Lekker nog een paar plekken zakken, dan hoeft dit tuig niet meer mee te doen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:16 schreef TheJanitor het volgende:
Nu AZ nog verliezen en het Europese jaar is alweer verpest.
Er waren wat mensen die enthousiast waren over hun transferbeleid.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Hype nooit begrepen. Is toch ook gewoon een matig team?
Ik hoop dat beide verliezen vanwege de trainers die ze hebben .quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgende week weer bikkelen op dat kunstgras in ADO.
Ik hoop dat ADO verliest.
@:haags_kwartiertje
Enige behoorlijke speler is Maher.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren wat mensen die enthousiast waren over hun transferbeleid.
Maar zo'n Cerny en Lonwijk zijn niet veel nee.
Ja, maar laat ADO maar degraderen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hoop dat beide verliezen vanwege de trainers die ze hebben .
Lonwijk is een ‘8’, geen idee waarom ze die in de spits zettenquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren wat mensen die enthousiast waren over hun transferbeleid.
Maar zo'n Cerny en Lonwijk zijn niet veel nee.
Groenendijk die halverwege roept dat het allemaal de schuld is van de spelers .quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar laat ADO maar degraderen.
Die Dalmatiër is zeker nog niet fit.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lonwijk is een ‘8’, geen idee waarom ze die in de spits zetten
En nooit naar VI kijkt.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Groenendijk die halverwege roept dat het allemaal de schuld is van de spelers .
Een oefenpot van Feyenoord anders welquote:Op donderdag 25 juli 2019 19:22 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Coco. vindt de EL het niet waard, denk ik.
Ik wil hem nog net geen flophost noemen.quote:Op donderdag 25 juli 2019 19:22 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Coco. vindt de EL het niet waard, denk ik.
Typisch. Ben je zo'n grote favoriet... Typisch Nederlands. Gewoon altijd inzetten op de tegenstander al is het bal op het dak.twitter:weddenopsport twitterde op donderdag 25-07-2019 om 19:37:48De notering voor winst #FCUtrecht was 1.20.... Ruststand 0-1. #UTRZri #utrecht reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |