https://www.ad.nl/utrecht(...)de-schaduw~a454aac3/quote:Hitteplan in werking bij FC Utrecht: waterijsjes en plekje in de schaduw
Supporters van FC Utrecht kunnen donderdag rond de wedstrijd voor de Europa League tegen H¦K Zrinjski Mostar waterijsjes eten. Het is één van de maatregelen die de club treft tegen de hitte.
Peter van de Vusse en Jan van Dam 23-07-19, 16:57
7
In Stadion Galgenwaard is donderdagavond een hitteplan van kracht, zo meldt de club op zijn website. Er worden drinkbekertjes verstrekt, waarmee bezoekers water kunnen halen in alle sanitaire ruimtes van het stadion. En het cateringassortiment bevat donderdag dus waterijsjes.
Matig met alcohol
Verder biedt de club, indien mogelijk, de toeschouwers (de wedstrijd is niet uitverkocht) de mogelijkheid een plekje in de schaduw te zoeken, ongeacht de plaatsgebonden kaartverkoop. Supporters wordt bovendien aangeraden matig te zijn met het drinken van alcohol, luchtige kleding te dragen en zich goed in te smeren.
Er is bovendien extra EHBO-personeel aanwezig. Wie tijdens de wedstrijd last krijgt van de hitte en weg wil, kan het stadion verlaten. Supporters van FC Utrecht spreken op internet hun zorgen uit voor de hoge temperaturen. Sommigen geven aan een zo hoog mogelijk plekje te proberen te bemachtigen op de tribunes om de schaduw op te zoeken.
Naar verwachting tikt de thermometer donderdag zo'n 37 graden aan. De wedstrijd begint om 18.30 uur.
quote:
Daar merk ik niet zoveel van.quote:Het begrip swag heeft 2 verschillende betekenissen:
1) stoere, zelfverzekerde houding; stoer en zelfverzekerd voorkomen; stoerheid
2) zelfverzekerd; stoer; met een zelfverzekerde, stoere houding; met een zelfverzekerd of stoer voorkomen
Kan dit ook iets met de islam te maken hebben of ben ik dan bevooroordeeld?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:18 schreef T3hTommay het volgende:
Oh, niks aan de hand. Jankbal. Typisch Bosniërs.
Hier let je wel op en dan mis je die actie van Klaiberquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
rechtsonder zit aan z'n piemeltje
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
rechtsonder zit aan z'n piemeltje
Zou gewoon een geldige goal zijn geweestquote:
Ja, tijdrekken.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:25 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook!
8 minuten jeetje, er is zeker iets gebeurd.
VD BROM IN HET VELD MEEVOETBALLEN ALLES EN ALLE BLOTE BINKIES VAN DE BUNNIKSIDE JUICHEN ALLESquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:25 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook!
Ah vandaar.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:25 schreef Paul het volgende:
[..]
VD BROM IN HET VELD MEEVOETBALLEN ALLES EN ALLE BLOTE BINKIES VAN DE BUNNIKSIDE JUICHEN ALLES
Streaker genot.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:25 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook!
Ze wordt ook nooit ouder hequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Tis al zo heet, tering wat een lekker wijf!
Niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Tis al zo heet, tering wat een lekker wijf!
bedankt adriequote:Op donderdag 25 juli 2019 20:30 schreef Adrie072 het volgende:
Topic AZ geopend...
VBL / EuropaLeague AZ-BK Häcken 'De tegenstander in de pan hacken!'
Wat een leuke woordgrap!quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:30 schreef Adrie072 het volgende:
Topic AZ geopend...
Leuke TTquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:30 schreef Adrie072 het volgende:
Topic AZ geopend...
Geloof je het zelf...quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:32 schreef Hallojo het volgende:
Met dit kwaliteitsverschil zou het uit geen probleem moeten zijn.
Ja, het kwaliteitsverschil is gewoon te groot. Ik verwacht een 1-4 uit.quote:
Ik voorspel een frustrerende 0-0. Ik heb met verbazing lopen kijken hoe Utrecht hier niet gewoon met 6-1 gewonnen heeft. Die gehypte Lonwijk en Venema die kansen niet af weten te maken, die een 3e klasse zaterdag amateur er nog in weet te tikken. Het was beschamend om te kijkenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:34 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ja, het kwaliteitsverschil is gewoon te groot. Ik verwacht een 1-4 uit.
Die gasten zullen in hun broek schijten van wat ze in Utrecht hebben meegemaakt. Compleet van de mat gespeeld.
En jullie zouden volgens sommige supporters wel even 3e worden dit seizoen...Dit leek echt nergens op.quote:
Dat is Utrecht al jaren. Alleen valt dat in Nederland niet zo snel op, omdat de tegenstand hetzelfde is.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik voorspel een frustrerende 0-0. Ik heb met verbazing lopen kijken hoe Utrecht hier niet gewoon met 6-1 gewonnen heeft. Die gehypte Lonwijk en Venema die kansen niet af weten te maken, die een 3e klasse zaterdag amateur er nog in weet te tikken. Het was beschamend om te kijken
Het probleem was inderdaad het afmaken van de kansen. En er hadden ook meer kansen gecreëerd moeten worden. Maar Utrecht was echt 5 klassen beter dan die gasten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik voorspel een frustrerende 0-0. Ik heb met verbazing lopen kijken hoe Utrecht hier niet gewoon met 6-1 gewonnen heeft. Die gehypte Lonwijk en Venema die kansen niet af weten te maken, die een 3e klasse zaterdag amateur er nog in weet te tikken. Het was beschamend om te kijken
Als ik deze wedstrijd zo zie als eerste wedstrijd van het seizoen denk ik inderdaad dat daar wel mogelijkheden toe zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:02 schreef yats het volgende:
[..]
En jullie zouden volgens sommige supporters wel even 3e worden dit seizoen...Dit leek echt nergens op.
Is het echt een gebrek aan kansen creeeren als je nota bene je twee verschillende spitsen allebei op 3 meter van de keeper vrij zetquote:Op donderdag 25 juli 2019 21:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het probleem was inderdaad het afmaken van de kansen. En er hadden ook meer kansen gecreëerd moeten worden. Maar Utrecht was echt 5 klassen beter dan die gasten.
Zoals ik al benoemde was het afmaken van de kansen een probleem. Twee van zulke kansen in een wedstrijd die je volledig domineert is vrij weinig.quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is het echt een gebrek aan kansen creeeren als je nota bene je twee verschillende spitsen allebei op 3 meter van de keeper vrij zet
Ziet er meer uit als het trainingsveld.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 07:59 schreef Paul het volgende:
MATCHDAY!
Is dit het stadion?
[ afbeelding ]
Vd Brom geeft aan dat dit de opstelling wordt:
Opstelling: Jensen; Klaiber, Bergström, Janssen, Guwara; Maher, Gustafson, Van de Streek; Cerny, Lonwijk, Kerk.
Dit is het stadion, volgens mij hetzelfde als de foto hierbovenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als het trainingsveld.
Lijkt er wel op inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 08:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit is het stadion, volgens mij hetzelfde als de foto hierboven
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet zo zeker van dat het goed gaat. Dalmau onbekendquote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:05 schreef Le1390achim het volgende:
Kan eigenlijk niet misgaan, op die linksbuiten na een erg matige tegenstander met de conditie van een zwanger nijlpaard. Snel scoren en eroverheen!
Hoe zit het met Dalmau eigenlijk? Ik vond die Lonwijk niet heel best.
Het had eigenlijk in de heenwedstrijd al beslist moeten zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:05 schreef Le1390achim het volgende:
Kan eigenlijk niet misgaan, op die linksbuiten na een erg matige tegenstander met de conditie van een zwanger nijlpaard. Snel scoren en eroverheen!
Hoe zit het met Dalmau eigenlijk? Ik vond die Lonwijk niet heel best.
19:00 uur volgens mij.quote:
Tegelijk met AZquote:
Ja, sorryquote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegelijk met AZ
Lekker gepland
Op Veronica.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:31 schreef Themeparktommy het volgende:
Wordt die andere wedstrijd gewoon niet uitgezonden?
Haha die Febo. Die is over 2 jaar 200 kg.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 18:32 schreef Zipportal het volgende:
Simon, Boskamp en Febo Janssen (die nog dikker is dan Boskamp)
Zit je niet in het stadion?quote:
Geen stadion, gewoon een tribune.quote:
Hebben de fans van Mostar nog wraak genomen voor Srebrenica op Utrecht supporters?quote:
Nee, ze wachten op ADO, want Den Haag is daar natuurlijk verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben de fans van Mostar nog wraak genomen voor Srebrenica op Utrecht supporters?
Paar keer aangevallen en 1 in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben de fans van Mostar nog wraak genomen voor Srebrenica op Utrecht supporters?
Doe een gok.quote:
Valt vooralsnog wat tegen.quote:
Door te scoren.quote:
Hier speel je dan een jaar voorquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo voelt dit toch niet als een pot waar iets vanaf hangt.
Yep.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit "stadion" heeft dus maar 1 tribune?
Hoe onnodig was het niet winnen in eigen huis?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hier speel je dan een jaar voor
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit "stadion" heeft dus maar 1 tribune?
Je zou hier maar van verliezen als FC Utrecht.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet dan een paar cameratorens aan de andere kant ofzo
Ik heb dat gelukkig gemist als ik dit zie.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe onnodig was het niet winnen in eigen huis?
@El-Stinhoquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hahahah lekker voor Johny NSB.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zou hier maar van verliezen als FC Utrecht.
Da's beslist. Ik ga mezelf nog een kwartiertje pijnigen met deze rommel.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:el-stinho
FC Utrecht gaat de haat krijgen dit jaar.
Laatste moment is deze wedstrijd gekocht door rtl7. Zou eigenlijk niet op tv komenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh lol in de tv gids stond iets anders.
Niemand geeft een neuk om Utrecht.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Laatste moment is deze wedstrijd gekocht door rtl7. Zou eigenlijk niet op tv komen
Co ëfficiëntenlijst welquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om Utrecht.
Rond de 30 ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:41 schreef Wotte het volgende:
Zit ook geen tempo in. Is het daar boven de dertig graden ofzo?
Ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:41 schreef Wotte het volgende:
Zit ook geen tempo in. Is het daar boven de dertig graden ofzo?
Wacht nou maar. Venomenema komt er zo in.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:46 schreef Wotte het volgende:
We kunnen volgens mij beter de overige twee Europese tickets inleveren.
Eventuele volgende ronde vliegen ze er toch uit net zoals Az. Ik zou mijn geld ook niet op Feyenoord zetten.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wacht nou maar. Venomenema komt er zo in.
Waarom zit er een zwerm bijen op de tribune?quote:
Ik denk dat Utrecht best ver gaat komen dit jaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eventuele volgende ronde vliegen ze er toch uit net zoals Az. Ik zou mijn geld ook niet op Feyenoord zetten.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
Nederland had een topweek kunnen hebben.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:50 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik denk dat Utrecht best ver gaat komen dit jaar.
Ga er maar vanuit dat alleen Psv in die koker zit.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:50 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik denk dat Utrecht best ver gaat komen dit jaar.
Vermoeiende man.quote:
Hebben ze niet Leo Driessen of Koert Westerman op kunnen rakelen? Oprecht nog liever hen dan Pischschraper.quote:
Niet gelezen dat Utrechtsupporters zijn aangevallen? 1 was gestoken volgens mijquote:Op donderdag 1 augustus 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We hebben die Sky-commentaaroptie hard nodig.quote:
Hoezo morgen? Ze spelen toch nu al.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
Blij dat het voetbal morgen weer begint. Maakt even niet uit wat; als er maar een bal rolt.
Competitievoetbal, grapjas.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo morgen? Ze spelen toch nu al.
Maar wij wel, en daar gaat het om.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:maxi-mus vindt dit niet leuk.
Diep in de nacht.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Utrecht heeft het moeilijk, ik zie een verlenging aankomen
Lekker, man. Stukje Willem II zonder Isak.quote:
Emmen met 300 nieuwe spelers.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lekker, man. Stukje Willem II zonder Isak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |