Had je die sub of the day? en welke saus was het nou?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Liefde voor dit broodje dat eigenlijk een brede hamburger was.
Ik draag alles he. Hoe erger hoe beterquote:Op maandag 29 juli 2019 14:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk het ja
[..]
Oh, ik dacht dat zelfs jij dat niet zou dragen
[..]
Mwoa en nee.
ik had weer iets besteld dat uitverkocht was.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik draag alles he. Hoe erger hoe beter
Heb die doorschijnende jurk ook besteld
Weer een dag voor de grote korting![]()
weer achteraan gemaild
Wat had je dan?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik had weer iets besteld dat uitverkocht was.
Heb ik ook altijd, mn coole gele sneakers zijn geannuleerd.
Het mag wel, maar alleen als je hier ook bpm en motorrijtuigenbelasting betaalt over die auto. Het prijsverschil tussen hier en buitenland is hoofdzakelijk de bpm dus heeft het weinig zin om op een buitenlands kenteken te gaan rijde. Anders zou iedereen hier wel op Duits kenteken rijdenquote:Op maandag 29 juli 2019 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat wel. Kennis van mij woont in Nederland en rijdt een Belgische auto, op Belgisch kenteken.
De meesten die het doen hebben de auto niet op hun eigen naam staan.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het mag wel, maar alleen als je hier ook bpm en motorrijtuigenbelasting betaalt over die auto. Het prijsverschil tussen hier en buitenland is hoofdzakelijk de bpm dus heeft het weinig zin om op een buitenlands kenteken te gaan rijde. Anders zou iedereen hier wel op Duits kenteken rijden
Welke?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:33 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik draag alles he. Hoe erger hoe beter
Heb die doorschijnende jurk ook besteld
Weer een dag voor de grote korting![]()
weer achteraan gemaild
Ja maar ik wilde zo graag vertellen over al mijn nieuwe koopjes die ik gezien heb.quote:
Mag je niet! jij bent een jongen, dus boeit nietquote:Op maandag 29 juli 2019 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde zo graag vertellen over al mijn nieuwe koopjes die ik gezien heb.
Fair enoughquote:Op maandag 29 juli 2019 14:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag je niet! jij bent een jongen, dus boeit niet
tenzij nikes
Nikes net teruggestuurd.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mag je niet! jij bent een jongen, dus boeit niet
tenzij nikes
Pssst grasmaaier kopen?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:30 schreef Harmankardon het volgende:
Zo mooi weer, oud collega’s die je willen gebruiken als kruiwagen om spul te verkopen en als ik dan vraag wat ik daar aan heb nog beledigd zijn ook
Heb t eens gevraagd. Gaat om een lease auto van de zaak. Man werkt in België.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het mag wel, maar alleen als je hier ook bpm en motorrijtuigenbelasting betaalt over die auto. Het prijsverschil tussen hier en buitenland is hoofdzakelijk de bpm dus heeft het weinig zin om op een buitenlands kenteken te gaan rijde. Anders zou iedereen hier wel op Duits kenteken rijden
Herbalife of aloë vera spul?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:30 schreef Harmankardon het volgende:
Zo mooi weer, oud collega’s die je willen gebruiken als kruiwagen om spul te verkopen en als ik dan vraag wat ik daar aan heb nog beledigd zijn ook
wat maak je?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:30 schreef Elvi het volgende:
Ik ben aan het bakken en toen ik het ei brak zat er een dubbele dooier inheel benieuwd hoe m'n baksel eruit komt
ah ja zonde, kost genoeg.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond de kwaliteit maar matig van het model dat ik kocht. Wilde eens war anders proberen.
Met een of andere cadeaubon gekocht dus zal wel weer andere uit moeten zoeken daar.quote:
En dan met mij er in - 20 kilo = super heetquote:
Ik weet het al. Doe je hem zaterdag aan?quote:Op maandag 29 juli 2019 15:42 schreef Allures het volgende:
[..]
En dan met mij er in - 20 kilo = super heet
Of dat is tenminste de bedoeling
Ik wacht het nog even af
Lijkt me beetje ongepast. Was zoietsquote:Op maandag 29 juli 2019 15:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Daarom moet ik nog een heel doorschijnende dus ga even aan dat grietje vragen
Hij zou vrijdag binnen moeten komen... Maar is veeeel te bloot voor zoiets johquote:Op maandag 29 juli 2019 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet het al. Doe je hem zaterdag aan?
Is wel ook leukquote:Op maandag 29 juli 2019 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me beetje ongepast. Was zoiets
[ afbeelding ]
Hng.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan nog rood haar natuurlijkquote:Op maandag 29 juli 2019 15:42 schreef Allures het volgende:
[..]
En dan met mij er in - 20 kilo = super heet
Of dat is tenminste de bedoeling
Ik wacht het nog even af
Oeh, mooi.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou me de hele dag suf rukkenquote:Op maandag 29 juli 2019 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat je een suffe rukker bent. Suffe rukkers gonna ruk.quote:
Sterke opmerkingquote:Op maandag 29 juli 2019 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat je een suffe rukker bent. Suffe rukkers gonna ruk.
Logisch als je de hale dag in de pis en poep van oudjes staat.quote:
Dat is mijn manier om te zeggen dat ik van haar houquote:Op maandag 29 juli 2019 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
Wel sneu als die de hele dag gaat rukken als zn vriendin dat jurkje draagt.
Gaan jullie nog wel eens op de scooter?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is mijn manier om te zeggen dat ik van haar hou
Wat is dit?quote:Op maandag 29 juli 2019 16:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaan jullie nog wel eens op de scooter?
quote:Op maandag 29 juli 2019 16:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gaan jullie nog wel eens op de scooter?
Ja met BBQ-saus en cheddarkaas. Maar ze hadden ook chipotle.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had je die sub of the day? en welke saus was het nou?
Bahquote:Op maandag 29 juli 2019 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij een klant waar ik vroeger wel eens kwam (een gemeente) liep een halfbloedje, die ontzettend knap was, vaak in zo’n jurk. Dat vond het hele mannelijke ambtelijk systeem niet erg. Al heb ik ook vaak gemompel van aandachtshoer opgevangen..ik vind het niet erg.quote:Op maandag 29 juli 2019 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zeiden de vrouwelijke collega's zeker.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij een klant waar ik vroeger wel eens kwam (een gemeente) liep een halfbloedje die ontzettend knap was vaak ik zo’n jurk. Dat vond het hele mannelijke ambtelijk systeem niet erg. Al heb ik ook vaak gemompel van aandachtshoer opgevangen..ik vind het niet erg.
Als je graag een doorschijnende jurk draagt op je werk, waar duidelijk blote huid en een string/BH te zien zijn, dan mag dat wel het stempeltje aandachtshoer hebben jaquote:Op maandag 29 juli 2019 16:34 schreef Allures het volgende:
Waarom ben je een aandachtshoer als je een mooie jurk aan doet of er gewoon goed uit ziet
Moet ze dan lelijker worden of zo
Kift, nijd, antieke genderrollen, simpelheid. Kan vanalles zijn in die bekrompen koppies.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:34 schreef Allures het volgende:
Waarom ben je een aandachtshoer als je een mooie jurk aan doet of er gewoon goed uit ziet
Moet ze dan lelijker worden of zo
of het ging per ongelukquote:Op maandag 29 juli 2019 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je graag een doorschijnende jurk draagt op je werk, waar duidelijk blote huid en een string/BH te zien zijn, dan mag dat wel het stempeltje aandachtshoer hebben ja
Misschien had ze haar lenzen nog niet in.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:42 schreef Allures het volgende:
[..]
of het ging per ongeluk
Zelf niet niet helemaal door gehad hoe erg het doorschijnt of niet goed genoeg nagedacht over het ondergoed of snel van jurk gewisseld en niet ook van ondergoed gewisseld of inderdaad onderjurkje vergeten etc
En die in je plaatje schijnt toch niet door en die had het mens uit het verhaal van losdop aan. Die is gewoon prachtig
Jij bent ook niet zoveel gewend lijkt welquote:Op maandag 29 juli 2019 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien had ze haar lenzen nog niet in.
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 29 juli 2019 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zeiden de vrouwelijke collega's zeker.
Nee, over dat heet mokkel in die lekkere jurk, met dat rood haar.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat het nog steeds over doorschijnende kleding?
quote:Op maandag 29 juli 2019 17:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, over dat heet mokkel in die lekkere jurk, met dat rood haar.
Ja ik ook. In maart.quote:Op maandag 29 juli 2019 18:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Goed voorbereid op je date zaterdagik ben ook al bij de kapper geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |