Net als de vorige keer, met die flopstartquote:Op zondag 28 juli 2019 15:18 schreef Seam het volgende:
spannend, hoop niet dat dit een deceptie voor Max wordt
Bij een regenrace rijden ze sowieso ook al zachter dus komen ze uiteindelijk geen benzine tekortquote:Op zondag 28 juli 2019 15:17 schreef onlogisch het volgende:
Met al deze 'formation laps', hoe zit het dan met de brandstof? Daar hebben ze toch niet op gerekend? Ze berekenen toch altijd min of meer hoeveel brandstof er mee gaat in een tank?
Juist meer. Stoppen en optrekkenquote:Op zondag 28 juli 2019 15:18 schreef Sjemmert het volgende:
In de regen verbruiken ze sowieso minder brandstof
Tanken gewoon weer terugbrengenquote:Op zondag 28 juli 2019 15:18 schreef bedachtzaam het volgende:
Benieuwd of iedereen voldoende brandstof heeft aan het eind van de race.
iets met haasjesquote:
Toen won hij welquote:Op zondag 28 juli 2019 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net als de vorige keer, met die flopstart
aan de andere kant: je kunt op veel plekken niet meer vol gas, dus dat scheelt al behoorlijkquote:
Uh nee, ze verbruiken minder want nooit hoog in toeren vanwege wielspin en waarschijnlijk ook in fuel save mode om minder wielspin te krijgen bij het accelereren.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 15:19 schreef Antonov89 het volgende:
Ze moeten eigenlijk die Nordschleife er bij nemen nu
Gaat wat lastigquote:Op zondag 28 juli 2019 15:19 schreef Antonov89 het volgende:
Ze moeten eigenlijk die Nordschleife er bij nemen nu
NEE! Nooit!quote:Op zondag 28 juli 2019 15:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tanken gewoon weer terugbrengen
Hereft e maken met de turbol lag, de turbo knalt er te hard in en daardoor krijg je wielspin.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Blijft toch een dingetje dat wegrijden met die bull
Wel een aparte start weer, veel te snel. Niet alle lichten een voor een aan of de vlaggendrager achter afgewacht.quote:
Het was die gehele rij die slecht weg kwamquote:Op zondag 28 juli 2019 15:22 schreef Breekfast het volgende:
Red Bull weer met een slechte start, je verwacht het niet
Of ja, nu Perez dan.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Bijzonder wel dat er nog niemand af is gereden.
Hele rij stond inderdaad stilquote:Op zondag 28 juli 2019 15:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Het was die gehele rij die slecht weg kwam
Zo spectaculair was die niet, gewoon een spinquote:Op zondag 28 juli 2019 15:23 schreef Gezicht het volgende:
Godver mis ik 5 seconden meteen een crash gemist.
Bottas stond aan de andere kant.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:24 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bottas deed het goed, jammer van die uitvlieger.
Ja viel me ook op. Dik gat naar HAM opeensquote:Op zondag 28 juli 2019 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas gaat de boel net als in Monaco ophouden ...
TrulliBottastrainquote:Op zondag 28 juli 2019 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas gaat de boel net als in Monaco ophouden ...
Idd.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:27 schreef Breekfast het volgende:
Het waren toch echt de Red Bulls met een slechte start, niet de gehele rij.
Dacht ik ookquote:
LeClerc danquote:Op zondag 28 juli 2019 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
Unsafe release van wie?
Was volgens mij ferrari?
Zit denk ik toch in die auto, is al vaker dit seizoen voorgekomenquote:Op zondag 28 juli 2019 15:27 schreef Breekfast het volgende:
klopt ja. Kon je nu goed zienquote:Op zondag 28 juli 2019 15:27 schreef Breekfast het volgende:
Wat?quote:Op zondag 28 juli 2019 15:28 schreef vosss het volgende:
Waarom is kmag niet doorgestuurd? Omdat lewis ervoor zat zeker?
Als ik homo was zou ik hem keihard geven.quote:
Fijn dat je dat laatste nog even verduidelijkt...quote:Op zondag 28 juli 2019 15:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik homo was zou ik hem keihard geven.
#nohommo
Betekend dat, dat die Spice Girl dan vrijkomt?quote:Op zondag 28 juli 2019 15:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik homo was zou ik hem keihard geven.
#nohommo
Lekker trio met ginger en Mel bquote:Op zondag 28 juli 2019 15:29 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Betekend dat, dat die Spice Girl dan vrijkomt?
Ow wacht, die lag gewoon p2 natuurlijkquote:
Als hier geen straf voor komt weet ik het ook niet meer. In de regen, volle pits en hij moest vol in de ankersquote:Op zondag 28 juli 2019 15:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Waar blijft die straf voor leclerc? Max kreeg hem ook in Monaco.
Ik heb hem op onboard staan. Hij zit nu achter een Williams, dus erg hoog kan hij niet rijdenquote:
klopt, hij kwam niet op toeren.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:29 schreef AMDB het volgende:
Hoor die motor van Max bij de start, niet echt vloeiend.
17quote:
ja had ook wel een under investigation verwachtquote:
Is een bocht rechtdoor gegaan.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:32 schreef super_tekkel het volgende:
Wat is gasly aant doen op de 17e plek??
Die is er nu.quote:
echt hequote:Op zondag 28 juli 2019 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou jeetje even wachten volgende keer mensen
Niet huilen. Gewoon regels toch. Max kreeg hem voor minder in Monacoquote:
Continu 1,2-2,0 seconden. Bandjes sparen want er komt regen aan en je wilt ze nu niet kapot rijden.quote:
Wat wil je dan zien?quote:Op zondag 28 juli 2019 15:37 schreef SiGNe het volgende:
Waarom zien we een doodsaaie battle for 12th?
Crash Ham en Botquote:
Er zit een knop op je TVquote:Op zondag 28 juli 2019 15:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat een verschrikkelijk slordig commentaar weer.
Ze laten het nu al 3 ronden zien en er gebeurt verder niksquote:
Ik vergelijk Gasly een beetje met mezelf. Van beiden vraag ik me af waarom de baas er elke maand zoveel geld voor schuiftquote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 15:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vergelijk Gasly een beetje met mezelf. Van beiden vraag ik me af waarom de baas er elke maand zoveel geld voor schuift
Dank je. Nu staat ie nog harder.quote:
Goed hersteld maar wel een stuurfout.quote:Op zondag 28 juli 2019 15:39 schreef Seam het volgende:
is gewoon goed hersteld Olav ... Als Max dit deed was Olav lyrisch
Ook in de Williams?quote:Op zondag 28 juli 2019 15:40 schreef Antonov89 het volgende:
Hamilton is toch wel een top regenrijder
Hoe kom je erbji dat Leclerc de snellere auto heeft?quote:Op zondag 28 juli 2019 15:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Lecl in de snellere auto en bijna 1 sec aan de broek per ronde door Max, overgehypte gast.
Tja, het is ook geen regenrijder, geen idee waarom iedereen telkens zegt van wel.quote:
Vanaf nu altijd doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |