Allicht. Hoef je het nog niet te faciliteren.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:11 schreef xzaz het volgende:
[..]
Had die maar beter moeten sturen; risico van 't vak.
Dát zou pas koersvervalsing zijn.quote:
volgens Berteele geen herstart, en hij zit er middenin.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk wat Franse TV zegt. We willen echter weten wat Prudhomme beslist
Nou ja, op de televisie hoor je er niemand over. Nog nooit meegemaakt enzo.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niemand vergeten. Uran was daar al VIESMAD om.
Hoezo, er is altijd risico.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Allicht. Hoef je het nog niet te faciliteren.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:11 schreef heywoodu het volgende:
Nog altijd die landslide niet laten zien, lekker bezig allemaal.
Je kijkt de NOS zeker?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja, op de televisie hoor je er niemand over. Nog nooit meegemaakt enzo.
Jup. En zeer terecht.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niemand vergeten. Uran was daar al VIESMAD om.
Ik vind dat ze het moeten schrappen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dát zou pas koersvervalsing zijn.
Ze kunnen niet anders dan de wedstrijd stoppen, en het is onzin om de etappe dan maar helemaal niet te tellen.
Koersvervalsing is een etappe voor de helft laten tellen waarin mensen met een bepaalde tactiek rijden.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dát zou pas koersvervalsing zijn.
Ze kunnen niet anders dan de wedstrijd stoppen, en het is onzin om de etappe dan maar helemaal niet te tellen.
Mee eens. Dit is niet eerlijk op te lossen helaasquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:12 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat je ook doet, er is altijd iemand die zich terecht genaaid gaat voelen.
er komt een soort van convooiquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:12 schreef kilon het volgende:
Hoe gaan al die wielrenners nu naar hun hotel/bus? Zoveel auto's zijn er niet. Dus fietsen. Dus net zo goed racen. Vanaf het punt dat de weg weer begaanbaar is.
Jawel hoor, gewoon doorgaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. Dit is niet eerlijk op te lossen helaas
Komt niemand volgens mijquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien ook wel fijn om mensen er vanavond ook gewoon over te kunnen laten rijden?
Alles is eigenlijk bizar.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Hele etappe schrappen zou ook wel te bizar voor woorden zijn
Klopt. Maar in de normale omstandigheden is het risico zeer klein. Nu neemt dat risico toe, tot een onverantwoorde hoeveelheid aldus de organisatie.quote:
Niet kunnen volgen kun je inderdaad ook een tactiek noemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Koersvervalsing is een etappe voor de helft laten tellen waarin mensen met een bepaalde tactiek rijden.
Jij komt daar wekelijks?quote:
Met de auto.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
Waarom zou je in convooi nog naar de top gegaan? Kost je toch alleen maar meer energie?
twitter:Brunninkhuis twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 17:12:03Ducrot in de Tour van 1987. https://t.co/k2G8HHAymg reageer retweet
En daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klopt. Maar in de normale omstandigheden is het risico zeer klein. Nu neemt dat risico toe, tot een onverantwoorde hoeveelheid aldus de organisatie.
Ja. Het ergert me. Door die verwarring won Quintana die Giro. Dat vond ik toch tamelijk historisch.quote:
Hotels liggen boven op de berg geloof ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
Waarom zou je in convooi nog naar de top gegaan? Kost je toch alleen maar meer energie?
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Brunninkhuis twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 17:12:03Ducrot in de Tour van 1987. https://t.co/k2G8HHAymg reageer retweet
leuken fotosjopquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Brunninkhuis twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 17:12:03Ducrot in de Tour van 1987. https://t.co/k2G8HHAymg reageer retweet
Dat er nu gestopt is, is overmacht. Daar kan niemand iets aan doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Koersvervalsing is een etappe voor de helft laten tellen waarin mensen met een bepaalde tactiek rijden.
Belg heeft het allang gemeldquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja. Het ergert me. Door die verwarring won Quintana die Giro. Dat vond ik toch tamelijk historisch.
Ze kunnen ook remmen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:14 schreef Idisrom het volgende:
Mijn mening. Als die sneeuw en hagel lag op het dalende stuk, dan is de koers terecht geneutraliseerd vanwege de snelheden.
Zou het na de tunnel omhoog gaan, en de sneeuw lag pas in een klimmend stuk, dan had ik de koers liever laten door zien gaan.
Fake news.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:14 schreef Pino112 het volgende:
En die aardverschuiving, wat doe je daar mee? Klunen? En de volgauto's dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:14 schreef Idisrom het volgende:
Mijn mening. Als die sneeuw en hagel lag op het dalende stuk, dan is de koers terecht geneutraliseerd vanwege de snelheden.
Zou het na de tunnel omhoog gaan, en de sneeuw lag pas in een klimmend stuk, dan had ik de koers liever laten door zien gaan.
Kruijswijk lostte Alaphillipe, maar ok.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer maar waarom gaat Kruijswijkkie nou nooit eens in de aanval?
Maar jij en ik zijn niet op die locatie en kunnen dus daar niet een beter waardeoordeel over geven.quote:
Jij hebt vandaag dus niet gekeken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Was vlak bij het uitkomen van een tunnel, levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:14 schreef Idisrom het volgende:
Hij heeft aangevallen, ook Thomas en uiteindelijk Bernal. Wat dat betreft niets te klagen (itt gisteren).quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie zegt dat ze niet konden volgen. Frans Maassen zei al dat Steven niet voluit gingquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet kunnen volgen kun je inderdaad ook een tactiek noemen.
Nee..moest werkenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag dus niet gekeken.
Die 10m versnelli gquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag dus niet gekeken.
dagjesmensen...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zijn er zoveel trolls hier?
Ja dat verbaast me nix.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:16 schreef Bugno2 het volgende:
Uran Uran is overigens nog steeds ziedend.
Ik snap niet dat ze dachten dat ze Jody konden koken ofzo.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet konden volgen. Frans Maassen zei al dat Steven niet voluit ging
Met nog 35km te gaan was er met 1 minuut achterstand niks aan de hand.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet kunnen volgen kun je inderdaad ook een tactiek noemen.
Heel irritant ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zijn er zoveel trolls hier?
twitter:vremdetweet twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 17:14:59Het wielrennen een beetje kennende wordt deze etappe in 2032 herreden na een twittertirade van Patrick Lefevere die dertien jaar duurt. De kopman van het team van Johan Bruyneel, Alejandro Valverde, wint. #tdf reageer retweet
Krachtwijk wilde overduidelijk De Plus niet kwijtspelen. Dat kost hem nu de kop. Althans, de kans om nog kans te maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:16 schreef Ericr het volgende:
Gat was op gegeven moment te overbruggen. Dan moet je niet gaan pokeren
En dit maakt het nemen van de tijdverschillen op de top niet fair. Beste is hele etappe schrappen imo.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet konden volgen. Frans Maassen zei al dat Steven niet voluit ging
twitter:BouhanniNacer twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 10:27:55Cher @Stefclement la diffamation est un délit. Affaire ŕ suivre trčs prochainement pour rétablir la vérité. reageer retweet
Daar krijg je nu dan de rekening voor gepresenteerd.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat is hier leuk aan ?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
twitter:BouhanniNacer twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 10:27:55Cher @:Stefclement la diffamation est un délit. Affaire ŕ suivre trčs prochainement pour rétablir la vérité. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Wel op Bernal.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met nog 35km te gaan was er met 1 minuut achterstand niks aan de hand.
Beetje hoe Dumoulin in de Giro de verkeerde keuze maaktequote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:17 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Krachtwijk wilde overduidelijk De Plus niet kwijtspelen. Dat kost hem nu de kop. Althans, de kans om nog kans te maken.
Dat had wel gekund en was ook het plan. Daarom dat Steven ook niet voluit gingquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dachten dat ze Jody konden koken ofzo.
Ik mis de context. Wat heeft Stef gezegd?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:17 schreef Kun-Aguero het volgende:
twitter:BouhanniNacer twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 10:27:55Cher @:Stefclement la diffamation est un délit. Affaire ŕ suivre trčs prochainement pour rétablir la vérité. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Hilariteit ten top.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:17 schreef Slobeend het volgende:
twitter:vremdetweet twitterde op vrijdag 26-07-2019 om 17:14:59Het wielrennen een beetje kennende wordt deze etappe in 2032 herreden na een twittertirade van Patrick Lefevere die dertien jaar duurt. De kopman van het team van Johan Bruyneel, Alejandro Valverde, wint. #tdf reageer retweet
Eigen schuld dusquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad maar rekening mee houden dat de etappe geneutraliseerd wordt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar krijg je nu dan de rekening voor gepresenteerd.
Ontzettend dom, heeft heel veel tijd gekost. De Plus reed hetzelfde tempo als Alaphilippe.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:17 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Krachtwijk wilde overduidelijk De Plus niet kwijtspelen. Dat kost hem nu de kop. Althans, de kans om nog kans te maken.
Preciesquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:17 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
En dit maakt het nemen van de tijdverschillen op de top niet fair. Beste is hele etappe schrappen imo.
Dat Bouhanni zijn ploeg verbied varkensvlees te eten en dat vrouwen niet mogen werken bij de ploeg.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mis de context. Wat heeft Stef gezegd?
Die beelden waren ruim voor de top al bekend, dan moet je daar inderdaad rekening mee houden, klopt.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad maar rekening mee houden dat de etappe geneutraliseerd wordt.
Helemaal niet dom.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:19 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ontzettend dom, heeft heel veel tijd gekost. De Plus reed hetzelfde tempo als Alaphilippe.
Maar had daarna wel een man extra voor vallei. Dat is niet dom.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:19 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ontzettend dom, heeft heel veel tijd gekost. De Plus reed hetzelfde tempo als Alaphilippe.
Mijn Frans is ook niet meer wat het geweest is.quote:
Ik ben ook wel benieuwd, het staat allemaal in het Frans zonder een beetje vertaling.quote:
Nja, dat bleek later pas. Nu kun je dat niet zeggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Beetje hoe Dumoulin in de Giro de verkeerde keuze maakte
Voor 12,5 km?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar had daarna wel een man extra voor vallei. Dat is niet dom.
Het is niet zozeer dat het de verkeerde keuze is. Het probleem is hetgeen waar die keuze op gebaseerd is (de volledige etappe), tijdens diezelfde etappe veranderd is.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Beetje hoe Dumoulin in de Giro de verkeerde keuze maakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |