Had je die sub of the day? en welke saus was het nou?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Liefde voor dit broodje dat eigenlijk een brede hamburger was.
Ik draag alles he. Hoe erger hoe beterquote:Op maandag 29 juli 2019 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het ja
[..]
Oh, ik dacht dat zelfs jij dat niet zou dragen
[..]
Mwoa en nee.
ik had weer iets besteld dat uitverkocht was.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik draag alles he. Hoe erger hoe beter
Heb die doorschijnende jurk ook besteld
Weer een dag voor de grote korting![]()
weer achteraan gemaild
Wat had je dan?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik had weer iets besteld dat uitverkocht was.
Heb ik ook altijd, mn coole gele sneakers zijn geannuleerd.
Het mag wel, maar alleen als je hier ook bpm en motorrijtuigenbelasting betaalt over die auto. Het prijsverschil tussen hier en buitenland is hoofdzakelijk de bpm dus heeft het weinig zin om op een buitenlands kenteken te gaan rijde. Anders zou iedereen hier wel op Duits kenteken rijdenquote:Op maandag 29 juli 2019 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel. Kennis van mij woont in Nederland en rijdt een Belgische auto, op Belgisch kenteken.
De meesten die het doen hebben de auto niet op hun eigen naam staan.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het mag wel, maar alleen als je hier ook bpm en motorrijtuigenbelasting betaalt over die auto. Het prijsverschil tussen hier en buitenland is hoofdzakelijk de bpm dus heeft het weinig zin om op een buitenlands kenteken te gaan rijde. Anders zou iedereen hier wel op Duits kenteken rijden
Welke?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik draag alles he. Hoe erger hoe beter
Heb die doorschijnende jurk ook besteld
Weer een dag voor de grote korting![]()
weer achteraan gemaild
Ja maar ik wilde zo graag vertellen over al mijn nieuwe koopjes die ik gezien heb.quote:
Mag je niet! jij bent een jongen, dus boeit nietquote:Op maandag 29 juli 2019 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde zo graag vertellen over al mijn nieuwe koopjes die ik gezien heb.
Fair enoughquote:Op maandag 29 juli 2019 14:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag je niet! jij bent een jongen, dus boeit niet
tenzij nikes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |