Carnaval val het best te vergelijken met koninginnen dag ( en ja ik weiger het koningsdag te noemen want koningen hebben baarden)quote:Op zondag 28 juli 2019 01:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja zo praten hun ook, ik begrijp ik sowieso niets van
Daarover gesprokenquote:
Daar doe ik sowieso al niet meer aanquote:Op zondag 28 juli 2019 01:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Carnaval val het best te vergelijken met koninginnen dag ( en ja ik weiger het koningsdag te noemen want koningen hebben baarden)
Herkenbaar wel ja, als je niet zo ver weg had gewoond...quote:
Sowieso wat wodka lekkerquote:
Heb geen dates via kermis, wel tinderquote:Op zondag 28 juli 2019 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarover gesproken
Jij negeerde mijn date-vraag wel iets te subtiel
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 28 juli 2019 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso wat wodka lekker
[..]
Heb geen dates via kermis, wel tinderjij aan het daten?
Zou niet weten wat dat moest betekenenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik las hier oprecht afflipsen ipv afpilsen
@:flippiee
quote:Op zondag 28 juli 2019 01:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Herkenbaar wel ja, als je niet zo ver weg had gewoond...
ik ook nietquote:Op zondag 28 juli 2019 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou niet weten wat dat moest betekenen
Stommie.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:59 schreef Flippiee het volgende:
En wederom melancholisch en dat word ik alleen met alcohol op
Vijf in een week?quote:Op zondag 28 juli 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietIk vroeg hoe je 5 dates in a week waren gegaan
quote:
450 dagen. Echt fantastischquote:Op zondag 28 juli 2019 01:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed, geen idee wanneer ik hier weer ben want ik verwacht een dikke ban na mijn extreme uitlatingen
Als ik mij kut voel hoef ik helemaal geen alcohol, krijg het dan niet wegquote:Op zondag 28 juli 2019 01:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
word ook altijd depressief van alcohol
kutdrug ;s
1 TR, ben ff weg, zijn het er 7, man man manquote:Op zondag 28 juli 2019 01:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga zo maar eens naar bed, geen idee wanneer ik hier weer ben want ik verwacht een dikke ban na mijn extreme uitlatingen
t heb je gedaanquote:Op zondag 28 juli 2019 01:10 schreef R-woud93 het volgende:
Zou wel terecht zijn.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:10 schreef R-woud93 het volgende:
Ja, door deze zin zeg je er al wat van he. had dan gewoon je mond gehoudenquote:Op zondag 28 juli 2019 01:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf in een week?
Ik ga hier niets op zeggen voor de verandering
krijg het wel weg maar voel me er alleen maar slechter doorquote:Op zondag 28 juli 2019 01:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik mij kut voel hoef ik helemaal geen alcohol, krijg het dan niet weg
Je bent zelf fantastischquote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 01:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1 TR, ben ff weg, zijn het er 7, man man man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |