SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krea was here.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 26-07-2019 15:26:40 ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Bikkel! Tis nu alweer 26 graden......quote:Op vrijdag 26 juli 2019 07:58 schreef Cee het volgende:
Nou, vanochtend om kwart voor 6 lopen te hardlopen, het was nog nét te doen, nu is het alweer stikwarm. Productiviteit vanmiddag zal wel een dieptepunt bereiken. Maar gelukkig onbeperkt ijsjes eten van Guanabana.
Ik ben halverwege het vorige seizoen gekapt, vond het echt nergens meer over gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:59 schreef Nexum het volgende:
JONGENS OVER 1 MINUUT KOMT HET ALLERLAATSTE SEIZOEN VAN ORANGE IS THE NEW BLACK OP NETFLIX EN IK BEN NIET READY
Gelukkig wel zegquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:20 schreef Greys het volgende:
Sodeju wat een horrornacht was dit.
Nog één dag en één nacht.. Aftellen
En komende nacht wordt waarschijnlijk de warmste nacht ooit. Nog erger dan afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:22 schreef I. het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg
Welgeteld drie uurtjes slaap gehad, als het niet minder is.Moet niet nog veel langer duren.
Ja bahquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En komende nacht wordt waarschijnlijk de warmste nacht ooit. Nog erger dan afgelopen nacht.En dan overdag werken zonder airco.
Humeur is ver beneden peil.
Yesss zin inquote:Op vrijdag 26 juli 2019 08:59 schreef Nexum het volgende:
JONGENS OVER 1 MINUUT KOMT HET ALLERLAATSTE SEIZOEN VAN ORANGE IS THE NEW BLACK OP NETFLIX EN IK BEN NIET READY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:33 schreef Dave het volgende:
Ik heb redelijk geslapen.
Oh, en @:Greys ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jaloers! Enjoy!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Kunnen ze wel voor oktober installeren ?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:39 schreef Greys het volgende:
Nieuwe airco offerte gehad. Slaapkamer 1650 incl btw en montage, woonkamer 1750 incl btw en montage. Moeten kennelijk toch twee aparte installaties worden, dacht dat dat op dezelfde buitenunit kon.Maar wel al een stuk goedkoper dan die vorige.
Heb je goed gekeken? Ze hadden hier 1 koeldeur, met daar achter alleen maar magnums. Daarvoor stond een klein vitrinetje waar de 'bonus'aanbieding' inlag, maar daar lagen alleen de gangbare smaken in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannende foto van m'n lieveheersbeestje vlak voor ik naar bed ging vannacht.
Maaarrr, hij heeft het overleefd! Hij zat net weer lekker te snoepen van de honing, en loopt nu weer vrolijk rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral nu dit de nieuwe werkelijkheid lijkt te gaan worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:41 schreef Momo... het volgende:
Je zou trouwens maar een bedrijf hebben in de airco/temperatuurregeling industrie. Gouden dagen! Meerdere mensen in mijn omgeving hebben airco gekocht deze dagen of overwegen er 1.
40+ is misschien toch een trigger voor mensen.C’est Davie :o)![]()
Ze plannen nu voor derde week september dus nee niet heel veel eerder helaas maar dat was te verwachten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Kunnen ze wel voor oktober installeren ?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:41 schreef I. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannende foto van m'n lieveheersbeestje vlak voor ik naar bed ging vannacht.
Maaarrr, hij heeft het overleefd! Hij zat net weer lekker te snoepen van de honing, en loopt nu weer vrolijk rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
Maaarrr, hij heeft het overleefd! Hij zat net weer lekker te snoepen van de honing, en loopt nu weer vrolijk rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft ie ook water of hoeft ie dat niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaarrr, hij heeft het overleefd! Hij zat net weer lekker te snoepen van de honing, en loopt nu weer vrolijk rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij/zij is wel living on the edge hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je er niet een dopje water bijzetten? Heeft ie een zwembad.C’est Davie :o)![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet je zeker dat het honing is @:I.Ja, ziet er een beetje nasty uit hè?
Had er een paar druppels water vlakbij neergelegd, maar daar lijkt ie niet op af te komen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft ie ook water of hoeft ie dat niet?![]()
![]()
Ik wilde dit ook al opmerken, maar dan had ik weer de opmerking gekregen dat het voorspelbaar zou zijn geweest.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet je zeker dat het honing is @I.C’est Davie :o)![]()
Was het ook wel een beetjequote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik wilde dit ook al opmerken, maar dan had ik weer de opmerking gekregen dat het voorspelbaar zou zijn geweest.
Zonder wrijving geen glans![]()
Volgend jaar plezier van. En als het stervenskoud is kun je ongegeneerd bijstoken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze plannen nu voor derde week september dus nee niet heel veel eerder helaas maar dat was te verwachten.![]()
De gevoelstemperatuur is nu hier al hoger dan gisteren zelfde tijd.
Benieuwd wat voor klaagzang dit topic vandaag wordt.C’est Davie :o)![]()
Ja daarom. Alleen al het idee van nooit meer hittehorror binnen is me het geld en de wachttijd waard.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgend jaar plezier van. En als het stervenskoud is kun je ongegeneerd bijstoken.
Heb teruggemaild of ie begin volgende week even kan komen kijken hoe en wat.
Ik las net iets over propjes natte keukenrol ofzo, dat ze daar dan water uit kunnen drinken.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:52 schreef I. het volgende:
Was m even kwijt, maar hij is nu aan het schuilen. Zal even nieuwe druppeltjes water neerleggen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
- "Ja hoor, geen probleem."quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:55 schreef Greys het volgende:
Heb teruggemaild of ie begin volgende week even kan komen kijken hoe en wat.
- Greys: "kunt u hem dan misschien meteen meenemen en installeren, als u er toch bent?"C’est Davie :o)![]()
Je hebt zelfs nestkastjes voor in de tuin! Zou me niets verbazen als @summer52 er daar 1 van heeft. Of @MaGNeT (waar is die eigenlijk?)quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las net iets over propjes natte keukenrol ofzo, dat ze daar dan water uit kunnen drinken.
C’est Davie :o)![]()
Zal het er even neerleggenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las net iets over propjes natte keukenrol ofzo, dat ze daar dan water uit kunnen drinken.Hij is nog niet weggevlogen sinds ik m daar heb neergezet nadat hij op m'n diepvries zat en op m'n hand kroop.
Hoop dat ie een beetje goed aansterkt, of het gewoon naar zo z'n zin heeft dat ie niet weg wil. Raam heeft ook gewoon open gestaan.
![]()
"hoeveel werk kan het nou helemaal zijn. Zo'n ding hang je toch in een half uur wel op."quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:56 schreef Dave het volgende:
[..]
- "Ja hoor, geen probleem."
- Greys: "kunt u hem dan misschien meteen meenemen en installeren, als u er toch bent?"![]()
Nog even geduldquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:54 schreef I. het volgende:
Ik ben de warmte NU AL WEER ZAT VOOR VANDAAG!!!!
/klaagzangZonder wrijving geen glans![]()
Zijn ze vleugels niet gewoon vastgeplakt door de honing?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:00 schreef I. het volgende:
[..]
Zal het er even neerleggenHij is nog niet weggevlogen sinds ik m daar heb neergezet nadat hij op m'n diepvries zat en op m'n hand kroop.
Hoop dat ie een beetje goed aansterkt, of het gewoon naar zo z'n zin heeft dat ie niet weg wil. Raam heeft ook gewoon open gestaan.
Meestal klimmen ze naar een hoog punt, en vliegen dan weg, misschien dat ie daarom op die kledinghaak klom (of wat dat ook was?).C’est Davie :o)![]()
Was afgehaald op zolder. Daar was het wel warm. Tas ingepakt, geschoren.
Nu even ontzweten, douchen, naar oude werk, naar vriendin, naar Brugge.![]()
"als ie over een half uur niet hangt, laat ik de honden los".quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
"hoeveel werk kan het nou helemaal zijn. Zo'n ding hang je toch in een half uur wel op."C’est Davie :o)![]()
Heb ik heb ik. Maar het begint wel op te raken!!quote:Ik heb m zichzelf wel op de kop zien vallen gisteren, toen ie ergens op probeerde te klimmen, en toen klom ie weer overeind door z'n vleugels te spreidenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Zijn ze vleugels niet gewoon vastgeplakt door de honing?
Meestal klimmen ze naar een hoog punt, en vliegen dan weg, misschien dat ie daarom op die kledinghaak klom (of wat dat ook was?).![]()
Weet niet wat t is, maar misschien wel gewoon de hitte.![]()
@Greys het kan als je toch deze zomer geen profijt meer hebt wel lonen om de unit los te kopen en dan iemand in te huren.
Een goede unit kost los ongeveer 800-900 euro voor een slaapkamer en een monteur inhuren tussen de 300-400.
Ik zal maandag m'n maat eens vragen. Die monteert ze al jaren.![]()
En je kunt trouwens vaak wel meerdere units op 1 buitenventilator aansluiten... Maar dat is dan wel afhankelijk van de indeling van je huis.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:39 schreef Greys het volgende:
Nieuwe airco offerte gehad. Slaapkamer 1650 incl btw en montage, woonkamer 1750 incl btw en montage. Moeten kennelijk toch twee aparte installaties worden, dacht dat dat op dezelfde buitenunit kon.Maar wel al een stuk goedkoper dan die vorige.
![]()
Ik ben gek op alle dieren maar kriebelende, bijtende en stekende beesten....nee daar heb ik niets mee. Ik zorg niet dat ze in het dierenhemelrijk terecht komen hoor maar als ik ze in huis heb dan bonjour ik ze heel voorzichtig met een stukje keukenpapier naar buiten. Dus 🏠 voor dit kriebelende spul heb ik niet want waarom zou ik ze lokken met een buitenverblijf in mijn tuin? Maar zo'n lieveheersbeestje is schattig maar weet je dat die soms in grote colonnes in je huis bivakkeren? Op zolder, in kieren en gaten, achter het behangquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Je hebt zelfs nestkastjes voor in de tuin! Zou me niets verbazen als @:summer52 er daar 1 van heeft. Of @:MagNet (waar is die eigenlijk?)
[ afbeelding ]![]()
![]()
Joah maar dan moet ik zelf gaan kiezen welke apparaten enzo. En ik heb er geen verstand van. Ik wil een stille buitenunit.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:07 schreef Kreator het volgende:
@:greys het kan als je toch deze zomer geen profijt meer hebt wel lonen om de unit los te kopen en dan iemand in te huren.
Een goede unit kost los ongeveer 800-900 euro voor een slaapkamer en een monteur inhuren tussen de 300-400.
Ik zal maandag m'n maat eens vragen. Die monteert ze al jaren.
@Guanabana Gefeliciteerd!
En omdat ik bij jouw username altijd een beetje aan Treble moet denken dit speciale cadeau voor jou:
En opdat wij nooit vergeten:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:21 schreef TheVulture het volgende:
@:Guanabana Gefeliciteerd!
En omdat ik bij jouw username altijd een beetje aan Treble moet denken dit speciale cadeau voor jou:
En opdat wij nooit vergeten:
BedanktKoel en donker bewaren![]()
Voor de warmste nacht ever, heb ik toch wel bijzonder goed geslapen. Het was op de kamer toch wel rond de 30 graden, maar met de ventilator aan ging het wel prima. Heb minder gezweet dan overdag![]()
![]()
Ik kies de derde van onderquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:22 schreef Guanabana het volgende:
En voor iedereen een nieuwe batch ijsjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee johquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:16 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik ben gek op alle dieren maar kriebelende, bijtende en stekende beesten....nee daar heb ik niets mee. Ik zorg niet dat ze in het dierenhemelrijk terecht komen hoor maar als ik ze in huis heb dan bonjour ik ze heel voorzichtig met een stukje keukenpapier naar buiten. Dus 🏠 voor dit kriebelende spul heb ik niet want waarom zou ik ze lokken met een buitenverblijf in mijn tuin? Maar zo'n lieveheersbeestje is schattig maar weet je dat die soms in grote colonnes in je huis bivakkeren? Op zolder, in kieren en gaten, achter het behangDat doen lieveheersbeestjes niet.
Echt niet!
![]()
![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eet-warm-naakt-blootWakker van de kou, yeah right!quote:Mogelijk warmste nacht ooit: 'Maar ga niet naakt op bed liggen'
veel mensen gaan in hun blootje op bed liggen, zonder laken. Dat kun je beter niet doen. Als je zonder lakens gaat slapen, koel je veel te veel af. Hamburger: "Als je slaapt, daalt je lichaamstemperatuur. Dan word je 's nachts alsnog wakker, maar dan van de kou."___
Heb het toch gedaan, en ook naakt, joe! /livingontheedgeKoel en donker bewaren![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:28 schreef Guanabana het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eet-warm-naakt-bloot
[..]
Wakker van de kou, yeah right!___
Heb het toch gedaan, en ook naakt, joe! /livingontheedgeGeen spijt van gehad
![]()
Pas maar op straks seint jouw gestippelde vriendje/vriendinnetje zijn familieleden in. Hier gratis eten en drinken en zo nu en dan een aai over de bol/rug. Wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:28 schreef I. het volgende:
[..]
Nee johDat doen lieveheersbeestjes niet.
Echt niet!
![]()
![]()
Uh ohquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:37 schreef summer52 het volgende:
[..]
Pas maar op straks seint jouw gestippelde vriendje/vriendinnetje zijn familieleden in. Hier gratis eten en drinken en zo nu en dan een aai over de bol/rug. Wat wil je nog meer?Hoop dat ie tegen die tijd toch wel gevlogen is hoor
![]()
![]()
Ditte. Maar toch een laken vannacht erbij gepakt.quote:![]()
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:46 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Hitte sloopt niet alleen mens en dier maar ook wegenHeftig
![]()
Kijk, now we’re getting somewherequote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:39 schreef Greys het volgende:
nog wel veel te duur als je ‘t mij vraagt.
Is dit van die tip van de man van de drankenwinkel?Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Lekker, ik kies de tweede van onderen!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:22 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb vandaag voor het eerst echt last van de warmte, hoofdpijn en een beetje last van mijn buik
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ja vast, het was hier 30 graden op de slaapkamerquote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb het toch gedaan, en ook naakt, joe! /livingontheedge![]()
Maar ik had wel een lakentje over want ik kan niet slapen zonder iets over
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik droomde vannacht dat je bij Unibet kon inzetten of de Wannebiez een hit gaan scoren en wilde Grey's daarover tippenIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik droomde vannacht dat je bij Unibet kon inzetten of de Wannebiez een hit gaan scoren en wilde Grey's daarover tippen![]()
![]()
GOEIEMORGEEE ZONNESCHIJN
Ik ga aan Henk vragen of hij die wel ff wil draaien zondag.
Kijk al die nationaliteiten dansen op Snollebollekestwitter:tdfbeefeaters twitterde op donderdag 25-07-2019 om 21:45:30The only Links Rechts video you’ll ever need. Beefeaters, Bananaman, kids forced to where our hats whether they like it or not......oh and a T’Rex on his way to the shops 🤣. Peak Beefeater Bend! #TDF #TDF2019 https://t.co/iTlvZUnVWH reageer retweet
![]()
![]()
Te veel zonneschijnquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
GOEIEMORGEEE ZONNESCHIJN
Ik ga aan Henk vragen of hij die wel ff wil draaien zondag.Het wordt tijd dat de pannetjes nat worden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Goed, als hij dan ook even een gil wil geven voordat hij hem aanzet, ga ik ff buiten roken oid.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
GOEIEMORGEEE ZONNESCHIJN
Ik ga aan Henk vragen of hij die wel ff wil draaien zondag.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
En nu ga ik me buiten wagen. Moeten boodschappen gedaan worden.![]()
Als ik over twee uur nog niet terug ben hoeven er geen zoekacties gestart te worden, gaat toch niks opleveren. Ik ben in dat geval gesmolten en via een putje naar zee gestroomd ofzo.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Ik vind de filmpjes van Where the hell is Matt nog steedsquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:18 schreef Momo... het volgende:
Kijk al die nationaliteiten dansen op Snollebollekestwitter:tdfbeefeaters twitterde op donderdag 25-07-2019 om 21:45:30The only Links Rechts video you’ll ever need. Beefeaters, Bananaman, kids forced to where our hats whether they like it or not......oh and a T’Rex on his way to the shops 🤣. Peak Beefeater Bend! #TDF #TDF2019 https://t.co/iTlvZUnVWH reageer retweet
(Niet meteen afzetten hè! Wel even netjes kijken. Het is niet de hele tijd alleen die kerel)Ik ben de kleur MAGENTA
Truequote:
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Dan kom ik buiten tegen je zingen MENS WAT KIJKIE WEER GEZELLIG BEETJE LACHE DOEGEEN PIJN ZONNESCHIJN!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed, als hij dan ook even een gil wil geven voordat hij hem aanzet, ga ik ff buiten roken oid.
Wat een leuke video!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind de filmpjes van Where the hell is Matt nog steeds
(Niet meteen afzetten hè! Wel even netjes kijken. Het is niet de hele tijd alleen die kerel)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:22 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook naakt op bed gelegen zonder laken en werd een paar keer wakker van de hittequote:Op vrijdag 26 juli 2019 10:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb het toch gedaan, en ook naakt, joe! /livingontheedge
Ik ben gewaarschuwd!quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:52 schreef Dave het volgende:
De gevoelstemperatuur is nu hier al hoger dan gisteren zelfde tijd.
Benieuwd wat voor klaagzang dit topic vandaag wordt.![]()
![]()
Heerlijk positiefquote:Altijd weer een brok in de keel als al die mensen er bij komen.
Ik ga nog een keer kijken
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik werd wakker met 31.5 graden in m'n slaapkamer. Jullie hebben me gebroken, ik ga gewoon meeklagen vandaag. Het is gedaan met de motivational praat!![]()
Mag. Neem een ijsje en join the clubquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:54 schreef Strani het volgende:
Ik werd wakker met 31.5 graden in m'n slaapkamer. Jullie hebben me gebroken, ik ga gewoon meeklagen vandaag. Het is gedaan met de motivational praat!
Koel en donker bewaren![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mag. Neem een ijsje en join the clubIk neem de tweede van rechts op de onderste rij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: