Van uitstel komt afstel.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
10 jaar zou nog verstandiger zijn.
Verbaasde mij dus ook. Ik dacht ook dat rivieren een soort weergrens vormden.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou ook een verklaring kunnen zijn, maar als ik naar mijn werk rij moet ik onder twee rivieren door en maak ik regelmatig mee dat het aan de ene kant van de tunnel plenst en het aan de andere kant droog is.
Dat zei ik niet, een tagje zou op zijn plaats zijn, zoals Astroman oid.quote:
Dat lijkt me wel verstandig.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
We hebben de Efteling toch maar 10 dagen uitgesteld
Toen wel jaquote:Op zondag 21 juli 2019 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen hadden we nog reclame's waar je van je stoel flikkerde van het lachen.
Verstandig!quote:Op zondag 21 juli 2019 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
We hebben de Efteling toch maar 10 dagen uitgesteld
Ik las daar dus een enorm leerzaam stuk over.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat van die hoogtes weet ik, al weet ik niet zeker hoe groot het effect is. De Veluwe heeft zeker invloed op de neerslagverdeling in Nederland, maar hoe en waar, dat weet ik niet precies.
Naäpersquote:Op zondag 21 juli 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Word ik gek of tikken jullie allemaal hetzelfde steeds
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Word ik gek of tikken jullie allemaal hetzelfde steeds
Tjezuzus wat een tyfus herrie.quote:
Sneeuw jezelf niet onder !quote:
Gekkiequote:Op zondag 21 juli 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goddank hoef ik niet te doen alsof.
Hier een plaatje van de neerslagverdeling over Nederland:quote:Op zondag 21 juli 2019 23:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik las daar dus een enorm leerzaam stuk over.
Kan het alleen niet terugvinden.
De mafketel.quote:
Ik zit in het 800-gebied.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier een plaatje van de neerslagverdeling over Nederland:
[ afbeelding ]
Op de Veluwe regent het dus een stuk meer en wij zitten misschien in de schaduw daarvan. Waarom het in Limburg nog droger is, zou ik niet zo snel kunnen verklaren.
Dat bedoel ik dus, dat op de Veluwe de neerslag valt, en er voor ons niets overblijft.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier een plaatje van de neerslagverdeling over Nederland:
[ afbeelding ]
Op de Veluwe regent het dus een stuk meer en wij zitten misschien in de schaduw daarvan. Waarom het in Limburg nog droger is, zou ik niet zo snel kunnen verklaren.
Dit schreeuwt om harde maatregelen!quote:Op zondag 21 juli 2019 23:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dat op de Veluwe de neerslag valt, en er voor ons niets overblijft.
Toch hou ik van je.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huh? Ik ben hier al bijna een jaar de enige normale, hoor.
Nee, dat ben ik. Alleen iets korter, dat dan weer welquote:Op zondag 21 juli 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huh? Ik ben hier al bijna een jaar de enige normale, hoor.
Ik vind dat de Veluwe gewoon terug moet naar zijn eigen land!quote:Op zondag 21 juli 2019 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Een referendum waar niemand zich iets van aantrekt
Afsteken en in zee laten glijdenquote:Op zondag 21 juli 2019 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind dat de Veluwe gewoon terug moet naar zijn eigen land!
Er is hier volgens mij geen ruimte voor twee normale usersquote:Op zondag 21 juli 2019 23:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik. Alleen iets korter, dat dan weer wel
Geef hem een schep.quote:
Ik vind de Veluwe eigenlijk ook een on-Nederlands fenomeen. Nederland hoort plat te zijn. Egaliseren met die bult.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind de Veluwe eigenlijk ook een on-Nederlands fenomeen. Nederland hoort plat te zijn. Egaliseren met die bult.
Zo plat als het er hier soms aan toe gaat?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind de Veluwe eigenlijk ook een on-Nederlands fenomeen. Nederland hoort plat te zijn. Egaliseren met die bult.
Ik ben niet zo goed in taal, dat was mijn slechtste vak, Nederlands.quote:
Je bend de enigste nied.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in taal, dat was mijn slechtste vak, Nederlands.
Zo slecht was ik ook weer niet.quote:
of je houd juist van scrut ondanks dat hij normaal is.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook een optiequote:Op zondag 21 juli 2019 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je houd juist van scrut ondanks dat hij normaal is.
Er zijn miljarden mensen slechter in Nederlands dan jij.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo plat als de boezem van onze voormalige mod.
Het mag wel een natuurgebied blijven hoor. Het moet alleen niet zover boven zeeniveau uit willen steken.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Doe normaal. Het enige stukje echte natuur in Nederland.
Schuif dan Zuid Limburg plat.
Schrale troostquote:Op zondag 21 juli 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn miljarden mensen slechter in Nederlands dan jij.
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn miljarden mensen slechter in Nederlands dan jij.
Mijn Nederlands stond wel een hoog cijfer achterquote:
Beetje van scrut houden.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je houd juist van scrut ondanks dat hij normaal is.
Nederlands stond als eerste op je rapport ?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mijn Nederlands stond wel een hoog cijfer achter
Dit soort zinnen liet je destijds achterwege?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mijn Nederlands stond wel een hoog cijfer achter
Nee, want dan schep je een precedent en willen ze allemaal. Dan hebben we hier straks helemaal geen weer meerquote:Op zondag 21 juli 2019 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Het mag wel een natuurgebied blijven hoor. Het moet alleen niet zover boven zeeniveau uit willen steken.
jaquote:Op zondag 21 juli 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit soort zinnen liet je destijds achterwege?
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit soort zinnen liet je destijds achterwege?
Ja ik wil een president.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, want dan schep je een precedent en willen ze allemaal. Dan hebben we hier straks helemaal geen weer meer
Recce! Heb je weer met Lyza zitten DM-en?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo plat als de boezem van onze voormalige mod.
Dat is met een hoofdletter.quote:
Wij zitten wel droog anders. Met die opwarming van de aarde moeten ze zich in het Westen toch wel zorgen gaan maken.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Het mag wel een natuurgebied blijven hoor. Het moet alleen niet zover boven zeeniveau uit willen steken.
Ja, dan zitten we straks zo'n beetje in de ruimte, zoals die megavulkaan op Mars.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, want dan schep je een precedent en willen ze allemaal. Dan hebben we hier straks helemaal geen weer meer
Klopt, maar mijn toetsenbord werkt niet altijd mee.quote:
Dat is toch een Frans kaasje?quote:
Nee, dit kwam spontaan in me op. Ik ben mijn imago aan het oppoetsen.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Recce! Heb je weer met Lyza zitten DM-en?
Ik dacht dat we daar afspraken over hadden gemaakt.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dit kwam spontaan in me op. Ik ben mijn imago aan het oppoetsen.
In welk team zit je nu? Of in between?quote:Op zondag 21 juli 2019 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dit kwam spontaan in me op. Ik ben mijn imago aan het oppoetsen.
Ja, uiteindelijk moet dat toch een keer invloed op de huizenprijzen gaan hebben daar. Je kunt de dijken niet eeuwig ophogen, als denk ik dat Nederland daar wel heel ver in kan gaan.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wij zitten wel droog anders. Met die opwarming van de aarde moeten ze zich in het Westen toch wel zorgen gaan maken.
quote:
Ik geef ook altijd mijn toetsenbord de schult.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn toetsenbord werkt niet altijd mee.
Hoewel, vaker werk ik niet mee
quote:Op zondag 21 juli 2019 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geef ook altijd mijn toetsenbord de schult.
En als ik mobiel typ dan is het de woordenboekfunctie.quote:Op zondag 21 juli 2019 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geef ook altijd mijn toetsenbord de schult.
Hoi Marsani, hoe is het?quote:
In ons dooie eentje. Met de nadruk op dooiequote:Op zondag 21 juli 2019 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan zitten we straks zo'n beetje in de ruimte, zoals die megavulkaan op Mars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |