Carnaval val het best te vergelijken met koninginnen dag ( en ja ik weiger het koningsdag te noemen want koningen hebben baarden)quote:Op zondag 28 juli 2019 01:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja zo praten hun ook, ik begrijp ik sowieso niets van
Daarover gesprokenquote:
Daar doe ik sowieso al niet meer aanquote:Op zondag 28 juli 2019 01:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Carnaval val het best te vergelijken met koninginnen dag ( en ja ik weiger het koningsdag te noemen want koningen hebben baarden)
Herkenbaar wel ja, als je niet zo ver weg had gewoond...quote:
Sowieso wat wodka lekkerquote:
Heb geen dates via kermis, wel tinderquote:Op zondag 28 juli 2019 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarover gesproken
Jij negeerde mijn date-vraag wel iets te subtiel
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 28 juli 2019 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso wat wodka lekker
[..]
Heb geen dates via kermis, wel tinderjij aan het daten?
Zou niet weten wat dat moest betekenenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik las hier oprecht afflipsen ipv afpilsen
@:flippiee
quote:Op zondag 28 juli 2019 01:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Herkenbaar wel ja, als je niet zo ver weg had gewoond...
ik ook nietquote:Op zondag 28 juli 2019 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou niet weten wat dat moest betekenen
Stommie.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:59 schreef Flippiee het volgende:
En wederom melancholisch en dat word ik alleen met alcohol op
Vijf in een week?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietIk vroeg hoe je 5 dates in a week waren gegaan
quote:
450 dagen. Echt fantastischquote:Op zondag 28 juli 2019 01:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed, geen idee wanneer ik hier weer ben want ik verwacht een dikke ban na mijn extreme uitlatingen
Als ik mij kut voel hoef ik helemaal geen alcohol, krijg het dan niet wegquote:Op zondag 28 juli 2019 01:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
word ook altijd depressief van alcohol
kutdrug ;s
1 TR, ben ff weg, zijn het er 7, man man manquote:Op zondag 28 juli 2019 01:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed, geen idee wanneer ik hier weer ben want ik verwacht een dikke ban na mijn extreme uitlatingen
t heb je gedaanquote:Op zondag 28 juli 2019 01:10 schreef R-woud93 het volgende:
Zou wel terecht zijn.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, door deze zin zeg je er al wat van he. had dan gewoon je mond gehoudenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf in een week?
Ik ga hier niets op zeggen voor de verandering
krijg het wel weg maar voel me er alleen maar slechter doorquote:Op zondag 28 juli 2019 01:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik mij kut voel hoef ik helemaal geen alcohol, krijg het dan niet weg
Je bent zelf fantastischquote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1 TR, ben ff weg, zijn het er 7, man man man
Oh die, gewoon primaquote:Op zondag 28 juli 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietIk vroeg hoe je 5 dates in a week waren gegaan
Moest mezelf bewijzen dat ik best leuk ben.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf in een week?
Ik ga hier niets op zeggen voor de verandering want Flips is lief
Ja klopt, beetje jammer dat op TV iedereen die zich kut voelt gaat drinken, want beter wordt het niet maar het lijkt alsof het de oplossing isquote:Op zondag 28 juli 2019 01:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
krijg het wel weg maar voel me er alleen maar slechter door
Niks serieus verder of?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh die, gewoon prima
[..]
Moest mezelf bewijzen dat ik best leuk ben.kut liefdesverdriet
Kusje dropquote:Op zondag 28 juli 2019 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh die, gewoon prima
[..]
Te nieuwsgierig want het gaat niemand verder wat aanquote:Op zondag 28 juli 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks serieus verder of?![]()
Of ben ik te nieuwsgierig, dat kan ook
Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op zondag 28 juli 2019 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, door deze zin zeg je er al wat van he. had dan gewoon je mond gehouden
nou ja, op tv wordt het meestal heel erg uitgebeeld als escapisme dat wordt bekocht met een kater, maar op het moment dat ze dronken zijn hebben ze het wel ogenschijnlijk naar hun zin. kan ik me totaal niet in verplaatsenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja klopt, beetje jammer dat op TV iedereen die zich kut voelt gaat drinken, want beter wordt het niet maar het lijkt alsof het de oplossing is
Oh en om jouw vraag te beantwoorden, nee, ik ga niemand daten zolang ik ze niks te bieden heb.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh die, gewoon prima
[..]
Geen zin manquote:Op zondag 28 juli 2019 01:14 schreef I. het volgende:
[..]
Waarom ben je er morgen niet bij joh.Zou je goed doen.
Kan ik best wel waarderen eigenlijkquote:
ik drink me soms het schompes in om bepaalde muziek te verdragen, dat is dan wel een soort van escapisme, maar in de regel drink ik niet omdat ik me kut voelquote:Op zondag 28 juli 2019 01:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nou ja, op tv wordt het meestal heel erg uitgebeeld als escapisme dat wordt bekocht met een kater, maar op het moment dat ze dronken zijn hebben ze het wel ogenschijnlijk naar hun zin. kan ik me totaal niet in verplaatsen
Klopt ja, ik kijk hier wel eens mee met GTST en als er dan iets gebeurd was kut is grijpen ze meteen naar de drank, alsof het de standaard isquote:Op zondag 28 juli 2019 01:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nou ja, op tv wordt het meestal heel erg uitgebeeld als escapisme dat wordt bekocht met een kater, maar op het moment dat ze dronken zijn hebben ze het wel ogenschijnlijk naar hun zin. kan ik me totaal niet in verplaatsen
Maar wanneer vind je dat je iemand iets te bieden hebt dan?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh en om jouw vraag te beantwoorden, nee, ik ga niemand daten zolang ik ze niks te bieden heb.
oh dat herken ik wel heel erg jaquote:Op zondag 28 juli 2019 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik drink me soms het schompes in om bepaalde muziek te verdragen, dat is dan wel een soort van escapisme, maar in de regel drink ik niet omdat ik me kut voel
Nee, niet doen johquote:Op zondag 28 juli 2019 01:15 schreef Flippiee het volgende:
Kan ook weer naar de kermis en voor de 5e keer deze week bier weg tikken
Nou allereerst als ik een fatsoenlijk onderkomen heb waar ik een date mee naar toe kan nemenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar wanneer vind je dat je iemand iets te bieden hebt dan?
Waarom heb je niks te bieden?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh en om jouw vraag te beantwoorden, nee, ik ga niemand daten zolang ik ze niks te bieden heb.
Je weet wel wat beter is voor je toch. Mja. Als je maar rustig aan doet.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen zin man
Oké oké oké. Ik ga morgen wel sporten en gamenquote:
Hmmmquote:Op zondag 28 juli 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou allereerst als ik een fatsoenlijk onderkomen heb waar ik een date mee naar toe kan nemen
dat is best wel een dingetje jaquote:Op zondag 28 juli 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou allereerst als ik een fatsoenlijk onderkomen heb waar ik een date mee naar toe kan nemen
Dat klinkt al wat beter jaquote:Op zondag 28 juli 2019 01:18 schreef Flippiee het volgende:
Oké oké oké. Ik ga morgen wel sporten en gamen
origineelquote:Op zondag 28 juli 2019 01:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
als ik ga daten heb ik mijn grote p*k te bieden![]()
Nog niks gehosseld daar?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen zin man
wat heb je aan een groot pak dan?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
Zolang ik in een bezemkast woon ga ik niet iemand daten die na meerdere dates mee naar huis kan komen. Ik noem dit zelf niet eens een huis laat staan iemand anders. Nee ik wil wel een beetje trots hebbenquote:
Is het zo erg dan?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang ik in een bezemkast woon ga ik niet iemand daten die na meerdere dates mee naar huis kan komen. Ik noem dit zelf niet eens een huis laat staan iemand anders. Nee ik wil wel een beetje trots hebben
Alsof ik daar wat mee kanquote:Op zondag 28 juli 2019 01:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel echt leuke boeren
En ook veel, leuke dames JR
Snap niet dat je er niet was
Oh dat lijkt mij dan weer helemaal niets, maar lijkt mij een beetje als een Assassins Creed achtig idee?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was laatst met Spider-Man begonnen. Best lachen
Alsof je de liefde van je leven niet kunt verwennen tegen een klamme beschimmelde muur onder een brugquote:Op zondag 28 juli 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg genoeg om er niemand mee naar toe te nemen in ieder gevalquote:
Dit geloof ik niet, want ik was er nietquote:
Dat is wel waar alles om draait ja.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
Weet ik veel.quote:
Zo hallo he, alsof ik het nog niet heet genoeg heb hierquote:Op zondag 28 juli 2019 01:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb wel een groot pak nodig idd anders past mijn grote lul er niet in
Je kan altijd nog met haar meegaan en eerlijk zeggen dat jouw woning wat te krap is.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg genoeg om er niemand mee naar toe te nemen in ieder geval
en verder ben ik heel liefquote:Op zondag 28 juli 2019 01:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel waar alles om draait ja.
cutequote:Op zondag 28 juli 2019 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik werd subtiel aangesproken of mijn achternaam X was
En door een ander door lief te glimlachen toen ik alcohol haalde.
Soms hoeft het niet moeilijk te zijn
Ja zo iets inderdaad! Wel open world achtig. Best grappigquote:Op zondag 28 juli 2019 01:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij dan weer helemaal niets, maar lijkt mij een beetje als een Assassins Creed achtig idee?
quote:Op zondag 28 juli 2019 01:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet, want ik was er niet
Bij je nek dan bedoel je?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Oh dan is daar niets mis meequote:Op zondag 28 juli 2019 01:22 schreef Flippiee het volgende:
Ja zo iets inderdaad! Wel open world achtig. Best grappig
een enorme lul zijnquote:Op zondag 28 juli 2019 01:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Ik mis daar werkelijk alle gevoel voor.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik werd subtiel aangesproken of mijn achternaam X was
En door een ander door lief te glimlachen toen ik alcohol haalde.
Soms hoeft het niet moeilijk te zijn
Ja dat zou kunnen inderdaad. Maar ik voel me daar toch niet prettig bijquote:Op zondag 28 juli 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog met haar meegaan en eerlijk zeggen dat jouw woning wat te krap is.
ik ben bloedserieus broquote:Op zondag 28 juli 2019 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bij je nek dan bedoel je?
Snap je
OMDAT JE UIT JE NEK LULT
Dag dagquote:
Rtquote:Op zondag 28 juli 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik mis daar werkelijk alle gevoel voor.
retweetquote:Op zondag 28 juli 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook, maar wellicht is Flippiee niet zo'n introvertquote:Op zondag 28 juli 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je kan dan toch beter focussen op wat je wel te bieden hebt voor vrouwen?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen inderdaad. Maar ik voel me daar toch niet prettig bij
En dit. Echt bij een afspraakje waar beide instemmen met een date zou ik prima kunnen communiceren met een meid maar zo out of t he blue flirten, nee daar ben ik echt veel te lang voor uit het hele date-sfeertje geweestquote:Op zondag 28 juli 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is meer of je het aan kan om van die toneelstukjes op te voeren.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook, maar wellicht is Flippiee niet zo'n introvert
Ja zal ongetwijfeld wel iets zijn. Maar het gaat erom dat je je zelf toch ook er zeker bij moet voelenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je kan dan toch beter focussen op wat je wel te bieden hebt voor vrouwen?
rtquote:Op zondag 28 juli 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is meer of je het aan kan om van die toneelstukjes op te voeren.
Dit ben ik dan, maar het zou me geen reet uitmaken hoe iemand woont. Als iemand goed voor mij is, we het leuk hebben, het een goed persoon is, wat boeit het dan hoe iemand op dat moment woont?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:24 schreef Fok-it het volgende:
Ja dat zou kunnen inderdaad. Maar ik voel me daar toch niet prettig bij
Ja als ik eenmaal een date heb praat ik genoeg (tenzij er echt 0,0 chemie is) maar weet echt nooit iets te zeggen tegen vreemden in zo'n setting.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dit. Echt bij een afspraakje waar beide instemmen met een date zou ik prima kunnen communiceren met een meid maar zo out of t he blue flirten, nee daar ben ik echt veel te lang voor uit het hele date-sfeertje geweest
ja ookquote:Op zondag 28 juli 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is meer of je het aan kan om van die toneelstukjes op te voeren.
gênant bericht weerquote:Op zondag 28 juli 2019 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb echt xtc/mdma nodig om contact met chicks te leggen. Alcohol werkt niet, ket werkt niet, de rest doe ik niet. En nuchter zit het er helemaal niet in.
Maar ik zou dit punt het niet laten tegenhouden tbh.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zal ongetwijfeld wel iets zijn. Maar het gaat erom dat je je zelf toch ook er zeker bij moet voelen
ik zeg ook niet dat ik beter wordt in flirten, ik zeg dat ik dan uberhaupt contact leg met chicksquote:Op zondag 28 juli 2019 01:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gênant bericht weer
van xtc word je denk ik niet veel beter in flirten maar eerder schaamtelozer
quote:Op zondag 28 juli 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik zou dit punt het niet laten tegenhouden tbh.
Als iemand je echt leuk vindt kan je het ook prima hebben in een bezemkast lijkt me.
Jupquote:Op zondag 28 juli 2019 01:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gênant bericht weer
van xtc word je denk ik niet veel beter in flirten maar eerder schaamtelozer
Naja goeie instelling welquote:Op zondag 28 juli 2019 01:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit ben ik dan, maar het zou me geen reet uitmaken hoe iemand woont. Als iemand goed voor mij is, we het leuk hebben, het een goed persoon is, wat boeit het dan hoe iemand op dat moment woont?
Ik snap dit.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]Maar je snapt het denk ik nog niet helemaal
Het is meer ook gewoon schaamte. Dus ook al zouden er vrouwen bestaan die het accepteren, ik moet me daar eerst nog overheen zetten, en dat kan ik niet. Want ik voel me dan heel erg in mijn waardigheid gekrenkt
Als het donker is en de ander zit ook aan de xtc maakt het toch allemaal niet uitquote:Op zondag 28 juli 2019 01:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
van xtc word ik een wause kaakschaatsende mongool met wegdraaiende ogen, lijkt me niet echt het moment om contact te leggen met mogelijke 'mates'
Oh wel bijzonder dat je dat hebt omtrent een woonsituatie.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]Maar je snapt het denk ik nog niet helemaal
Het is meer ook gewoon schaamte. Dus ook al zouden er vrouwen bestaan die het accepteren, ik moet me daar eerst nog overheen zetten, en dat kan ik niet. Want ik voel me dan heel erg in mijn waardigheid gekrenkt
Realistische instelling. Weet intussen dat iemand als persoon is dat telt, niet wat hij verdient, rijdt of waar hij woont.quote:
Was er een tijd dat je daar wel heel erg naar keek?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Realistische instelling. Weet intussen dat iemand als persoon is dat telt, niet wat hij verdient, rijdt of waar hij woont.
liever leuke meid mee naar huis nemen danquote:Op zondag 28 juli 2019 01:31 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso dat ik alle mannen afschrik met mijn woning. Roze muur in slaapkamer.
roze was vroeger mijn lievelingskleurquote:Op zondag 28 juli 2019 01:31 schreef Flippiee het volgende:
Scherpquote:Op zondag 28 juli 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was er een tijd dat je daar wel heel erg naar keek?
Ligt eraan wat voor tint roze.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:31 schreef Flippiee het volgende:
Ook weinig mis meequote:Op zondag 28 juli 2019 01:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
liever leuke meid mee naar huis nemen dan
Cutequote:Op zondag 28 juli 2019 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
roze was vroeger mijn lievelingskleur
Dag naatje droppiequote:Op zondag 28 juli 2019 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
en daarmee blaas ik dit verhaaltje uit
Slaap lekker iedereen
Nee, nooit echt gedaan. Maar weet nu wel écht dat dat geen zak uitmaakt. En heb voor mezelf nu op een rijtje wat wel prio's zijn.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Was er een tijd dat je daar wel heel erg naar keek?
Dat is wel goedquote:Op zondag 28 juli 2019 01:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, nooit echt gedaan. Maar weet nu wel écht dat dat geen zak uitmaakt. En heb voor mezelf nu op een rijtje wat wel prio's zijn.
Dat valt toch allemaal best mee.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje kers achtig. Gewoon warm rood/Roze.
Geen zuurstok, wil wel kunnen slapen zelf ook
Wat is dat rijtje dan?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, nooit echt gedaan. Maar weet nu wel écht dat dat geen zak uitmaakt. En heb voor mezelf nu op een rijtje wat wel prio's zijn.
Gngnquote:Op zondag 28 juli 2019 01:33 schreef naatje_1 het volgende:
en daarmee blaas ik dit verhaaltje uit
Slaap lekker iedereen
wilde ook al zoiets gaan zeggen jaquote:Op zondag 28 juli 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je verzuipt in je eigen bloed.
Een eerlijk persoon, te vertrouwen, geen losse handjes, met respect met mensen om kunnen gaan (in welke situatie dan ook), om dieren geven etcquote:
Je moet wat op de zaterdagavondquote:Op zondag 28 juli 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je verzuipt in je eigen bloed.
Om alle dieren? Of alleen de aaibare.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Een eerlijk persoon, te vertrouwen, geen losse handjes, met respect met mensen om kunnen gaan (in welke situatie dan ook), om dieren geven etc
Hoe zit het met jou trouwens? Ben jij nog veranderd in je kijk op daten en het krijgen van een relatie de afgelopen tijd?quote:
Gewoon alle dieren. Kan niet met iemand zijn die niets om dieren geeft, en/of dieren kan mishandelen, zomaar over een duif heen kan rijden of iets soortgelijks.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Om alle dieren? Of alleen de aaibare.
Wel een relevante vraag opzich.
Heb je al veel vrouwelijke/mannelijke relaties gehad?quote:
had begin van het jaar nog paar dates met zelfde persoon maar wordt niks denk ikquote:Op zondag 28 juli 2019 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn laatste keer ook alweer drie jaar geleden.
Maar waar haal je zoiets vandaan hè.
Ik zou opzich best willen daten hoor, al denk ik dat ik niet echt geschikt ben voor een relatie eigenlijk. Veel te paranoia voor.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zit het met jou trouwens? Ben jij nog veranderd in je kijk op daten en het krijgen van een relatie de afgelopen tijd?
wil geen vriendin wil leuk vriendjequote:Op zondag 28 juli 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al veel vrouwelijke/mannelijke relaties gehad?
Ik weet niet eens hoe oud je bentVolgens mij, als ik diep in mn geheugen graaf was je pas16-17 ofzo toch in de GRTD-Trollie tijd
Oh ik heb een bloedhekel (vooral grote angst) voor slangen.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon alle dieren. Kan niet met iemand zijn die niets om dieren geeft, en/of dieren kan mishandelen, zomaar over een duif heen kan rijden of iets soortgelijks.
Slangen heb ik ook niets mee. Bedoel, hij hoeft niet alle dieren te willen aaien ofzo hequote:Op zondag 28 juli 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh ik heb een bloedhekel (vooral grote angst) voor slangen.
Verder voldeed ik prima aan dat lijstje.
Jij bent 22?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
wil geen vriendin wil leuk vriendje
en klopt, ben 22 nu
Nee maar daarom wel interessante vraag altijd.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Slangen heb ik ook niets mee. Bedoel, hij hoeft niet alle dieren te willen aaien ofzo he
Maar heb je dan zoiets van: Nou ja ook prima. Lijkt me niet echt iets makkelijks om te accepteren toch?:+quote:Op zondag 28 juli 2019 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou opzich best willen daten hoor, al denk ik dat ik niet echt geschikt ben voor een relatie eigenlijk. Veel te paranoia voor.
Pff jonkiequote:Op zondag 28 juli 2019 01:39 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wil geen vriendin wil leuk vriendje
en klopt, ben 22 nu
Een stuk ouderquote:
Zeer eens.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee maar daarom wel interessante vraag altijd.
Maar affiniteit met katten is voor mij ook wel een pré.
Het is niet makkelijk maar het is de realiteit, dus dan zit er soms niks anders op dan het te accepteren. Op de een of andere manier heb ik dat altijd wel makkelijk dat ik vrede heb met de status quoquote:Op zondag 28 juli 2019 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar heb je dan zoiets van: Nou ja ook prima. Lijkt me niet echt iets makkelijks om te accepteren toch?:+
Hoelang is het dan?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb alleen geen rekening gehouden met lange mannen lol.
Alanisquote:
Heb je de laatste tijd nog iemand gematchedquote:Op zondag 28 juli 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk maar het is de realiteit, dus dan zit er soms niks anders op dan het te accepteren. Op de een of andere manier heb ik dat altijd wel makkelijk dat ik vrede heb met de status quo![]()
En als ik denk: "Ja ik wil daten!" en ondertussen swipe ik mij een ongeluk op alle bekende apps maandenlang om tot 2 matches te komen schiet het ook niet op. Dus dan is dit het gewoon.
You go girlquote:Op zondag 28 juli 2019 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
200
Had misschien beter 210 kennen nemen
Mja mijn bed dus fuck dat
\m/quote:
gelukkig nog niet, heb nog zeven jaren adolescent lijden in het verschiet liggenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Een stuk ouder
[..]
Zeer eens.
Katten
Heb nog een super lieve foto met de kat van een vriendin. Ze wil altijd kroelen
Ja mijn kat doet dat ook wel vaak ja, en soms juist vervelend als ze vlak voor je blijft lopen waardoor je 40-45x je nek bijna breekt.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeer eens.
Katten
Heb nog een super lieve foto met de kat van een vriendin. Ze wil altijd kroelen
Ja een bot.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je de laatste tijd nog iemand gematched
die van mij maakt me de laatste tijd weer wakker omdat ze weer eens een muis heeft gevangen en dat toch echt om 0400 aan me moet meldenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja mijn kat doet dat ook wel vaak ja, en soms juist vervelend als ze vlak voor je blijft lopen waardoor je 40-45x je nek bijna breekt.
Hoe kwam je daar achter?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een bot.
Ben er helemaal klaar mee.
Herken dit ook wel beetje. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik laatst Tinder na maanden weer eens geïnstalleerd had en ik 90 procent van de tijd dacht van ja: Wat is ditquote:Op zondag 28 juli 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk maar het is de realiteit, dus dan zit er soms niks anders op dan het te accepteren. Op de een of andere manier heb ik dat altijd wel makkelijk dat ik vrede heb met de status quo![]()
En als ik denk: "Ja ik wil daten!" en ondertussen swipe ik mij een ongeluk op alle bekende apps maandenlang om tot 2 matches te komen schiet het ook niet op. Dus dan is dit het gewoon.
Mijn bed komt daar niet eens aan volgens mij.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
200
Had misschien beter 210 kennen nemen
Mja mijn bed dus fuck dat
Heerlijkquote:Op zondag 28 juli 2019 01:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
gelukkig nog niet, heb nog zeven jaren adolescent lijden in het verschiet liggen
Haha, herkenbaar maar dan met mijn honden. Vind ik juist wel leuk, behalve als ik haast hebquote:Op zondag 28 juli 2019 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja mijn kat doet dat ook wel vaak ja, en soms juist vervelend als ze vlak voor je blijft lopen waardoor je 40-45x je nek bijna breekt.
komt omdat 90% van de mensen echt fucking saai zijnquote:Op zondag 28 juli 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Herken dit ook wel beetje. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik laatst Tinder na maanden weer eens geïnstalleerd had en ik 90 procent van de tijd dacht van ja: Wat is ditEn dan niet uiterlijk gezien maar niemand leek gewoon bij mij te passen ofzo.
Dat is soms best wel fijn hoor.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn bed komt daar niet eens aan volgens mij.
Gelukkig ben ik niet zo lang zoals je weet.
Gelukkig is mijn kat te dom om muizen te kunnen vangen.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die van mij maakt me de laatste tijd weer wakker omdat ze weer eens een muis heeft gevangen en dat toch echt om 0400 aan me moet melden
quote:Op zondag 28 juli 2019 01:47 schreef Flippiee het volgende:
Ergste geval eindigt bed in logeerkamer en koop ik dan ooit een nieuw bed samen dacht ik
Snap ook niet dat mijn kat muizen kan vangen want het beest is debiel, dik, lui en bejaard.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn kat te dom om muizen te kunnen vangen.
Wel gek want haar moeder was daar juist heel goed in.
Dat ook hoor, en dan zeggen mensen altijd dat je je eisen moet aanpassen maar dat is zo'n onzinargument. Je moet er wel een relatie mee kunnen volhouden hè, en niet uit armoe allebei met elkaar gaan. Zonde van iedereen zijn tijd.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Herken dit ook wel beetje. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik laatst Tinder na maanden weer eens geïnstalleerd had en ik 90 procent van de tijd dacht van ja: Wat is ditEn dan niet uiterlijk gezien maar niemand leek gewoon bij mij te passen ofzo.
Ah okequote:Op zondag 28 juli 2019 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er stonden vier pics van seksueel getinte tekeningen in met maar één matige selfie.
Bij honden heb ik dan toch minder gevoel merk ik wel, vind sommige wel echt tof maar vertrouw vreemde honden toch niet altijd. Heb eerder het idee dat ze dan kunnen bijten dan een katquote:Op zondag 28 juli 2019 01:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar maar dan met mijn honden. Vind ik juist wel leuk, behalve als ik haast heb
Spinnen gluren nier hoorquote:Op zondag 28 juli 2019 01:51 schreef Flippiee het volgende:
Er zit een spin in toilet en ik wil niet stofzuigen
Ja en dan denk ik "Maar dan moet ik samen gaan Netflixen? En kan ik niet kijken wat ik wil wanneer ik het wil?". Laat dan maar zitten.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
komt omdat 90% van de mensen echt fucking saai zijn
"wat zijn je hobby's?"
"netflix chillen met vrienden en lekker eten![]()
"
Dat had ik laatst dacht wat is dat joh zat er een spin in mijn haarquote:
Precies. Dan blijf ik liever single.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ook hoor, en dan zeggen mensen altijd dat je je eisen moet aanpassen maar dat is zo'n onzinargument. Je moet er wel een relatie mee kunnen volhouden hè, en niet uit armoe allebei met elkaar gaan. Zonde van iedereen zijn tijd.
Al kunnen voeten best buitenboord hangen.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is soms best wel fijn hoor.
Ik denk dat ik ook met mannen van max 185 ga daten.
Dan zit ik veilig met mijn bed.
Ik ben opgegroeid met honden, dus heb daar wat meer mee. Zelf ook getraind en co-assistent geweest bij mijn trainer. Vond ik erg leuk om te doenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij honden heb ik dan toch minder gevoel merk ik wel, vind sommige wel echt tof maar vertrouw vreemde honden toch niet altijd. Heb eerder het idee dat ze dan kunnen bijten dan een katal ken ik daar ook wel een paar gemene van.
Dat beest gaat er dus gewoon bovenop zitten.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Snap ook niet dat mijn kat muizen kan vangen want het beest is debiel, dik, lui en bejaard.
Muizen hier zullen nog wel achterlijker zijn.
Kan dat slecht hebben ja. Nou ja of het houdt van een drankje en een dansje''dat ben ik ook wel zat hoor als je dat 40-45 keer tegenkomt. Prima als je er van houdt maar echt, kom eens met wat echts.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:48 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
komt omdat 90% van de mensen echt fucking saai zijn
"wat zijn je hobby's?"
"netflix chillen met vrienden en lekker eten![]()
"
Vet stom dat ze dat doen.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat had ik laatst dacht wat is dat joh zat er een spin in mijn haar![]()
Klootszak dat het was
Hmm achterste gedeelte is iets verhoogd, dus lijkt me best pijnlijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al kunnen voeten best buitenboord hangen.
Of gewoon foetushouding GENOT
Ja dan kunnen mensen dmv pen of potlood hun gedachtes op papier of andere ondergrond zetten.quote:
ja maar vraag me ook af, waar moet je dan over praten de hele dag? hoe je dag was ofzoquote:Op zondag 28 juli 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dan denk ik "Maar dan moet ik samen gaan Netflixen? En kan ik niet kijken wat ik wil wanneer ik het wil?". Laat dan maar zitten.
Ja dat lijkt me nog moeilijker inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
als je man-man relatie wilt is ook vet chill want iedereen wil alleen maar neuken
Spinnen boeien mij nooit zo (tenzij ik door het web loop)quote:Op zondag 28 juli 2019 01:51 schreef Flippiee het volgende:
Er zit een spin in toilet en ik wil niet stofzuigen
bedoel dit niet elitair maar ik denk oprecht dat een heel groot deel van de mensen daadwerkelijk zo oppervlakkig isquote:Op zondag 28 juli 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat slecht hebben ja. Nou ja of het houdt van een drankje en een dansje''dat ben ik ook wel zat hoor als je dat 40-45 keer tegenkomt. Prima als je er van houdt maar echt, kom eens met wat echts.
vind jij naaktslakken in je wc?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spinnen boeien mij nooit zo (tenzij ik door het web loop)
Naaktslakken in de wc vind ik dan veel smeriger.
Maar dan kan je nooit meer normaal ergens zitten.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
als je man-man relatie wilt is ook vet chill want iedereen wil alleen maar neuken
Naakslakken WTFquote:Op zondag 28 juli 2019 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spinnen boeien mij nooit zo (tenzij ik door het web loop)
Naaktslakken in de wc vind ik dan veel smeriger.
Ja spinnen zijn met de hond uitlaten ook echt kloten met die webben altijdquote:Op zondag 28 juli 2019 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vet stom dat ze dat doen.
[..]
Hmm achterste gedeelte is iets verhoogd, dus lijkt me best pijnlijk.
Foetushouding kan wel
Waarom zou je dat op zo iets plaatsen?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan kunnen mensen dmv pen of potlood hun gedachtes op papier of andere ondergrond zetten.
Fascinerende bezigheid wel.
ja tering hèquote:Op zondag 28 juli 2019 01:58 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben nu ff aan het swipen om wat cringe bios te zoekene
Deze ook:
SPREEKT VLOEIEND SARCASME
Echt hou op alsjeblieft. Stop hiermee
Wat voor honden heb je dan? Ik vind corgi's wel leukquote:Op zondag 28 juli 2019 01:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met honden, dus heb daar wat meer mee. Zelf ook getraind en co-assistent geweest bij mijn trainer. Vond ik erg leuk om te doen
Ben als kind eens in mijn gezicht gekrabd door een kat, ben er heel lang bang voor geweest
Ik vind het dan leuker als die vrouwen gewoon een flauwe grap in hun bio zetten of het allemaal niet zo serieus nemen.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan dat slecht hebben ja. Nou ja of het houdt van een drankje en een dansje''dat ben ik ook wel zat hoor als je dat 40-45 keer tegenkomt. Prima als je er van houdt maar echt, kom eens met wat echts.
Ik heb erin staan "hier had mijn lengte, gewicht, cupmaat en BMI kunnen staan"quote:Op zondag 28 juli 2019 01:58 schreef Fok-it het volgende:
Deze ook:
'zelfs met hakken blijf ik kleiner dan jou'quote:Op zondag 28 juli 2019 01:58 schreef Fok-it het volgende:
Deze ook:
quote:Op zondag 28 juli 2019 02:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb erin staan "hier had mijn lengte, gewicht, cupmaat en BMI kunnen staan"
Ja dat hou ik nog geen dag vol, vind ik echt de vreselijkste vraag ooit.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja maar vraag me ook af, waar moet je dan over praten de hele dag? hoe je dag was ofzozou mezelf echt van een gebouw gooien als dat de voornaamste gesprekken met mijn partner zouden zijn
Geen zin in herfstperiode waarin je beter bezem mee kan nemen om vanuit veilige afstand spinnenwebben kapo/ kan maken.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja spinnen zijn met de hond uitlaten ook echt kloten met die webben altijd
quote:
Die wc zit hier recht tegenover de voordeur dus die kruipen soms wel eens via daar naar binnen. Op die mat ook altijd van die sporen (lol), geen idee hoe precies. Is wel naar altijd.quote:
Ja maar dat is serieus een ding. DIt soort dingen worden gewoon niet meer boeiend gevonden door de overgrote meerderheid.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik heb er een ironische tekst over cultuurmarxisme instaan
jongens ben zo'n fucking catch waarom wil niemand met me
Ja echt irritant laat je ze laat uit kan je nog even douchenquote:Op zondag 28 juli 2019 02:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen zin in herfstperiode waarin je beter bezem mee kan nemen om vanuit veilige afstand spinnenwebben kapo/ kan maken.
Geen idee, maar ik doe dat dan ook niet.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom zou je dat op zo iets plaatsen?
Maar dat is ook logisch.quote:
Note to self: schrap de Beemster om in te wonen of elk ander dorpquote:Op zondag 28 juli 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Die wc zit hier recht tegenover de voordeur dus die kruipen soms wel eens via daar naar binnen. Op die mat ook altijd van die sporen (lol), geen idee hoe precies. Is wel naar altijd.
Dat wel jaquote:
`Volgens FOK!-forum heb ik een piemel van 30 cm. Testen?quote:
Heb twee Griekse jongensquote:Op zondag 28 juli 2019 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat voor honden heb je dan? Ik vind corgi's wel leuk![]()
Ja katten zitten ook wel wat valse tussen, allemaal hun eigen persoonlijkheidje hè. Had altijd drie katten waarvan er twee sowieso nooit iets gemeens deden, maar de ander kon echt ineens bijten of krabben tijdens het aaien als ze er klaar mee was (die katten mochten elkaar onderling ook niet lol)
Dat is ook altijd zo typisch ja.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:58 schreef Fok-it het volgende:
Deze ook:
Ah oke ik doe al die ongein nietquote:Op zondag 28 juli 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik doe dat dan ook niet.
"Kleiner dan 1,85 swipe maar naar links"quote:Op zondag 28 juli 2019 02:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
'zelfs met hakken blijf ik kleiner dan jou'
quote:Op zondag 28 juli 2019 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`Volgens FOK!-forum heb ik een piemel van 30 cm. Testen?
De arrogantie ook daarinquote:Op zondag 28 juli 2019 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Kleiner dan 1,85 swipe maar naar links"
hoe was ajax eigenlijk, ik heb het half via de radio kunnen volgenquote:Op zondag 28 juli 2019 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Kleiner dan 1,85 swipe maar naar links"
Naaktslakken heb je overal in Nederland hoor.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Note to self: schrap de Beemster om in te wonen of elk ander dorp
Hahaha zéér herkenbaar.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:06 schreef moemoe het volgende:
Ik heb laatst bijna iemand naar rechts geswiped op Tinder omdat hij een foto had met een husky pup.
Is dit herkenbaar voor jullie? @:Flippiee @:Kopjechino
Mijn kat hangt altijd gewoon aan me als ik haar oppak, wat kan er ook allemaal in zo'n beest omgaan vraag ik mij dan af.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb twee Griekse jongens
Lieve honden, beide zo'n 30 kilo aan pure liefde
En klopt. Die kat waarmee ik op de foto sta is echt een kroel. Net een baby soms, gaat in je armen liggen, geeft kopjes
Haha, lijkt me lastig als ze elkaar niet mochten
denk dat mensen wie dat niet aanspreekt het nooit leuk hebben gevonden dus boeiequote:Op zondag 28 juli 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat is serieus een ding. DIt soort dingen worden gewoon niet meer boeiend gevonden door de overgrote meerderheid.
Ja maar dat soort types zou ik toch geen zin in hebben.quote:
Wat dan?quote:
Maar toch in stad minder vaak toilet of iets dichtbij de deurquote:Op zondag 28 juli 2019 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naaktslakken heb je overal in Nederland hoor.
Ja met hondje sowieso sneller naar rechtsquote:Op zondag 28 juli 2019 02:06 schreef moemoe het volgende:
Ik heb laatst bijna iemand naar rechts geswiped op Tinder omdat hij een foto had met een husky pup.
Muah aardig maar je merkte wel dat veel vastigheden er nog niet echt waren waardoor het wat slordig was. Blind nooit meer van het middenveld afhalen en Martinez laten staan wat een goddelijke slager met voetballend vermogen is datquote:Op zondag 28 juli 2019 02:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hoe was ajax eigenlijk, ik heb het half via de radio kunnen volgen
volgens twitter waren martinez, blind en schuurs goed?
Haha awh dat is liefquote:Op zondag 28 juli 2019 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn kat hangt altijd gewoon aan me als ik haar oppak, wat kan er ook allemaal in zo'n beest omgaan vraag ik mij dan af.
Ik vond het wel grappig dat die oudste altijd chagrijnig was als die andere twee in de buurt waren, en ergens ook wel bijzonder dat die twee haar klappen gaven een paar weken voor ze stierf omdat ze wisten dat ze zwakker werd. De natuur is zo hard hè.
Of een schattige kitten, ik smeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lmao kijk serie, waren bang voor copyrightrechtszaak zekerverwijder dit account.
Daaromquote:Op zondag 28 juli 2019 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat soort types zou ik toch geen zin in hebben.
Snap ergens wel dat vrouwen op langere mannen vallen hoor, maar dit er zo oppervlakkig inzetten zonder het eerst af te wachtener zijn altijd uitzonderingen.
Pizza?quote:Op zondag 28 juli 2019 02:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie maakt er even wat lekkers te eten voor mij
Ik heb wel eens profielen geliked met alleen foto's van een kat.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:06 schreef moemoe het volgende:
Nu weer mensen in elkaar gemept door vermomde groepen mensen in witte kleding die weer gezien zijn terwijl ze in gesprek waren met de politie van hkquote:Op zondag 28 juli 2019 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Maar toch in stad minder vaak toilet of iets dichtbij de deur
[..]
Ja met hondje sowieso sneller naar rechts
Met zonnebril of met vissen dan sowieso sneller naar links.
HIMYM in je bio staan is bij mij wel heel snel een likequote:Op zondag 28 juli 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens profielen geliked met alleen foto's van een kat.
Helaas geen match mee, verdomme.
Ja maar daar heb je weer last van eikenprocessierupsen.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar toch in stad minder vaak toilet of iets dichtbij de deur
Vond het wel leuk dat er bij katten ook gewoon revanchegevoelens werden opgebouwd.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha awh dat is lief
Dat is best gemeen haha
Natuur is hard inderdaad, maar vaak ook erg mooi en intrigerend
quote:Op zondag 28 juli 2019 02:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lmao kijk serie, waren bang voor copyrightrechtszaak zeker
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja lekkerquote:Op zondag 28 juli 2019 02:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daaromuiteindelijk zal dat nooit echt zwaar mee tellen als afknapper
[..]
Pizza?
quote:Op zondag 28 juli 2019 02:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
Ik raak ook altijd uit een serie als ze een zoekmachine gebruiken waar je nog nog nooit van gehoord hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lmao kijk serie, waren bang voor copyrightrechtszaak zekerOh.
quote:Op zondag 28 juli 2019 02:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
jongens welk harry potter-house zijn jullie?
ik ben ravenclaw want hou van boeken, science en andere slimme dingen (: x3
Heb ik met Harry Potter (lol)quote:Op zondag 28 juli 2019 02:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
HIMYM in je bio staan is bij mij wel heel snel een like
Ik like sowieso nooit de hele knappe mannen. Deze zijn eigenlijk nooit leuk.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:10 schreef moemoe het volgende:
Of een schattige kitten, ik smelt![]()
.
En dan maakt het niet eens uit dat hij niet zo heel knap is.
Maargoed, als mannen dit weten gaan ze het allemaal doen. En dan is het niet bijzonder meer 👻.
Ja Ravenclaw denk ik wel. Misschien qua karakter ook wel Hufflepuffishquote:Op zondag 28 juli 2019 02:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
jongens welk harry potter-house zijn jullie?
ik ben ravenclaw want hou van boeken, science en andere slimme dingen (: x3
Ga het er meteen inzetten.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
nog een tinderklacht: mensen die hardcore harry potter-fan zijn en/of hun harry potter-afdeling in hun bio hebben staan
Slaapzequote:
"Als je geen kokosnoten op je hoofd wilt moet je niet onder een palmboom zitten."quote:Op zondag 28 juli 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso een goed citaat is een plusje
Maar dan niet: What does not kill you makes you stronger![]()
![]()
![]()
![]()
Carpe diemquote:Op zondag 28 juli 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
![]()
![]()
![]()
vind het concept van citaten gebruiken als 'diep' zinnetje beetje stomquote:Op zondag 28 juli 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eerste keer dat ik hem hoor dus voordeel van de twijfelquote:Op zondag 28 juli 2019 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Als je geen kokosnoten op je hoofd wilt moet je niet onder een palmboom zitten."
Deze wel goed?
Komt dit van Tito?quote:Op zondag 28 juli 2019 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Als je geen kokosnoten op je hoofd wilt moet je niet onder een palmboom zitten."
Deze wel goed?
Het laat in ieder geval gezien dat je geinteresseerd bent. Ook al is het soms wat geforceerd. Of heb je liever Netflix en Pizza?quote:Op zondag 28 juli 2019 02:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vind het concept van citaten gebruiken als 'diep' zinnetje beetje stom
vooral met literatuur, vaak ook citaten die bv. enigszins ironisch bedoeld zijn of vanuit een bepaald personage komen
vals dilemma. heb gewoon in mijn bio staan dat ik nabokov chill vind, kan ook tochquote:Op zondag 28 juli 2019 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het laat in ieder geval gezien dat je geinteresseerd bent. Ook al is het soms wat geforceerd. Of heb je liever Netflix en Pizza?
Waarom reageer je niet op mijn fantastische Ajax analyse?quote:
Is dat die ene uit Chernobyl?? Ja spannende serie was dat he XDquote:Op zondag 28 juli 2019 02:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vals dilemma. heb gewoon in mijn bio staan dat ik nabokov chill vind, kan ook toch
Ben nog op zijn eiland geweestquote:
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat die ene uit Chernobyl?? Ja spannende serie was dat he XD
welk eilandquote:
Ik zou het zo geloven.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat die ene uit Chernobyl?? Ja spannende serie was dat he XD
Zoveel. Wel iets heel specifieks als je dan iemand matcht die er op de juiste manier op reageert weet je dat je de goeie te pakken hebtquote:
Nou jaquote:
Oh sorry makker.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn fantastische Ajax analyse?
Heb je dan wel een foto op je profiel van jou samen met je kat? Het liefst zo schattig mogelijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens profielen geliked met alleen foto's van een kat.
Helaas geen match mee, verdomme.
Wat een teleurstelling JRquote:Op zondag 28 juli 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daar heb je weer last van eikenprocessierupsen.
Je ontkomt niet aan het kriebelige en slijmerige deel van de fauna.
AAAAND I DON’T WANT THE WOOORLD TO SEE ME, ‘CAUSE I DON’T THINK THAY THEY’D UNDERSTAND.quote:
Een van titos eilandenquote:
wist niet dat dat bestond maar nicequote:Op zondag 28 juli 2019 02:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een van titos eilanden
[ afbeelding ]
I just waaaaaaaaaaaaaaaant you to know who i amquote:Op zondag 28 juli 2019 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
AAAAND I DON’T WANT THE WOOORLD TO SEE ME, ‘CAUSE I DON’T THINK THAY THEY’D UNDERSTAND.
.
Ja allemaal opgezette ijsberen en zoquote:Op zondag 28 juli 2019 02:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wist niet dat dat bestond maar nice
Als ze fan zijn van Feyenoord swipe ik ook sneller naar linksquote:Op zondag 28 juli 2019 02:09 schreef Flippiee het volgende:
Ja met hondje sowieso sneller naar rechts
Met zonnebril of met vissen dan sowieso sneller naar links.
Ik weet eigenlijk niet of mijn type überhaupt wel op Tinder zit.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik like sowieso nooit de hele knappe mannen. Deze zijn eigenlijk nooit leuk.
Liever andere types
Liever nietquote:Op zondag 28 juli 2019 02:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
I just waaaaaaaaaaaaaaaant you to know who i am
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |