Waarom mensen opeten zolang er nog chocolade isquote:Op maandag 29 juli 2019 19:32 schreef Allures het volgende:
Airs sekskelder runnen is een hoop werk. Al die zeikende wijven.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat denk je dan wat er aan de hand is met @:missmsx
Die heedt nooot bestaan duhquote:Op maandag 29 juli 2019 19:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat denk je dan wat er aan de hand is met @:missmsx
Engquote:Op maandag 29 juli 2019 19:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Die heedt nooot bestaan duh
Is altijd Air
Meest plausibel.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Is altijd Air
Geen idee welke taart mijn zus me voorschotelt. Neefje is dan jarig dus ik zit te denken om 1 groot cadeau op te splitsen. Elk onderdeel apart inpakken zodat ie veel dingen kan gaan uitpakkenquote:Op maandag 29 juli 2019 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oeh, chocoladetaart? Want in dat geval moet er een plekje worden vrijgehouden
Dit idee klinkt wel wat creepyquote:Op maandag 29 juli 2019 19:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Is altijd Air
Nee niet zoquote:Op maandag 29 juli 2019 19:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit idee klinkt wel wat creepy![]()
Slaap jij wel goed 's nachts?
Dat is wel een leuk idee. Ik vind cadeaus voor kleintjes altijd zo moeilijk. Die tussen leeftijd is nog wel makkelijker want dan zijn er altijd wel leuke boeken ofzo.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen idee welke taart mijn zus me voorschotelt. Neefje is dan jarig dus ik zit te denken om 1 groot cadeau nu op te delen. Elk onderdeel apart inpakken zodat ie veel dingen kan gaan uitpakken
Ik Kan dit beamenquote:Op maandag 29 juli 2019 19:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Is altijd Air
Vind ik ook. Lang leve een zus die altijd een lijstje klaar heeft staan. Hopelijk benut mijn neefje gewoon een stuk papier en niet de muur, tafel ed. Doe hem een berg potloden, stiften, van die bijenwaskrijtjes cadeau.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk idee. Ik vind cadeaus voor kleintjes altijd zo moeilijk. Die tussen leeftijd is nog wel makkelijker want dan zijn er altijd wel leuke boeken ofzo.
De hebben nu opruiming bij de Hema. Echt hele goedkope gekleurde schriftjes en potloden pennen met 70% korting.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Lang leve een zus die altijd een lijstje klaar heeft staan. Hopelijk benut mijn neefje gewoon een stuk papier en niet de muur, tafel ed. Doe hem een berg potloden, stiften, van die bijenwaskrijtjes cadeau.
Zodra ie 8 is ga ik hem aan het gamen krijgen. Al heeft ie al een snes mini van mij gehad met sinterklaas. Dit jaar de Playstation 1 mini. Gamen zal ie
Ah kijk. Scoor ik nog wat schriften. Zusjelief wilde natuurlijk wel ecologisch verantwoorde potloden en bijenwaskrijtjes hebben.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De hebben nu opruiming bij de Hema. Echt hele goedkope gekleurde schriftjes en potloden pennen met 70% korting.
Ah, geen idee hoe duurzaam Hema tegenwoordig is, maar waarschijnlijk is dat wel iets te veel gevraagdquote:Op maandag 29 juli 2019 19:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah kijk. Scoor ik nog wat schriften. Zusjelief wilde natuurlijk wel ecologisch verantwoorde potloden en bijenwaskrijtjes hebben.
Meegegrist bij de Lidl.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:48 schreef Elvi het volgende:
Ik zou slijm geven. Kinderen houden van slijm. Weirdos.
dat is sowieso niet eco verantwoordquote:Op maandag 29 juli 2019 19:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meegegrist bij de Lidl.
Glow in the dark slijm
Natuurlijkquote:Op maandag 29 juli 2019 20:19 schreef Californium het volgende:
Eens even kijken of ik een oude hobby weer Kan op pakken in Nimma
Waar moeten we dan aan denken? Bier Fristi drinken met hosti? Schaken? Schermen?quote:Op maandag 29 juli 2019 20:19 schreef Californium het volgende:
Kantklossenquote:Op maandag 29 juli 2019 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar moeten we dan aan denken? Bier Fristi drinken met hosti? Schaken? Schermen?
Versieren gok ik zo.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar moeten we dan aan denken? Bier Fristi drinken met hosti? Schaken? Schermen?
quote:Op maandag 29 juli 2019 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel geschaakt in het verleden en behoort tot mijn mogelijkheden
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op maandag 29 juli 2019 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]Wat hebben we toch veel gemeen, nou ja, dat schaken niet danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel geschaakt in het verleden en behoort tot mijn mogelijkheden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Theatersporter?quote:Op maandag 29 juli 2019 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat hebben we toch veel gemeen, nou ja, dat schaken niet dan.
Wow, HWquote:Op maandag 29 juli 2019 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat hebben we toch veel gemeen, nou ja, dat schaken niet dan.
Per wanneer verhuis je terug? Snel gegaan en gefeliciteerdquote:Op maandag 29 juli 2019 20:19 schreef Californium het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2019 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]Klinkt.... bijzonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel geschaakt in het verleden en behoort tot mijn mogelijkheden![]()
Yep, nou ja, min of meer danquote:
"Snel"quote:Op maandag 29 juli 2019 20:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow, HW
[..]
Per wanneer verhuis je terug? Snel gegaan en gefeliciteerd
Is ook zo leukquote:Op maandag 29 juli 2019 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, nou ja, min of meer dan.
Iets van 3 jaar gedaan ofzo, wel een keer op het theatersport-weekend geweest, dat was wel super cool.
Klinkt veel te actief voor jou.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, nou ja, min of meer dan.
Iets van 3 jaar gedaan ofzo, wel een keer op het theatersport-weekend geweest, dat was wel super cool.
Ja, al helpen de borrels en afterparties ook wel meequote:
Sport moet je met een olietanker zout nemenquote:
Wanneer moeten we helpen verhuizen?quote:Op maandag 29 juli 2019 20:39 schreef Californium het volgende:
[..]
"Snel"![]()
Krijg donderdag de sleutel
Ow, ik lees het al. Het is meer een soort battle tussen twee 'teams'quote:Op maandag 29 juli 2019 20:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sport moet je met een olietanker zout nemen.
Komt goed Denk ikquote:
Ja zoiets ja. Je hebt meerdere vormenquote:Op maandag 29 juli 2019 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow, ik lees het al. Het is meer een soort battle tussen twee 'teams'
Was zo'n beetje de eerste zin die ik op wikipedia lasquote:Op maandag 29 juli 2019 20:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja zoiets ja. Je hebt meerdere vormen
quote:Op maandag 29 juli 2019 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was zo'n beetje de eerste zin die ik op wikipedia las
Krijg veel te veel zin na het zien van dat filmpjequote:Op maandag 29 juli 2019 21:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Doe mee dan
Dan mag jij het liedje kiezen
Van de meneer?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Krijg veel te veel zin na het zien van dat filmpje
quote:Op maandag 29 juli 2019 21:09 schreef Allures het volgende:
Nou als we niet nog een liedje doen ga ik maar in bad. Heb er al een uurtje met de marshall op zitten
Ik denk dat het morgen sowieso nog er uurtje doe. Was vergeten hoe leuk het was![]()
Het is me nog echt veel te warm om in bad te gaan. Het is nog 29 graden in de woonkamer en het zweet droop na het koken weer langs m'n slapen. Net even een stukje gelopen om m'n afval weg te gooien en paar trappen genomen en zit alweer te zwetenquote:Op maandag 29 juli 2019 21:09 schreef Allures het volgende:
Nou als we niet nog een liedje doen ga ik maar in bad. Heb er al een uurtje met de marshall op zitten
Ik denk dat het morgen sowieso nog er uurtje doe. Was vergeten hoe leuk het was![]()
Die paarse die ik liet zien vorige week. En deze kreeg ik:quote:
Que?quote:
Kan jij vertalen wat Dino bedoelt...?quote:
Er zitten beestjes in zijn plant.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan jij vertalen wat Dino bedoelt...?
Huehuequote:Op maandag 29 juli 2019 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zitten beestjes in zijn plant.
Er zitten kleine beestjes in z'n calathea.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan jij vertalen wat Dino bedoelt...?
Jaquote:Op maandag 29 juli 2019 21:25 schreef Allures het volgende:
Heb je hem direct van lady v? Ik hoor zo veel klachten de laatste tijd
Ik was het niet.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:43 schreef Allures het volgende:
Zij moet haar plant ook wel even checken dan he...
ze zijn iets samen gegaan met een ander bedrijf. Sindsdien is het schijnbaar puinhoopquote:
*datquote:Op maandag 29 juli 2019 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook net terug van het sporten. Merk wel als ik weer een week niets gedaan heb.
quote:Op maandag 29 juli 2019 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zitten beestjes in zijn plant.
Dank allebei! Geen idee dat het een plant was. Heb veel talenten, maar groene vingers hebben hoort er NIET bijquote:Op maandag 29 juli 2019 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten kleine beestjes in z'n calathea.
O wacht. Ik had er tien. Ik heb er nu nog zes. Waarvan eentje spint heeft. De rest heeft het niet gered.quote:
Nee is voorbij, lekker volle mep betalen jijquote:Op maandag 29 juli 2019 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er nog uitverkoop momenteel?
Goed moment om meer shirts en korte broeken te kopen.
Hoe is het met je macro?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Dank allebei! Geen idee dat het een plant was. Heb veel talenten, maar groene vingers hebben hoort er NIET bij
Als je net zo goed bent met mannen als kale Thea’s wordt me nu wel iets duidelijk.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O wacht. Ik had er tien. Ik heb er nu nog zes. Waarvan eentje spint heeft. De rest heeft het niet gered.
Hoe houd jij je vrouwtje vast dan?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je net zo goed bent met mannen als kale Thea’s wordt me nu wel iets duidelijk.![]()
Wel liefde geven he.
Niet dat ik het niet kan lijen maar waarom.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee is voorbij, lekker volle mep betalen jij
Ik flikker ze gewoon weg als ik zie dat het niks meer wordt.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je net zo goed bent met mannen als kale Thea’s wordt me nu wel iets duidelijk.![]()
Wel liefde geven he.
Ik had het gelukkig te druk met andere nodige werkzaamheden. Zodra ik weer wat tijd over heb (volgende week) dan zal ik daar verder mee gaan.quote:
Omdat het kan. Nee het is finale sale dus er hangt vast nog wel watquote:Op maandag 29 juli 2019 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet dat ik het niet kan lijen maar waarom.
Ik kan hier zoooo veeeeeeel op zeggen maar dan val ik in herhaling...quote:
Ook wel waarschijnlijker.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik las Marco en dacht dat het een kerel was
Lijkt wel altijd uitverkoop.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er nog uitverkoop momenteel?
Goed moment om meer shirts en korte broeken te kopen.
Dacht ik ook, was al benieuwd wat ik gemist had.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik las Marco en dacht dat het een kerel was
Ik krijg jouw pannenkoekje ook niet echt meer opgepept. Al geeft hij nog niet op gelukkigquote:Op maandag 29 juli 2019 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik flikker ze gewoon weg als ik zie dat het niks meer wordt.
True....quote:
Wil je er nog een?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dacht ik ook, was al benieuwd wat ik gemist had.
[..]
Ik krijg jouw pannenkoekje ook niet echt meer opgepept. Al geeft hij nog niet op gelukkig
Ik wil dat welquote:Op maandag 29 juli 2019 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan iemand mijn inkopen doen? Betaald natuurlijk.
Echt? Nou, ik baal wel echt grandioos.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ze zijn iets samen gegaan met een ander bedrijf. Sindsdien is het schijnbaar puinhoop
En duurder
Mannen moeten altijd gewoon in pak lopen.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Richt je eens op een ander mens.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik kan hier zoooo veeeeeeel op zeggen maar dan val ik in herhaling...
Wat voor inkopen en wat schuift het?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Owwww helllll yessssssssssquote:Op maandag 29 juli 2019 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannen moeten altijd gewoon in pak lopen.
zin in een pannenkoek nuquote:Op maandag 29 juli 2019 22:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dacht ik ook, was al benieuwd wat ik gemist had.
[..]
Ik krijg jouw pannenkoekje ook niet echt meer opgepept. Al geeft hij nog niet op gelukkig
Ja, en ook met 39 graden zomer.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook op de kinderboerderij met strontgeur in hun pak?
Neuh. Ik heb daar mijn mannetjes voor. Hue hue hue.quote:
Loop jij op de sociale werkplaats ook in pak dan?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook op de kinderboerderij met strontgeur in hun pak?
Ik draag nooit pakkenquote:Op maandag 29 juli 2019 22:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Loop jij op de sociale werkplaats ook in pak dan?
Makes sense.quote:
Overall of trainingspak.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:06 schreef Lotusss het volgende:
Loop jij op de sociale werkplaats ook in pak dan?
Het zal niemand verbazen dat MCH wellicht eens een pilletje teveel heeft genomen.quote:
Hoezo? Ik heb nog nooit drugs gepaktquote:Op maandag 29 juli 2019 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zal niemand verbazen dat MCH wellicht eens een pilletje teveel heeft genomen.
Ach als hersencellen niet werken dan is het ook minder erg als ze afsterven.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zal niemand verbazen dat MCH wellicht eens een pilletje teveel heeft genomen.
Nee klopt. Ze worden je toegediendquote:
Waarom laat je niks los over jou en Stingquote:Op maandag 29 juli 2019 22:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach als hersencellen niet werken dan is het ook minder erg als ze afsterven.
En Barbquote:Op maandag 29 juli 2019 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit gezegd hebbende.
Waar is Belzesar??
Om mij niet te kwetsen.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom laat je niks los over jou en Sting
Die gast uit Malta zie je nog wel eens voorbij komen. Maar die heeft toch nog nooit iets zinnigs gezegd. (Al opgevallen?)quote:
Zie ze niet meer zo vaak in de advertenties staan die flamboyante bloesjesquote:Op maandag 29 juli 2019 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit gezegd hebbende.
Waar is Belzesar??met z’n flamboyante bloesjes
![]()
Mijn omaplant is helemaal ingestortquote:Op maandag 29 juli 2019 22:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil even melden dat mijn pannenkoek het inmiddels supergoed doet! Echt leuk plantje.
Niemand hier zegt iets zinnigs.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die gast uit Malta zie je nog wel eens voorbij komen. Maar die heeft toch nog nooit iets zinnigs gezegd. (Al opgevallen?)
Ik denk gewoon dat ie mijn huis te warm vindt. Denk dat ik hem maar naar de wc moet verplaatsen, dat is de enige koele plek ik huis. Misschien helpt dat nog.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil even melden dat mijn pannenkoek het inmiddels supergoed doet! Echt leuk plantje.
Je kunt dozen bestellen. Bij je persoonlijke stijl. Krijg je keuze opties. Wat je niet wil stuur je terugquote:Op maandag 29 juli 2019 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga serieus nadenken hoe het shop-gebeuren uit te besteden. Ben ook geen miljonair dus denk aan 15% vd inkoopwaarde.
dat lijkt me echt heel treurigquote:Op maandag 29 juli 2019 22:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Je kunt dozen bestellen. Bij je persoonlijke stijl. Krijg je keuze opties. Wat je niet wil stuur je terug
Bestel een of andere doos met kleding zoals bij https://houseofeinstein.nlquote:Op maandag 29 juli 2019 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga serieus nadenken hoe het shop-gebeuren uit te besteden. Ben ook geen miljonair dus denk aan 15% vd inkoopwaarde.
Godsamme ik vergeet steeds van Sting en samzz. En ik weet niet wie de vrachtwagenchauffeur is.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet alleen van Sting en de vrachtwagenchauffeur
Is iemand hier vrachtwagenchauffeur? Hoe moet je dan posten tijdens je werk? Wat gevaarlijkquote:Op maandag 29 juli 2019 22:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Jofu? Of was hij alleen buschauffeur?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:14 schreef MCH het volgende:
[..]
zo vullen we elkaar goed aanquote:Op maandag 29 juli 2019 22:15 schreef Elvi het volgende:
[..]
Godsamme ik vergeet steeds van Sting en samzz. En ik weet niet wie de vrachtwagenchauffeur is.
Jezus, die vrachtwagenchauffeur is echt heeeeeel lang geleden.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier doen de kleintjes het nog goed. Hangt ie slap?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat ie mijn huis te warm vindt. Denk dat ik hem maar naar de wc moet verplaatsen, dat is de enige koele plek ik huis. Misschien helpt dat nog.
Hij heeft het na de vorige tip over het verplaatsen wel weer even wat beter gedaan, iets meer in de zon gezet toen maar ik denk dat alles boven de 30graden gewoon niet zo wenselijk is.
Geloof het of niet, ik heb ook wel eens een vriendje gehad die geen FOK!er wasquote:Op maandag 29 juli 2019 22:15 schreef Allures het volgende:
[..]
Is iemand hier vrachtwagenchauffeur? Hoe moet je dan posten tijdens je werk? Wat gevaarlijk
maar wie is de vrachtwagenchauffeurquote:Op maandag 29 juli 2019 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, die vrachtwagenchauffeur is echt heeeeeel lang geleden.
we zijn ook al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel oudddddddddddddquote:Op maandag 29 juli 2019 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, die vrachtwagenchauffeur is echt heeeeeel lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |