Ik heb nog nooit een lekkere donut op maar ben nooit verder gekomen dan die van de AHquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:24 schreef FranticDJ het volgende:
@:Molo Yes, goed te doennu ga ik aan die kant van de plas altijd wel donut shops af in alle soorten en maten hoor
https://www.delicesdantan.com/fr/specialite-beignes-aux-patates Hier kwamen ze vandaan. Is volgens mij toch wel een beetje een Quebecois dingetje..
Dat missende lampje, ik hendel het nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:17 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ok ok.. niet vandaag. Maar het was wel een enorme bui
Krispy Kreme en Dunkin’ Donuts ook vermijden, al zijn die al goed vergeleken met die van de AH. Gewoon een klein tentje zoeken en kraakvers eten.. en je bent verkochtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een lekkere donut op maar ben nooit verder gekomen dan die van de AH![]()
Denk dat ik het te lekker vind, dus eet ik het maar gewoon niet
Krispy Kreme klinkt alsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Krispy Kreme en Dunkin’ Donuts ook vermijden, al zijn die al goed vergeleken met die van de AH. Gewoon een klein tentje zoeken en kraakvers eten.. en je bent verkocht
Wat voor kruiden? Wel gewoon suiker erin?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:31 schreef Goitske het volgende:
Zelfs in Amerika vond ik donuts vies, gewoon niet mijn ding
[ afbeelding ]
Ze zijn wel lekker had alleen wat meer hoogte verwacht en meer fluffy smaak is prima
Is met wortel en pistache
Mijn kinderen vinden het niet lekker
Kaneel en gemberpoeder en bruine suiker 80 gram zo uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor kruiden? Wel gewoon suiker erin?
Mja, ik ben niet zo overtuigd geloof ikquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:44 schreef Goitske het volgende:
[..]
Kaneel en gemberpoeder en bruine suiker 80 gram zo uit mijn hoofd
Uit mijn hoofd
200 gram wortel
50 gram pistache
200 gram zelfrijzend bakmeel
80 gram bruine suiker
2 eieren
Melk
Olie
Kaneel
Gemberpoeder
Strafvoer datquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Uit de zere knie tijd had ik nog een iglo wokschotel met groenten en kip in een honingmosterd saus. Toch maar opeten, weggooien in zonde. Als 3 dobbelsteentjes kip. Niet vies, maar ik koop het niet meer.
Maak ze ook niet weer was een keer probeee. Ik hou sowieso niet van olie in bakselsquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet zo overtuigd geloof ik
Liever met bosbessen en dan vet
Heb een keer blondies gebakken van witte bonen, gewoon omdat ik gefascineerd was door dat receptquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:55 schreef Goitske het volgende:
[..]
Maak ze ook niet weer was een keer probeee. Ik hou sowieso niet van olie in baksels
Maagvulling (had toch beter een boterham met kaas kunnen neme)quote:
Had vroegah ook wel eens van die maaltijden, maar anderhalf uur later weer honger.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maagvulling (had toch beter een boterham met kaas kunnen neme)
Ja hallo, recepten daarvan graag!!!!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:00 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ooit twee weken gelogeerd bij een familie in Bayern. Daar heb ik Semmeln (broodjes) gegeten die de gastmoeder zelf gebakken had met deels aardappelpuree. Die waren heerlijk. Frischkäse (zelfgemaakt hangop-achtig), zout, peper en plakken tomaat erop
Diezelfde moeder maakte ook zelf donuts![]()
die waren heerlijk. Daarna nooit meer donuts gegeten, zou alleen maar teleurstellen
Is voer voor als je echt niks anders kan regelen of jezelf haatquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Had vroegah ook wel eens van die maaltijden, maar anderhalf uur later weer honger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en morgenochtend zie je er niks meer van.
Dat dus, en ik vind mezelf best lief (was best wanhopig toen)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Is voer voor als je echt niks anders kan regelen of jezelf haat
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:06 schreef Aure het volgende:
Het ergste deel van zomercarnaval ontvlucht, nu weer thuis.
Uitzicht vanuit de woonkamer:Dus echt bij jullie door de straat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en morgenochtend zie je er niks meer van.
We have far more in common than that which devides us..
Uitzicht vanuit de woonkamer:Zo, midden van het centrum waar je woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en morgenochtend zie je er niks meer van.
![]()
Was het leuk? Aardig droog gebleven welOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Uitzicht vanuit de woonkamer:Rotzooi valt nog meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en morgenochtend zie je er niks meer van.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 12:00 schreef fietsie het volgende:
Overigens zijn bonen-koffiemachines met dit weer uhm een ehhhhh zelfstandige biotoop
Niet alleen met dit weer. Brouwunit en de ruimte er achter zijn mooie plaatsen voor een paddenstoelenkwekerij.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:58 schreef fietsie het volgende:
Koffie is toch wel lekkerder (en heter) uit grondig schoongeboende koffiemachine
Perslucht en een grote plastic zak (om de machine in te zetten)quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:22 schreef z80 het volgende:
[..]
[..]
Niet alleen met dit weer. Brouwunit en de ruimte er achter zijn mooie plaatsen voor een paddenstoelenkwekerij.
Na het grondig schoonmaken. Brouwunit ui elkaar halen en in een bak warm water met een blokje voor de vaatwasser gooien voor een paar uur. Na het grondig reinigen van alle onderdelen. En de zoektocht naar het crema filter/dopje en veer. Alles netjes in elkaar zetten met een flinke hoeveelheid siliconen.
En bij alle machines behalve die gene met een Jura systeem ook de unit IN de machine reinigen en invetten.
De Jura systemen zijn een ramp. Die zijn gewoon niet goed schoon te krijgen zonder sloopwerk.
Risico is dat het oranje allemaal uitloopt met zoveel hittequote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe zou het met @:Lonaa zijn? Iets afgekoeld daar hopelijk?
Gaat niet werken. De oude koffieresten plakken in alle hoekjes. Paar keer wat vocht erbij en je hebt "feest".quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Perslucht en een grote plastic zak (om de machine in te zetten)
Vochtig geworden?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:24 schreef z80 het volgende:
Pizza/bbq/rookover van de aldi vandaag geprobeerd. Blijkbaar is houtskool dat al een paar jaar in de schuur ligt niet heel erg brandbaar meer. Met moeite het ding naar de 200 graden kunnen krijgen. En in plaats van compleet opgloeien van de kooltje gaan deze spontaan uit.
Binnenkoer maar eens nieuwe halen.
"Knikt Ja"quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:27 schreef sigme het volgende:
@:fietsie, ben je er nog uitgekomen met dat raadsel van schaap schone beker?
Walnoot, wat lijkt me dat tof in je tuinquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:29 schreef sigme het volgende:
Hier was het gewoon weer ruim boven de 39 graden. Met stevige bries, geen drup regen. Het is hier allemaal best uit te houden, ik slaap er wel om en overdag gewoon rustig buiten zitten onder de walnootboom.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Walnoot, wat lijkt me dat tof in je tuin
Hoe oogst je dat eigenlijk? Met stokken ofzo?
MI van Molo met stok rennend in rondjes rondom walnotenboom...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Staat nu binnen. Eens kijken of dat help.quote:
Géén idee. Zij deed alles zo'n beetje uit de losse handquote:
Yessss aangezien de coolsingel deels gesloten is, komen ze hier door de straat.quote:
Bij mijn ouders komen de noten in de herfst gewoon uit de boom vallen en dan raap je ze op. Tenzij de eekhoorn alles er al uit geplukt heeftquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
De meeste glazuren zijn inderdaad mier en mierzoet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
DeegIk vind donuts heel prima, zo lang ze maar alleen gesuikerd zijn en niet geglazuurd.
Ik ga eens receptje zoeken ervan, die broodjes klinken lekkerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Géén idee. Zij deed alles zo'n beetje uit de losse hand
Van de broodjes weet ik alleen dat het deels aardappelpuree was, maar verder heel gewoon deeg met gist en wit tarwemeel. Ik meen dat het haar een paar keer proberen kostte om de hoeveelheid vocht goed te krijgen. Ze maakte kleine bolle broodjes, zeg maar formaat flinke tennisbal
Donuts waren volgens mij traditioneel donutdeeg, rondje uitgestoken en gat erin, gefrituurd, en goed veel poedersuiker erop
Eekhorens, merels en kraaien. Hierachter stond ook een grote walnootboom.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Bij mijn ouders komen de noten in de herfst gewoon uit de boom vallen en dan raap je ze op. Tenzij de eekhoorn alles er al uit geplukt heeft
Ja met kind zou ik er niet aan moeten denken hoor, of gewoon met mijn bejaarde levensstijlquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Yessss aangezien de coolsingel deels gesloten is, komen ze hier door de straat.
@:Molo er hing vanmiddag wel een gezellige sfeer in de stad op zich, maar we zijn er dus niet echt bij geweest. Hadden er dit jaar even geen zin in. En ja midden centrum, heerlijk wonen voor nu. Over 5 jaar ben ik er vast klaar mee![]()
De troep is wel een stuk erger dan op de foto lijkt, of nouja als je door de straat loopt lijkt het erger
Hier net zo maar dan net buiten het centrum met een bushalte voor de deur. 5 minuten naar recht fietsen =stad 5 min naar links fietsen =goed winkelcentrum 5 minuten naar achteren, groot parkquote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:39 schreef Aure het volgende:
Geen auto, geen rijbewijs. Dus midden centrum wonen is wel verdomd makkelijk
Ik ook iets, zit op de tocht, maar verhip het om de deur dicht te doenquote:
Klinkt ook ideaal!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier net zo maar dan net buiten het centrum met een bushalte voor de deur. 5 minuten naar recht fietsen =stad 5 min naar links fietsen =goed winkelcentrum 5 minuten naar achteren, groot park
quote:
Het is hier net een magnetron; je wordt wel warm terwijl het lijkt alsof de lucht om je heen koel is / zou moeten zijn....quote:
Het helpt misschien niet dat ik gewoon carnaval gewend ben.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:34 schreef Aure het volgende:
[..]
De troep is wel een stuk erger dan op de foto lijkt, of nouja als je door de straat loopt lijkt het erger
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tenzij de eekhoorn alles er al uit geplukt heeft
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:56 schreef Sarabi het volgende:
Uiteindelijk toch geen regen gekregen.
Maar 20gr buiten dus ik zeur niet
/3 op een rij?
Ik vond het echt wel zwaar om met die hitte de planten te blijven bewateren. Dat zorgde voor zo veel extra warmte in mijn lijf.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:00 schreef fietsie het volgende:
Gieters sjouwen hier. Voor water voor de planten in de moestuin.
Voortuin is al aan het doodgaan.
Voortuin heb ik 2 dagen overgeslagen --> erg erg slecht erbij staande plantenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vond het echt wel zwaar om met die hitte de planten te blijven bewateren. Dat zorgde voor zo veel extra warmte in mijn lijf.
Betekent Carbo in deze nog iets specifieks?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
@:Molo dit zijn carbo noodles https://www.hmart.com/880107314231-new
Van zelfde merk (Samyang) hebben ze 2 dingen nu die ik niet meer in Amsterdam hoef te halen; een flesje 'buldak' (= hete kip) saus en jjolbokki noodles.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:00 schreef fietsie het volgende:
Gieters sjouwen hier. Voor water voor de planten in de moestuin.
Voortuin is al aan het doodgaan.
Slaap lekker zo!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:11 schreef Tele6 het volgende:
@:Lucky_Strike en @:Kaatje1 gekkies
Hier zit ik gewoon nog in ondergoed met alle ramen en deuren zo wijd mogelijk open. Er komt inderdaad echt warmte uit alle muren en vloeren![]()
Zometeen even douchen en lekker m'neigen bed
in
Carbo = Carbonara. Ze zijn romig/kazig en pittigquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Betekent Carbo in deze nog iets specifieks?
Die Koreaanse namen zijn altijd vet grappig vind ik, kan er niks van maken en ze klinken zo lollig![]()
Jjolbokki
Erg he? Zat gewoon vast die hitte en komt er nu uit. Buiten nu koeler dan binnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:11 schreef Tele6 het volgende:
@:Lucky_Strike en @:Kaatje1 gekkies
Hier zit ik gewoon nog in ondergoed met alle ramen en deuren zo wijd mogelijk open. Er komt inderdaad echt warmte uit alle muren en vloeren![]()
Zometeen even douchen en lekker m'neigen bed
in
Ow toch, ging stiekem wel door mijn hoofd maar wist niet of dat het ook echt wasquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Carbo = Carbonara. Ze zijn romig/kazig en pittig
Koreaanse gerechten klinken leuk ja
Ga jij er nog wel eens heen? (Toko)
Geen waterbron waar ik een pomp in kan gooien, dus da's geen optie hier.quote:
Je hebt een sloot achter je tuin toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen waterbron waar ik een pomp in kan gooien, dus da's geen optie hier.
Kraan?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen waterbron waar ik een pomp in kan gooien, dus da's geen optie hier.
Dat vind ik een beetje not done, waterleiding maatschappijen vragen het uitdrukkelijk niet te doen. Bovendien levert pomp zo'n 3000l/u, met de kraan nog niet de helft. Een uurtje helpt bovendien niks...quote:
Met dit weer nagenoeg leeg. Pomp zou er gewoon in blijven rechtopstaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hebt een sloot achter je tuin toch?
Oh echt? Hier staat het water extreem hoog.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met dit weer nagenoeg leeg. Pomp zou er gewoon in blijven rechtopstaan.
Sloot wordt alleen gevoed door regen & klep uit water van de Friese Boezem.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh echt? Hier staat het water extreem hoog.
Warm. Vandaag iemand verhuist.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe zou het met @:Lonaa zijn? Iets afgekoeld daar hopelijk?
Nou ja, in de nacht werken is vast koeler dan overdag werken. Alleen dat overdag slapenquote:
Of 25 binnenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou willen dat het hier buiten 23 graden was
Met kippenvel op een terras net. En waar het hostel gister nog 'lekker koel' was, voelde het net juist aangenaam warmquote:
Lol, Microsoftminuten. Ik snap 'm.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:07 schreef z80 het volgende:
nog 10 Microsoft minuten voordat ik naar bet kan.
Tegen die tijd is het wel koeler.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:07 schreef z80 het volgende:
nog 10 Microsoft minuten voordat ik naar bet kan.
Fijn dat het bevallen is. Het is echt een fijne tent jaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:49 schreef Clubsoda het volgende:
Oh jongens, HéroineWat een fijne zaak en heerlijk eten.
Nu moet het nieuwe seizoen van OITNB gekeken worden geloof ik.
Ah ok, balen dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sloot wordt alleen gevoed door regen & klep uit water van de Friese Boezem.
Die laatsten zitten al maanden potdicht, want peil wordt zo hoog mogelijk gehouden om veendijken te beschermen.
En regen voedt al tijdje helemaal niks he...
Valk.com hotels (de "nieuwe lijn") zijn vaak prima mijns inziens; goede schoon ogende kamers met luxe sanitair vooral.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Annex lief weerkaartje
Hier hotel met airco. Heerlijk gegeten. Snap niet wat sommige denken van van de valk maar ik vind het heel fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Shit, sterkte. Je komt er vast weer overheenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Verse donuts net uit de frituur![]()
Van die geglazuurde donuts![]()
![]()
Slapen was vandaag wel een dingetje. Moet zo weer naar mijn werk en voel me een zombie. Ventilator werkt normaal prima, maar nu was het gewoon alsof iemand een hete fohn op me richtteGeen druppel regen hier en de komende dagen waarschijnlijk ook niet. Ik zie wel 50% kans op regen op woensdag, maar dat zal wel de 50% kans op geen regen worden
Morgen weer 34 graden. Nu eindelijk afgekoeld naar 29
Haha ik neem soms ook wat mee voor collega's of familie die niet verder komen dan Conimex.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ow toch, ging stiekem wel door mijn hoofd maar wist niet of dat het ook echt was
Jazekers, regelmatig naar de tokoboot in Rotterdam of naar die in Ypenburg.
Ben altijd als eerste weer door mijn dim sum en wan tans heen, die mis ik dan ook altijd het langste![]()
Vind Koreaans niet zo heel lekker, maar Aziatische shizzle veel ervan wel en het is altijd een leuke ontdekkingstocht. Neem altijd wel iets nieuws mee
Soms wat vega dingen voor mijn collega die vegetarisch eet maar geen creativiteit heeft rondom eten
Henk Dissel valt wel mee qua herriequote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:56 schreef AnneX het volgende:
Alle deuren open en het feestgedruis komt binnen.
Niét mijn eerste keus, wel een beste stem.
Begon met een set Jordanese deuntjesals Pikketanesie, Amsterdamse grachten etc.
Die Henk toch uit Zeist. https://henkdissel.nl/
Gelukkig is het inmiddels droog na een mini wolkbreuk.
Ik zou mijn tuin dan lekker dood laten gaan maar heb er ook helemaal niks meequote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje not done, waterleiding maatschappijen vragen het uitdrukkelijk niet te doen. Bovendien levert pomp zo'n 3000l/u, met de kraan nog niet de helft. Een uurtje helpt bovendien niks...
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:15 schreef golfer het volgende:
Middag/avondje voorstelling Caro in het Eftelingtheater achter de rug, met een rol voor kleinzoon J.
Was leuk om te zien.Aah dat is leuk! Hoe vaak moet hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Die zijn prima toch tegenwoordig?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Annex lief weerkaartje
Hier hotel met airco. Heerlijk gegeten. Snap niet wat sommige denken van van de valk maar ik vind het heel fijn!
Middag/avondje voorstelling Caro in het Eftelingtheater achter de rug, met een rol voor kleinzoon J.
Was leuk om te zien.Awesome!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ach ja, die pomp had m'n opa. Kleine moeite om dat ding in het water te gooien.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou mijn tuin dan lekker dood laten gaan maar heb er ook helemaal niks mee
Donutbuddyquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Verse donuts net uit de frituur![]()
Van die geglazuurde donuts![]()
![]()
Slapen was vandaag wel een dingetje. Moet zo weer naar mijn werk en voel me een zombie. Ventilator werkt normaal prima, maar nu was het gewoon alsof iemand een hete fohn op me richtteGeen druppel regen hier en de komende dagen waarschijnlijk ook niet. Ik zie wel 50% kans op regen op woensdag, maar dat zal wel de 50% kans op geen regen worden
Morgen weer 34 graden. Nu eindelijk afgekoeld naar 29
Direct in een wantansoepje.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha ik neem soms ook wat mee voor collega's of familie die niet verder komen dan Conimex.
Hoe warm jij je wantans?
Truequote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach ja, die pomp had m'n opa. Kleine moeite om dat ding in het water te gooien.
Het eten bij die in Emmen vind ik matig. Het eten bij de skibaan in Bottrop ronduit slecht.quote:
Kan dat met een dompelpomp? Die hebben wij nog ergens liggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach ja, die pomp had m'n opa. Kleine moeite om dat ding in het water te gooien.
Gewoon bouillonblokje met sojasaus ofzo?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Direct in een wantansoepje.
Lekkerste ontbijt of lunch ever dat
Beetje paksoi, beetje lenteuitjes, teveel wantans voor de vloeistof en knagen maar
Hij doet 1 avond mee (10 kinderen mogen meedoen per show, dus elke avond andere kinderen) en komt dan in een keer of 5 telkens verkleed in een ander rolletje op.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah dat is leuk! Hoe vaak moet hij?
Ik heb regelmatig etentjes bij v/d Valk, en ontbijtjes ook wel gedaan. Allemaal dik primaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het eten bij die in Emmen vind ik matig. Het eten bij de skibaan in Bottrop ronduit slecht.
Ik gooi niet daadwerkelijk de pomp er in. Ik gebruik een centrifugaalpomp, daaraan zit een slang die ik het kanaal hangt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan dat met een dompelpomp? Die hebben wij nog ergens liggen.
En dan schijnt Emmen ook nog onder de tak "Van der Valk exclusief" te vallen...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig etentjes bij v/d Valk, en ontbijtjes ook wel gedaan. Allemaal dik prima
Niet in Emmen of Bottrop
Hangt af van welk type je hebt. Er zijn er die prima waterflow kunnen produceren.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik gooi niet daadwerkelijk de pomp er in. Ik gebruik een centrifugaalpomp, daaraan zit een slang die ik het kanaal hangt.
Met een dompelpomp gaat dat niet, volgens mij, omdat die minder wegstuwende kracht hebben.
Ah okquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik gooi niet daadwerkelijk de pomp er in. Ik gebruik een centrifugaalpomp, daaraan zit een slang die ik het kanaal hangt.
Met een dompelpomp gaat dat niet, volgens mij, omdat die minder wegstuwende kracht hebben.
Da's het oude luxelabel toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En dan schijnt Emmen ook nog onder de tak "Van der Valk exclusief" te vallen...
Kan wel maar de smaak is dan toch anders/minderquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gewoon bouillonblokje met sojasaus ofzo?
Worden hier in de regio iig veel nieuwe hotels en restaurants gebouwd en loopt allemaal top ondanks veel concurrentiequote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En dan schijnt Emmen ook nog onder de tak "Van der Valk exclusief" te vallen...
Ik gok op andere bedrijfsvoeringquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:36 schreef derLudolf het volgende:
Genoeg mensen die het wel goed vinden hoor. Maar ook genoeg mensen die macaroni van Honig met smac lekker vinden.
Oh bij Emmen staan ook altijd veel auto's - en 2 ambulances- op de parkeerplaats.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Worden hier in de regio iig veel nieuwe hotels en restaurants gebouwd en loopt allemaal top ondanks veel concurrentie
Voor een half uurtje zal het wel meevallen toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:44 schreef fietsie het volgende:
De ambulances zijn denk ik voor mensen die achterover slaan van de prijzen van de luxere kamers
Ik ben er dus redelijk van overtuigd dat in die waar ik ben geweest het eten wezenlijk anders was dan bij jou in de buurtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh bij Emmen staan ook altijd veel auto's - en 2 ambulances- op de parkeerplaats.
Maar mij doe je met het eten in elk geval geen plezier#verwend
Lekker kort door de bocht. Als je dat baseert op een horeca ervaring.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:50 schreef Molo het volgende:
Toen ik in Emmen was, in de buurt ergens koffie gaan drinken.
Kregen als appeltaart een stuk uit de vriezer met spuitslagroom... Mja, dat niveau was de horeca daar overal ongeveer wel geloof ik
Misschien andere wensen/standaarden
Hapquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht. Als je dat baseert op een horeca ervaring.
Maar van een labeltje exclusief zou je overal dezelfde kwaliteit verwachten. Want qua hotelgasten komt het merendeel sowieso niet uit Emmen.
De enige spuirslagroom die goed is is van Hollandia/Débic.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:50 schreef Molo het volgende:
Toen ik in Emmen was, in de buurt ergens koffie gaan drinken.
Kregen als appeltaart een stuk uit de vriezer met spuitslagroom... Mja, dat niveau was de horeca daar overal ongeveer wel geloof ik
Misschien andere wensen/standaarden
Die was het nietquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De enige spuirslagroom die goed is is van Hollandia/Débic.
Het is een prima plek om vandaan te vertrekken, ergens anders naartoe.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Hap
Maar in en rond Emmen is echt bar weinig te doen, vraag me af wat voel toeristen daar komen. Er komen weinig zakenlui eten of vergaderen gok ik?
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Die was het niet
Als ze daar nog eens een superslag in zouden maken zou dag top zijn.
Slagroom
Klopt, ze hebben dat hotel voor de sier gebouwd.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Hap
Maar in en rond Emmen is echt bar weinig te doen, vraag me af wat voel toeristen daar komen. Er komen weinig zakenlui eten of vergaderen gok ik?
Ik ben in andere geweest dan Ludolf en vind het eten daar ook matig. Niet per se vies, maar zeker niet beter dan ik het zelf maak.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben er dus redelijk van overtuigd dat in die waar ik ben geweest het eten wezenlijk anders was dan bij jou in de buurt
Ik heb er nooit a la carte gegeten, scheelt wellichtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ben in andere geweest dan Ludolf en vind het eten daar ook matig. Niet per se vies, maar zeker niet beter dan ik het zelf maak.
Meer de categorie leuk geprobeerd, maar net niet af.
Ik ook nog nooit. Wel paar keer buffet en live cooking. Dat laatste was iets beter, maar nog steeds te duur voor wat je krijgt. Qua buffet is de gemiddelde vreetschuur minstens zo goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb er nooit a la carte gegeten, scheelt wellicht
Of ik heb nog minder smaak dan Ludolf
Net die docu op Netflix gekeken over Cambridge Analytics.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:16 schreef Molo het volgende:
On a serious note
https://www-nytimes-com.c(...)-protection.amp.html
Anonieme data toch niet meer zo anoniem als ze hun best beetje doen
Leveranciersdingen, privé buffet of gangendiner voor de groep.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit. Wel paar keer buffet en live cooking. Dat laatste was iets beter, maar nog steeds te duur voor wat je krijgt. Qua buffet is de gemiddelde vreetschuur minstens zo goed.
Yesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Net die docu op Netflix gekeken over Cambridge Analytics.
Die gaven aan 5000 datapunten per Amerikaanse stemgerechtigde te hebben.
Dus als je geanonimiseerd bent en die dataset ertegenaan gezet wordt lijkt me dat het mogelijk moet zijn met 5000 punten een flink overeenkomend patroon te detecteren.
Wat sommige partijen er mee doen (en hoe dom de meute op Facebook werkelijk isquote:
Oh alle buffetten waren voor besloten groep. Niet gemerkt dat ze daar speciaal hun best op hadden gedaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Leveranciersdingen, privé buffet of gangendiner voor de groep.
Was prima maar misschien doen ze dan extra hun best
Aaaawquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij doet 1 avond mee (10 kinderen mogen meedoen per show, dus elke avond andere kinderen) en komt dan in een keer of 5 telkens verkleed in een ander rolletje op.
Echt leuk gedaan, hij was zelf superenthousiastEn zijn broer ook
Eens met beste ontbijt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Direct in een wantansoepje.
Lekkerste ontbijt of lunch ever dat
Beetje paksoi, beetje lenteuitjes, teveel wantans voor de vloeistof en knagen maar
En dan hebben we het nog niet over Danny!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat sommige partijen er mee doen (en hoe dom de meute op Facebook werkelijk is) is wel ehm, een probleem.
Die hete binnenkant hoeft van mij niet, ik eet mijn eten nooit heel heet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eens met beste ontbijt.
Dumplings is echt beste ontbijt ooit. Ook zonder soep, met drup (fire) saus erover![]()
Ik hou ook zo van die gloeiendhete binnenkant
Er in? Ben ik echt nog nooit tegen gekomen, gelukkigquote:Op zondag 28 juli 2019 00:04 schreef fietsie het volgende:
Ik had laatst echt hele lekkere dimsum. Vond ik.
En toen 1 met koriander, zo heel heel onverwacht -poef- Zeepbek.
Ha, dat doet me denken aan mijn schoonzusje in eenzelfde traject: die eet en drinkt wel zo tergend langzaam dat ze er zo ongeveer een dagtaak aan gehad moet hebben om zoveel overgewicht te kwekenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
(Leuke anekdote, bij maagverkleiningtraject vroegen ze hoe snel ik at... Want veel mensen met fors overgewicht eten veel te snel. Ik was altijd de laatste die klaar was en kreeg altijd gemiep naar mijn hoofd of ik beetje door wilde eten![]()
)
Ja dat is best knap hè!quote:Op zondag 28 juli 2019 00:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, dat doet me denken aan mijn schoonzusje in eenzelfde traject: die eet en drinkt wel zo tergend langzaam dat ze er zo ongeveer een dagtaak aan gehad moet hebben om zoveel overgewicht te kweken
Was leuk om te zien.Geinig hè? Tof voor de kleine J.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hartstikke leuk voor die kleintjes en voor de Efteling een handige manier on ervoor te zorgen dat de zaal elke avond toch tenminste gevuld is met een betrouwbare hoeveelheid grootouders, ooms, tantes, broers, zussen en beste vriendjes![]()
En echt, hoe schattig zijn die pakjes?! Het baby-HolleBolleGijsjes-kostuum:![]()
Wat vond je verder van CARO?Let me see you stripped down to the bone
Specerijen, geen kruidenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor kruiden? Wel gewoon suiker erin?
Cake-achtige zaken, dus ook cupcakes-muffins worden wel veel smeuïger en blijven dat vooral ook wel een poosje - met roomboter alleen droogt gebakken cakespul uit waar je bij staat.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 19:55 schreef Goitske het volgende:
[..]
Maak ze ook niet weer was een keer probeee. Ik hou sowieso niet van olie in baksels
Helemaal niks voor mij als hater van musicals en dit soort over-the-top producties.quote:
Dat klinkt goed zeg!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:00 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ooit twee weken gelogeerd bij een familie in Bayern. Daar heb ik Semmeln (broodjes) gegeten die de gastmoeder zelf gebakken had met deels aardappelpuree. Die waren heerlijk. Frischkäse (zelfgemaakt hangop-achtig), zout, peper en plakken tomaat erop
Diezelfde moeder maakte ook zelf donuts![]()
die waren heerlijk. Daarna nooit meer donuts gegeten, zou alleen maar teleurstellen
Die donuts in de Efteling waren ook lekkerquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Donutbuddy![]()
Met nachtdiensten is zulke hitte vast nog zo veel erger. Ik heb het met je te doen. Ook omdat het voor jullie daar twee keer zo lang duurt.
Als je nu besluit alles van jezelf te wissen, een nieuwe pc te kopen, verhuist, nieuwe aansluiting, nieuwe telefoon en nieuw telefoonnummer etc....dan nog kunnen ze je koppelen aan je oude 'ik' door wat je online doet. Welke websites bezoek je, hoe klik je daar rond, welke apps/programma's gebruik je etcquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:27 schreef z80 het volgende:
En hier is het inmiddels buiten rond de 25 graden. Dat is blijkbaar ook de maximale werktemperatuur van de merels. Deze zijn nu met een inhaal concert bezig.![]()
Ik vind het sowieso stom dat mensen waar je net lekker aan gewend bent en waardeert zomaar poef uit je leven besluiten te stappenquote:
Eens. Gaaf schrift ook, heeft iets cartoonesksquote:Op zaterdag 27 juli 2019 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Die Koreaanse namen zijn altijd vet grappig vind ik, kan er niks van maken en ze klinken zo lollig![]()
Jjolbokki
Heeft het daar wel geregend?quote:Op zondag 28 juli 2019 00:54 schreef PdeHoog het volgende:
HoiHuis begint een beetje af te koelen. Zit in mijn blote bast achter de PC foto's te bewerken maar krijg nu toch een beetje koude rillingen
Zo maar eens slapen....
Yup. Vanmorgen en ergens tussen 8 en 9 vanavond nog een keer.quote:
Fijn. * Isabeau zucht weemoedig en denkt aan vroeger en dat er iets als water uit de hemel kwamquote:Op zondag 28 juli 2019 01:02 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Vanmorgen en ergens tussen 8 en 9 vanavond nog een keer.
quote:Op zondag 28 juli 2019 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn. * Isabeau zucht weemoedig en denkt aan vroeger en dat er iets als water uit de hemel kwam
Is iets als DEET 's nachts geen idee als je zoveel last van muggen hebt? Ik doe dat op als ik ga wandelen en dat helpt geweldig.quote:Op zondag 28 juli 2019 03:59 schreef Lonaa het volgende:
Boven alles open gezet en nu dus echt helemaal lek gepriktAlles jeukt.
Nu zit ik beneden, met alles open want warm daar.Zo maar op muggenjacht. En alles dicht
Langzaam eten vind ik vreselijk. Ik ben opgegroeid met gelijk aanvallen en dooreten want zonde als t koud wordt. Daarbij heb ik eten altijd veels te lekker gevonden om langzaam te kunnen eten.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hete binnenkant hoeft van mij niet, ik eet mijn eten nooit heel heet.
Kwebbel ook veel dus dat komt dan wel goed
Lekker man!
(Leuke anekdote, bij maagverkleiningtraject vroegen ze hoe snel ik at... Want veel mensen met fors overgewicht eten veel te snel. Ik was altijd de laatste die klaar was en kreeg altijd gemiep naar mijn hoofd of ik beetje door wilde eten![]()
)
Gat-ver!!!quote:Op zondag 28 juli 2019 06:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gisteren vertelde buurman dat er een rat gezien was in de buurt.
Sinds vannacht is dat er eentje minder. Leuk opstaan, rattenlijk ruimen in de vroege ochtend
Als de muziek voorbij is in een woonwijk zouden beveiligers iedereen na een half uur weg moeten jagen.quote:Op zondag 28 juli 2019 02:19 schreef AnneX het volgende:
Muziek (muziek?) is af even afgelopen. Ik viel gewoon in slaap.
Alles went.
Zelfs takkeherrie. 😳
Nu staan nog 200? mensen na te wauwelen. Geroezemoes . Gezellig wel.
En de plastic glazen op te ruimen.:Met bladblazers.,
Najaaaaa, wat lui en wat een onnodige herrie!quote:Op zondag 28 juli 2019 02:19 schreef AnneX het volgende:
En de plastic glazen op te ruimen.:Met bladblazers.,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foutje, realiseerde ik mij later.
[ Bericht 42% gewijzigd door AnneX op 28-07-2019 08:37:36 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Ik deed het in Vietnam wel eens op wegens malaria maar wat een vergif is dst zeg.quote:Op zondag 28 juli 2019 04:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is iets als DEET 's nachts geen idee als je zoveel last van muggen hebt? Ik doe dat op als ik ga wandelen en dat helpt geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2019 07:56 schreef Kreator het volgende:
Joe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Thanks lieverd!quote:Op zondag 28 juli 2019 07:55 schreef Barreltje het volgende:
Mini wat leuk!!
Ik zie me jou nu voor je als![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga duimen!
Had ik.quote:Op zondag 28 juli 2019 04:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is iets als DEET 's nachts geen idee als je zoveel last van muggen hebt? Ik doe dat op als ik ga wandelen en dat helpt geweldig.
Ja.quote:
Je bent gewoon erg lekkerquote:Op zondag 28 juli 2019 08:10 schreef Lonaa het volgende:
Ja.zelfs de sterkste die ze verkopen met meeste % DEET.
Heb m wel doodgeslagen, trouwens, de mug. Vieze vette slome lullo was het.
quote:Op zondag 28 juli 2019 08:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Je bent gewoon erg lekker![]()
En vast sloom door al dat bloedzuipen!
Ik had een beurs van een Duitse overheidsorganisatie die wonen en studeren in Duitsland wil promoten. Die sturen elk jaar een groepje studenten voor drie weken naar een mooi plekje in Duitsland, waar ze een heleboel mogen leren over Duitse geschiedenis, cultuur en economie. Dus o.a. bezoek aan het Reichsparteitagsgelände en de rechtbank in Nürnberg waar de oorlogsmisdadigers werden berecht, maar ook aan een brouwerij en een autofabriek, en een hoop feestjes en uitjes met leeftijdsgenotenquote:Op zondag 28 juli 2019 00:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt goed zeg!Wat had je daar verder te zoeken, behalve verse kaas en donuts eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Duidelijk! Tof zeg!quote:Op zondag 28 juli 2019 08:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had een beurs van een Duitse overheidsorganisatie die wonen en studeren in Duitsland wil promoten. Die sturen elk jaar een groepje studenten voor drie weken naar een mooi plekje in Duitsland, waar ze een heleboel mogen leren over Duitse geschiedenis, cultuur en economie. Dus o.a. bezoek aan het Reichsparteitagsgelände en de rechtbank in Nürnberg waar de oorlogsmisdadigers werden berecht, maar ook aan een brouwerij en een autofabriek, en een hoop feestjes en uitjes met leeftijdsgenoten
Jaaa, die is vandaag ook jarigquote:
M&M's voor het ontbijt?quote:Op zondag 28 juli 2019 08:56 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zit aan het meest hysterische ontbijtbuffet van mn leven. Ik heb al een sapcentrifuge, drie m&m dispensers en een automatiek met pecanbroodjes gesignaleerd
Ja duh, die kan je al-tijd etenquote:
Iddquote:
Ja weet ik,heb me er maar bij neer gelegd. Ik vind ook al die shit veel te fijn in gebruik om het gebruik te stoppenquote:Op zondag 28 juli 2019 00:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je nu besluit alles van jezelf te wissen, een nieuwe pc te kopen, verhuist, nieuwe aansluiting, nieuwe telefoon en nieuw telefoonnummer etc....dan nog kunnen ze je koppelen aan je oude 'ik' door wat je online doet. Welke websites bezoek je, hoe klik je daar rond, welke apps/programma's gebruik je etc
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Rotterdam Henk?quote:Op zondag 28 juli 2019 09:05 schreef borisz het volgende:
Gefeliciteerd Mini
Gefeliciteerd UNiek
Zo boodschappen doen en tegen 1u richting Rotterdam. Henk. Meer hoef ik niet te zeggen.
Mijn moeder probeerde ons ook zo op te voeden. Is bij mijn zussen wel gelukt, beide normaal gewicht. Blijft grappigquote:Op zondag 28 juli 2019 06:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Langzaam eten vind ik vreselijk. Ik ben opgegroeid met gelijk aanvallen en dooreten want zonde als t koud wordt. Daarbij heb ik eten altijd veels te lekker gevonden om langzaam te kunnen eten.
Een vriendin maakte een keer eten, zette het op tafel, en toen moesten we 10 min wachten voor we ook aan tafel mochten.
Ik zat mezelf op te vreten
Hoe zijn die?quote:Op zondag 28 juli 2019 08:43 schreef minilot het volgende:
Ontbijt met dank aan Lidl! Afbak-briochebolletjes, dikke plakken bakbacon + roerei.
Zo zwemmen. Moest wel even na al die zwembadpraat van jullie!
quote:Op zondag 28 juli 2019 08:24 schreef minilot het volgende:
Eén en ander overigens wel met dank aan de kaasfonduemeet van @:Lucky_Strike want..En ik ga vandaag weer kaasfondue eten, dit kan geen toeval zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Tossoooo zou Henk zeggen.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:05 schreef borisz het volgende:
Gefeliciteerd Mini
Gefeliciteerd UNiek
Zo boodschappen doen en tegen 1u richting Rotterdam. Henk. Meer hoef ik niet te zeggen.
Haha ja idd alles gelijk daarna weer spik en span.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn moeder probeerde ons ook zo op te voeden. Is bij mijn zussen wel gelukt, beide normaal gewicht. Blijft grappig![]()
Zij kunnen allen overigens ook totaal niet natafelen, alles moet kwartier na het op tafel zetten en schrokfeest weer richting vaatwasser en iig zsm opruimen en schoon want twitch twitch, stel je voor dat het niet strak aan kant is
Waarom moest je wachten bij die vriendin?
quote:Op zondag 28 juli 2019 09:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En ik ga vandaag weer kaasfondue eten, dit kan geen toeval zijn
Lekker!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd Uniekje![]()
We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 28 juli 2019 09:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En ik ga vandaag weer kaasfondue eten, dit kan geen toeval zijn
Niks mis met de curieuze naam AbondanceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of Port SalutOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zondag 28 juli 2019 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!RoqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd Uniekje![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat laatste mag ik hopen ja, gekquote:Op zondag 28 juli 2019 10:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha ja idd alles gelijk daarna weer spik en span.
Nou dat had zij geleerd ofzo of ze wilde niet heet eten. Maar stom dat ze dat dan ook voor haar vriendinnen beslist. Was overigens gelukkig maar 1x dat ze dat deed.
Port Salut is veel te mainstream.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks mis met de curieuze naam Abondance![]()
Of Port Salut
Is ook geen kaasquote:Op zondag 28 juli 2019 10:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Port Salut is veel te mainstream.
Er schijnt ook een logica in te zitten. Alleen nog niet gevonden. Misschien toch nog en keer terug voor een betere analyse van het land.quote:Op zondag 28 juli 2019 00:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Eens. Gaaf schrift ook, heeft iets cartoonesks
Niet de gouden snor toch?quote:
Ik heb het idee van meet ups vandaag gemist geloof ik :/quote:Op zondag 28 juli 2019 10:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet de gouden snor toch?
Maar op weg naar die meetplek dus?
Het is ook voornamelijk crew plus ESF dus het is vrij logisch dat je dat gemist hebt. Maar beste kaasfondue ever daar dus zodoende CUL-gerelateerd.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb het idee van meet ups vandaag gemist geloof ik :/
Dan is dat niet zo vreemd iddquote:Op zondag 28 juli 2019 10:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is ook voornamelijk crew plus ESF dus het is vrij logisch dat je dat gemist hebt. Maar beste kaasfondue ever daar dus zodoende CUL-gerelateerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Soms? Hoe vroeg begint dat? Wel leuk om nadien met z'n alleen uitgebreid te ontbijten.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:47 schreef Goitske het volgende:
Soms baal ik van zwemles op zondag. Vooral als ik nog geen ontbijt heb gehad
quote:Op zondag 28 juli 2019 07:36 schreef minilot het volgende:
Aaaaaargh, blijkbaar kan ik deze keer mijn mond niet houden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd
![]()
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Mijn man had mij laten slapen dus ik werd wakker had een half uur om de jongens zich aan te laten kleden voor zwemmen en de auto te tankenquote:Op zondag 28 juli 2019 10:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Soms? Hoe vroeg begint dat? Wel leuk om nadien met z'n alleen uitgebreid te ontbijten.
Oef, dat leek zo aardig maar was niet handig.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
Mijn man had mij laten slapen dus ik werd wakker had een half uur om de jongens zich aan te laten kleden voor zwemmen en de auto te tanken
Zwemles begon om half 11 maar ik moet naar Beekbergen (zwemmen niet in Apeldoorn)
quote:Op zondag 28 juli 2019 07:36 schreef minilot het volgende:
Aaaaaargh, blijkbaar kan ik deze keer mijn mond niet houden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel lief... maar wel enorm gehaast.quote:Op zondag 28 juli 2019 10:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
Mijn man had mij laten slapen dus ik werd wakker had een half uur om de jongens zich aan te laten kleden voor zwemmen en de auto te tanken
Zwemles begon om half 11 maar ik moet naar Beekbergen (zwemmen niet in Apeldoorn)
Het lijkt hier wel herfstquote:Op zondag 28 juli 2019 11:10 schreef fietsie het volgende:
"KNMI Trekt code Oranje in"
"Extreme hitte voorbij"
Het is duidelijk dat het noorden en noord-oosten er in Nederland niet toe doen
Het is hier in de tuin 32 graden, in huis 27 en de zon staat echt te branden.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:14 schreef fietsie het volgende:
We hebben serieus een tas mee met trainingsjacks, een lange broek en sokken
Plus dekens!quote:Op zondag 28 juli 2019 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:
HIer is het nog steeds binnen en buiten even warm (26 gr). Beter dan gisteren maar toch niet echt afkoelend.
@:Fietsie vergeet niet een trui en warme kleding mee te nemen
Dan laat je hem toch mooi zelf haasten? Ik zou er meteen klaar mee zijnquote:Op zondag 28 juli 2019 10:53 schreef Goitske het volgende:
[..]
De katten brengen alleen binnen dus jaquote:Op zondag 28 juli 2019 06:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gat-ver!!!
Heb jij em geruimd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De katten brengen alleen binnen dus ja
Dedicated stoffer en blik doen wonderenHebben ze het vermogen een rat te doden of wassie al dood denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ohhhhh.....wil ik ook. Dat verwachten ze hier om 23 uur vanavond. Dinsdag weer 30 gr. hierquote:
Maandag 24, die 27 hier.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ohhhhh.....wil ik ook. Dat verwachten ze hier om 23 uur vanavond. Dinsdag weer 30 gr. hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
O, hij was doodquote:Op zondag 28 juli 2019 11:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben ze het vermogen een rat te doden of wassie al dood denk je?
Eind september kan me niet snel genoeg komen, daarvoor kan die ellende vast nog wel een keer komen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Maandag 24, die 27 hier.
We gaan het zien, als die achterlijke bijna 40° maar wegblijven
Wat idioot was dat he
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Buiten 27, binnen 27,5, mental breakdown wegens weer een onvoldoende voor proeftoets en honger maar lege koelkast.*knuf*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelt dat al langer? Weet je opleiding ervan?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 28 juli 2019 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Buiten 27, binnen 27,5, mental breakdown wegens weer een onvoldoende voor proeftoets en honger maar lege koelkast.T is niet te vergelijken, maar voor mijn proefexamens brommerding had ik gemiddeld 33 goed. Op het examen 47 goed (heb 4x gekeken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik ben vorig jaar ook al 3x gezakt voor dit vak. De rest van de opleiding vond ik ook moeilijk, maar niet op deze manier.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*knuf*
Speelt dat al langer? Weet je opleiding ervan?
Ik hoop op zo een wonder. Volgens mij is dat het enige wat me nog redden kan.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T is niet te vergelijken, maar voor mijn proefexamens brommerding had ik gemiddeld 33 goed. Op het examen 47 goed (heb 4x gekeken)
Bieden ze geen decaan of studiepsycholoog hiervoor?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoop op zo een wonder. Volgens mij is dat het enige wat me nog redden kan.Maar ik heb er geen vertrouwen in.
tentamen is dinsdag (mogelijke herkansing eind augustus. En ik ben dus 2 en halve week weg in Augustus) dus voor nu niet meer. En ik weet niet of ik het zie zitten om voor het derde jaar op rij dit vak te kopen a 600 euroquote:Op zondag 28 juli 2019 11:30 schreef minilot het volgende:
Ugh Lona, wat balen!Vakspecifieke bijles niet mogelijk?
Die maandag wist ik voor het eerst wat de uitdrukking "met lood in de schoenen" betekende.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hoop op zo een wonder. Volgens mij is dat het enige wat me nog redden kan.Maar ik heb er geen vertrouwen in.
Hier ookquote:Op zondag 28 juli 2019 11:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
18 graden hier trouwens dus de vies hete huizen koelen nu ook af
Dat is algemeen bekend toch?quote:Op zondag 28 juli 2019 11:10 schreef fietsie het volgende:
"KNMI Trekt code Oranje in"
"Extreme hitte voorbij"
Het is duidelijk dat het noorden en noord-oosten er in Nederland niet toe doen
Nee.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Bieden ze geen decaan of studiepsycholoog hiervoor?
Wat stom!quote:Op zondag 28 juli 2019 11:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar ook al 3x gezakt voor dit vak. De rest van de opleiding vond ik ook moeilijk, maar niet op deze manier.
En neuh, they don't give a shit. Ze kunnen er ook niks mee.
Die fase heb ik gisteren gehadquote:Op zondag 28 juli 2019 11:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook
Alleen zielig voor de katten want die zitten even opgesloten op de kleedkamer zodat de rest door kan waaien.
Ja ok, snap dat dat nu niet passend is.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee.Eigenlijk is het een kut-instelling, de OU.
Ik denk wel dat er iets van faalangst meespeelt, en de druk van het moeten, maar normaal gesproken sla ik me er wel doorheen.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:34 schreef Aure het volgende:
Ach lonaa wat ontzettend frustrerend zoiets. Is het vergelijkbaar met faalangst en zou je daar dan op kunnen trainen?
Is er een bepaald lijstje dat je kunt gebruiken bij het beantwoorden van vragen? Ik had ook zo'n rotvak dat er maar niet in ging. Na een aantal keer zakken kwam ik er achter dat bij dit specifieke vak een antwoord uit 4 onderdelen moest bestaan en dat je gestraft werd voor het tonen van extra kennis. Daarna ging het een stukje beter en slaagde ik uiteindelijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er iets van faalangst meespeelt, en de druk van het moeten, maar normaal gesproken sla ik me er wel doorheen.
Dat wordt vanmiddag niet ontspannen maar studeren. En morgen nog. En dinsdag op tijd naar Utrecht voor laatste keer doorlezen.
Misschien moet je dat juist niet doen? Ik heb altijd gemerkt dat dat vrij contra-productief werkt.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:37 schreef Lonaa het volgende:
Dat wordt vanmiddag niet ontspannen maar studeren. En morgen nog. En dinsdag op tijd naar Utrecht voor laatste keer doorlezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |