Ik weet het niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
In welk team zit je nu? Of in between?
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo plat als de boezem van onze voormalige mod.
Die kans is nihil.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Ik moet nog zorgen dat ze tegen elkaar op gaan bieden.
Je hebt me nog niet verteld wat Lyza je betaalt.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat schuift het? Daar waren we nog niet uit!
Nee maar het komt zoals het komt. Hoor van de week of mijn aangifte in behandeling wordt genomen want dat gebeurd lang niet altijd.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
OK, bij jou weer alles normaal?
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 22 juli 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Grote tieten zijn zo akward om mee om te gaan
Niks. Ik trek me terug.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet verteld wat Lyza je betaalt.
Je hoeft er toch niet me om te gaan?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Of heb je enorme manboobs?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
En soms overkomt het je gewoon en kun je er niets aan doen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het voor je een goede afloop heeft.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:03 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee maar het komt zoals het komt. Hoor van de week of mijn aangifte in behandeling wordt genomen want dat gebeurd lang niet altijd.
Wil nu wel verder leven en we zien wel.
Ja vond het ook raar klinken, alsof Ghostbuster nu aan het daten is met een paar grote tieten.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En soms overkomt het je gewoon en kun je er niets aan doen..SlijmbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een LEGO-doos per maand. Ik ben vergeten tijdens de onderhandelingen het over de grootte van de doos te hebben.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet verteld wat Lyza je betaalt.
Dat was ook het uitgangspuntquote:Op maandag 22 juli 2019 00:04 schreef chufi het volgende:
Beetje originele OP zit er niet meer in bij sommige hier ..
quote:Op maandag 22 juli 2019 00:05 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja vond het ook raar klinken, alsof Ghostbuster nu aan het daten is met een paar grote tieten.
Dquote:Op maandag 22 juli 2019 00:06 schreef Marsani het volgende:
Maar wat is eigenlijk groot tiettechnisch gezien?
Als ze in de soep hangen als je de maggi paktquote:Op maandag 22 juli 2019 00:06 schreef Marsani het volgende:
vanaf D?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:06 schreef Marsani het volgende:
Dat vind ik wel erg matig. Je had ook honderd keer zoveel kunnen bieden.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan bied ik 2 keer zoveel, @:Recce
Na de tieten van de voormalige mod, zit je nu ook al over het formaat van de doos van Lyza te chatten?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Een LEGO-doos per maand. Ik ben vergeten tijdens de onderhandelingen het over de grootte van de doos te hebben.Mijn eerste vergoeding was dit:
[ afbeelding ]
Het is graag of niet.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg matig. Je had ook honderd keer zoveel kunnen bieden.
Nizno zou regelen dat de andere avatars er ook weer in komen bij een nieuw deel. Je kan ook niemand meer vertrouwen.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:04 schreef chufi het volgende:
Beetje originele OP zit er niet meer in bij sommige hier ..
Er staan er genoeg, Zeurquote:Op maandag 22 juli 2019 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nizno zou regelen dat de andere avatars er ook weer in komen bij een nieuw deel. Je kan ook niemand meer vertrouwen.
Gewoon tietervaringquote:Op maandag 22 juli 2019 00:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
[..]
Mannen die niks weten van boobsizes
uh neuj.... ik had alleen de kruisjes van qltel in een plaatje gezet ipv losse fotootjes elke keer.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nizno zou regelen dat de andere avatars er ook weer in komen bij een nieuw deel. Je kan ook niemand meer vertrouwen.
dat gedoe om die OP wil ik niet meer , want vast zal ie toch nooit worden hier.. teveel tegenstandersquote:Op maandag 22 juli 2019 00:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
uh neuj.... ik had alleen de kruisjes van qltel in een plaatje gezet ipv losse fotootjes elke keer.
Pff, 9 blokjes. Ik kom niet verder dan 4 blokjes, daarna wordt het te moeilijk.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Een LEGO-doos per maand. Ik ben vergeten tijdens de onderhandelingen het over de grootte van de doos te hebben.Mijn eerste vergoeding was dit:
[ afbeelding ]
de TS zorgt voor de OP.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
dat gedoe om die OP wil ik niet meer , want vast zal ie toch nooit worden hier.. teveel tegenstanders
Dit is wel hele slechte framing!quote:Op maandag 22 juli 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Na de tieten van de voormalige mod, zit je nu ook al over het formaat van de doos van Lyza te chatten?
Ik blijf bij Lyza.quote:Het is graag of niet.
Nooit geprobeerd want ik lust geen maggi.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ze in de soep hangen als je de maggi pakt
Lyza wil je niet meer, DM-de ze mij net.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is wel hele slechte framing!
[..]
Ik blijf bij Lyza.
Tuurlijk wel, maar zo geforceerd als Eend het deed was niet nodigquote:Op maandag 22 juli 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus dit was het? Nieuwe users en een ouwe getrouwe als Treehut komen niet in de OP?
quote:Op maandag 22 juli 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lyza wil je niet meer, DM-de ze mij net.
Ach, tieten.. Slechte uitvinding. Als je geen kinderen wil is het enige nut dat je er mannetjes mee kan lokken, voor de rest zitten die krengen alleen maar in de weg.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:11 schreef Marsani het volgende:
Zelf kijk ik niet naar maten. Diegene heeft iets wat je raakt of het is er niet.
Staat vast wel ergens in die tuin van jequote:Op maandag 22 juli 2019 00:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd want ik lust geen maggi.
OH? DM is niet meer geheim?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lyza speelt het spelletje goed.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
DM is de ondergang van de SCquote:Op maandag 22 juli 2019 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Slechte uitvinding?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach, tieten.. Slechte uitvinding. Als je geen kinderen wil is het enige nut dat je er mannetjes mee kan lokken, voor de rest zitten die krengen alleen maar in de weg.
Het zou veel praktischer zijn als ze pas gaan groeien als je zwanger bent.
Nou ja, Treehut was bijvoorbeeld terecht toegevoegd maar is er ook weer uitgehaald.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar zo geforceerd als Eend het deed was niet nodig
Nah, beetje gelijk. Vind het wel leuk staan in een strak truitje.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach, tieten.. Slechte uitvinding. Als je geen kinderen wil is het enige nut dat je er mannetjes mee kan lokken, voor de rest zitten die krengen alleen maar in de weg.
Het zou veel praktischer zijn als ze pas gaan groeien als je zwanger bent.
Hij had idd de pech dat Eend een beetje doorschoot en ineens iedereen die hier een keer een scheet kwam laten in de OP zettequote:Op maandag 22 juli 2019 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, Treehut was bijvoorbeeld terecht toegevoegd maar is er ook weer uitgehaald.
Kan, maar waag me er niet aan, voor ik het weet zit ik soep te trekken van de datura.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat vast wel ergens in die tuin van je
een mod nog welquote:Op maandag 22 juli 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik dacht even dat iemand een tiet poste
Ze zou een goede president van de VS zijn, zeker?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Lyza speelt het spelletje goed.Beetje fake news verspreiden.
Wow Lyza is geen racistquote:Op maandag 22 juli 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zou een goede president van de VS zijn, zeker?
functioneel tietquote:Op maandag 22 juli 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik dacht even dat iemand een tiet poste
quote:Op maandag 22 juli 2019 00:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zulk haar.
Ik grab 'm wel by de pussy trouwens
Gouverneur van een zuidelijke staat om te beginnen.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zou een goede president van de VS zijn, zeker?
quote:Op maandag 22 juli 2019 00:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bij de tits was meer on-topic geweestquote:Op maandag 22 juli 2019 00:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En zo blijft-ie dus?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:15 schreef D. het volgende:
[..]
Hij had idd de pech dat Eend een beetje doorschoot en ineens iedereen die hier een keer een scheet kwam laten in de OP zette
Toen heb ik gewoon weer de oude gepakt
trustequote:Op maandag 22 juli 2019 00:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Er is een tiet van komen en een tiet van gaan. Ik ga ze opzoeken. Fijne nacht !
Goedenachtquote:Op maandag 22 juli 2019 00:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Slaap lekker potje.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Niet per sequote:
Truste!quote:Op maandag 22 juli 2019 00:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik kwam deze nog tegen vandaag. Ik moest hard lachen om het stereotype beeld, maar ik zou er zo tussen zitten muzieken.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Gouverneur van een zuidelijke staat om te beginnen.
Jah maar als je daar niet aan gewend zou zijn..quote:Op maandag 22 juli 2019 00:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nah, beetje gelijk. Vind het wel leuk staan in een strak truitje.
G'nightquote:Op maandag 22 juli 2019 00:21 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2019 00:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
uh neuj.... ik had alleen de kruisjes van qltel in een plaatje gezet ipv losse fotootjes elke keer.
quote:Op zondag 21 juli 2019 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien in volgend topic... duurt nog maar een kleine 100
Droom fijnquote:Op maandag 22 juli 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook een vroegertje voor mij.
[ afbeelding ]
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |