juist jaquote:Op dinsdag 23 juli 2019 05:12 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Mods krijgen bruto 3.470,- excl. 8% vakantiegeld en 13e maand.
Daarnaast mogen ze een leasebak uitkiezen.
Ja minimaal een bwm i8 als je in de hoogste klasse zitquote:Op dinsdag 23 juli 2019 05:12 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Mods krijgen bruto 3.470,- excl. 8% vakantiegeld en 13e maand.
Daarnaast mogen ze een leasebak uitkiezen.
Niks mis mee, ouwe reus.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 05:41 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja minimaal een bwm i8 als je in de hoogste klasse zit
ik begin gwoom vroegquote:
"ZC haalt Allah grapje bordje weg en biedt excuses aan, na kritiek en "grimmige" sfeer".quote:Op dinsdag 23 juli 2019 04:53 schreef sp3c het volgende:
ja maar wat is dat nu voor idiote manier om een discussie aan te gaan dan?
ik zie het niet, ik heb daar best argumenten voor maar als je je epos al begint met je vingers in je oren en als je het niet met me eens bent ben je dom dan ga ik mij die moeite lekker besparen
twitter:OzcanAkyol twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 06:40:54Column: de humorloze gevoeligheid bereikte een nieuw dieptepunt. https://t.co/FOm3zjI5L1 reageer retweet
beetje een herhaling van zetten idfquote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:54 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
"ZC haalt Allah grapje bordje weg en biedt excuses aan, na kritiek en "grimmige" sfeer".
Ik heb al een paar keer gezegd dat dit gewoon een stukje islamisering is. En jij blijft maar aangeven "dat je het niet ziet". Okee.
Prima column!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:59 schreef SpaceOddity het volgende:
twitter:OzcanAkyol twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 06:40:54Column: de humorloze gevoeligheid bereikte een nieuw dieptepunt. https://t.co/FOm3zjI5L1 reageer retweet
Duidelijk. Prima column.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:59 schreef SpaceOddity het volgende:
Helaas stopt de verontwaardiging van de moslims niet bij hun eigen landgrenzen. Toen met die tekeningen werden ze duizenden kilometers verderop helemaal gek.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:23 schreef Bloemkool het volgende:
Het woord racisme verliest ook zijn betekenis hierdoor. En waarom toch weer toegeven hieraan? Wanneer wordt moslims eens verteld dat er nog zat landen zijn waar ze terecht kunnen zonder ergens aanstoot aan te hoeven nemen?
quote:Op een van de vele bordjes waar het enorme feestterrein mee opgeleukt werd, noemde de Zwarte Cross zichzelf "abject en infaam" en op het persterras stond een bord met "Nepnieuws hier volop verkrijgbaar", maar van de marching armies of progressive madness mag een shoarmastandje onder geen beding "Allahs Afbakbar" worden genoemd, en is een zeildoek met een Sjakie & de Chocoladefabriek-gerelateerd fotograpje (de tekst "Leve de kleurling" bij een oranje Oempa-Loempa) een vorm van racisme. HOE DAN?
De Zwarte Cross voelde zich helaas genoodzaakt om vanwege een toenemende "grimmige sfeer" de koddige uitingen van het terrein te verwijderen. Weer wint de waanzin van de redelijkheid, tast de regressief-linkse zuurgraad de luchtige spot aan, en weer claimen agressieve "progressieven" een uitzonderingspositie voor zichzelf en de islam. Zij Die Niet Beschimpt Willen Worden eisen van anderen dat er aan hun eisen gehoor wordt gegeven, of anders...
quote:Het meest wrange is nog dat spot, satire en beschimping juist bijdragen aan gelijkwaardigheid. Als iedereen gelijk is voor de grap, is niemand nog een buitenbeentje. Iedereen die het mikpunt van een grap wordt, hoort bij de club. Je moet je geest sowieso al in een rare knoop leggen om "haat" of "islamofobie" te zien in een woordgrap en een fotosoepje, maar het feit is dat niemand op de Cross gespaard wordt: Poetin, de gays in homocafé De Kast (lol), Jezus Christus, aanwezige media, optredende artiesten en in wezen iedereen: "Neem uzelf niet zo serieus, dat doen wij ook niet." Dus óók Allah had een bordje.
Het is pas "racisme" als het zich tegen één groep richt, met het doel om die groep uit te sluiten. Op geen enkele manier was daarvan sprake op de Cross - dat ziet iedereen die 3 seconden nadenkt en eerlijk oordeelt. Luchtige spot, koddige kritiek en heilzame humor op een meerdaags openluchtfeest waar iedereen is uitgenodigd, verbindt juist iedereen met alles en als er één ding is dat de Deugbridages op sociale media niet meekrijgen, is hoe fucking onmeunig gezellig iedereen het met elkaar heeft op een festivalterrein waar de rolstoelers letterlijk op handen gedragen worden, alsook ruimhartig verzorgd.
Interessant artikel om eens helemaal te lezen, slaat naar mijn inziens de spijker meermaals op zijn kop.quote:Anderzijds zorgt beschimping ook voor een gezonde maatschappelijke rem: als niemand boven grappen wordt verheven en niemand wordt vrijgesteld van spot, kan niemand een (valse) exclusiviteit voor zichzelf claimen. Als je toegeeft aan bekrompen naargeestigheid en dat gaat belonen door uitingen te (zelf-) censureren, gaan de grimmige onredelijken geloven dat ze gelijk hébben dat hun afkomst, religie of overtuigingen werkelijk de uitzonderingspositie verdienen waarin ze zijn gevrijwaard van spot en satire. En iedere keer als ze zo'n Pyrrhusoverwinning boeken, wordt hun toch al ongezond lage latje nóg lager gelegd voor een volgende confrontatie met vrije comedy.
prima stuk iddquote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ook een mooi stuk erover op Geenstijl, even wat quotes:
[..]
[..]
[..]
Interessant artikel om eens helemaal te lezen, slaat naar mijn inziens de spijker meermaals op zijn kop.
Zeer goed column idd, net als dat stuk op geenstijl.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:59 schreef SpaceOddity het volgende:
Had hem gelezen. Doet geenstijl wel vaker, de spijker op de kop slaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 09:12 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ook een mooi stuk erover op Geenstijl, even wat quotes:
[..]
[..]
[..]
Interessant artikel om eens helemaal te lezen, slaat naar mijn inziens de spijker meermaals op zijn kop.
Beetje die achterhoekers kennende worden bordjes nu juist een 'dingetje' bij de ZC. Als dat het al niet was.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zeer goed column idd, net als dat stuk op geenstijl.
Ik ben wel benieuwd of die slappe organisatie volgend jaar alle borden gaat censureren. Dat zou toch wel een flinke knieval zijn.
Als die organisatie nu al buigt voor die jankballen zal het mij niet verbazen als het komend jaar gedaan is met die borden.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beetje die achterhoekers kennende worden bordjes nu juist een 'dingetje' bij de ZC. Als dat het al niet was.
Die bordjes staan er altijd al, zeker de laatste 13 jaar sinds het in Lichtenvoorde is. Vraag mij af of ze nu nog meer borden gaan schrappen wegens gekwetsten.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beetje die achterhoekers kennende worden bordjes nu juist een 'dingetje' bij de ZC. Als dat het al niet was.
Uit angst voor de sjw'ers.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die bordjes staan er altijd al, zeker de laatste 13 jaar sinds het in Lichtenvoorde is. Vraag mij af of ze nu nog meer borden gaan schrappen wegens gekwetsten.
De organisatie toont nu wel erg slappe knieen, niet erg Achterhoeks eigenlijk.
Die moslim/islam bordjes kun je vergeten, die gaan nooit meer toegestaan worden. De sfeer werd "grimmiger", gezien de hoek waaruit die sfeer werd gemaakt reken ik wederom op een hoop bedreigingen en hysterisch dreigen. Dus waarom zouden ze zich die ellende nog een jaar aandoen, gewoon net zoals met Zwarte Piet de boel verbieden omdat één groepje beledigd is.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die bordjes staan er altijd al, zeker de laatste 13 jaar sinds het in Lichtenvoorde is. Vraag mij af of ze nu nog meer borden gaan schrappen wegens gekwetsten.
De organisatie toont nu wel erg slappe knieen, niet erg Achterhoeks eigenlijk.
Worden toch ook al gemaakt? ZC staat er vol mee?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:18 schreef dagobertE6 het volgende:
mogen we al grappen maken over joden en hommos?
Ik denk dat het hard mee viel met die bedreigingen. Misschien een handvol emails en wat bagger op twitter en dergelijke.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Die moslim/islam bordjes kun je vergeten, die gaan nooit meer toegestaan worden. De sfeer werd "grimmiger", gezien de hoek waaruit die sfeer werd gemaakt reken ik wederom op een hoop bedreigingen en hysterisch dreigen. Dus waarom zouden ze zich die ellende nog een jaar aandoen, gewoon net zoals met Zwarte Piet de boel verbieden omdat één groepje beledigd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |