Hoi moenquote:
Symmetriequote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:39 schreef JJH het volgende:
Ik word van binnen altijd een beetje gelukkig van palingdromen.
Waarom droom je over palingen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:39 schreef JJH het volgende:
Ik word van binnen altijd een beetje gelukkig van palingdromen.
Mogguh. Hoe laat vertrek je vandaag?quote:
Moet je eens in de spiegel kijken voor echt wat moois.quote:
Ergens ronde de klok van 12.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mogguh. Hoe laat vertrek je vandaag?
[..]
Moet je eens in de spiegel kijken voor echt wat moois.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ik zie Haags niet hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ergens ronde de klok van 12.
Eerst nog een half dagje werken.
Richting duitsland voor de f1 zondag.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh......wat is er vanmiddag dan?
Vanmiddag oké?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:37 schreef dud0r het volgende:
Hier staat maar een klein briesje. Stuur die wind eens door Haags. Misschien blaast het de zon weg
Ik ga vanavond weer wat bier proeven op een kermisquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch maar een biertje happen vanmiddag. Wat jij?
G E N O Tquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer wat bier proeven op een kermis
Ja houd op met me hoor.quote:
Ik vind die trainer ook maar de uitstraling hebben van een zak aardappelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja houd op met me hoor.
Gelukkig was ik gaan zwemmen en niet mijn tijd bij AZ aan het verspillen.
Nou het begint nu al iets meer te waaien dus dat is al prima. Plus ik heb de aircooler aan staan waar ik precies in de luchtstroom zit.quote:
Ik ben meestal compleet lamquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:41 schreef JJH het volgende:
Noordhollandse kermissen.![]()
Dat is wel wat meer dan 'proeven'.
Ik durf wel geld te zetten op dat hij de kerst niet haaltquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind die trainer ook maar de uitstraling hebben van een zak aardappelen.
Ik hoor nog geen bedankt....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou het begint nu al iets meer te waaien dus dat is al prima. Plus ik heb de aircooler aan staan waar ik precies in de luchtstroom zit.
Wordt het zo ernstig ja?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben meestal compleet lamMaar ik kan wel altijd fietsend naar huis
[..]
Ik durf wel geld te zetten op dat hij de kerst niet haalt
Mja al kun je hem niet de schuld geven van het dramatische inkoopbeleid dat er heerst.quote:
Nee dat is zo. Sterkte!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja al kun je hem niet de schuld geven van het dramatische inkoopbeleid dat er heerst.
Tweede jaar niet je selectie op orde voor start van het seizoen.
Dan neem je EL en je supporters niet serieus
Dankje. Ik ga ergens na de kerst wel weer naar een wedstrijd. Dan krijg ik geen hoofdpijn van het 1e seizoenshelftquote:
Krijg je ook niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoor nog geen bedankt....
Goed idee, kom ik ook weer.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje. Ik ga ergens na de kerst wel weer naar een wedstrijd. Dan krijg ik geen hoofdpijn van het 1e seizoenshelft
@UitStralingquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind die trainer ook maar de uitstraling hebben van een zak aardappelen.
Hoe is het met moen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Liedje in de OP ..
[..]
Goudvisje
Jij bent laat vandaagquote:
Ik ben allang op het werk, alleen nog geen tijd gehad om te fokken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het met moen?
[..]
Jij bent laat vandaag
Oh ik wou al zeggen. Is het een beetje te doen op je werk?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben allang op het werk, alleen nog geen tijd gehad om te fokken.
Oh oh oh, stoute I.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:57 schreef I. het volgende:
Zie nu pas dat ik er een note bij heb.
Genieten.
Qua warmte of in het algemeen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ik wou al zeggen. Is het een beetje te doen op je werk?
[..]
Oh oh oh, stoute I.
Ik weet het niet. Ik heb er 0 want ik ben braafquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:03 schreef I. het volgende:
[..]
't is ergens toch wel mooi dat die notes hun doel compleet voorbij geschoten zijn.
Allebei. Maar 28/29 is alsnog een hoop om in te werken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Qua warmte of in het algemeen?
Mn collega heeft gisteren een lading ventilators gevonden/gejat en dat scheelt een boel.
Maar temperatuur is gewoon 28/29 graden hier.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb er 0 want ik ben braaf
Alle winkels ed gesloten want "hitte" maar hier gaat te gewoon door. jankerds.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb er 0 want ik ben braaf
[..]
Allebei. Maar 28/29 is alsnog een hoop om in te werken.
Of niemand ziet wat voor dingen ik post hihi.quote:
Oh dat is nog steeds kut dus dat je niets kan doen. Ik dacht dat je opleiding zou krijgen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alle winkels ed gesloten want "hitte" maar hier gaat te gewoon door. jankerds.
en ik kan gewoon nogsteeds niets doen. vanaf volgende week zijn er veel op vakantie en over 2/3 weken ben ik zelfs 3 dagen alleen. HOE DAN????![]()
Had ik al gevraagd of je geslaagd was voor die cursus?
Ja langzaam aan... maar duurt me te lang.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of niemand ziet wat voor dingen ik post hihi.
[..]
Oh dat is nog steeds kut dus dat je niets kan doen. Ik dacht dat je opleiding zou krijgen.
Volgens mij had je het al gevraagd maar ik ben geslaagd![]()
Vast welquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of niemand ziet wat voor dingen ik post hihi.
Huh. Kater van whisky ja?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:20 schreef naatje_1 het volgende:
De whisky van gisteren had ik echt moeten afwisselen met water want de kater nu is echt niet normaal
Wil net zeggen. Dan zuip je ook gewoon.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja als je die goedkope bocht gaat drinken
Snap niet dat je dan kater hebt. Of je moet dus, zoals ik al zei, echt enorm whiskey geklapt moeten hebbenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, scheen wel een goede te zijn
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee, scheen wel een goede te zijn
Heb je een groot aquarium?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:26 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga maar eens visje halen bij de visboer
Ja, inmiddels wonen we samenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Woon je al samen? Is ze al zwanger? Hoe gaat t met je fifa in de tussentijd?
Zoveel vragen
Gekkie. Daar kijk ik helemaal niet naar uitquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kiid
Waarom kijk je uit naar werken?
Dan accepteren ze het gewoon van mij.quote:
sow....quote:
Vervelend altijd als dat soort dingen te langzaam gaan voor je gevoel.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja langzaam aan... maar duurt me te lang.
Volgende week dinsdag trainen voor programma waar me mee werken. Zal me benieuwen.
YeahGoed bezig
De hele fles hebben we wel met z'n tweeën opgedronken...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:24 schreef I. het volgende:
[..]
Snap niet dat je dan kater hebt. Of je moet dus, zoals ik al zei, echt enorm whiskey geklapt moeten hebben
Stoer zegquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De hele fles hebben we wel met z'n tweeën opgedronken...
En daarvan heb je een katerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zou mij alleen lukken met een fles cyanidequote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed plan kiidquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miss op amevi zetten? Straks is iemand hem kwijt
Het is verdomme 2k19 naatje en ik kan nog steeds niet spelers positioneren met corners. Waarom staat Luiz aan de rand van de 16? Bezopen zeg ik jequote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kennelijk. Zal wel de warmte zijn die van invloed is
ZONDEquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lololquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Miss op amevi zetten? Straks is iemand hem kwijt
Ik ook welquote:
Zien we hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:08 schreef Kiid het volgende:
Hoop dat jullie de smilies zien anders was alle moeite voor niks
Doe normaalquote:
Lekker bezigquote:
De whiskey waarschijnlijkquote:
Nicequote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Eindelijk hangmat binnen ligt toch wel zalig zo met een windje
Wat staat er op het menuquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:32 schreef I. het volgende:
Ik ga even ruimte vrij maken, en dan lunchgenot.
/liefdagboek
als je een fles dure whiskey achterover klapt is de kans net zo groot verderquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet ie maar geen goedkope zooi zuipen
degene met wie ik dronk heeft er helemaal geen last van, dus zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet ie maar geen goedkope zooi zuipen
ja maar een fles dure whiskey trap je niet in 1 avond achteroverquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als je een fles dure whiskey achterover klapt is de kans net zo groot verder
laat dudor dit maar niet lezenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:37 schreef Fok-it het volgende:
Godver Postnl hoerenPakketje pas morgen vanwege een bezorgfout
Dit ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar een fles dure whiskey trap je niet in 1 avond achterover
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:37 schreef Fok-it het volgende:
Godver Postnl hoerenPakketje pas morgen vanwege een bezorgfout
Die gasten zijn echt verrot. Ik krijg vanuit werk zoveel klachten binnen daarover. Al is Dynalogic nog ergerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat dudor dit maar niet lezen
die krijgt al een harde pielemuis als hij alleen maar denkt aan postnl
ze hebben af en toe chauffeurs voor ze rijden waarvan je echt denkt: hoe ben jij in godsnaam aan deze baan gekomenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gasten zijn echt verrot. Ik krijg vanuit werk zoveel klachten binnen daarover. Al is Dynalogic nog erger
En dan aanbellen en na fucking 2 seconden al naar de auto rennen want niet aanwezigquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze hebben af en toe chauffeurs voor ze rijden waarvan je echt denkt: hoe ben jij in godsnaam aan deze baan gekomen
hier bellen ze soms uberhaupt niet aan en pleuren het gewoon bij de burenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan aanbellen en na fucking 2 seconden al naar de auto rennen want niet aanwezigen je pakketje dan 40-45 km verder afleveren. Sterf lekker
Ik heb 2x een pakketje gehad achter de klikoquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hier bellen ze soms uberhaupt niet aan en pleuren het gewoon bij de buren
heb er ook wel eens eentje op aangesproken ging hij doen alsof ie geen nederlands sprak
en dat is dan representatief voor je bedrijf
top hoor
Heb jij fukuyama identity gelezenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:13 schreef Fok-it het volgende:
https://www.theschoolofli(...)edge-questionnaire/#
belachelijkquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb 2x een pakketje gehad achter de kliko
Hm nee, waar gaat dat over?quote:
Mja, ze moeten zoveel pakketjes afleveren per dag natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb er ook wel eens eentje op aangesproken ging hij doen alsof ie geen nederlands sprak
top hoor
dat geeft ze niet het recht om je zo raar op te stellen naar de klant imoquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ze moeten zoveel pakketjes afleveren per dag natuurlijk.
Rationalityquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik hadquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:32 schreef I. het volgende:
[..]
Rationality
Shyness
Resilience
Klopt wel aardig ja.
Dat is hun werk!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ze moeten zoveel pakketjes afleveren per dag natuurlijk.
Ook al.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had
Rationality
Shyness
Aggression
Alleen Rationality klopt totaal niet
You have a tendency, after a setback, to turn your emotions towards restriving. What attracts you is the idea of wiping out a humiliation by resumed action – overcoming weakness, repressing your fear. Because part of your motive is pride, you can sometimes be unwilling to admit weakness or to receive aid. But at heart, tour insistence on coming back and never folding has taught you a valuable pessimism: you know that important journeys are never easy.quote:
Vind jou ook wel vrij agressief altijd ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
Rationality
Independence
Aggression
wel vrij accuraat
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:39 schreef I. het volgende:
[..]
Vind jou ook wel vrij agressief altijd ja.
Oh, dit valt me nog mee ja. Ik had een reactie in de trant van "hjb joh kutnerd" verwacht.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]ben hier altijd wel beetje overdreven hoor
maar kan soms best agressief zijn
hahaha ik wou het vriendelijk houden maar als je graag wilt dat ik je uitscheld prima hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:40 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, dit valt me nog mee ja. Ik had een reactie in de trant van "hjb joh kutnerd" verwacht.
interessant. Merk je zelfs al wel in je voorkeur voor de series die je kijktquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:37 schreef I. het volgende:
[..]
Ook al.
[..]
You have a tendency, after a setback, to turn your emotions towards restriving. What attracts you is the idea of wiping out a humiliation by resumed action – overcoming weakness, repressing your fear. Because part of your motive is pride, you can sometimes be unwilling to admit weakness or to receive aid. But at heart, tour insistence on coming back and never folding has taught you a valuable pessimism: you know that important journeys are never easy.
For Resilience:
• On Stress and Inner Voices
• How to Cope with Imperfection
• Losers and Tragic Heroes
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha ik wou het vriendelijk houden maar als je graag wilt dat ik je uitscheld prima hoor
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha ik wou het vriendelijk houden maar als je graag wilt dat ik je uitscheld prima hoor
Ja true.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
interessant. Merk je zelfs al wel in je voorkeur voor de series die je kijkt![]()
Ontwijken van negativiteit en pijn
Rationalityquote:Op vrijdag 26 juli 2019 14:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik had van de week een wijf die gooide het pakketje naar mij omdat ze al naar de bus terug gelopen was.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
top hoor
Heyquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het met moen?
[..]
Jij bent laat vandaag
Ik sterf van de hitte maar behalve dat wel prima.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey
Met mij wel rustig, moe maar dat is zo verholpen met een goede nachtrust. Nu vooral genieten van het zonnetje
Hoe gaat het met jou? Je was geslaagd voor je cursus had ik gelezen.GEFELICITEERD
Klintk wel interessant ja. Boeken zijn helaas erg duurquote:
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag even over geslagen.
Hahahahquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:33 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso dat al dat bier me minpunten oplevert bij Haagsie
Ja middag ineens wel ja. Maar goed, drink er vanavond wel ff een paar of zo.quote:
Mijn zweetklieren niet, maar voor de rest wel opzich. En jij?quote:
Ja tot nu toe wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn zweetklieren niet, maar voor de rest wel opzich. En jij?
Gaat er nog iets komen dan waardoor het minder goed kan gaan?quote:
ijskoffie drinken is nooit een goed ideequote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
Die kant en klare ijskoffie drinken van de super was geen goed idee zeg
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat er nog iets komen dan waardoor het minder goed kan gaan?
vertel?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ijskoffie drinken is nooit een goed idee
warme koffie is al ranzig, koude koffie..quote:
Is geen echte koffie! Gewoon lekker zwart, en zo sterk dat een lepel er rechtop in zou blijven staanquote:
spreek dan voor jezelfquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
warme koffie is al ranzig, koude koffie..
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is geen echte koffie! Gewoon lekker zwart, en zo sterk dat een lepel er rechtop in zou blijven staan
Oh ik dacht al, het kwam zo onheilspellend overquote:
Ben aan het minderen. Eerst soms wel 8-10 per dag, nu ongeveer 3.quote:
Oh das netjes.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben aan het minderen. Eerst soms wel 8-10 per dag, nu ongeveer 3.
Terecht geneutraliseerd wel. Die Ducrot is echt een totale idiootquote:
Neh, niks aan de handquote:Op vrijdag 26 juli 2019 17:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh ik dacht al, het kwam zo onheilspellend over
Hey kopje.quote:
Heyquote:
Eens, al vind ik het een vrij late neutralisatie...quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terecht geneutraliseerd wel. Die Ducrot is echt een totale idioot
Niks.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
Wat is er leuk aan het kijken naar mannen op fietsen in strakke pakjes?
Zo kan je alles wat je kijkt ridiculiseren he.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
Geen ideequote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
Het verhaal dat ontstaat is prachtig. Sprints zijn over het algemeen doodsaai, maar in zo'n etappe als vandaag met in het begin een Pinot die door een spierscheuring met tranen in de ogen af moet stappen terwijl hij door wilt. Een Kruijswijk die ineens zijn benen vindt en een aanval plaatst, Bernal die zich ontpopt als echte klimmer, spanning, drama, sensatie.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is superleuk. de spanning welke antwoorden je krijgtquote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:08 schreef I. het volgende:
Wat is er leuk aan random vragen stellen op het internet aan random mensen?
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het verhaal dat ontstaat is prachtig. Sprints zijn over het algemeen doodsaai, maar in zo'n etappe als vandaag met in het begin een Pinot die door een spierscheuring met tranen in de ogen af moet stappen terwijl hij door wilt. Een Kruijswijk die ineens zijn benen vindt en een aanval plaatst, Bernal die zich ontpopt als echte klimmer, spanning, drama, sensatie.
Goeie aflevering van GTST in een notendop.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het verhaal dat ontstaat is prachtig. Sprints zijn over het algemeen doodsaai, maar in zo'n etappe als vandaag met in het begin een Pinot die door een spierscheuring met tranen in de ogen af moet stappen terwijl hij door wilt. Een Kruijswijk die ineens zijn benen vindt en een aanval plaatst, Bernal die zich ontpopt als echte klimmer, spanning, drama, sensatie.
Nou, stuk interessanter inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |