abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 juli 2019 @ 11:58:33 #251
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_188070991
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 11:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Die moslim/islam bordjes kun je vergeten, die gaan nooit meer toegestaan worden. De sfeer werd "grimmiger", gezien de hoek waaruit die sfeer werd gemaakt reken ik wederom op een hoop bedreigingen en hysterisch dreigen. Dus waarom zouden ze zich die ellende nog een jaar aandoen, gewoon net zoals met Zwarte Piet de boel verbieden omdat één groepje beledigd is.
Met een beetje creativiteit kun je nog een boel doen zonder direct het A-woord te gebruiken. Een plaatje van een domme struisvogel of zo of "lalalalala". Als je het maar in de context plaatst.

Die mensen van de Zwarte Cross verzinnen wel wat.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_188071040
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 11:58 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Die mensen van de Zwarte Cross verzinnen wel wat.
Dat kon wel eens tegenvallen, als je nu al ziet hoe slap de organisatie hierop reageerde, dan kun je die Achterhoekse nuchterheid wel vergeten.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 23 juli 2019 @ 12:03:07 #253
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_188071060
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 12:01 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat kon wel eens tegenvallen, als je nu al ziet hoe slap de organisatie hierop reageerde, dan kun je die Achterhoekse nuchterheid wel vergeten.
Ze hadden zelfs een vooruitziende blik met dat bordje met "dit zal ook wel verboden worden".
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_188071205
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 11:58 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Met een beetje creativiteit kun je nog een boel doen zonder direct het A-woord te gebruiken. Een plaatje van een domme struisvogel of zo of "lalalalala". Als je het maar in de context plaatst.

Die mensen van de Zwarte Cross verzinnen wel wat.
Ze staan nu op de radar bij die deugclubjes, volgend jaar zullen die vanaf dag één opzoek gaan naar het volgende waarover ze kunnen gaan klagen verwacht ik. Gezeur zal er altijd zijn vanuit die hoek, daar lenen ze hun bestaansrecht aan dus zoeken ze wel wat.
pi_188071326
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 11:33 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik denk dat het hard mee viel met die bedreigingen. Misschien een handvol emails en wat bagger op twitter en dergelijke.

Maar goed, de eens zo stoere Jovinks zijn inmiddels softies met slappe knieen geworden met een dikke portomonee. En hun kip met de gouden eieren moet goed beschermd worden natuurlijk.
Of ze hebbe gewoon niet zoveel zin om onderdeel te worden van een zinloze discussie en gaan ze gewoon liever door met iets waar meer positieve energie uit te halen valt: een topfestival houden waar heel veel mensen gewoon lekker plezier hebben, geen drankje minder zullen drinken en er geen nummertje minder om gespeeld zal worden. Oftewel hun tijd besteden aan iets wat wel zinvol is.
pi_188071392
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 11:33 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik denk dat het hard mee viel met die bedreigingen. Misschien een handvol emails en wat bagger op twitter en dergelijke.

Maar goed, de eens zo stoere Jovinks zijn inmiddels softies met slappe knieen geworden met een dikke portomonee. En hun kip met de gouden eieren moet goed beschermd worden natuurlijk.
Wat een onzin zeg. Humor is een van de sterke punten van de Zwarte Cross en daar verkopen ze extra kaarten door.
Verder weet ZC heel goed dat de online zeurpieten niet behoren tot de groep die mogelijk hun festival willen bezoeken.

Daarom reageerde de directeur van de ZC direct dat ze geen gehoor zouden geven aan hun klacht en het bord gewoon mocht blijven staan. Als je dat zo snel en openlijk communiceert, dan ga je echt niet zomaar overstag door een beetje gescheld of gedreig.

Heb je die dude trouwens al eens gezien? Vraag me af of je hem nog steeds een softie noemt als je een paar interviews van hem hebt gezien.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator dinsdag 23 juli 2019 @ 12:49:01 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188071649
feit blijft dat hij door de knietjes gaat voor een stel twitteraars
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188071899
Dat vind ik zo jammer. Steeds als er zoiets gebeurt dan geven organisaties daar meteen aan toe en wordt alles verboden. Zou het zo graag zien dat er eens gezegd werd "ja hier is nu eenmaal een ludieke manier van humor traditie en dat gaan we zo houden". Het is geen racisme, het is humor.
pi_188072147
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 12:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Daarom reageerde de directeur van de ZC direct dat ze geen gehoor zouden geven aan hun klacht en het bord gewoon mocht blijven staan. Als je dat zo snel en openlijk communiceert, dan ga je echt niet zomaar overstag door een beetje gescheld of gedreig.

Heb je die dude trouwens al eens gezien? Vraag me af of je hem nog steeds een softie noemt als je een paar interviews van hem hebt gezien.
Ik kom er als geboren Achterhoeker al 13 jaar, dus die humor snap ik echt wel. Hendrik Jan Lovink en Gijs Jolink zijn gewoon redelijk politiek correct tegenwoordig.

Dat is op zich niet erg, ze zijn ook ouder geworden en hebben wellicht geen zin in gezeik en discussie die negatief kan afstralen op hun festival.
٩๏̯͡๏)۶
pi_188072230
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 13:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat vind ik zo jammer. Steeds als er zoiets gebeurt dan geven organisaties daar meteen aan toe en wordt alles verboden. Zou het zo graag zien dat er eens gezegd werd "ja hier is nu eenmaal een ludieke manier van humor traditie en dat gaan we zo houden". Het is geen racisme, het is humor.
Of gewoon: donder op, wij doen niet mee aan die politiek correcte onzin van tegenwoordig!'
Eens kijken
pi_188072264
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 13:14 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik kom er als geboren Achterhoeker al 13 jaar, dus die humor snap ik echt wel. Hendrik Jan Lovink en Gijs Jolink zijn gewoon redelijk politiek correct tegenwoordig.

Dat is op zich niet erg, ze zijn ook ouder geworden en hebben wellicht geen zin in gezeik en discussie die negatief kan afstralen op hun festival.
Iedereen spreekt er nu schande van dat de organisatie alsnog het bord heeft laten verwijderen.
En dat was de verwachte reactie.

Lijkt me heel wat logischer dat ze gedreigd hebben hem, zijn familie of zijn festival iets aan te doen en dat hij niet met die angst wil leven dat er elk moment wat kan gebeuren.

Zo kennen we SJW'ers trouwens. Hun beproefde tactiek.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 23 juli 2019 @ 13:20:30 #262
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_188072283
Ik begin m'n geloof in de multiculturele samenleving te verliezen. 20+ jaar volgehouden, geweld voor gepleegd, ruzie over gemaakt, vrienden over verloren...

Zodat een stel domme koeien zonder enige intrinsieke interesse in wat dan ook een podiumplekje mag krijgen om hun kleinzielige nikserigheid ten toon te spreiden - opdat wij ons respect tonen :')

Ik heb geen respect voor je geloof, en ik heb geen respect voor je ultieme nikserigheid. Er valt niks van je te maken. Jammer voor degenen die wel enige potentie herbergen. Hopelijk kan ik me om hen verzetten tegen dit groeiende ongemak dat ik ervaar.

Ik was nog niet van plan de koers persoonlijk om te gooien, maar dit is voor het eerst dat ik merk dat het idee an sich kan postvatten.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 13:22:40 #263
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_188072330
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 13:18 schreef Maharski het volgende:

[..]

Of gewoon: donder op, wij doen niet mee aan die politiek correcte onzin van tegenwoordig!'
En vervolgens komt er zon mafklapper zoals Gukman T. En die schiet een paar bezoekers dood. Dit zal ongetwijfeld in samenspraak danwel opdracht met de lokale driehoek zijn
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_188072338
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 13:20 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Ik begin m'n geloof in de multiculturele samenleving te verliezen. 20+ jaar volgehouden, geweld voor gepleegd, ruzie over gemaakt, vrienden over verloren...

Zodat een stel domme koeien zonder enige intrinsieke interesse in wat dan ook een podiumplekje mag krijgen om hun kleinzielige nikserigheid ten toon te spreiden - opdat wij ons respect tonen :')

Ik heb geen respect voor je geloof, en ik heb geen respect voor je ultieme nikserigheid. Er valt niks van je te maken. Jammer voor degenen die wel enige potentie herbergen. Hopelijk kan ik me om hen verzetten tegen dit groeiende ongemak dat ik ervaar.

Ik was nog niet van plan de koers persoonlijk om te gooien, maar dit is voor het eerst dat ik merk dat het idee an sich kan postvatten.
Begrijpelijk
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188072374
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 13:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Iedereen spreekt er nu schande van dat de organisatie alsnog het bord heeft laten verwijderen.
En dat was de verwachte reactie.

Lijkt me heel wat logischer dat ze gedreigd hebben hem, zijn familie of zijn festival iets aan te doen en dat hij niet met die angst wil leven dat er elk moment wat kan gebeuren.

Zo kennen we SJW'ers trouwens. Hun beproefde tactiek.
Maar op wie doel je dan precies? Ronnie Degen? De directie bestaat uit drie kerels. Nou weten we beide niet hoe erg die bedreigingen precies zijn geweest, dus je hebt een punt.

Maar feit is wel dat ze door de knieën gegaan zijn voor online dreigementen, daar zou je nooit aan moeten toegeven.
٩๏̯͡๏)۶
pi_188072560
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 13:14 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik kom er als geboren Achterhoeker al 13 jaar, dus die humor snap ik echt wel. Hendrik Jan Lovink en Gijs Jolink zijn gewoon redelijk politiek correct tegenwoordig.

Dat is op zich niet erg, ze zijn ook ouder geworden en hebben wellicht geen zin in gezeik en discussie die negatief kan afstralen op hun festival.
Yup.

En de zwarte cross is als geintje begonnen met een typisch achterhoeks ons kent ons, schijt aan iedereen en alles instelling.
Inmiddels is gewoon een mega bedrijf, met ik weet niet hoeveel mensen die meewerken aan het nu grootste festival van nederland.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188072735
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 13:24 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Maar op wie doel je dan precies? Ronnie Degen? De directie bestaat uit drie kerels. Nou weten we beide niet hoe erg die bedreigingen precies zijn geweest, dus je hebt een punt.

Maar feit is wel dat ze door de knieën gegaan zijn voor online dreigementen, daar zou je nooit aan moeten toegeven.
Ik bedoelde Lovink. Maar in principe kunnen de bedreigingen naar iedere organisator persoonlijk zijn gericht, hun familie, het festival of allemaal tegelijk.

Het is niet de eerste keer dat er een evenement of actie teruggetrokken word na dreigingen van SJW'ers. Het is een succesvolle methode die ze vaak en effectief inzetten. Je hoeft echt geen softie te zijn om aan zulke druk toe te geven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188072838
lees voer
OzcanAkyol twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 06:40:54 Column: de humorloze gevoeligheid bereikte een nieuw dieptepunt. https://t.co/FOm3zjI5L1 reageer retweet


[ Bericht 0% gewijzigd door daanski82 op 23-07-2019 16:01:03 ]
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
pi_188072972
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 13:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik bedoelde Lovink. Maar in principe kunnen de bedreigingen naar iedere organisator persoonlijk zijn gericht, hun familie, het festival of allemaal tegelijk.

Het is niet de eerste keer dat er een evenement of actie teruggetrokken word na dreigingen van SJW'ers. Het is een succesvolle methode die ze vaak en effectief inzetten. Je hoeft echt geen softie te zijn om aan zulke druk toe te geven.
In ieder geval had dat statement op hun website wel een stuk minder nederig gekund.

Dit was een soort schuldbekentenis aan alle gekwetsten, zwaar over de top naar mijn idee.
٩๏̯͡๏)۶
pi_188073223
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 13:45 schreef daanski82 het volgende:
Mooi lees voer
OzcanAkyol twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 06:40:54 Column: de humorloze gevoeligheid bereikte een nieuw dieptepunt. https://t.co/FOm3zjI5L1 reageer retweet
Toch slaat hij de plank mis. Dit gaat helemaal niet om gevoeligheid, dit is islamtische heerszucht.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 13:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat vind ik zo jammer. Steeds als er zoiets gebeurt dan geven organisaties daar meteen aan toe en wordt alles verboden. Zou het zo graag zien dat er eens gezegd werd "ja hier is nu eenmaal een ludieke manier van humor traditie en dat gaan we zo houden". Het is geen racisme, het is humor.
Ik zou graag zien dat een organisatie zegt dat ze moeten opdonderen met hun achterlijke woestijnreligie, het is geen relgieus evenement en jullie achterijke geloofsregels hebben daar niets te zoeken, en dat die godsdienstwaanzinnigen uit de 8e eeuw met dito ideeen vooral weg moeten blijven.

Maar ja, moslisms he. Voor je het weet schrijft er eentje zich in voor de zware klasse en rijdt die met zijn vrachtwagen van crossbaan af het publiek in. De discussie heet dan 'grimmig' te worden.

quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 20:13 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het nodig is om grappen ten kosten van anderen te maken? Doe je dat op je werk ook? Zal je wel in dank afgenomen worden.
Het is nodig omdat anders mensen en religies zichzelf veel te serieus gaan nemen en denken te kunnen bepalen wat je mag zeggen en denken en vooral wat niet. Laat ik het zo zeggen, als religies hier niet al meer dan 4 eeuwen bespot konden worden dan werd elke mohammedaan bij de grens op een houten staak gezet.

quote:
„Achterlijke boeren”, trekt Facebookgebruiker Rogier in de tegenaanval
De meest achterlijke aller achterlijke woestijnreligies komt met achterlijke heerszucht van middeleeuwse soort eisen dat een grapje verwijderd wordt. En dan zijn de mensen die in een paar jaar tijd het grootste festival met de meest relaxte sfeer, zonder achterlijke wantoestanden als groepsaanrandingen, van de grond trekken 'achterlijke boeren'.

Rogier moet wel zo'n laffe bekrompen Amsterdams meeblatend kuddedier zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 15:05:12 #272
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_188074296
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 14:07 schreef Weltschmerz het volgende:

Het is nodig omdat anders mensen en religies zichzelf veel te serieus gaan nemen en denken te kunnen bepalen wat je mag zeggen en denken en vooral wat niet. Laat ik het zo zeggen, als religies hier niet al meer dan 4 eeuwen bespot konden worden dan werd elke mohammedaan bij de grens op een houten staak gezet.

Tis wat lang voor een tattoeatie, maar _O_
pi_188074751
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 09:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Interessant artikel om eens helemaal te lezen, slaat naar mijn inziens de spijker meermaals op zijn kop.
Juist niet, één ding wordt hier heel gemakkelijk over het hoofd gezien/genegeerd en dat is dat Allah voor hen die zich aan hem onderwerpen helemaal geen luchtig onderwerp is waarover maar grapjes gemaakt kunnen worden, mondiaal niet, en ook zijn profeet laat zich niet maar zo beschimpen.

In tegendeel zelfs, dit is letterlijk een zaak van leven en dood. Wat riepen de Frans-Algarijnse Kouachi broers ook alweer door de straten van Parijs nadat zij welhaast de voltallige redactie van Charlie Hebdo hadden afgeslacht met oorlogswapens? Zij brachten het takbir en riepen dat zij mohamed, hun profeet hadden gewroken.

In landen als Saudi-Arabie en de Emiraten belanden westerse expats expliciet in de cel om wat hier in het westen als (vergezochte!) pietluttigheden gezien zou worden: een lerares die een klasse teddybeer Mohamed noemde heeft dat daar flink mogen bezuren om maar een voorbeeld te noemen. En zij mag zichzelf daarmee - zeker met de uiteindelijke afloop na diplomatieke interventie - nog gelukkig prijzen!

Van gelijkwaardigheid tussen Allah of Mohammed en wat dan ook is voor de mohamedaan ook expliciet GEEN sprake, vraag het @Hamzoef maar, die zal je dit piekfijn uit kunnen leggen.


Hoezeer men hierover ook tegen je zal liegen: dit is wat Nederland met de islam heeft binnengehaald en eenieder die anders verwacht - dat Nederlandse landsgrenzen of wetgeving op magische wijze de aard van islam zouden veranderen bijvoorbeeld - die is met alle respect niet goed bij zijn of haar hoofd.
pi_188074894
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 13:20 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Ik begin m'n geloof in de multiculturele samenleving te verliezen. 20+ jaar volgehouden, geweld voor gepleegd, ruzie over gemaakt, vrienden over verloren...
Dit zul je toch even moeten toelichten...
pi_188075130
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 15:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Juist niet, één ding wordt hier heel gemakkelijk over het hoofd gezien/genegeerd en dat is dat Allah voor hen die zich aan hem onderwerpen helemaal geen luchtig onderwerp is waarover maar grapjes gemaakt kunnen worden, mondiaal niet, en ook zijn profeet laat zich niet maar zo beschimpen.

In tegendeel zelfs, dit is letterlijk een zaak van leven en dood. Wat riepen de Frans-Algarijnse Kouachi broers ook alweer door de straten van Parijs nadat zij welhaast de voltallige redactie van Charlie Hebdo hadden afgeslacht met oorlogswapens? Zij brachten het takbir en riepen dat zij mohamed, hun profeet hadden gewroken.

In landen als Saudi-Arabie en de Emiraten belanden westerse expats expliciet in de cel om wat hier in het westen als (vergezochte!) pietluttigheden gezien zou worden: een lerares die een klasse teddybeer Mohamed noemde heeft dat daar flink mogen bezuren om maar een voorbeeld te noemen. En zij mag zichzelf daarmee - zeker met de uiteindelijke afloop na diplomatieke interventie - nog gelukkig prijzen!

Van gelijkwaardigheid tussen Allah of Mohammed en wat dan ook is voor de mohamedaan ook expliciet GEEN sprake, vraag het @:Hamzoef maar, die zal je dit piekfijn uit kunnen leggen.

[ afbeelding ]
Hoezeer men hierover ook tegen je zal liegen: dit is wat Nederland met de islam heeft binnengehaald en eenieder die anders verwacht - dat Nederlandse landsgrenzen of wetgeving op magische wijze de aard van islam zouden veranderen bijvoorbeeld - die is met alle respect niet goed bij zijn of haar hoofd.
Dat was het honderden jaren geleden ook niet voor het christendom, ook zij gingen niet luchtig om met de kritiek op hun geloof. Maar mede door ermee de spot te drijven heeft het christendom een verlichting doorgemaakt. Voor de islam zal hetzelfde moeten gelden, alleen zolang er deugklieken en politici zijn die van mening blijven dat de islam boven de Nederlandse normen, waarden, wet en cultuur moet blijven staan zullen moslims ook niet snel toegeven.

Blijven ze ervoor kiezen om de islam met fluwelen handschoenen aan te pakken dan moeten ze ook niet raar staan te kijken dat het botst tussen twee culturen die in opvattingen haaks tegenover elkaar staan en dan zal een keuze gemaakt moeten worden. Of de islam past zich aan of ze rot op uit Europa, het is immers niet de bedoeling dat 90% van de Europese bevolking zich dient aan te passen en weer honderden jaren terug in de tijd moeten zonder hun geworven vrijheden allemaal en alleen maar om aan de wensen van een minderheid te voldoen. Alhoewel ik geloof dat veel deuggroepen dit juist toejuichen, totaal niet beseffende wat hiervan de gevolgen zullen zijn.
pi_188075482
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 15:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat was het honderden jaren geleden ook niet voor het christendom, ook zij gingen niet luchtig om met de kritiek op hun geloof. Maar mede door ermee de spot te drijven heeft het christendom een verlichting doorgemaakt.
:')

Ja, want christenen zijn nu bakens van verlichting en gaan nu lichthartig met grapjes en kritiek om.

Oh nee, toch niet.
pi_188075520
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 16:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')

Ja, want christenen zijn nu bakens van verlichting en gaan nu lichthartig met grapjes en kritiek om.

Oh nee, toch niet.
99% van de christenen in Nederland gaat anno 2019 inderdaad luchtig om met grapjes en kritiek op hun geloof. Vergelijk dat eens met de moslims in Nederland en kritiek op de Islam.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188075554
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

99% van de christenen in Nederland gaat anno 2019 inderdaad luchtig om met grapjes en kritiek op hun geloof.
Madonna heeft je ongelijk al bewezen.
pi_188075600
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 16:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Madonna heeft je ongelijk al bewezen.
Leg uit
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188075608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 16:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')

Ja, want christenen zijn nu bakens van verlichting en gaan nu lichthartig met grapjes en kritiek om.

Oh nee, toch niet.
Nou als de moslims zich eens zou zouden gedragen als de overgrote meerderheid van de huidige christenen was er bijna geen kritiek of irritatie.

Maar leuk je in het topic te zien, nog iets te melden over het onderwerp of in de startblokken gestaan totdat je weer ergens op kon happen?
  dinsdag 23 juli 2019 @ 16:40:01 #282
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_188075989
Popcorn erbij nu Xa1pt zich gemeld heeft.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_188076078
Ik heb alleen het nieuwsbericht gelezen want ik ga geen tijd verspillen dit topic door te lezen.

Voor zover ik begrijp heeft Zwarte Cross dat bord niet opgehangen. Er zijn foto's van gemaakt en op internet belandt. Mensen op social media zijn weer eens boos. Een groot drama vanwege 1 fucking klote bord.

Lieve vriendjes en vriendinnetjes, wij gaan geen enkele oorlog meer winnen met de tere zieltjes.
pi_188076255
pi_188076274
Denk dat de gemiddelde moslim zo'n bord geen reet interesseert. Het probleem is dat het kleine groepje radicalen te veel aandacht krijgen. Heb in deze flat 5 islamitische buren en dit soort dingen interesseert ze geen reet.
pi_188076279
quote:
Je hebt een bericht uit 2007 gevonden waarin SGP'ers zich boos maakten op Madonna.....wow.
Ja, dat bewijst dat alle christenen in Nederland zich anno 2019 net zo op hun teentjes getrapt voelen als de moslims in Nederland om grappen over hun geloof.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator dinsdag 23 juli 2019 @ 16:59:36 #287
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188076314
dat is niet de stelling waar hij op reageerde
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188076373
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 16:59 schreef sp3c het volgende:
dat is niet de stelling waar hij op reageerde
Hier reageerde hij op met zijn Madonna heeft je ongelijk al bewezen opmerking:

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 16:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

99% van de christenen in Nederland gaat anno 2019 inderdaad luchtig om met grapjes en kritiek op hun geloof. Vergelijk dat eens met de moslims in Nederland en kritiek op de Islam.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator dinsdag 23 juli 2019 @ 17:03:10 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188076387
was geen verzoek om het te herhalen oid, ik had het zelf ook al gevonden

vandaar de reactie ;)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188076419
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:03 schreef sp3c het volgende:
was geen verzoek om het te herhalen oid, ik had het zelf ook al gevonden

vandaar de reactie ;)
Het was dus wel de stelling waar hij op reageerde
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188076449
Echt weer typisch zo'n non-issue waar fokkers dan weer het einde van de maatschappij zoals we hem kennen in zien. Sneeuwvlokjes :')
  Moderator dinsdag 23 juli 2019 @ 17:07:06 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188076451
ja maar dit niet

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 16:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je hebt een bericht uit 2007 gevonden waarin SGP'ers zich boos maakten op Madonna.....wow.
Ja, dat bewijst dat alle christenen in Nederland zich anno 2019 net zo op hun teentjes getrapt voelen als de moslims in Nederland om grappen over hun geloof.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188076520
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 16:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je hebt een bericht uit 2007 gevonden waarin SGP'ers zich boos maakten op Madonna.....wow.
Ja, dat bewijst dat alle christenen in Nederland zich anno 2019 net zo op hun teentjes getrapt voelen als de moslims in Nederland om grappen over hun geloof.
Ik kan wel meer berichten opduikelen voor je als je nog stellig vol wilt houden dat christenen lichthartig omgaan met kritiek en zichzelf niet zo serieus nemen hoor. Zeg het maar.
pi_188076563
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:07 schreef sp3c het volgende:
ja maar dit niet
[..]

Als je een bericht uit 2007 nodig hebt om iets te vinden waar christenen zich boos over maken, dan weet je al dat verhoudingen nogal scheef liggen.

Maar de Zwarte Cross is als voorbeeld al exemplarisch. Daar werd het christelijke geloof harder als grap gebruikt dan de Islam en er zullen velen malen meer christenen op dat bierfeest zijn geweest dan moslims.
Toch is er geen enkele ophef over de borden daarvan en word er gelijk geeist en gedreigd over 1 bord met Allah's afbakbar erop.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188076575
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik kan wel meer berichten opduikelen voor je als je nog stellig vol wilt houden dat christenen lichthartig omgaan met kritiek en zichzelf niet zo serieus nemen hoor. Zeg het maar.
de Zwarte Cross is als voorbeeld al exemplarisch. Daar werd het christelijke geloof harder als grap gebruikt dan de Islam en er zullen velen malen meer christenen op dat bierfeest zijn geweest dan moslims.
Toch is er geen enkele ophef over die borden en word er gelijk geeist en gedreigd over 1 bord met Allah's afbakbar erop.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188076594
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 16:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')

Ja, want christenen zijn nu bakens van verlichting en gaan nu lichthartig met grapjes en kritiek om.
In vergelijking met moslims, zeker wel ja.
quote:
Oh nee, toch niet.
Niet?????????????????

En jij bewijst dit door aan te geven dat christenen aangifte hadden gedaan ipv haar te vermoorden?????????????????????????????????????????????????????

quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik kan wel meer berichten opduikelen voor je als je nog stellig vol wilt houden dat christenen lichthartig omgaan met kritiek en zichzelf niet zo serieus nemen hoor. Zeg het maar.
Graag nog meer van dit soort voorbeelden ja. Maar wel waarbij christenen ouderwets goed, zoals de moslims nu, vermeende godslasteraars aan het mes rijgen, ipv van aangifte doen alsjeblieftbijvoorbaatdank.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188076597
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

de Zwarte Cross is als voorbeeld al exemplarisch. Daar werd het christelijke geloof harder als grap gebruikt dan de Islam en er zullen velen malen meer christenen op dat bierfeest zijn geweest dan moslims.
Toch is er geen enkele ophef over de borden daarvan en word er gelijk geeist en gedreigd over 1 bord met Allah's afbakbar erop.
Wil je nu wel of niet volhouden dat christenen zichzelf niet serieus nemen?
pi_188076691
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 17:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

In vergelijking met moslims, zeker wel ja.
[..]

Niet?????????????????

En jij bewijst dit door aan te geven dat christenen aangifte hadden gedaan ipv haar te vermoorden?????????????????????????????????????????????????????
[..]

Graag nog meer van dit soort voorbeelden ja. Maar wel waarbij christenen ouderwets goed, zoals de moslims nu, vermeende godslasteraars aan het mes rijgen, ipv van aangifte doen alsjeblieftbijvoorbaatdank.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)/els-borst-overleden
https://visie.eo.nl/2016/(...)goddelijke-opdracht/
pi_188076754
quote:
Mijn god ;( wat zet jij jezelf fantastisch voor lul.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188076766
Ja maar hunnie.

Als ik morgen op straat roep dat Allah een pedo was word ik bedreigd en op mijn bek geslagen. Schreeuw ik wat over jezus dan kijkt men me vuil aan op straat.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')