Ik weet het niet.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
In welk team zit je nu? Of in between?
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo plat als de boezem van onze voormalige mod.
Die kans is nihil.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Ik moet nog zorgen dat ze tegen elkaar op gaan bieden.
Je hebt me nog niet verteld wat Lyza je betaalt.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat schuift het? Daar waren we nog niet uit!
Nee maar het komt zoals het komt. Hoor van de week of mijn aangifte in behandeling wordt genomen want dat gebeurd lang niet altijd.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
OK, bij jou weer alles normaal?
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 22 juli 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Grote tieten zijn zo akward om mee om te gaan
Niks. Ik trek me terug.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet verteld wat Lyza je betaalt.
Je hoeft er toch niet me om te gaan?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Of heb je enorme manboobs?quote:Op maandag 22 juli 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
En soms overkomt het je gewoon en kun je er niets aan doen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het voor je een goede afloop heeft.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:03 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee maar het komt zoals het komt. Hoor van de week of mijn aangifte in behandeling wordt genomen want dat gebeurd lang niet altijd.
Wil nu wel verder leven en we zien wel.
Ja vond het ook raar klinken, alsof Ghostbuster nu aan het daten is met een paar grote tieten.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
En soms overkomt het je gewoon en kun je er niets aan doen..SlijmbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een LEGO-doos per maand. Ik ben vergeten tijdens de onderhandelingen het over de grootte van de doos te hebben.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet verteld wat Lyza je betaalt.
Dat was ook het uitgangspuntquote:Op maandag 22 juli 2019 00:04 schreef chufi het volgende:
Beetje originele OP zit er niet meer in bij sommige hier ..
quote:Op maandag 22 juli 2019 00:05 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja vond het ook raar klinken, alsof Ghostbuster nu aan het daten is met een paar grote tieten.
Dquote:Op maandag 22 juli 2019 00:06 schreef Marsani het volgende:
Maar wat is eigenlijk groot tiettechnisch gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |