https://www.ad.nl/utrecht(...)de-schaduw~a454aac3/quote:Hitteplan in werking bij FC Utrecht: waterijsjes en plekje in de schaduw
Supporters van FC Utrecht kunnen donderdag rond de wedstrijd voor de Europa League tegen H¦K Zrinjski Mostar waterijsjes eten. Het is één van de maatregelen die de club treft tegen de hitte.
Peter van de Vusse en Jan van Dam 23-07-19, 16:57
7
In Stadion Galgenwaard is donderdagavond een hitteplan van kracht, zo meldt de club op zijn website. Er worden drinkbekertjes verstrekt, waarmee bezoekers water kunnen halen in alle sanitaire ruimtes van het stadion. En het cateringassortiment bevat donderdag dus waterijsjes.
Matig met alcohol
Verder biedt de club, indien mogelijk, de toeschouwers (de wedstrijd is niet uitverkocht) de mogelijkheid een plekje in de schaduw te zoeken, ongeacht de plaatsgebonden kaartverkoop. Supporters wordt bovendien aangeraden matig te zijn met het drinken van alcohol, luchtige kleding te dragen en zich goed in te smeren.
Er is bovendien extra EHBO-personeel aanwezig. Wie tijdens de wedstrijd last krijgt van de hitte en weg wil, kan het stadion verlaten. Supporters van FC Utrecht spreken op internet hun zorgen uit voor de hoge temperaturen. Sommigen geven aan een zo hoog mogelijk plekje te proberen te bemachtigen op de tribunes om de schaduw op te zoeken.
Naar verwachting tikt de thermometer donderdag zo'n 37 graden aan. De wedstrijd begint om 18.30 uur.
quote:FC Utrecht neemt het in de tweede voorronde van de Europa League op tegen HSK Zrinjski Mostar, de nummer 2 van Bosnië. Die ploeg uit Bosnië en Herzegovina ontdeed zich in de eerste voorronde van het toernooi van het Noord-Macedonische Akademija Pandev. FC Utrecht speelt tegen de opponent uit Mostar eerst thuis, vervolgens uit.
Die vetzak zal flink zweten vanavond.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat John NSB van den Brom maar verliezen.
Het indekken is begonnen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 17:36 schreef Paul het volgende:
Nog een uurtje. Lekker in 40 graden voetballen
quote:'Intimidatie', was een kopje in de bespreking die we dinsdag al hebben gehad. Met videobeelden erbij hebben we laten zien wat onze spelers kunnen verwachten. Ze proberen je uit de tent te lokken en reageer je daarop, dan heb je wat je juist niet wilt", zo weet Van den Brom
quote:"Ze moeten - en daar hoef je niet voor te hebben gestudeerd - veel drinken en uit de zon blijven. Dat zijn in de aanloop heel belangrijke dingen", zegt Van den Brom over de omstandigheden.
quote:"We kunnen donderdagavond direct de toon zetten, maar we gaan niet alleen maar aanvallen. Geen treffer incasseren is ook belangrijk."
Gelukkig in de studio.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:02 schreef tompsv18 het volgende:
Helene, Wim Kieft en Johan Derksen. Koekoek. Druk weekje voor Helene.
Cerny wel echt een aanwinst voor Utrecht, lijkt me.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zal wel een spetterende wedstrijd worden.
Ik ben geen fan van hem, maar kan het best leuk doen daar ja.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Cerny wel echt een aanwinst voor Utrecht, lijkt me.
7-4 denk ik.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zal wel een spetterende wedstrijd worden.
Bitterballen al in het vet?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:26 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA AZ ook nog straks. We gaan er een gezellige avond van maken.
RETTEKETETEDquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:26 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA AZ ook nog straks. We gaan er een gezellige avond van maken.
Ben Qabala - Tbilisi aan het kijken, vandaarquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:29 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je bent een verstandig persoon die ver gaat komen.
Dan neem ik m'n post terug.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben Qabala - Tbilisi aan het kijken, vandaar
Kunnen ze nog een beetje ballen?quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben Qabala - Tbilisi aan het kijken, vandaar
Ik verwacht altijd teveel van zulke wedstrijdjes, ouwe reus. Dus laat ik nu laag inzetten en verwachten dat het een zaadpot wordt met als eindstand een 1-0 voor de FCU. Gelukkig zoek ik straks een terrasje op en wordt AZ mij bespaard.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:29 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de wedstrijd, pik? Zonder in clichés te praten.
Qabala kan er echt helemaal niks van.quote:
Ik hoop dat de altijd irritante Sven van Beek zijn been breekt zodat hij twee maanden niet kan voetballen. Dat verdient hij zodat Feyenoord zijn eerste voorrondewedstrijd kan winnen. Ik geloof er heilig in dat dat gaat gebeuren #rtl7voetbalquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Qabala kan er echt helemaal niks van.
Dat wordt dus een teleurstellende nederlaag tegen het altijd sympathieke Tibilisi
Pas vanaf kwartfinale beker ofzo tochquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:42 schreef Caland het volgende:
Aankomend seizoen de scheids over de boxen in de stadions
De altijd sympathieke Pol van Boekel die iets uit gaat leggen
Oh ik dacht het hele seizoen. Teleurstellend. Ik hoop dat Danny Desmond Makkelie zijn rug breekt want dat verdient hij.quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Pas vanaf kwartfinale beker ofzo toch
En Robert Vuijsje dan? #dtvquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik dacht het hele seizoen. Teleurstellend. Ik hoop dat Danny Desmond Makkelie zijn rug breekt want dat verdient hij.
Of een 'oe'quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:48 schreef T3hTommay het volgende:
Bij Haxball zou dit een 'ok' opleveren.
Johan zit gewoon in pakquote:Op donderdag 25 juli 2019 18:50 schreef Tagliano het volgende:
Een shirt met lange mouwen
Ik dacht dat ik vandaag alle gekkigheid wel gezien had
in sommige landen is hoe witter hoe beter (Azie)quote:Op donderdag 25 juli 2019 18:50 schreef Tagliano het volgende:
Een shirt met lange mouwen
Ik dacht dat ik vandaag alle gekkigheid wel gezien had
Dit was vroeger in het westen ook zoquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
in sommige landen is hoe witter hoe beter (Azie)
/weetjes
Bosnië.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:04 schreef RamboDirk het volgende:
Uit welk land komt deze grootmacht waar Utrecht vanavond tegen speelt?
Marsman was hier tweede keeperquote:
Augustus 2017, thuis tegen Zenit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:07 schreef TheJanitor het volgende:
niet onverwacht toch? Wanneer heeft Utrecht voor het laatst gewonnen in Europa?
Valt nog meequote:Op donderdag 25 juli 2019 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Augustus 2017, thuis tegen Zenit.
https://nl.wikipedia.org/(...)ijden_van_FC_Utrechtquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:08 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Valt nog mee
Is er een lijst met resultaten?
Ik ben de enige Nederlander die geen ijsjes eet tijdens deze hittegolf.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:15 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ben de enige op deze aardkloot die de aardbeien-ijsjes van Festini lekkerder vindt dan de perenijsjes.
Muah PSV moet het nog wel redden.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:16 schreef TheJanitor het volgende:
Nu AZ nog verliezen en het Europese jaar is alweer verpest.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:15 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ben de enige op deze aardkloot die de aardbeien-ijsjes van Festini lekkerder vindt dan de perenijsjes.
Volgende week weer bikkelen op dat kunstgras in ADO.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
En maar feest vieren omdat ze Europa in gaan .
Lekker nog een paar plekken zakken, dan hoeft dit tuig niet meer mee te doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:16 schreef TheJanitor het volgende:
Nu AZ nog verliezen en het Europese jaar is alweer verpest.
Er waren wat mensen die enthousiast waren over hun transferbeleid.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Hype nooit begrepen. Is toch ook gewoon een matig team?
Ik hoop dat beide verliezen vanwege de trainers die ze hebben .quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgende week weer bikkelen op dat kunstgras in ADO.
Ik hoop dat ADO verliest.
@:haags_kwartiertje
Enige behoorlijke speler is Maher.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren wat mensen die enthousiast waren over hun transferbeleid.
Maar zo'n Cerny en Lonwijk zijn niet veel nee.
Ja, maar laat ADO maar degraderen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoop dat beide verliezen vanwege de trainers die ze hebben .
Lonwijk is een ‘8’, geen idee waarom ze die in de spits zettenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren wat mensen die enthousiast waren over hun transferbeleid.
Maar zo'n Cerny en Lonwijk zijn niet veel nee.
Groenendijk die halverwege roept dat het allemaal de schuld is van de spelers .quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar laat ADO maar degraderen.
Die Dalmatiër is zeker nog niet fit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lonwijk is een ‘8’, geen idee waarom ze die in de spits zetten
En nooit naar VI kijkt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Groenendijk die halverwege roept dat het allemaal de schuld is van de spelers .
Een oefenpot van Feyenoord anders welquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:22 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Coco. vindt de EL het niet waard, denk ik.
Ik wil hem nog net geen flophost noemen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:22 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Coco. vindt de EL het niet waard, denk ik.
Typisch. Ben je zo'n grote favoriet... Typisch Nederlands. Gewoon altijd inzetten op de tegenstander al is het bal op het dak.twitter:weddenopsport twitterde op donderdag 25-07-2019 om 19:37:48De notering voor winst #FCUtrecht was 1.20.... Ruststand 0-1. #UTRZri #utrecht reageer retweet
Zit de moeder van Paul in je kelder?quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zal eens in de kelder kijken. Eén moment.
@Charlotte3quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Op naar de Japanse animatiestudio.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Achternamen worden meestal niet verzonnen door de ouders.
Ouders die hun kind ReplaR noemenquote:
Met 40 graden niet zo cool.quote:
quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Bosniërs zitten er wel een beetje doorheen.
Allemaal een blauwe helm op en gaan met die banaanquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:05 schreef RamboDirk het volgende:
Utrecht supporters wordt afgeraden af te reizen naar Mostar. De harde kern van Zrinjski heeft aangegeven wraak te gaan nemen voor Srebrenica.
Moeten zij weten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:05 schreef RamboDirk het volgende:
Utrecht supporters wordt afgeraden af te reizen naar Mostar. De harde kern van Zrinjski heeft aangegeven wraak te gaan nemen voor Srebrenica.
Fresia is lekker, Zijtveld is een randdebiel van de bovenste plank.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:06 schreef Zipportal het volgende:
Hou eens je mond Zijtveld.
Ik begrijp niet waarom @:Slobeend fan is van Fresia en Zijtveld.
gr gr
Er waren vandaag al rellen https://www.ad.nl/utrecht(...)4mdwEtA8eGvin--qw_Rsquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:05 schreef RamboDirk het volgende:
@Caland heeft daar een andere mening over.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:07 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Fresia is lekker, Zijtveld is een randdebiel van de bovenste plank.
Obelix kan toch ook helemaal niet sprintenquote:Op donderdag 25 juli 2019 20:05 schreef RamboDirk het volgende:
Ach Wytze is hetzelfde . Die denkt dat Luckassen een geweldenaar is net als Bruma.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:07 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Fresia is lekker, Zijtveld is een randdebiel van de bovenste plank.
Bruin? Of heb je het over haar schaamhaar?quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Overal zwarte haren in huis. @:poepz0r
Moet zij weten.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bruin? Of heb je het over haar schaamhaar?
Fresia heeft swag. Nu jij weer.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:06 schreef Zipportal het volgende:
Hou eens je mond Zijtveld.
Ik begrijp niet waarom @:Slobeend fan is van Fresia en Zijtveld.
gr gr
Wordt gezellig.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Er waren vandaag al rellen https://www.ad.nl/utrecht(...)4mdwEtA8eGvin--qw_Rs
Omdat ze te weinig scoren.quote:Op donderdag 25 juli 2019 20:14 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb nog niets gezien. Waarom kan Utrecht hier niet van winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |