Recce! Heb je weer met Lyza zitten DM-en?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo plat als de boezem van onze voormalige mod.
Dat is met een hoofdletter.quote:
Wij zitten wel droog anders. Met die opwarming van de aarde moeten ze zich in het Westen toch wel zorgen gaan maken.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Het mag wel een natuurgebied blijven hoor. Het moet alleen niet zover boven zeeniveau uit willen steken.
Ja, dan zitten we straks zo'n beetje in de ruimte, zoals die megavulkaan op Mars.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, want dan schep je een precedent en willen ze allemaal. Dan hebben we hier straks helemaal geen weer meer
Klopt, maar mijn toetsenbord werkt niet altijd mee.quote:
Dat is toch een Frans kaasje?quote:
Nee, dit kwam spontaan in me op. Ik ben mijn imago aan het oppoetsen.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce! Heb je weer met Lyza zitten DM-en?
Ik dacht dat we daar afspraken over hadden gemaakt.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dit kwam spontaan in me op. Ik ben mijn imago aan het oppoetsen.
In welk team zit je nu? Of in between?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dit kwam spontaan in me op. Ik ben mijn imago aan het oppoetsen.
Ja, uiteindelijk moet dat toch een keer invloed op de huizenprijzen gaan hebben daar. Je kunt de dijken niet eeuwig ophogen, als denk ik dat Nederland daar wel heel ver in kan gaan.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wij zitten wel droog anders. Met die opwarming van de aarde moeten ze zich in het Westen toch wel zorgen gaan maken.
quote:
Ik geef ook altijd mijn toetsenbord de schult.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn toetsenbord werkt niet altijd mee.
Hoewel, vaker werk ik niet mee
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geef ook altijd mijn toetsenbord de schult.
En als ik mobiel typ dan is het de woordenboekfunctie.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geef ook altijd mijn toetsenbord de schult.
Hoi Marsani, hoe is het?quote:
In ons dooie eentje. Met de nadruk op dooiequote:Op zondag 21 juli 2019 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan zitten we straks zo'n beetje in de ruimte, zoals die megavulkaan op Mars.
Wat schuift het? Daar waren we nog niet uit!quote:Op zondag 21 juli 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat we daar afspraken over hadden gemaakt.
OK, bij jou weer alles normaal?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |